FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nacht der langen Messer
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
„S-a trecut la intimidări!
Bătaie și arestări.
Dictatura începe să-și arate colții.
Dar parcă, în campanie, Băsescu declara că parlamentarii au imunitate.
Acu nu mai au... ?”
Postat de catre ioan peia


„Băsescu minte și când respiră”
Cătălin Voicu (după câteva ore, bune, la DNA)

-cămășile Brune au început... intimidarea?
- a început operațiunea „Noaptea cutitelor lungi”?

-era oare C V pe lista, cu viitorii arestați, a ziaristului Stanescu?

Oricum un pas s-a facut, urmeaza numararea voturilor anulate...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mai am cîteva vorbe de spus, de care sper să vă aduceți aminte, ca de la un om care v-a fost baci: după cum vedeți, majoritatea televiziunilor au răspuns la comanda: "drepți, că vă ia mama dracu!".
Sunt definitv lămurit.
A mai rămas pe baricade doar Antena 3.
Restul... încet, încet, se înregimentează discret. Mîine-poimîine o să ascultăm osanale nerușinate pe toate canalele mediatice.
Să fiți sănătoși și vă pregătiți pentru a trăi, iarăși, bine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 22:17:15
         
 
  da de unde, Ioane, a fost o masura previzibila, si de altfel "politically corect". imi mentin amicalele felicitari.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 22:07:18
         
 
  Hai, lăsați vrăjeala, stimabililor, că nu v-ați găsit omul!
Îmi voi lua din nou tălpășița de aici pentru că sunt un tip realist: nu poți îndrepta, în veci, ceea ce e dat strîmb de la mama-natură.
Are și ea faliții ei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 22:04:15
         
 
  Ioane, ai nivel 100... felicitari.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 21:41:29
         
 
  Dupa cum va spuneam. domnule Peia, se gaseste intotdeauna un suflet milostiv. Efortul dumneavoatra nu va ramane niciodata nerasplatit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 21:33:28
         
 
  Va mai asteptam printre noi, domnule Peia. Se va gasi si altcineva sa va ridice nivelul, intotdeauna se gaseste cineva. Ioana Barac este o distinsa doamna, indiferent de parerile dumneavoastra fata de persoana sa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 21:16:01
         
 
  Derapaje în comentarii?
Ai orbul găinilor, devreme ce nu vezi că adevărate derapaje se petrec în contul IBG - distinsa, deh! - care, în plus, mai calcă și regulamentul postării individuale în mod flagrant de hăt, vreme, și nimeni nu vede.

Păi dacă unii sunt bine-mersi, în aceste condiții, și alții sunt clienți vechi la sancțiuni, atunci ce să mai zăbovești prin zone echivoce?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 21:10:31
         
 
  Bați cîmpii, Floriane tată,
Mai bine i-ai bate la primăvară, cînd pedeleii vor avea nevoie de activiști beneficienți pe glie.
Nu-mi doresc deloc ceea ce presupui tu, tot insinuînd, cu aceeași încercare, pe care ai mai făcut-o, de a vîrî strîmbe de tip diversionist.
Asemeni, nu cunosc nici o distinsă cu nume conspirativ ibg. Vei fi cunoscînd tu, poate, căci văd că v-ați adunat în clan, faceți schimb informativ de date. Apoi, distinșii și distinsele chiar că nu se găsesc pe toate drumurile, ca să te-mpiedici de ei ca de jaloane.

Și nu mai fă pe victima, că nu ești.
Cu toate lucrăturile voastre de culise - voi dați nivel, voi luați, de parc-ați fi pe propria-vă moșie - uite că pe mine, cum ți-am zis mă doare-n glandă!
De-acum, după hoția asta electorală, nu mai am chef de taclale pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 20:44:20
         
 
  Domnule Peia, regret ca ati capatat jumatate din nivelul meu, dar trag speranta ca se va gasi altcineva care va va ierta derapajele din comentarii. Nu cred ca iertarea pacatelor poate mantui pacatosul, asa cum nu cred ca veti gasi de cuviinta sa va cereti scuze distinsei doamne IBG.
Cu speranta ca luna nasterii Domnului va veni impreuna cu toleranta crestin ortodoxa, sper sa va recapatati nivelul despre care stim ca vi-l doriti atat de mult.
Sarbatori fericite, domnule Peia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 20:10:06
         
 
  "..macar nu sunt batrani..hi hi" (ecsintescu)
Dar Ștefan Rădulescu (buluc, toți conspirativii pe aici!) nu cumva o fi vreun june, măi boschetare!
Dar babornița ta înfierbîntată, o fi Frumoasa din pădurea adormită?
"Hi, hi" - rîs de curvă proastă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 18:49:28
         
 
  Da, e clar.
Pupați-vă-n bot!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 18:45:29
         
 
  Hotărîți-vă, fraților!
Ori mă depunctați, ori ba!
Ultimele două comentarii au apărut după ce, probabil, cineva nu a fost de acord cu trecrea mea mea toatală în clandestinitate.
Atunci, cei doi manipulanți de nivel,- colegi de ideologie și petlițe - au încercat să facă un compromis: nici să nu pice de fraierici, nici să nu pară că nu au sînge-n instalație: mi-au scăzut nivelul de la 20, la 10! Nu știu ce înseamnă asta, dar voi afla acuș.

Colaboratori demni de un jegos ca ecsintescu, pentru că nici unltimul imbecil din lumea asta nu se leagă de vîrsta cuiva - chiar dacă, în paranteză fie, spus lucrurile nu stau chiar așa cum molfăie el pe-aici - ca și cum el ar fi nemuritor și nu ar ajunge să-și înghită sputa peste un timp, - atît de scurt, vai!
Dar m-am obișnuit de mult ca lumea asta să fie la mîna ticăloșilor și să meargă pe drum, capie, ca un drogangiu care se întoarce noaptea de la cîrciumă, prin băltoacele comunale!
Dacă acest com nu va apărea imediat, e clar cum stau lucrurile.
E o verificare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 18:44:17
         
 
  bătrânețea nu-i o boală, e o haină-dorință, pe care... oricine și-o dorește!
...dar, nu foarte mulți, o văd îmbrăcată!



 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-13 18:30:55
         
 
  "Ei, acuș că v-ați dat arama peste facies, pot să vă spun că sunteși mărunți, mărunți... și neajutorați!" ..macar nu sunt batrani..hi hi

Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-13 18:14:50
         
 
  Ei, acuș că v-ați dat arama peste facies, pot să vă spun că sunteși mărunți, mărunți... și neajutorați!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 17:53:02
         
 
  Distractiv e faptul că voi chiar credeți că am oarece dureri în zone coronariene, urmare a acțiunii voastre conjugate!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 17:48:50
         
 
  Clemență!?
Vai, vai, cîtă generozitate!
Știi ce-aș face, Radu Florian, cu clemența invocată de către tine? Nu-ți spun. Ca să nu treci de la discursul fals temperat la cel tovărășesc, viguros, irefutabil, încăract de frenezie patriotică!

Nu-i nici o problemă, Radule!
Străduința a fost, întotdeauna, geberatoare de fapte nobile.
Din păcate, în graba de a te da important, nu ai observat că chestia asta te deconspiră: anume că, ai o influență subversivă pe aici. Taman ca amicul tău proaspăt - sau vechi - A.Fl.
Să fiți iubiți!
Patria vă va fi recunoscătoare!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 17:45:23
         
 
  Florian, ai avut dreptate doar partial. ai gresit cand ai apreciat ca era un gest de clementa. eu cred ca era o reintoarcere la normalitate. ai avut dreptate cand ai spus ca se va intoarce impotriva mea. nimeni nu-i perfect.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 17:38:28
         
 
  Radu, ti-am spus-o si atunci, ti-o spun si acum ... :) gestul de clementa pe care l-ai facut atunci se va intoarce impotriva ta, dupa cum bine observi. Dar tu, nu si nu, Batman, Batman!!!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 17:35:04
         
 
  "Radule,
Iar manipulezi.
Nici nu mă mai obosesc să-mi dau seama prin ce tip de speculație logică ai ajuns la concluzia că-l acuz pe Al Trep de minciună.
Cînd am spus adineauri că-mi e lene, de fapt, voiam să zic că mi-e silă!
Și cu asta, basta!"


si mie, Ioane.
in consecinta, ma voi stradui sa-ti redau nivelul pe care l-ai avut inainte de subversiva mea interventie. sanatate maxima.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 17:32:45
         
 
  "Suntem o natie cu o coloana vertebrala verticala numai atat timp cat avem oameni de stat verticali. Romania a demonstrat ca este un stat unitar stabil, dar si ca poate fi un luptator pentru stabilitatea tarilor vecine.
Numai o minte iresponsabila mai poate sustine contrariul. Sunt roman si sunt mandru ca apartin acestei natii de barbati drepti si de femei frumoase. Nu uscaturile stabilesc regula, ele o consfintesc. "

Ce discurs tipic de politruc, făcut, pe bandă rulantă, la Ștefan Gheorghiu! Ce înfierare tovărășească a dușmanului de clasă!
"Iresponsabili", "uscături"... Încă un pas și va propune youngerpolice-ului să ne ridice, fără nici un fel de explicație, din casă.
Stimulat de circumstanțe, recitesc "Istoria secretă a Kremlinului" și constat, cu stupoare, cît de mult seamănă micii fanatici, din vremea aia dementă, isterizați de perspectiva ascensiunii lor iluzorii, ei bine, cît de mult se suprapun caracterele lor de ghiorlani sadici cu politruci avînd profilul caracterial al lui Andrei Florian.
Din păcate, pentru el, a s-a ivit pe sceneta politică în devans istoric și nu are nici o șansă să ajungă cine știe ce mare sculă de partid! Ba s-ar putea, chiar, să sfîrșească în dinții ciocoiești ai altui "mogul", decît cel de la care își papă demnitatea ideologică acum.

Radule,
Iar manipulezi.
Nici nu mă mai obosesc să-mi dau seama prin ce tip de speculație logică ai ajuns la concluzia că-l acuz pe Al Trep de minciună.
Cînd am spus adineauri că-mi e lene, de fapt, voiam să zic că mi-e silă!
Și cu asta, basta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 17:24:16
         
 
  Radu, nefericirea prin care treci, probabil, nu poate fi decat una trecatoare. Daca cineva poate considera ca natia din care te trage detine un ADN rebutat, adica este o greseala a naturii, ei bine, numai in acest caz putem vorbi despre o greseala grava a naturii. E ca si cum un negru ar considera ca rasa neagra este detinatoarea unui ADN rebutat. Intelegi ce spun? pentru a intelege acest fapt nu este nevoie decat de inteligenta si nu de carnet de partid  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 16:32:21
         
 
  asta ce-i fraților, pumnu-n gură, sula-n coaste?
...așa puneți voi, țara pe roate, prin troc de tip inchiziție?
nu m-aș mira să fie ca voi încă cinci milioane de fanatici!

mi-e milă de voi!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-13 16:28:44
         
 
  Andrei Florian, punctul tau de vedere mi se pare unul hazardat optimist. am fost bland. inca. pe bune, ai fost membru de partid? PCR, ca sa fiu mai precis.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 16:21:06
         
 
  Ioane, atunci Andrei Florian a facut misto, unul crunt. (iar eu am intervenit imediat dupa aceea, simtind ca esti cu umorul in suferinta - ma tem, cronica). dar daca o sa ti se para ca totusi merita, o sa cauti comentariul, si o sa intelegi, daca nu, nu. mai conteaza ca il faci mincinos acum si pe al trep? se pare ca nu. mai conteaza acum altceva decat propria ta certitudine?

pamantul nu poate fi rotund, e o chestie de bun simt, ce mama dracu'.

suntem un popor lenes, oricum am sta, in orice sistem inertial, relativ vorbind, femeia tre' sa fie dedesupt.

typo: dedesubt.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 16:17:00
         
 
  Suntem un popor mare si harnic, domnule Peia. Avem si lenesi, putini, e drept, dar pe care eu nu ii cunosc pentru ca nu imi fac astfel de prieteni. Vom ramane un popor mare pentru ca istoria ne-a invatat, de-a lungul timpului, sa ramanem uniti in fata greutatilor. ADN-ul romanesc nu este si nici nu va fi considerat vreodata rebut, atat timp cat avem puterea sa ramanem, in aceasta zona geografica, tara cu cea mai mare stabilitate economica si plitica. Faptul ca se mai gasesc indivizi cu ADN-ul rebutat, anume o majoitate conjuncturala care se incapataneaza sa ne tina fara guvern si fara presedite, ei bine, acest fapt nu poate arunca asupra natiei sintagma fortata de Stefanescu. Romania nu numai ca este o tara stabila si puternica, dar este si tara cu cel mai puternic cuvant din zona Balcanilor. Am fost tara care a spus NU nedreptatii facute sarbilor din Kosovo. Romania a pledat pentru integritatea Serbiei la Haga. „Au fost două puncte centrale în pledoaria României: ideea că secesiunea de tip unilateral e contrară dreptului internațional și că dreptul de autodeterminare nu e valabil în această speță", a explicat secretarul de stat Bogdan Aurescu. Cine nu il cunoaste pe Bogdan Aurescu ar trebui sa se rusineze. „Poziția României față de Kosovo este respectată ca atare. Este cunoscut de altfel interesul României pentru stabilitate", a declarat Bogdan Aurescu. Suntem o natie cu o coloana vertebrala verticala numai atat timp cat avem oameni de stat verticali. Romania a demonstrat ca este un stat unitar stabil, dar si ca poate fi un luptator pentru stabilitatea tarilor vecine.
Numai o minte iresponsabila mai poate sustine contrariul. Sunt roman si sunt mandru ca apartin acestei natii de barbati drepti si de femei frumoase. Nu uscaturile stabilesc regula, ele o consfintesc.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 16:05:04
         
 
  Mi-e lene să mai caut locul în care Andrei Florian (e posibil să fie la comurile cu textele pe care mi le-am radiat) prezenta un citat din tine, care, cică, dovedea că aș fi cerut gratulații speciale de la stăpînire. Și cum nu ai intervenit imediat penntru a corecta afirmația jegoasă și tendențioasă, ba, parcă, chiar ai întărit-o oarecum, am motive să fiu convins că așa e.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 15:57:21
         
 
  păi dacă n-ai votat, domn Radu, ce atâta paradă a discoriei preamărești?

...întreb șî io să am după șe bea apă, o țâră!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-13 15:55:13
         
 
  genetic nu fac parte din acest popor, dom Tavi, daca nu stiai. doar dupa CNP. (dar daca totusi instantele divine au hotarat astfel, inseamna ca nu merit altceva). iar de votat cum zici matale n-am votat, din simplul motiv ca n-am fost acolo. dar prezenta aritmetica a matale de o parte a baricadei ar fi un motiv suficient sa votez altminteri, macar asa, de amorul artei.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 15:49:08
         
 
  "suntem un popor mic si lenes, Ioane. ne hranim cu mituri getice dar cersim clementa la portile unei europe in criza financiara si doctrinara, iar cu banii de covrigi ne cumparam vodca si cantam manele in metrourile parisului. construim pasaje de beton printre cocioabe si zgarie nori pe ranile deschise ale catedralelor. in lipsa identitatii, traim un prezent fictional, iar in lipsa reperelor morale, "unul infractional. Dumnezeu stie ce-am fost, Dumnezeu stie ce vom fi, dar cu siguranta acum nici Dumnezeu nu stie ce suntem, pentru ca nu ne gaseste pe harta. iar daca genetica speciei umane e produsul evident de laborator al unei inteligente chiar daca nu intotdeauna foarte abile, dar cel putin bine intentionate si binevoitoare, ADN-ul romanesc e unul dintre inevitabilele rebuturi."
Radu S.

nu trebuiește domnișorule Radu să exagerezi... nu tot poporul este cum zâseș matăluță, doar șinși milioane, din care... fășeți și dvs. parte, șâ aista, chiar mă sperie, zău!

p.s.uiti bre cum apare altu` chiar o trâmbițat ghine domn Radu!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-13 15:41:08
         
 
  multumesc, Alex.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 15:38:37
         
 
  "niciodata nu am afirmat ca te-ai "caciulit" pentru marirea de nivel. marirea de nivel a fost ideea mea, dar pentru ca nu-mi statea in putinta s-o fac, am rugat un user cu nivel 100." (RS)

Exprimarea lui Radu a fost ceva de genul (citez din memorie): "nu mi se pare normal ca Peia sa nu-si poata posta direct comentariile...", lucru cu care am fost absolut de acord si i-am dat nivel 20. Dat fiind ca intru extrem de rar, habar n-aveam ca Ioan nu (mai) are postare directa.

Ioane, hai s-o lasam asa. Daca as fi intrat mai des pe Europeea, as fi facut acelasi lucru, dar din propre initiativa...
 
Postat de catre Al Trep la data de 2009-12-13 15:30:43
         
 
  suntem un popor mic si lenes, Ioane. ne hranim cu mituri getice dar cersim clementa la portile unei europe in criza financiara si doctrinara, iar cu banii de covrigi ne cumparam vodca si cantam manele in metrourile parisului. construim pasaje de beton printre cocioabe si zgarie nori pe ranile deschise ale catedralelor. in lipsa identitatii, traim un prezent fictional, iar in lipsa reperelor morale, unul infractional. Dumnezeu stie ce-am fost, Dumnezeu stie ce vom fi, dar cu siguranta acum nici Dumnezeu nu stie ce suntem, pentru ca nu ne gaseste pe harta. iar daca genetica speciei umane e produsul evident de laborator al unei inteligente chiar daca nu intotdeauna foarte abile, dar cel putin bine intentionate si binevoitoare, ADN-ul romanesc e unul dintre inevitabilele rebuturi.

P.S. ca sa nu ma contrazic - contrazici - pune un "cred ca" inaintea fiecarei afirmatii - probabil riscante - pe care o fac acum.

P.S. cu privire la ce ai scris mai jos, cred ca ai luat-o razna complet, Ioane. niciodata nu am afirmat ca te-ai "caciulit" pentru marirea de nivel. marirea de nivel a fost ideea mea, dar pentru ca nu-mi statea in putinta s-o fac, am rugat un user cu nivel 100. daca vrei sa stii cine a fost acela, intreaba, s-ar putea sa-ti raspunda chiar el. si chiar aici.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 15:08:43
         
 
  Pentru domnii cu logica agățată-n ciulinii Bărăganului și cu prozelitismul dat la regim hot, iată cum arăta faimoasa secție de votare de la ambasada din Paris: 5 cabine de vot, dispuse în formă de L, iar în mijlocul acestora trona urna, astfel încît ea se afla ieșită din raza vizuală a comisiei, ba chiar mai mult, doamna care distribuia ștampilele (nu mai mult de trei) și care avea responsabilități clare de supraveghere, ședea cu spatele – întîmplător? - la cabinele de vot.
Un domn care a votat acolo, ne spune că, deși se grăbea, i-au trebuit 3 minute să-și exprime opțiunea.
De ce, oare, nu se merge cu verificările mai departe, respectiv cercetarea declarațiilor pe proprie răspundere, inventarierea CNP-urilor, compararea imaginilor înregistrate cu ajutorul camerelor de luat vederi cu nr. votanți? E așa de dificil?
De remarcat că aproximativ aceeași situație s-a înregistrat și la Bruxelles, sau în Spania, sau în America, sau aiurea. Și cum Băsescu, care a pierdut în România, a reușit să răstoarne, în final, votul în favoarea lui, tocmai prin manevre de genul ăsta, este mai mult decît fraudulos, este ABJECT să vrei a conduce o țară prin furtul opțiunii alegătorilor.

Apropo de mita electorală, același domn care ne-a furnizat informația legată de votul parizian, a făcut o remarcă șocantă, într-adevăr: de ce un om simplu, care a fost corupt la modul murdar în care s-a făcut, cu un kil de făină, zahăr sau alte cele, iar o mită politică flagrantă, cum ar fi avansarea la grad de generali a trei indivizi complet lipsiți de statură morală, ca drept recompensă pentru gestul lor de trădători ordinari, ei bine, acest evident act de corupție nu poate face obiectul unei cercetări penale? Chiar ni se pare totul atît de firec, încît nici măcar să nu punem problema asta la nivel de discurs național despre moralitate și onestitate, atît în politică, precum și în viața socială? Vai nouă?

Radu Ștefănescule, pledezi în pustiu, tată!
Nu mai vorbesc de înțelegerile tale cu gașca de gradați pedeliști, făcînd, printre altele, un gest de om lipsit complet de altitudine morală, atunci cînd, în înțelegere cu propagandistul Andrei FLORIAN, ai încercat să mă decredibilizezi, încercînd a induce în public ideea că eu m-am căciulit de cineva ca să-mi mărească nivelul, deși știai clar că nu e așa. Ca să nu mai vorbesc de proaspetele tale afinități cu jegul uman numit ecsintescu, pe care-l alinți ca pe un prieten la cataramă. Supergrăitor! Așa încît, te străduiești degeaba să mai recuperezi terenul pierdut. Pentru mine, cel puțin, te-ai deconspirat și dezvăluit completamente și definitivly.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 14:36:10
         
 
  circula multe zvonuri, Ioane, ca trenurile in gara Simeria. (apropos, majuscula vocativului nu e - inca - accidentala). din toate sensurile circula. si toate zvonurile cer exercitii de imaginatie: "ce-ar fi daca"?...
repet, toate.
si toate cer echidistanta, retinere, prudenta.
sau macar exercitii (preliminare) de autodisciplinare a retoricii de prim impuls.
pentru ca, la urma urmei, orice teorie poate fi pusa la indoiala de clasica intrebare "pe ce te bazezi"?
stim ceva? stim ceva cu adevarat?
un "cred ca" pus inaintea oricarei sentinte pe care o dam astazi, s-ar putea dovedi, mai tarziu, salutar.
macar pentru impacarea propriei noastre sperante, esuata, ca de atatea alte ori, pe mincinoasele stanci ale iluziei.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-13 13:39:20
         
 
  Circulă zvonul că pt postul de prim-ministru va fi propus, iarăși, Boc - premierul de trei litere, pe care nici nu începi să-l pronunți și se și termină!
E normal. El trebuie aruncat peste bord la primăvară, cînd problemele sociale vor deveni extrem de acute.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-13 11:10:02
         
 
  "dom Tavi, ne-a zis sefu' adineauri pe fax ca prima chestie pe care o s-o faca dupa ce il declara CCR presedinte e sa iti confiste matale palinca, pe care o s-o bem noi astia, ofiterii de rang inalt (subsemnatul, Andrei Florian + agenturili din diaspora, recte nea Genu, Valeriu, etc). pune deoparte si niste slana sa alunece, si leaga cainii. venim."
Postat de catre Radu Stefanescu

dom Radu, palinca vreti?
imi pare rau, dar au fost altii de/a lui Basescu, tot destepti,ca voi, care v-a luat-o inainte...
dar mai avem, niste, paturi ramase prin BEJ nefolosite din lipsa de GPS individual, dupa folosirea in exces de palinca bruta...
sori Radu...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-12 13:23:50
         
 
  România, culcă-te!
Pe o ureke.
Neo/NKVD-ul lucrează pentru tine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 09:35:17
         
 
  Am uitat o virgula. E traziu, sunt obosit, mai bine ma duc sa dorm. Somn usor tuturor, oriunde ati fi!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-12 01:05:34
         
 
  După prefrauda și postfrauda, presedintele ales al tuturoror romanilor de pretutindeni, domnul Traian Băsescu a mai inventat o fraudă: autofrauda  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-12 01:03:06
         
 
  Ora 20,41 Renumaratorea voturilor de la Ilfov s-a terminat. Au fost gasite 71 de voturi bune din care Basescu 34 si Geoana 37. BEC va dispune modificarea proceselor verbale, care-i privesc pe cei doi candidati. In Ilfov au fost 2936 voturi nule. Ora 20,49 S-a incheiat si renumararea sectorului 1. Au fost gasite 43 voturi valabile, din care 27 pentru Traian Basescu si 16 pentru Mircea Geoana. In sectorul 1 au fost 1906 voturi nule. Vezi si alte rezultate in interior.

Ora 21,40 S-a incheiat judetul Calarasi si s-au validat 72 de voturi, din care 37 pentru Basescu si 35 pentru Geoana. La Calarasi au fost 2618 voturi nule.

Ora 22 Vedeta este sectorul 4 unde au fost revalidate doar 8 voturi, din care 6 Basescu si 2 Geoana. Nule erau 2027.

Pana acum Basescu are 116 si Geoana 90

Ora 22,30 S-a incheiat sectorul 3. Au fost gasite 38 de voturi valabile, din care 22 pentru Basescu si 16 pentru Geoana. Sectorul 3 a avut 2782 voturi nule.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-12 00:59:42
         
 
  Nene Mitica,
Fui plecat un pic. Acolo, dupa cum vad eu din fotoliu, vorba maestrului P, sunt doua grupuri corupte ce s-au incaierat acum pentru controlul tarisoarei noastre. Tara are potential si se mai poate stoarce mult din ea si de la uniune. Pentru asta au facut multa propaganda, dezinformare si au pus mult gunoi la TV, ca lumea sa fie dusa de nas. Eu nu tin cu nici o gasca, imi este mila numai de naivii ce se bat pentru ei. Lumea va plati naivitatea ei cu varf si indesat.
sa vedem filmul pana la capat.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-12 00:41:08
         
 
  Domnul Peia
Nu pot sa stau comod in fotoliul meu fiindca nu ma lasa cateau de inima. Cand dumneavoastra castigat o suprapondere insurmontabila impotriva advesarilor trebuie sa intervin din scaunul meu cu rotile literare in speranta ca voi putea readuce balanta de puteri europeene iar la starea de echibru. De asta sunt foarte trist cand dumneavoastra sau domnul Ecsintescu ameninta cu parasirea terenului de lupta. O lume nu arata bine atunci cand exista doar o supraputere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-12 00:41:05
         
 
  Păi vedeți că reușiți să fiți și sincer!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:35:29
         
 
  Domnul Peia
In momentul de fata sunt intr-o perioada de refacere fizica si intelectuala. Trei luni de zile mi-a luat punerea a 100 de metri patrati de parhet la etajul casei mele (plus varuirea tuturor camerelor plus caratul mobilelor dintr-o camera in alta). Si astea toate le-am facut cu forte propri asa cum m-a invatat pe mine partidul. Nu uitati, diurna de securist pe timpul lui Basescu nu se poate compara, si asta pe departe, cu diurna pe care o primeam de la cel mai iubit fiu al poporului. Dar acum ce sa fac daca concetanii mei profitand de faptul ca eu nu mai eram acasa ca sa-l apar l-au impusca...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-12 00:33:17
         
 
  Nu, nu vă întreb de ce nu veniți acasă, dle Cioacă.
Vă întreb de ce nu stați comod în fotoliul dv, fără să ne spuneți cam ce conținut de bioxizi are aerul pe aici!
Căci nu aveți cum să știți.
Fie și numai pentru faptul că GPSurile domniei voastre nu funcționează decît în regim de STS!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:29:21
         
 
  Domnul Peia
Acesta este si motivul ca eu va admir atat pe dumneavoastra ca si pe domnul Ecsintescu : ambi aveti la limba un talent pe care nu-l am.
O lupta literara dintre mine si dumneavoastra ar arata ca un razbel dintre un cotoi si un pitigoi.
Dupa cum bine ati observat eu ciripesc dupa puterile mele de pe o creanga situata peste ocean.
Si ma mai intrebati de ce nu vin acasa...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-12 00:24:53
         
 
  Am ceva vechime pe saitul ăsta.
Și am observat că dl Cioacă apare destul de sporadic și numai în anumite momente.
Acum este un moment în care TREBUIE SĂ FIE FOARTE PREZENT!
Dușmanii știu de ce...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:20:07
         
 
  Nea Mitică înțelege din doi în doi și scrie cum nimerește!
E simpatic, dar uită că noi, p-acilea, chiar dacă nu votăm cu Băsescu, spre neplăcerea domniei sale, care ne ține lecții democratice de orizonturi roșii, noi, aceștia, ținem la prestanța limbii române...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:15:12
         
 
  Floriane, tată,
Apreciez faptul că țineți aproape, crede-mă.
Am tînjit totdeauan după un camarad onest și devotat, în care să-mi pun nădejdea.
Și, uite, că vă apreciez și pe voi, chiar dacă sunteți într-o variantă cam cazonă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:08:57
         
 
  "Ce ma surprinde este ca partea care va pierde e convinsa ca daca ar fi castigat candidatul ei acesta ar fi facut minuni. Dupa 20 de ani de asteptat aceste minuni si vazand ca minunile nu se pot face nici de stanga nici de dreapt..."
Postat de catre Dumitru Cioaca

nea Mitica chiar n-ai priceput nimic din toate discutuiile de pana acum?
imi pare rau...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-12 00:05:25
         
 
  Domnule Peia, daca imi spuneti ca vorbiti serios cu privire parerea dumneavoastra fata de profesia noastra, a mea si alui Stefanescu, eu imi dau cuvantul de ofiter superior si ma jur sa-mi cada pistolul in poligonul de trageri, daca nu scriu un text "literar" pe tema asta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-12 00:04:25
         
 
  "Îmi place cum gîndiți! Ca o bătrîn㠄gazetă imperialist㔠reciclată la antena 3."

Judecînd după conținut și mesaj, dle Atanasiu, văd că înrudirile cu grobianul ecsintescu sunt mai apropiate de gena dv intelectuală!

E, ce să-i faci! Se pare că bătrînețea a ajuns motiv de înfierare "imperialistă" numai pentru cei care sunt "bătrîni", dar nu pe role!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:01:02
         
 
  Dle Cioacă,
După ce că scrieți din auzite, pe românește, mai și citiți din bănuite!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:56:55
         
 
  Dle Atanasiu,
Pe mine m-ați convins.
Urmează să o faceți și cu propria-vă conștiință.
Deși a cam trecut vremea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:55:45
         
 
  Am auzit o sintagmă mișto: "japițele lui Băsescu"!
Eu nu sunt printre.
Și mă simt bine!
(Ioan Peia)

Domnul Peia
Nu ma mira ca nu v-ati bagat printre "jupanitele lui Basescu" fiindca Geoana in afara de faptul ca arata mai falos si e mai tanar dar nu are nici chelie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 23:55:13
         
 
  radu ștefănescu,
cred că îți e clar că nu ceea ce cred alții - adepții, deh - despre tine este esențial, ci anume ce cred ceilalți.
printre care mă aflu și eu.

așa că tonul glumeț care vrea să ducă în derizoriu adevărul, este valabil pentru consumatorii de povestiri distractive, anume copiii de grădiniță...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:53:40
         
 
  erata:
politicieni in loc de "politieni"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 23:51:21
         
 
  Dacă n-ați vrut să-l credeți pe Ponta! Hoția este într-un echilibru/dezechilibru fragil. Hoții care strigă hoții au pierdut la mustață. Sigur își vor perfecționa "sistemul". În campania următoare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 23:48:48
         
 
  Dar văd că ați evitat argumentația mea.
Ați reușit să atingeți performanța descrisă de mine?
Vă recomandăm pt guinness book?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:48:32
         
 
  Domnu Andrei
Raman la parerea mea, Romania este o tara mult prea mica pentru numarul de politieni si oameni de afaceri pungasi pe care-i are. Cum poate Romania sa devina o tara mare fara sa-si extinda granitele este evident: reimportarea capsunarilor si exportarea gainarilor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 23:47:10
         
 
  dom Tavi, ne-a zis sefu' adineauri pe fax ca prima chestie pe care o s-o faca dupa ce il declara CCR presedinte e sa iti confiste matale palinca, pe care o s-o bem noi astia, ofiterii de rang inalt (subsemnatul, Andrei Florian + agenturili din diaspora, recte nea Genu, Valeriu, etc). pune deoparte si niste slana sa alunece, si leaga cainii. venim.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 23:46:27
         
 
  Eu sunt "reciclat" la antena 3, cum ziceți.
Domnia voastră nu ați avut nevoie de reciclare: ați fost turnat în forme fixe, indestructibile și precomandate, că doar așa trebuie să fie un soldat adevărat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:43:18
         
 
  Deci: "si dă-i, si luptă, si dă-i, si dă-i, si luptă"... cu comuniștii, cu mogulii, cu corupția cu udrea... pam pam! EL LUPTĂ PENTRU TINE, BRE!

Am auzit o sintagmă mișto: "japițele lui Băsescu"!
Eu nu sunt printre.
Și mă simt bine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:40:43
         
 
  "Acum îmi explic atacul dv constant asupra dl Cristescu. Aveați misiune să-l decredibilizați și să-i puneți saitul pe butuci."

Îmi place cum gîndiți! Ca o bătrîn㠄gazetă imperialist㔠reciclată la antena 3. Oricum, e un succes care mă încîntă. Deși nu eu l-am îndrumat spre acest eșec în politic. Pionierul politizării a fost amicul dv., domnule Peia, ecsintescu visceral.

Dacă sînteți atenți pe Realitatea, a început numărătoarea: voturi recuperate dintre cele anulate cam 5-10%, împărțite jumate, jumate.

Florin Iaru zice: "votul rămîne incorect, dar reprezentativ". Nu se schimbă nimic. Iar incorectitudinea este mai curînd simplă eroare, neatenție, oboseală.

Restul este zgomotecă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 23:37:01
         
 
  Draga Valeriu
Si eu m-am intrebat de ce s-au coalizat atat partidele politice cat si presa si televiziunea impotriva lui Basescu. Cu toate ca aceste partide politice cat si mijloacele de comunicare au platforme diferite a existat ceva foarte puternic care a tunat si i-a adunat. Sa fie acel ceva foarte puternic coruptia?
Este posibil fiindca altfel ce cauta Geoana la Vantu care se pare ca are renumele de a fi un mogul corupt. Geoana avea neaparata nevoie de ajutorul acestuia pentru castigarea alegerilor. Nu numai asta dar eu sunt convins ca domnul Geoana a spus adevarul cand a spus ca nu-i place domnul Vantu. Nu-i place dar s-a dus lucrand dupa principiul "fa-te frate cu dracul pana treci puntea". Cred ca i-ar fi fost mai usor domnului Basescu sa apeleze la ajutoru domnului Vantu fiindca el era presedintele Romaniei, dar nu a apelat cu riscul de a pierde alegerile. Domnule, nu stiu ce pacate are domnul Basescu, fiindca nu e om sa nu aiba pacate, insa mie chestia asta imi impune.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 23:35:42
         
 
  Nene Mitica, daca imi permiteti sa va mai corectez, Romania nu este o tara mica. Cu exceptia Ucrainei, dar pe care o ignoram pentru ca "inca" nu este tara Europeana, Romania este una dintre cele mai mari tari din aceasta zona a Europei. Daca socotim si romanii de peste Prut, veti intelege de ce sovietele isi doresc sa dezbine natiunea romana impartindu-i in pro-sovietici si pro-Basescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 23:28:27
         
 
  "Acum îmi explic atacul dv constant asupra dl Cristescu.
Aveați misiune să-l decredibilizați și să-i puneți saitul pe butuci. Ceea ce ați și reușit în mare parte..."
Postat de catre ioan peia

nu a reusit si nu v-a reusi niciodata, CTA, acest lucru..., cum nu v-a reusi nici Basescu sa ne fure pe fata...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 23:25:04
         
 
  Draga Andrei
Stiu ca se vorbeste despre aleger prezidentiale dar atunci caand un presedinte e ales cu o majoritate ata de mica trebuie sa incerce sa implice si cealalta jumatate in guvernarea tari, indiferent ca el se numeste Geoana sau Basescu. La asta m-am referit. Nu se stie daca viitorul presedinte al Romaniei va reusi sau nu acest lucru dar sa incerce este dator daca este onest.
In alta ordine de idei:
Ce ma surprinde este ca partea care va pierde e convinsa ca daca ar fi castigat candidatul ei acesta ar fi facut minuni. Dupa 20 de ani de asteptat aceste minuni si vazand ca minunile nu se pot face nici de stanga nici de dreapta ci numai de catre sfinti asa cum le sta bine minunilor sa fie facute poporul roman ar trebui sa devina mai realist si sa puna presiuni pe politicienii in care cred ca acestia sa fie determinati sa faca compromisurie necesare pentru a putea lucra impreuna. Asa cum am mai spus pericolul care paste Romania la ora actuala nu este dictatura ci anarhia. Si o tara mica cum este Romania nu-si poate permite luxul de a nu avea un guvern functional pe o perioada lunga de timp.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 23:17:17
         
 
  Păi dacă președenția va fi cîștigată de Băsescu, miniștrii din spatele lui, numiți de cîteva ori, sun mai breji?
Din fotolii, totul este lejer și relaxant!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:11:43
         
 
  "Sa corupi cate zeci de mi de alegatori raspanditi pe tot mapamondul este greu. E mult mai usor sa corupi alegatorii din tara fiindca ei se afla imprastiati destul de omogen pe un teritoriu relativ restrans."

Se vede că ați plecat demult din Românica, dle Cioacă!
Din paradisul domniei voastre se vede cam așa, cam din fotoliu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:09:20
         
 
  Nene Mitica,
La noi e vorba de presedinte. Guvern se va forma si poate asa cum zici matale chiar daca noi nu avem astfel de traditii in a guverna o tara impreuna, toate culorile.
Batalia este pentru presedinte. Ce se remarca, nu este tendinta de a se ajunge la vreun compromis ci totul se joaca pentru eliminarea lui base. Chestia teribila este ca daca Base renunta si ia Geoana presedentia, automat toti din spatele lui Geoana, care cred ca i-ai vazut si matale la TV si nu le mai enunt numele,
vor face parte din guvern si implicit vor lua cate un minister si atunci sa vezi traznae !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 23:08:50
         
 
  Boooon!
dl Atanasiu,
În primul rînd ar fi trebuit să știți că este ilegal să fie mai mult de 3 ștamapile de vot într-o secție. Dacă admiteți că au fost 5, atunci povestea este, pardon! cam oablă.

Apoi,
De ce în Gara de Nord și la Facultatea de Drept, unde au existat cozi presupus identice, nu a fost posibil să voteze mai mult de 700, respectiv 900 de persoane? Și acum, și la alegerile precedente.
Ăștia de pe-aici sunt mai proști, mai mototoi?

Și admițînd că la secția din Paris au fost 5 ștampile, - chiar dacă în mod ilegal - înmulțind cu 5 cele 13,4 secunde, rezultă 1 minut și 19 secunde, timp necesar pt fiecare votant.
Domnia ta ai votat, dle Atanasiu?
Te-ai cronometrat?
Deci: intrați în secție, fugiți imediat la cel căruia îi comunicați adresa; acesta vă caută pe tabel; vă înmînează declarația pe proprie răspundere; o completați; o înmînați; vă înmînează ștampila; mergeți la cel ce vă dă buletinele de vot; intrați în cabină; votați; fugiți cu buletinul în dinți, către urnă; introduceți buletinul; vă întoarceți să vă recuperați cartea de identitate și să depuneți ștampila; plecați!
Numai să descriu acest proces și am pierdut numai puțin de 3,5 minute! Chiar admițînd că sunteți încă sportiv, ați reușit să scoateți această supremă performanță, altfel decît sprintînd prin secție?
Mă faceți să zîmbesc a rîde!!
Chiar stau și-mi imaginez o superorganizare de genul: dis-de-dimineață, parizienii noștri patrioți, se așează arhi/sdisiplinat la coadă și au năvălit din minutul unu, pînă în minutul 820, constant și hotărît, neîntrerupt, într-o ordine absolută, fără ca membrii comisiei să ia vreo pauză și fără ca să existe nici un moment de blocaj.

Domnia ta, dle Atanasiu, chiar vrei ca să mă faci să cred în povestea asta? Mulți, mulți sunteți pe-aci. Faceți cu schimbul, ca să nu vă călcați pe picioare!...

Hai să vă mai zic una: de dimineață pînă seara, prin vama Giurgiu au trecut autocare pline către Bulgaria. La început am rămas uimiți? Ce Dumenzeu să caute în Bulgaria?! Ei bine, sunt convins că mergeau în Grecia și aș dori să știu dacă presupunerea mea este corectă. Este cineva care știe sigur dacă au fost secții de votare și în Grecia? Căci dacă au fost atunci se leagă și informația că fiecare excursionist a primit cîte 2 milioane de lei pentru asta.

Dle Atanasiu,
Știți ce le lipsește, în mod special, celor acoperiți? Inteligența camuflării!
Acum îmi explic atacul dv constant asupra dl Cristescu.
Aveați misiune să-l decredibilizați și să-i puneți saitul pe butuci. Ceea ce ați și reușit în mare parte, ajutat de către colegii de grupă, pe acre i-am enumerat și s-au dat în stambă pe aici, veniți în păr, la chemarea goarnei.
Căci alegerile acestea nu au fost cîștigate de către un partid. Ci de către o mașinărie disciplinată, perfect pusă la punct. Prietenii știu care și de ce!
Vă felicit!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 23:04:24
         
 
  Despre guvern vom vorbi dupa ce stabilim presedintele. Sa le luam pe rand.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 23:04:13
         
 
  Domnule Dumitru Cioaca, nea Mitica adica, va raog sa imi permiteti sa va corectez. Aici se vorbeste despre alegeri prezidentiale si nu despre cele parlamentare. Presedintele nu poate fi decat unul, iar acela trebuie sa fie cel mai bun dintre cei inscrisi in cursa electorala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 23:02:52
         
 
  Draga Valeriu
Despre asta nu se pomeneste fiindca se pare ca domnu Geoana a avut 50,0011% din voturile din tara iar domnul Basescu a avut 49,009% suta din voturile din tara. Diaspora nestiind aceste rezultate s-a incapatanat sa voteze cum voia ea hotarnd alegerile. De asta a cazut magareata pe diaspora. In alte tari europene cand rezultatele sunt atat de stranse se trece de obicei la un guvern de uniune nationala fiindca nici unul dintre candidati nu poate pretinde ca are un mandat majoritar. Sa speram ca si in Romania se va intampla asa ceva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 22:59:20
         
 
  Eu am inteles ca au fost si niste observatori internationali ca au asistat la votarile din tara. Nu am auzit ca vreunul sa fi raportat ca s-au intamplat nereguli sau anomalii. despre asta de ce nu se pomeneste ?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 22:50:20
         
 
  Domnul Cristescu,
De ce nu se ia cea mai aglomerata circumscriptie electorala din Bucuresti si se calculeaza timpul mediu de votare? Daca sunt discrepante mari atunci aveti intradevar un caz. Dar si asa nu cred ca au fost milioane de votanti romani in Paris, probabil ca au fost si acolo cateva mi care pot fii intrebati cu cine au votat.
Baloturile sunt secrete dar listele cu votanti nu sunt secrete, deci o parte a presei romane care l-a sprijinit pe domnul Geoana ar futea sa ceara o copie a alegatorilor de la Paris pentru a-i intreba cu cine au votat. Nu cred ca domnul Basescu sa se opune facerii publice a listei votantilor daca acest lucru va fi cerut de domnul Geoana. Nu cred ca acesti alegatori nu ar spune adevarul fiindca cei ce l-au sustinut pe domnul Geoana au interes ca sa dovedeasca ca el a fost nedreptatit iar cei care l-au sustinut pe domnul Basescu au interesul ca el sa ramana presedintele Romaniei. Asa cum dumneavoastra ati facut sondajul dumneavoastra printre studenti am facut si eu sondajul meu de opinie printre prietenii mei. Sa stiti ca rezultatul polului meu se aseaman foarte mult cu rezultaatul polului dumneavoastra.
Asa cum a spus domnul Cercel cumparea diasporezilor e greu de facut nu numai datorita faptului ca sumele sunt mici dar si datorita logisticii. Sa corupi cate zeci de mi de alegatori raspanditi pe tot mapamondul este greu. E mult mai usor sa corupi alegatorii din tara fiindca ei se afla imprastiati destul de omogen pe un teritoriu relativ restrans.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 22:38:47
         
 
  Se-adună voturile!

Cele 5 milioane de hoți țin cu dinții de voturile lor. Dar am găbjit vreo 13 de la mocofanii din Moldova. Luați-le și pe-astea pînă nu se prind. Că oamenii cinstiți au avut „sistemul” mai slăbănog.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 22:31:42
         
 
  Am si eu una !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 22:22:34
         
 
  Va chinuiti degeaba. V-am furat stampila de mai bine de o ora si nici nu ati observat  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 22:21:53
         
 
  Domnul Peia și toți domnii tendențioși au calculat ca și cum acolo ar fi fost o singură cabină de vot. Realitatea e alta, au fost 5. Înmulțiți deci cu 5 pe 13,7 și vedeți cît face. Mai jos spuneam apropo de "13,4 secunde/vot?":


"Domnule Peia, eu am încercat să vă dau o explicație imaginară. Dacă v-ați uita și pe alte posturi tv, ați avea deja informații de la cei care au fost acolo în secția de vot:

- au fost 5 cabine și 5 ștampile
- declarațiile au fost scrise într-o sală cu patru mese mari din antecamera secției de votare
- cei care au organizat au făcut-o ca la Paris, cu eficiență maximă, un alegător nu pierdea nici jumătate de minut în încăperea unde se vot
- membrii comisiei își făceau treaba, nu ardeau gazul

Știu însă că nu vă interesează răspunsurile, treaba dv. este să vă scandalizați și să-i întărîtați și pe alții. Continuați cu întrebările. Îngrășați-le."

Calculați și dv. dacă sînteți destul de socotit. Televiziunile de scandal au calculatoarele virusate.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 22:09:27
         
 
  Apropos de principii.
Am vorbit cu mama la telefon si mi-a spus ca si ea, la fel cu toate babele de pe scara ei au votat cu Geoana pentru ca Basescu este urat si Geoana arata mai frumos. La fel ca si cu Petre Roman cu ani in urma cand toate pitipoancele l-au votat ca arata misto.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 22:08:01
         
 
  Daca la Paris au fost cinci urne nu mai revin 13, 4 secunde pe alegator ci 13,4 X 5 = 67 secunde. Ce-i drept si acest timp mi se pare cam scurt, dar acesti oameni care au votat pot sa fie intrbati fiindca imi pare ca in acelasi registru isi trec si adresa si numarul de telefon. Daca la Casa Romana de la noi au fost 320 de votanti si o singura cabina ar veni ca au votat pe ora 40 de votanti ceeace inseamna ceva mai mult de un minut pe votant. Daca erau mai multi votanti verificarile de care am vorbit se putea face in paralel de cei trei membri ai comisiei. Interesant ar fi daca s-ar face o analiza la unul din centrele de votare din Romania pentru a se vedea ce timp mediu de votare revine pe alegator.
Se poate face simplu impartindu-se cele 8 ore (sau cate au fost) la numarul votantilor.
Eu merg regulat la votarile din statele unite care au o desfasurare foarte similara cu singura exceptie ca aici pentru a vota trebuie sa faci odata in viata o inscriere ca cetatean votant dandu-ti numele, adresa si toate cele. Cand mergi la vot comisia te cauta in registrul alegatorilor inregistrati si asta ia probabil 20 de secunde.Nu ia mai mult fiindca numele sunt trecute alfabetic deci sunt usor de gasit. Nu cred ca voatrea in sine mi-a luat mai mult de un minut fiindca asa cum am spus se voteaza in paralel existand mai multe cabine si un corp de voluntari provenind din ambele partide care ii asista pe alegatori.
Ce pot spune este ca daca mergeaam seara la alegeri asteptam cateva minute fiindca intradevar erau alegatori multi care veneau direct de la locul lor de munca. Din aceasta cauza eu merg la vot dimineata cand nu se ingramadeste nimeni.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 22:06:58
         
 
  Corect. Eu nu am votat pe liste speciale. Cand am scris am rememorat fluxul. În cazul secțiilor speciale, se înlocuiește căutatul în liste cu înscrierea în liste, care practic durează mai mult. Distinse coleg, votul nu s-a desfășurat pe repede înainte. Sub un minut de la inrare până la ieșire NU SE POATE! iar un minut diferă de 13,7 secunde!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 21:57:40
         
 
  Dragii mei,
Va agatati de secunde, de stampila si de alte cele. Noi cei din afara nu ne compromitem pentru 10, 20 sau 50 de lei, satui de naravurile din tara, nici nu vrem sa mai auzim de ele.
V-ati agatat de un fir de ata sperand sa se intoarca ceva in favoarea celuilalt candidat. Sa v-o spun pe bune, dintre toti candidatii la presedentie, din primul tur, noi astia din afara, vazandu-le numai fetele, am mers toti pe Crin. Ia catati dumneavoastra sa vedeti ce a facut diaspora in primul tur. Toti de aici am crezut ca voi, romanii din tara, vreti sa scapati de comunisti si ca si voi veti vota pe Crin. Uite ca ne-am convins ca in tara, jumatate au mers cu comunistii caci Crin a pierdut. In turul doi, era si normal sa nu votam cu Geoana cand am vazut cine era in spatele lui. Cine face gat acum si de ce ? cam care-i diferenta intre Geoana & co. si Base ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 21:57:19
         
 
  Domnule Corbu, nu știu de ce, s-ar putea să greșesc, "căutarea în listă" (doar dacă nu căutați nod în papură) este o invenție de-a dv., pe-acolo s-a votat prin adăugarea pe liste speciale.

Dar, dacă asta doriți, vă fac pe plac. La Paris, s-au fraudat 16 voturi. Luați-le dv. și puneți-le la MG. Eu le-am scăzut de la Băsescu.

Cît privește timpul de vot, eu m-am cronometrat pe mine 33 de secunde și 6 zecimi. Dv. poate sînteți mai greoi (fizic vreau să zic).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 21:53:01
         
 
  Ați uitat să cronometrați: căutarea în listă, verificarea documentului de identitate și a CNP-ului, numelui din declarație, semnarea declarației, înmânarea ștampilei, deplasarea în cabină, votul, depunerea buletinului în urnă, semnătura în lista de votanți, predarea ștampilei, primirea documentului de identitate. 13,4 seunde. James Bonds ce mai! Oamenii aceștia insultă bunul simț, logica, ergonomia și fizica.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 21:41:57
         
 
  Alegerile de la Casa Romana din San Francisco au loc cam tot cam in felul descris de domnul Atanasiu. Alegatorii sunt asteptati de un reprezentant al consulatuli din Los Angeles si doi trei reprentanti desemnati de comunitate. La primirea balotului de votare lasa acestei comisi pasaportul romanesc legal cu care comisia cu care comisia de votare verifica dupa poza daca persoana si pasaportul sunt rude de sange. Alegatorul merge in cabina de votare unde comleteaza balotul pe care dupa acea il introduce in urna de votare aflata in fata comisiei. Isi trece numele si adresa intr-un registru aflat pe aceiasi masa. Numele trecute in registru incep cu unul pe care si-l aloca primul votant si se continua asa in numaratoare crescatoare. Dupa introducerea votului in urna unul din membri comisiei ia pasaportul votantului pe care il stampileaza cu o stampila pe care scrie vot 2009 dupa care i-l inapoiaza. Dupa ce votarea s-a terminat se desface urna si se numara voturile de catre membri comisiei care fac un proces verbal despre rezultate semnand acest raport.
Am gasit o familie de prieteni care a votat aproape de ora de inchidere a locului de votare.
Ei mi-au spus ca inainterea lor venisera la votare circa 300 de romani. Fata de o populatie de 5000 de alegatori maturi pe care o are comunitatea din zona noastra mie mi se pare ca au votat foarte putini. Se pare ca acelasi lucru s-a observat si in alte centre de votare din Statele Unite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 21:40:52
         
 
  Spre exemplu, pe antena1 acum este Zorro  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 21:35:28
         
 
  "13,4 secunde/vot?"

Domnule Peia, eu am încercat să vă dau o explicație imaginară. Dacă v-ați uita și pe alte posturi tv, ați avea deja informații de la cei care au fost acolo în secția de vot:

- au fost 5 cabine și 5 ștampile
- declarațiile au fost scrise într-o sală cu patru mese mari din antecamera secției de votare
- cei care au organizat au făcut-o ca la Paris, cu eficiență maximă, un alegător nu pierdea nici jumătate de minut în încăperea unde se vot
- membrii comisiei își făceau treaba, nu ardeau gazul

Știu însă că nu vă interesează răspunsurile, treaba dv. este să vă scandalizați și să-i întărîtați și pe alții. Continuați cu întrebările. Îngrășați-le.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 21:18:52
         
 
  s-a furat si ne-a zdrobit;
pana la proba contrara,
stiti voi cei de pe afara:
-ca pe NOI ne-a ciuruit...?
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 21:05:27
         
 
  Este plans ca s-a furat,
Insa nu se plange fapta,
Ci...nu trebuia furat
Si cu stanga si cu dreapta !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 21:00:36
         
 
  cândva aici era un site literar, îmi pare rău că a ajuns o crâșmă de aghiezmuit răchie ieftină...de ce îi plângeți pe mafioți, băi aceștia?
a câștigat pitatu', sunt mândru!
în rest, numai de bine prin călimări...
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-12-11 20:47:47
         
 
  aia draga Valeriu, aveau ordin clar sa bata pasul pe loc pina-i ia dracu,... si la iesire...50 de roni in portofel...
deci...jos palaria pentru: "adevaratii" patri/partizi aciuiti prin garile aurolacilor portocali...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 20:02:49
         
 
  Nea Mitica,
Sa fi vazut matale coada de la Gara de Nord !
Platit sa fi fost si nu sedeam la asa o coada !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 19:46:47
         
 
  Octav draga,
pai d-aia nu se mai termina parodia asta ca toti romanii sunt destepti.
Daca nu ma crezi, intreaba-i tu pe toti si ai sa te convingi ca nu vei gasi unul care sa zica ca e prost.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 19:44:40
         
 
  la voi, in sapte ore... ce oare au facut? au stat cu mainile-n san?
oricum aveau datele voastre... in pixul lor, a fost usor!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 19:42:38
         
 
  Vali draga
Eu nu ma mir deloc:
Romanii din Franta nu au votat decat dupa ce au reusit mai intai sa faca o coada lunga. Pentru a mai putea savura inca odata timpurile cand ei erau tineri si cel mai iubit fiu ii punea la coada.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 19:42:25
         
 
  pai, intr-o ora doar, au facut minuni...(baietii destepti), nu?  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 19:38:40
         
 
  Si eu ma mir cum de-au votat atat de repede,
mai ales ca Parisul este si cu o ora-n urma noastra !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 19:27:43
         
 
  urmeaza sa vina de la Paris toate voturile cu declaratia atrasata...este vb de 3700 de voturi,
intrebarea e, cati au fost la urne...
o sa aflam vreodata?
au fost 3700 de votanti sau 3700 cenepeuri...?
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 19:04:33
         
 
  Revin,
Nimeni nu vrea să se baga la calculele alea aritmetice și să ne explice cum de se putu să se întîmple?
13,4 secunde/vot?
Andrei Florian, mai fă un viraj propagandistic și dovedește-ne, cu subtile analize de laborator, că numai fazele lunii sunt de vină!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:57:43
         
 
  erata
se grabeasca votare...votarea!


 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 18:54:23
         
 
  numararea s-a facut rapid, in diaspora, pentru ca s-a "intrat in graba" presedentia, prinsa in menghina stirilor alarmante primite pana la ora 18, ca... Geoana sta mai bine in sondaje.
...si atunci s-a dat ordin categoric sa se grabeasca votare, si voturile pro base, cu asii din maneca serviciilor secrete!
Doamne da sa nu fie adevarat, dar tare nu-mi vine sa cred.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 18:52:54
         
 
  Mai poate crede cineva că admiterea contestației este altceva decît un joc de glezne, menit să aburească definitiv pe toată lumea?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:47:16
         
 
  Am greșit!
Probabil că a intrat bruiajul pe fir.
Corect era: 13,4 sec/vot.
Oricum, și în eventualitatea în care rezultaul ar fi fost cel de jos, nu ar fi mirat pe nimeni, ba chiar s-ar fi umblat cu șperaclul pe la legile fizicii, numai ca să devină Băsescu un perpetuum mobile de speța I.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:45:00
         
 
  prieteni buni...

Nea Mitica, Nea Mitica
Udrea asta te furnica?
)
Stiti ce ma doare cel mai tare?
renumaratul voturilor, ca este gresita...

dupa ce am vazut in imaginile prezentate la TV, la Cluj, numararea voturilor se face gresit, de mantuiala si...fara sa fie acolo la BEJ, delegatii partidelor...
ele (voturile) trebuiesc verificate si... apoi numarate!
...o domnita acolo, parca isi numara banii din geanta, la banca...
asa nu se face dreptate, trebuie luata atitudine, si mai trebuie si oameni de incredere pusi de... opozitie!
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 18:43:11
         
 
  Pînă acum nu mi-a răspuns nici un vesel de pe aici cum se face că la Paris s-a votat cu viteza luminii: 13,4 voturi/minut!!!!
Domnii care au soldă nu pot să-și permită un mic concediu recreativ, ca să poată să ne explice, în afara progarmului, cum de se?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:41:57
         
 
  Stimate dle Ștefănescu,
Alea nu eau rime.
Erau realități cam neaoșe și cam incomode pentru neutralitatea dv de paradă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:39:17
         
 
  Draga Tavi
Poporul Roman intr-unul din minunatele lui proverbe spune ca "bataia e rupta din rai" Ce gasesti rau in faptul ca li se arata parlamentarilor raiul in care traieste Poporul Roman? Eu as zice ca aplicarea proverbului asupra reprezentantilor poporului ar avea efecte benefice daca ar fi aplicat fara discriminare si la partea anatomica cu care ei gandesc, adica fundul. Numai asa probabil ca li se va urca mintea la cap.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 18:06:58
         
 
  Tavi draga,
Eu cand m-am referit ca toate vor reveni la normal, m-am referit de fapt ca toate vor reveni la aceeasi situatie de cacao.
Este adevarat ce spui despre razbunare si vendeta mai ales ca s-a castigat la mustata. Asta va face ca cele doua jumatati sa se bata cap in cap cinci ani de-acum in colo fara a se face pasi inainte. Eu le-as oferi si bate si ciomegi sperand ca in cel mai scurt timp sa scapam de toti.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 17:51:36
         
 
  pentru o mai bună "repsirație", propun "trotilări-afumări".

sănătate maximă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 17:42:26
         
 
  pentru o mai bună "repsirație", propun "trotilări-afumări".

sănătate maximă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 17:42:26
         
 
  dom Tavi, exceptionale primele 2 versuri, dar totusi, rimele "intimidări-arestări" sunt cam banale.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 17:38:08
         
 
  vad ca sunteti informat, domnule CTA, si dvs. va trece informatia prin stomac...  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 17:36:41
         
 
  niciodata Valeriu nu va mai fi bine sau normal cu actuala presedentie...
si tu vrei si eu, dar... nu depinde doar de noi, aici intervin orgoliile, aici intervine vendeta...
si daca vorbim de marinari, putem vorbi si de pesti, ...si ei, de la cap incep sa... miroase a razbunare!
zarurile au fost aruncate, deja, chiar azi...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 17:34:31
         
 
  Aici se dau medalii pentru delir:

http://www.antena3.ro/

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 17:34:12
         
 
  Sa speram ca dupa ce se va termina numaratoarea voturilor anulate, lucrurile vor reveni la normal.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 17:27:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE