FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Notre respect, Marie Jeanne Ion
Text postat de ecsintescu virtual
Trompeta de serviciu a tiranului reinscaunat a sunat adunarea ziaristilor voyeuri , nu de la balconul cu jaluzele de 100 000 de euro din Ministerul Turismului, ci din garsoniera lui Dan Diaconescu- Senzational.

Calma, elegant de blonda si exhibata in fata poporului (ca o reprezentanta poster a clasei muncitoare masculine) Elena Udrea a demonstrat ca Oltcitul poate sa jumoale mai mult decat o Dacie Break amarata numita Espero.

Fiind intr-o excitatie verbala de zile mari si simtindu-se in mediul ei de bastina,( palude cum spunea Gide), care i-a dat lumii pe Elodia, Magda Ciumac, Ogica si Tolea, Elena Udrea a scapat pe gaura gurii o stire de zile mari: „Marie-Jeanne Ion si-a aranjat rapirea pentru celebritate si afirmare”

Dan Diaconescu in orgasm, doamna Udrea ejaculand pe biletelul roz, o multa ne eco data justitiei, romanilor , ziaristi excitati de o stire in care marirea punctului de pensie nu mai are ce cauta. Elena Udrea arunca bomba. O bomba fasaita din start.

Marie-Jeanne Ion este un jurnalist de mare clasa. O profesionista a frazei si a cuvantului vorbit in fata camerei. Un om de mare bun simt. Fata de majoritatea jurnalistilor facuti si nu nascuti, am convingerea ca Marie-Jeanne Ion s-a dus in Iraqul dementei din dragoste fata de meseria de ziarist.

Ce s-a intamplat mai departe, cumva, nu mai conteaza. Bine ca s-a terminat cu bine, iar Traian Basescu a avut cel mai mult de castigat. Repet, cel mai mult. Dupa rezolvarea rapirii din Iraq, Traian Basescu a devenit un lider providential.

Declaratia “dandiaconescu senzational a blondei politicii romanesti” a aratat ca Elena Udrea are functia de TROMPETA. Unul din portofoliile de prim rang ale guvernarii Basescu.

Fara precedent, sare la gatul jurnalistilor. Ar trebui mai mare solidaritate din partea breslei. Breasla care reprezinta ultimul bastion in calea “ Senzationalului cu Dan Diaconescu”

P.S. Marie-Jeanne, notre respect!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei, Vox News nici nu exista! Cele doua cotofene au facut din Oprescu un brand de tara.
Putin imi pasa de banii tai, nu vorbeam despre bani.

Esti variabil. Si vandut.

Pa.

Nadina si Marie -Jeanne au proiecte in derulare. Nu au sefi si nici moguli. Si nici fosti barmani pe post de Romania. Isi muncesc banii.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-15 03:00:55
         
 
   
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-15 02:55:09
         
 
  Nu pot sa cred ca Oprescu a renuntat la serviciul "cotofenelor", oferit cu generozitate prin firma Intelligent Media Solutions SRL, exact inainte de campania pentru prezidentiale. De altfel, daca stam sa masuram perfomantele de campanie ale doctorului, putem trage concluzia ca acesta a renuntat la serviciile celor doua "cotofene" asociate ca sa apeleze la serviciile altei companii de consultanta cu mult mai lipsita de performanta.
Eu sunt bine, multumesc de intrebare, sanatos. In momentul de fata prestez servicii si pentru alta televiziune de succes, ca sa pot avea si bani de bomboane. Mentionez televiziune de succes ca sa nu te duca gandul ca mi-am oferit serviciile mogulilor cu probleme in justitie sau cu probleme de ordin financiar, anume aceia dintre ei care s-au asociat cu looserii comunisti. Cu Dictatorul nu m-am mai vazut de anul trecut, dar nu imi fac griji pentru el. Ma bucur ca valoarea este apreciata in mod just si va urez si voua o valoare cat mai mare, chiar si pe timpul unei guvernari de dreapta, intr-o perioada de criza mondiala. Iar daca financiar nu mai pot sa iti doresc nimic, nu-mi ramane decat sa iti urez despre sanatate, singurul lucru despre care pot spune ca nu iti este destula.
Ecsintescu, eu imi vand serviciile de mai multa vreme, n-am crezut ca esti atat de naiv sa crezi ca imi cersesc painea. De altfel, orice serviciu se plateste, si cu cat mai multe servicii vandute cu atat mai bine pentru toata lumea. Chiar si pentru tine, numai ca tu ai vandut servicii celorlalti. Poate data viitoare vei avea noroc, nu poti sa stii.
PS.Pup-o pe Ioana din partea mea
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-01-14 09:40:09
         
 
  Andrei, LABE 1 tv nu esti la curent cu cotidianul? Nadina Nedelea si Marie Jeanne nu mai sunt din octombrie la Primaria Generala.

Goagle e un mare manual de jurnalism. Il citesti exact in limba almanahelor.

Cat despre mine si IBG sa nu duci grija!

Valoarea e apreciata la certa valoare. Chiar pecuniar vb.

"VALOAREA MEA, VALOAREA MEA"...era o manea. Pe Taraf Tv. LABE 1 a castigat ceva? ca sa ai si tu o bomboana? neste lentile ca sa citesti cateva printuri care mai sunt din mila Tiranului?

Andrei, esti vandut!

Viorel Paunescu curata ceapa degerata!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-14 03:35:17
         
 
  Telenovela de la primaria capitalei debuteaza cu replica „Gata Alex, mami nu mai e la televizor. S-a terminat.”
Pentru cine nu stie, Nadina Nedelea si Marie Jeanne Ion sunt consiliere de imagine ale primarului
general. Cele doua "cotofene", asa cum le alinta colegul lor, Adrian Thies, eminenta cenusie din staful primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, sunt de nedespartit, precum Stan si Bran, Filopat si Patafil, Lolek si Bolek, iar daca parasim scena marilor comici ai ecranului si am intra in lumea literaturii contemporane de calitate, ca Ecsintescu si IBG.
Astept cu infrigurare sa aflu si pozitia primarului cu privire la acest incident dramatic. Mint, tragic de-a dreptul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-01-14 02:21:59
         
 
  Razvan, in ciuda ..scandalurilor..mele de pe-acilea si a commurilor conflictogene, stiu si pot aprecia o productie literara sau un comms bun.
Iftimie a punctat corect si plastic. Vezi in fund.

Las mai departe un comms al Nadinei Nedelea. Extrem de percutant.

Sunt trista pentru toate rautatile pe care le vad si le aud in jurul meu. Ma doare ca suntem o tarisoara frumoasa, bogata, cu oameni mici. Si rai. Ii doresc lui Marie Jeanne sa uite. Sa fie lasata sa uite. Sa isi ia copilasul in brate si sa ii poata spune: „Gata Alex, mami nu mai e la televizor. S-a terminat.” (Stiti cat de sfasiata poate fi inima unei mame, cand fiul ei o vede – din greseala – la TV in imaginile de acum 5 ani si alearga disperat la ea si o intreaba „Ce ai patit, mami?”)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-14 00:39:17
         
 
  Traian, daca esti amabil - tradu-mi si mie ce spune persoana de mai jos. O romana cu adevarat oarba.  
Postat de catre Label Black la data de 2010-01-13 23:32:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  simplă părere

dacă stimabila Urdea crede că este posibil ca un părinte să îşi trimite copilul de bună voie pentru a fi parte la o făcătură de răpire atunci îi propun să încerce şi ea să facă parte dintr-un scenariu, poate se vor găsi câţiva arabi mai de soi să să o în(fund)e câteva zile fie şi de bună voie.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-01-13 20:05:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE