FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ghicitoare -BOCitoare (sic!)
Text postat de adrian mihai
Cine-n fața lui Traian
St㠓mumos” să facă sluj
Ca un pui de doberman
și e varză... a la Cluj?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adriane,
Nu le trebuie nici pistol, nici costume sfințite, deocamdată, căci legile, așa cum sunt concepute, îi servesc de minune.
Și nici să se expună prea tare nu au de ce: stau la cutiuță și dirijează. Niște sufleuri cu urechiușă mai mult decît muzicală!! Ei nu au nevoie decît de fraierici, pe care să-i pună la jug și să-i dijmuiască la sînge. Stau pitiți după corcoduș și îi montează pe guriști să o manelească prin parlament și guvern. Se mai găsește cîte un neinstruit, pe care nu-l rabdă ideologia, și își scapă clanța pe ici, pe colo, că e plin netul de ei, ca potăile de purici, dar cine se prinde? Poetaștrii lu Mandea Caracaliu, care mestecă-n magiun și belesc ochii la astre, visîndu-se descendenți din neamul lui Homer? Nu. Cine se prinde devine, iute, punct de interes în fișa postului și țintă predilectă. Așa precum, dacă erai mai atent, ai fi observat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-09 15:03:36
         
 
  citind cele pe care le-ați scris, domnule peia, mă bătea, așa, un gând...

ce-ar fi, întru însănătoșirea bietei europee, să tocmim un popă s-o sfințească și să mai alunje din șei ghiavoli?

mi-am reprimat, însă, cu celeritate ăst gând, bântuit fiind de ideea că am putea avea surpriza neplăcută ca preasfințitului, la la o mișcare mai bruscă a mătăuzului, să nu care cumva să i se vadă, bre, pistolul sub sutană...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-02-09 00:24:04
         
 
  Salut, Adriane,
Nu-mi fac griji în privința "priceperii" tale extra/textuale, puse sub semnul întrebării de către unii care, obișnuiți să vorbească numai codificat, au ajuns a crede că orice altă formulare - sau re - în afara profesiunii lor enigmistice, este imposibil a fi decriptată.
În schimb, luînd act de nedumerirea ta, vizavi de oarece servicii secretoase, mă văd nevoit să-ți devoalez circumstanțele în care curiozitatea ți-a a fost strașnic zgîlțîită: credeai, cumva, că există loc în care vigilența domnilor veghetori la destinele șefilor de trib să nu fi pătruns? Te înșeli. Sunt cîțiva pe aci, care-și iau simbria pe sub mînă și care au obligația să știe și ce număr porți la suspensor. Fă un mic efort de logică booleană, - care nu-i, evident, de competența lui Bulă! - și ghcicește cine poartă trese pe aici.
Și care mai practică și tautologia, ca drept dovadă de originalitate expresivă...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-08 21:18:10
         
 
  Adrian, reformulez. Ma indoiesc ca pricepi si altceva decat propriile tale texte, fapt care imi legitimeaza ironia din primul comentariu. Ramane cum am stabilit, si rog pe ecsintescu sa ma scuze ca i-am imprumutat expresia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-08 19:31:25
         
 
  Când Traian face un poc
bătând ritmic din picioare
în genunchi un MiniBoc
cade într-o PROSTernare!

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-02-08 19:25:58
         
 
  "In fapt, sunt covins ca nici nu ai inteles ironia..."

întoteauna am admirat oamenii care nu au decât COVINGERI și nu îndoieli. și întrucât nici acum nu m-am prins, acest mesaj nu se constituie într-un răspuns la comentariu...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-02-08 18:58:03
         
 
  Adrian, nu am pus decat o intrebare nevinovata, si nu am facut nicidecum o amenintare. In fapt, sunt covins ca nici nu ai inteles ironia, ceea ce te pune intr-o situatie foarte penibila. Pana te prinzi, incearca sa nu-mi raspunzi la comentariu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-08 18:36:45
         
 
  domnule peia
ma bucur că ne regasim, după oareșce vreme, p-aici-șa! mercik pt aprecierea verzei, vorbim și de morcovei, de ce nu? însă poate mă lămuriți în privat cum e cu paiele pe care mi le-am aprins în cap grație serviciilor speciale. nu de alta, dar sunt mai curios decât o babă!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-02-08 18:31:46
         
 
  stimate domnule andrei
citind străvezia dvs amenințare, mărturisesc că am facut instant pipi pe umila mea persoană și imediat m-am pus la colț, în genunchi, pe coji de nuci, dându-mi, ca bonus, și două răsunătoare perechi de palme! vă promit că nu mai faq(u!), însă nu mă spuneți, breh, lu' mama mea, fie-vă milă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-02-08 18:26:06
         
 
  Las-o-n păpușoi că face: mac!
Te-ai gîndit cam tîrziu să tragi de cîrma lu șefu în altă direcție.
Știi tu ce știi, de aia nici nu te-ai gîndit pînă auș să faci tam-tam.
Fiindcă-ți fracționa reverberația timpanele...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-08 01:27:56
         
 
  Domnule Peia, se spune ca, inainte de marea ingesuiala din '89, unul din trei cetateni ai patriei era turnator la securitate. Ne dati si noua numele celorlalti doi? Puteti sa o faceti si sub numele conspirativ, daca asa va impune regulamentul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-08 00:17:28
         
 
  Da, chiar așa. Nu poți să-mi faci chiar tu serviciul ăsta?... că tot ați dosit voi dosarele cele mai nărăvașe.
Cît privește orgoliul ăla, am cam priceput cum vine de se-ntîmplă. Că avem și noi ceva rețea neuronală sub calotă.
Dacă stau și mă uit mai bine, "urmăritorul" pare să fie chiar acuzatorul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-08 00:10:52
         
 
  Domnule Peia, serviciile speciale au si ele orgoliul lor, nu credeti? Plus de asta, observ ca ma urmariti cu mare atentie. E defect profesional,cred, sau teama ca CNSAS-ul va poate deconspira inainte de a scrie ultima nota informativa din teritoriu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-07 23:59:50
         
 
  Adriane,
Vezi că ai intrat în atenția serviciilor speciale, care te alintă cu ideea nuielușei materne!
Mișto, chestia cu varza!
În curînd, poate vom vorbi de un morcov. De fapt, de un morcovel. Pentru a păstra proporțiile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-07 23:50:00
         
 
  Adrian, mama ta stie ca dai din casa pe site-uri literare?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-07 23:35:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE