FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ai plîns și cerul s-a înseninat
Text postat de Ecaterina Bargan
nimeni nu iubește cuțitele în cuvinte
cînd amintirile se decojesc
și rana rămîne deschisă

atît de simplu privești dispariția
de parcă tu însuți ai fost întotdeauna
un gol

sîntem cu toții aici
dar nu înțelegem cum de s-a întîmplat

că ai plîns și cerul s-a înseninat
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  va raspund frumos tuturor multumesc, pentru orice parere. domnul ghecev se odihneste, daca vreti, hiberneaza chiar, si, mai nou, a ales sa dea BACul la chimie.  
Postat de catre Ecaterina Bargan la data de 2010-02-05 21:54:04
         
 
  revin, cu scuzele de rigoare pentru repetitia din randul 4 al comentariului.  
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2010-02-05 12:38:14
         
 
  eu cred ca este un poem concentrat, cu o poveste care isi urmareste firul pana la final, de aceea ultimul vers are sens, asa simt eu citind.
primele trei versuri sunt un fel de nota introductiva; le vad ca pe o mana care aluneca pe pe o ferestra aburita, astfel incat sa permita vederea, chiar daca nu foarte limpede, spre ceea ce este dincolo de ea.
iar ultimul vers nu este deloc slab: un copil plange si dupa aceea ochii lui se limpezesc, este inca inocent si uita, iarta.
dar versurile tale, Ecaterina, sunt scrise cu maturitate, de parca ai vorbi despre altcineva.
aprecierile mele!
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2010-02-05 12:32:27
         
 
  Cred ca m-am inselat cu privire la domnul Ghecev :)
Ia intreaba-l ce parere are despre versurile acestea. Nu-i lua in seama pe nici pe ecsintescu, si nici pe domnul Peia. Sunt invidiosi unul pe celalalt. Ecsintescu pe domnul Peia pentru succesul si aprecierea obtinuta de dansul din partea poeteselor, iar domnul Peia pe ecsintescu pentru sensibilitatea si "vibratia" acestuia. Deh, nimeni nu este chiar perfect, nici macar eu, dar nici eu nu-l pot intrece pe domnul Ghecev. Poate numai Stefanescu :)
Sa revenim, insa, la poem. Eu i-as fi pus titlul "Atat de simplu", iar Dl. Peia are dreptate cu prima strofa. "că ai plîns și cerul s-a înseninat" se inscrie bine in "povestea" poemului, dar parca nu este cea mai fericita formulare. "sîntem cu toții aici" poate fi mai cald spus "suntem amandoi aici". Nu, mint, ecsintescu are dreptate :)
Mai bine l-ai intreba pe domnul Ghecev, el este mai bun ca noi toti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-05 02:16:25
         
 
  mie nu mi se pare  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-05 00:17:00
         
 
  subțire!
prima strofă - prima ratare!

la fel, și ultimul vers.
socotește ce mai rămîne!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-04 21:47:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE