FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Alin Adal
Te ºtiu ca autor profund
ce scrie textele din fund
dar sã nu-mi ceri empatie
sã-þi miros vre-o poezie!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  text recuperat


Te ºtiu ca autor profund
ce scrie textele din fund
dar sã nu-mi ceri empatie
sã-þi miros vre-o poezie!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-07 13:16:31
         
 
  Ei vezi ? D-aia n-are ursu' coadã !
Cã acum ar trebui sã mã uit la tine cu admiraþie ºi sã spun: "Bã, ce dãºtept e ãsta !". Da', nu spun, stimabile, cã nu-i aºa. Cã dacã erai deºtept, o lãsai moartã-n pãpuºoi ºi nu te dãdeai mare pescar, cum cã m-ai prin pe mine în cârlig, vezi Doamne, ce peºte prost mi-s.

Tu nu înþelegi esenþialul ºi asta mã doare pe mine: Valoarea este cu atât mai mare cu cât posesorul talentului este mai modest. ªi, trebuia sã þi-o spunã ºi þie, unul, mai rebel ca mine. Adicã sã te mai tragã de mânecã ºi sã te priveascã în fundul sufletului (cã vãd cã-þi place termenul ãsta "fund") spunându-þi: Dom'le, nu eºti singur, aºa cã fii serios !

Oricum,iau ca pe o glumã lipsa ta de modestie. Nici nu se poate altfel, vezi bine, dacã tot nu poþi sã înþelegi ºi te þii tot falnic (tot un eufemism, stimabile, ca sã nu te superi !).

O blondã veºnic pusã pe amor...
Iþi place, nu-i aºa ? Cã vãd cã ai cârlig la mine ! Parol !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-24 12:59:09
         
 
  Sunt un pescar cu experienþã dar nu m-am aºteptat la o asemenea muºcãturã.  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-24 12:36:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Musiu,

Nu prea m-am lãmurit. Din care fund. Fundul þãrii, fundul casei... mã rog, existã mai multe funduri. Ori, poate, tãlicã, te referi cã stau ca prostu-n fund. Ei, dacã spui aºa ceva, vreau sã-þi spun cã eu nu scriu niciodatã romanele de pe scaun. Stau numai în picioare, aºa ca un fel de respect petru cei ce mã citesc. Chiar ºi acum stau în picioare ca semn de respect pentru tãlicã.

Imi placi, nãvalnicule. Trebuie sã recunosc. Cred cã te cunosc dintotdeauna. Fii înþelegãtor cu ãºtia ca mine, mai empatici. Cã numai din cauza empatiei îmi eºti simpatic. Altfel te-aº ignora, vezi bine. Numai cã, aºa empatic cum mã simt eu, nu am numai foloase. Trebuie sã trag ºi ponoasele faptului cã ceilalþi sunt rigizi ºi, prin urmare, te trec dintr-o palmã în alta, cã mi s-au roºit obrajii din cauza frigului acesta de pe forum ºi de lipsa unora de umor.

ªi, fãrã umor, viaþa nu este frumoasã chiar dacã cunoºti foarte bine gramatica. Iar în ceea ce priveºte talentul, te rog sã mã ierþi. Cred cã am mers prea departe ºi recunosc am ºi eu tendinþe colerice. Dar, dupã un timp regret ºi mã ataºez mai mult de cel ce a constituit obiectul privirii mele sãgetãtoare.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-24 12:20:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE