FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
poezie scrisa de Mihai George Genuneanu
Text postat de Dumitru Cioaca
A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari imparatesti
O prea frumoasa fata

Si dac-a fost petita des
E lucru tare de-nteles
Iar dintr-al printilor sireag
Care-au trecut al casei prag
De buna seama cel mai drag
A fost ales.

p.s.
Pentru a nu lasa nici un fel de dubii si a nu crea confuzii printre necititorii de poezie de pe acest site tin sa precizez ca prima strofa a fost ticluita de Mihai a doua strofa a fost mazgalita de George iar genialul lor concubinaj a fost facut de si mai genialul Genuneanu dupa reteta maestrului Ioan Peia.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Peia
Inca odata va marturisesc ca desi ma zbat si ma perpelesc tot nu reusesc sa inteleg ce nu va place la "copy paste-ul" meu. Nu cred ca cineva va reusii sa gaseasca unul mai potrivit in toata literatura romana sau mondiala. In prima strofa e vorba de o fata prea frumoasa ca sa poata fi descrisa de mine altfel iar in a doua strofa e depictata curtea nebuna pe care i-au facut-o printii din familiile cele mai bune fiindca si ea era dintr-o familie buna. Poezia se opreste cu alegerea celui mai drag dintre cei mai dragi fiindca dupa mine asta e cel mai poetic si mai culminant punc al intregii tarasenii. Puteam sa continui dar ce rost avea sa descriu certurile princiare care au urmat dupa casatorie, mai ales ca nu tinerii erau vinovati ci zgripturoaica de imparateasa care a facut-o scorpie pe mama lui Fat Frumos. Cei drept nici mamica viteazului nu s-a lasat mai prejos zicand ca e normal ca Ileana Cosanzeana sa nu aiba habar de bucatarie fiindca nu a avut de la cine invata.
Eu am considerat ca astea sunt intamplari poetice pe care majoritatea iubitorilor de poezie le cunosc din viata de zi cu zi. Nu avea rost ca sa continui o poezie atat de cizelata si culta cu cateva strofe de folclor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-19 21:26:40
         
 
  Domnul Peia
Eu ma asteptam sa ziceti vorbe de lauda despre cea mai buna poezie scrisa de mine vreodata si dumneavostra...
Nu trebuia sa va luati de Genuneanu nu din respect pentru numele de familie ci din veneratie pentru pronumele lui Mihai si George. Ce, eu m-am luat de poetii dumneavoastra americane sau de alte nationalitati?
In legatura cu asteptarea de inca un secol pe care mi-o propuneti, ce pot sa spun este ca nu am nimic impotriva acestui lucru. Singurul chestiune care ma ingrijoreaza este faptul ca ea venind din partea unui ateu nu va fi luata in consideratie de catre forurile care au putere de decizie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-19 20:35:43
         
 
  Nu poezia-i "carcalete", ci copy paste-ul dv!
Iar ca tînără speranță, aveți o alternativă: mai așteptați un secol să vă maturizați!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-01-19 19:23:53
         
 
  Domnul Peia
In primul rand tin sa va multumesc pentru greseala semnalata pe care, asa cum veti vedea, am corectata. In al doilea rand sunt atat de deprimat de faptul ca ati numit cea mai buna poezie pe care am scris-o vreodata un simplu carcalete incat nu voi mai publica niciodata sub acest nume. Daca nu voi intra niciodata in istoria literaturii romane numai dumneavoastra veti fi de vina fiindca nu asa se trateaza tinerele sperante.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-17 18:25:59
         
 
 

Domnul Peia știe multe
Dar acum pe drum de munte
Un sfat ar merita s-audă
-atenție, șoseaua-i uda!

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-01-17 16:22:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nici eu nu am gustat compilația lui peia, fiecare scrie cât îl duce plăivazul când îi lipsește ideea  
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2010-01-17 15:24:57
         
 
  adică, bye-bye, mă rog!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-01-17 13:13:51
         
 
  Iaca, graba, strică treaba!
Sunt cu un picior pe accelerație și cu unul pe frînă.
Și cu mîinile pe tastatură!
By!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-01-17 13:09:09
         
 
  Se pare că nici după rețeta mea nu poate dl. Genuneanu să facă un carcalete ca lumea!
Mr. Peia nu ar fi putut scrie așa:
"A fost odata c-an povesti", din foarte elementarul motiv că mai există și gramatică prin limba română.
Ca să nu mai vorbim de scrierea otova, complet lipsită de punctuație, ceea ce, pardon, nici Eminescu se pare că nu ar fi putut scrie!
Așadar, consultați rețetarul unui bucătar de meserie, domle Genu. Doar așa să aveți șansa a compune un catren sărat și pipărat ca lumea!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-01-17 13:07:28
         
 
  nene Genu, vezi un typo al marelui Eminescu in primul vers din compilatie  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-01-17 13:01:14
         
 
  și prinții mâna i-au pupat
pe față și pe dos la fel...
dar numai unul a luat
făptura-ntreagă-n pat la el.
(prilej cu care-a constatat
un deget lipsă la apel).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-01-17 12:58:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE