FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fotografia de sub cristal
Text postat de Veronica Pavel
Te văd: scrii pe foi cu pixul Koh-i-noor și corectezi cu creionul nu-ți place guma după aceea copiezi totul pe hârtie velina (du-te puiule la librărie și ia-mi o sută de coli veline vânzătoarea le ruleaza în evantai și le numără câte cinci) stiloul cu peniță de aur lasă cerneala bleumarin în scrisul tău indescifrabil. Numai d-na T. secretara care bate la mașină fără greșeli îl înțelege și tu îi dai telefon o rogi să-ți bată la mașină ce ai scris în cinci exemplare ea pune prima hârtie albă și apoi patru foițe subțiri între ele indigouri noi ca să se vadă bine scrisul pe cópii și eu nu îndrăznesc să-ți spun că mie-mi place mai mult indigoul mic din boniere cu creion chimic știu că tu ai nevoie de hârtii mari scrise la mașină și așezate în dosare (puiule, vezi că în sertarul al treilea al clasorului din vestiar e un dosar cu numărul 21.C, mi l-ai putea aduce?) sunt fericită când găsesc dosarul ce sens are litera C pe toate dosarele poate vine de la “Client” oare toti avocații au un C alături de numărul dosarului?

La telefon vorbești cu avocata M. si cu juristul P. meloman de la care îmi aduci recviemul german de Brahms prefer să scrii decât să vorbești la telefon sub cristalul biroului ai fotografia mea cu pulovărul tricotat de Emilia cu litera “e” de la numele ei Emilia a lui Madam’ Maria care frământă cozonacii Emilia e frumoasă și are un dinte de aur e cald la bucătărie și miroase a coptură dar azi prefer să te privesc de pe scaunul pe care se așează clienții e bine când lucrezi fără clienți pot să aștept cu ochii pe scrisul tău să mă trimiți după vreun dosar sau la librărie unde alături e simigeria armeanului și din rest pot să-mi cumpăr semințe un cornet de 50 de bani sau două de 25 care e mai mare?

Astăzi aș vrea să mă vezi cum scriu direct la calculator fără creion Kooh-i-noor și stilou cu peniță de aur fără secretară și indigouri fără fetița care privește gata să ajute și tace nu spune “te iubesc” mă lasă pe mine să-ți spun asta acum.



Photobucket


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: se pot "urmari" notele. Nu fac asemenea greseli ingrozitoare, de care mi-e groaza. Cu sigurantza ca degetul a alunecat mai mult pe i si s-a imprimat de doua ori, altfel nu-mi explic...

Si, da, youtubul a fost de vina si vad ca a disparut, e bine totusi ca a fost aici atata cat sa ascult eu fuga in la minor de Bach.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-02-07 17:45:38
         
 
  Iulia,

Postarea ta m-a emotionat pe multe, multe planuri. Si am si invatzat din ea ca exista asemenea youtuburi si ca se pot urmarii "notele", am ascultat de cateva ori fuga asta formidabila, pe care o canta si Swingle Singers, daca-i stii....

Multumesc pentru trecere si dar muzical.
Ceva s-o fi intamplat pe site, ca m-am putut loga numai din interiorul postarii, nu de pe pagina exterioara, ca de obicei. Dar poate ca nu youtubul tau a provocat asta. E prea frumos!

Cu pretuire,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-02-07 00:58:49
         
 
  trecut-au anii ca nori lungi pe sesuri
...am mai spus undeva

aici, primul, mai mare
al doilea, mijlociu,
al treilea mic cat sa iasa dintr-o fotografie de copil
:)
incerc o postare, sper sa nu ma ia de ureche iar un editor
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-02-06 21:54:14
         
 
  să știi că n-ai greșit prea tare, chiar că-ți seamănă, plus de asta, este si o mare cititoare și admiratoare de-a ta, nu glumesc...

cu drag,
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 20:21:27
         
 
  Tavy, ce poezioara simpatica mi-ai oferit! ca din caietele alea de "amintiri" de pe vremuri :))

Multzam pentru trecere si vot! Esti si tu tata de doua fete, poate de asta te-au atins randurile mele. Coralia, cred ca seamana cu mine....:)))

Vero


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-02-05 19:43:57
         
 
  " Cu creionul pe hârtie
O păpușă-am desenat
Am închis îndata ochii
Și pe tine te-am visat
O păpușă din hârtie
Vreau acum să construiesc
Și atunci cand va fi gata
Ție-am să ți-o daruiesc.

Ce păcat, nu are grai
Să vorbească ea cu tine
Ți-ar fi spus din partea mea
Tot ce eu nu aș putea
Ceasul meu cu sonerie
M-a trezit abia în zori
Desenasem pe-o hârtie
O păpușă și trei flori"

alte vorbe ar fi goale
peste scriitura ta
las cu ganduri amicale
doar iscalitura mea...

tavy
vot.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 18:00:18
         
 
  Marina draga,

Cuvintele tale sunt mai frumoase ca toata postarea mea! Si, ce surpriza sa-ti vad aparitia si apoi sa-ti citesc comentariul...Tot felul de taine sunt pe lumea asta pe care eu nu le stiam...

Multumesc tare mult!

Veronica.

PS: profit de ocazie sa multumesc si pentru luminitzele aprinse anonim si in tacere si, desi m-ar bucura sa vad cui si ce a placut si ce nu dintr-un text al meu, intzeleg si respect linistea pastrata.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-02-05 15:14:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bravo Veronica. Ai o comoara aparent inepuizabila de dragoste adinca si tainuita, de nostalgie, de povesti care te ating pe inima goala. Multumesc. Mereu mi-a frica ca asta va fi ultima, ca ai ajuns la fundul sacului, si cind colo, nici gind, tu continui sa scoti iepurasii din sac ca cel mai grozav prestidigitator.  
Postat de catre Marina Shalmon la data de 2010-02-04 23:41:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE