FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
- o carte ce le va uni pe toate -

În þinutul Literatura exista primejdia rãzboiului! Pentru a face faþã acestei noi urgii, au fost create cãrþile puterii. Trei dintre acestea au fost oferite bãtrânilor prozatori... Alte trei au fost oferite epigramiºtilor hulpavi, preocupaþi doar de cãutarea rimelor perfecte... ªi, noua cãrþi au fost oferite poeþilor, cei care trebuiau sã apere Literatura de întuneric...
Dar, pe ascuns, lordul întunecat a mai fãurit o carte. În adâncurile muntelui Metafora, o carte supremã a fost creatã. O carte care sã le stãpâneascã pe toate celelalte, o carte care sã le adune pe toate.
Rãzboiul a izbucnit în þinutul Literatura... Lordul întunecat dorea sã subjuge lumea. Însã poeþii s-au împotrivit. Au luptat curajos ºi au reuºit în cele din urmã sã-l învingã pe lordul întunecat. Atunci a existat ºansa ca rãul sã fie distrus pentru totdeauna. Însã vanitatea poeþilor a învins... Carþii supreme i-a fost permis sã dãinuiascã. ªi lucruri care nu trebuiau uitate au dispãrut în tenebrele timpului...

Astãzi, cartea supremã a fost regãsitã... Rãzboiul este pe cale sã reînceapã... ªi cine mai poate astãzi sã i se opunã lordului întunecat? Unde este astãzi forþa poeziei?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE