FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
prin aburul cafelei
Text postat de Ecaterina Bargan
În dosul lacrimilor, m-am căutat în oglindă, prin aburul cafelei.

Sunt slabă, îmi cade părul.

Oamenii mă cred tristă chiar și atunci când nu sunt.

Am impresia că trăiesc într-o valiză.

Sunt cea mai demodată haină de acolo.

*

„Scrie așa cum gândești, scrie-ți capodopera, Ecaterina”, îmi spunea dudu,
cu zâmbetul său larg.
Ar fi trebuit să încerc. Dar m-am oprit la lecturi.

Citeam gunter grass în timp ce colegii mei molfăiau gume, pocnindu-le în obraji.

Citeam dan sociu în timp ce colegii mei cronometrau câte minute pot sta fără să răsufle.

Citeam umberto eco în timp ce colegii mei își aranjau frezele într-o parte.

Citeam chuck palahniuk în timp ce colegii mei învățau metoda triunghiurilor în matematică.

Citeam jean paul sartre în timp ce colegii mei se uitau la titanic.

Citeam martin page în timp ce colegii mei își ciupeau urechile, adăpostindu-se de ploaie.

Citeam aldous huxley în timp ce colegii mei calculau punctul de apogeu al dezastrului ce va veni în 2012.

Citeam charles bukowski în timp ce colegii mei se masturbau sub mese.


I-am citit și pe alții, cu genunchii ghemuiți în alte adevăruri.

Dar capodopera a rămas undeva departe, la nivel de concept.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sclemberici,
Mușcă prafu!
Și dacă nu-ți ajunge, caută-n budă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-18 20:44:18
         
 
  octavian, tristetea ma fericeste.

ioan, i-am citit pe mai multi, sunt doar exemple. am inteles ce vrei sa spui.

andrei, ai dreptate, dar ideea era nu ca am pierdut eu timpul facand altceva decat au facut colegii mei, ei au pierdut, fiindca eu cresteam cind ei existau. bucowski scrie bine, foarte bine, dar e vulgar prin excelenta.

virtual, exact ceea ce am scris am si vrut sa spun, dicololo de pierderi.



 
Postat de catre Ecaterina Bargan la data de 2010-02-18 13:28:57
         
 
  m-ai pierdut aici : Citeam jean paul sartre în timp ce colegii mei se uitau la titanic.

intreb, fiind un atelier literar, ce ai vrut sa spui.

Vot.

Vezi ca batranul se da la doamne dar nu poate.
Singura femeie pe care o are este una eviscerata...de simturi poetice.

Batranul e un chitaroz.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-18 03:20:55
         
 
  Andrei, esti total  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-18 03:16:24
         
 
  "Am impresia că trăiesc într-o valiză./Sunt cea mai demodată haină de acolo" .... limita dintre imaginatie si realitate este atat de subtire la tine, incat nu vei realiza niciodata daca este doar o impresie sau chiar asa este. Cand iti vei da seama, vei fi cu siguranta demodata. Din fericire, la varsta ta, te asigur ca poti avea timp pentru toate. Vointa sa fie. Astfel, in timp ce citesti gunter grass poti molfai o guma, in timp ce il citesti pe dan sociu poti sa iti tii respiratia, si asa mai departe. Iti place bukowski?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-18 02:49:54
         
 
  Am numărat vreo opt autori.
Mai ai cîteva sute bune!
Conceptul te face să glisezi în zona non-poetică.
Evită-l dacă poți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 20:50:23
         
 
  Ecaterina, te rog nu mai fii tristă!
Am fugit din război, știi tu care, și am venit la tine să-mi încarc bateriile. Acest spațiu, creat de tine, e ca Izvorul Tămăduirii. Simplu și la obiect!

versurile, sunt lacrimi sau bucurii... se văd și-n ochi și pe hârtii!

vot și steluță,
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-16 22:30:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE