FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Răvaș online
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Domnule Corbu, vă înțeleg suferința pierderii alegerilor. Deși, evident, nu pot consimți la ea. Puteți însă pierde mai elegant. Campania electorală s-a încheiat de mult. Învinsul a început să se pocăiască și el.

Alianța dv. cu eroii năbădăioasei campanii online dă semne de scleroză. Parcă nu vreți să vedeți că pe contul IBG se votează multiplu mult după închiderea urnelor. Știți doar că e chestie penală, nu? Deschideți ochii! Bună dimineața.

Ce-ar zice Curtea Constituțională?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O, pașă, cît de darnic ești. (La reluare o să-mi nuanțez votul. O să votez Băsescu. Rușinat însă.)

Pentru că știu că în lista comentariilor nu cauți după link. Hai să fim un pic serioși. Se vede că sînteți bun de "politică". Nu uitați că într-o scurtă perioadă am avut și eu acces la listele respective.

Radu, mulțumesc, bătrînii trebuie trecuți stradă. Mai ales dacă se fac că nu sînt în stare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 16:26:37
         
 
  "Asta înseamnă să mimezi inocență. Ca să invalidezi un comm nu cauți după link, ci după nume și dată. De ce accentuați bufoneria."

De ce credeți dvs că patternul domniei voaste ar fi regula?

M-a ajutat Radu. Am invalidat. Cine oare practică incorectitudinea respectiv bufoneria?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:40:06
         
 
  Gata. Am invalidat. Mulțumit?

Mulțumesc Radu pentru link. Am mai invalidat o imagine care nu are ce căuta aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:25:38
         
 
  Emanuel, uite linkul:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=36231&id_comentariu=147182

dar eu as zice ca micul derapaj lexical al prof. Buricea e prea soft pt. a fi sanctionat. in vremurile calme, el ar fi starnit doar zambete condescendente.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 15:19:00
         
 
  Asta înseamnă să mimezi inocență. Ca să invalidezi un comm nu cauți după link, ci după nume și dată. De ce accentuați bufoneria.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 15:17:54
         
 
  PS De la 5 am ore așa că nu vă mai pot ține companie!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:12:08
         
 
  Domnule Cercel,

V-am raspuns. Ba chiar am spus că "Îmi vine să vă pup" Măcar atât să facem pentru viitor. Haideți să ne documentăm să vedem cum putem să-l implicăm și aici. Însă acum trebuie să rezolvăm această problemă punctuală. Alegerile au fost clar fraudate. trebuie reluat procesul electoral. Domnul Băsescu ar trebui să ceră aceasta cât mai vocal cu putință. Altfel va duce tot mandatul stigmatul "majorității frauduloase" care îi va știrbi legitimitatea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:10:59
         
 
  erata :
pentru eliminarea cauzelor
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 15:03:40
         
 
  Domnule Cristescu,
Ati pus punctul pe "i". Toti vorbesc despre furt si frauda, care sunt efectele sistemului electoral ce se arata a fi defectuos si nimeni nu vine cu o solutie pentru eliminarea cauzele.
V-am mai spus intr-un comm anterior cum se face la noi. Am sa va repet, chiar daca unii dintre dumneavoastra nu accepta sfaturi de la altii, mai ales din partea romanilor ce o duc bine printre straini.
In perioada campaniei electorale, fiecare persoana cu drept de vot, primeste prin posta un pliculet cu o cartela pe care se afla numele si adresa acelei persoane si un numar de inregistrare. La votare, se prezinta cu acea cartelina care este inregistrata si oprita la sectia de votare, voteaza si good bye. Daca vreun neispravit s-ar gandi sa falsifice o asemenea cartelina si sa se prezinte cu ea inca o data pentru a mai vota , nu se poate caci acel numar si acea persoana este deja inregistrata ca a votat. Simplu ca "buna ziua ". Astfel, sunt inlaturate orice sanse de frauda sau suspiciuni.
Daca deschideti acea lista pentru schimbarea sistemului electoral, va rog sa-mi puneti numele pe ea caci o voi semna in mod precis. Panarame ce are loc in tara, dupa aceste votari, este dezgustatoare.
Cu dragoste romaneasca,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-11 15:01:26
         
 
  Dați-mi domnule linkul ălă că nu am tiimp să caut acum producța aceea. Sau rog editorul Manta dacă este mai rapid în a-l găsi să-l șteargă el iar dacă va fi repostat să-mi spună să reduc nivelul userului respectiv.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:56:05
         
 
  Presupunînd că vreți să invalidați comm-ul îl găsiți în listă după dată (era acolo de la început, dar nu v-ați pus ochelarii sau îi aveați doar pe cei de cal):

Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-11 03:17:28

Dar nu are rost, conține aluzii dragi combatanților - dreptaci, Băsescu. Ce mai contează frecangeala?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 14:53:17
         
 
  S-a trecut la intimidări!
Bătaie și arestări.
Dictatura începe să-și arate colții.
Dar parcă, în campanie, Băsescu declara că parlamentarii au imunitate.
Acu nu mai au, bre?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 14:40:25
         
 
  Poate fi și un lucru bun în această mizerie: putem impune schimbarea sistemului electoral. dacă vom strânge 100 000 de semnături.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 13:42:46
         
 
  De prin 1992, cred eu, s-au tot furat voturi.
și nimeni nu s-a omorît, cît timp a fost la putere, să reglementeze strict această poveste urîtă. Drept care situația a degenerat și iată-ne azi cum, dusă la perfecțiune, priceperea de a fura a devenit profesionistă. Se cîștigă alegerile într-un stil de-a dreptul halucinant, dement, isteric, în disprețul celor mai covîrșitoare evidențe.
Eu privesc aproape paralizat acest spectacol de moralitate complet degradată și îmi e absolut imposibil să înțeleg ralierea la defăimătoarea ispravă națională a unor oameni pentru care aș fi jurat că sunt lucizi și rectitudinali.
Ce deziluzie paralizantă, doamne!
Aczum îmi este dureros de clar cum a apărut Ceuașescu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 13:40:13
         
 
  Dați-mi linkul și voi invalida textul

În rest aceeași incorectitudine. Păcat de dumneavoastră!

Eu asmut? Eu? Domnule Atanasiu nu vă puteți descalifica astfel! Cu toată compasiunea vă spun domnule Atanasiu îmi este milă de dumneavoastră. Una este să polemizezi alta este să fii incorect, în deplină cunoștință de cauză.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 13:31:02
         
 
  Păi dacă e după providențialitatea numelui, domnu Atanasiu, ce-ar fi să ne reamintim ce frumos sună BĂSESCU! Este că bate toate recordurile de rezonanță?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 13:22:29
         
 
  Nisipul din Militari. Unul din capetele dv. a rămas sub el.

Uzărul MB comite:

Tu, Cornele, ca dreptaci,
o tot freci pe dinainte!
Lui Basescu presedinte
freca-i-o ca esti dibaci!

Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-11 03:17:28

Dacă v-aș face un catren atît de iscusit ecoliterar avînd în vedere votul dv. pentru candidatul Geoană, ce-ați zice? Sînt sigur ca a freca e un verb din DEX, nu?

Aveți adepți politici și literari care vă fac într-adevăr cinste. Aferim! Asmuțiți-i în continuare, îl veți ajunge curînd pe Gîdea (providențial nume).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 13:01:45
         
 
  Domnule Atanasiu,

Dacă aveți de reclamat ceva concret faceți-o.
Apoi așteptați și punctul de vedere al celui reclamat.
Apoi putem decide eu sau mai mulți având ca referință regulamentul.

Răspunsul meu s-a referit la prima parte a răvașului. Pe a doua conținând insanitatea "Alianța dv. cu eroii năbădăioasei campanii online dă semne de scleroză" am ignorat-o. Insistența dumneavoastră mă obligă să vă întreb: când și unde am procedat eu așa cu dumneavoastră?

De ce mă amestecați pe mine în incapacitatea dumneavoastră de a coexista pluralist pe acest spațiu. De ce îmi faceâi procese de intenție? Domnule Atanasiu urâți măcar cu ștaif!

În ce mă privește v-am mai spus-o, ca persoană mă obligți să vă ignor, ca autor de sinteze, eseuri vă apreciez.

Nu mă mai amestecați în fleacuri. Nu mai deturnați discuțiile spre subiecte minore.

Sper să înțelegeți că nu protejez pe nimeni și nu voi alunga pe nimeni de pe site. Nici pe dumneavoastră, nici pe ecsintescu, nici pe altcineva. Însă voi aplica regulamentul, când voi fi sesizat sau când voi constata eu însumi vreo încălcare.

PS. Am avut o pană de curent în Militari, unde mă aflu acum și a căzut și internetul. De aceea am răspuns așa târziu.

PS.2 Nu fac procese de intenție însă nu-mi imaginez un senator din USA ridicat de pe strada. Începe să-și arate efectele frauduloasa majoritate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 12:33:27
         
 
  aceeași “rumoare” sfidătoare,
argăsită-n grabă,
la circa CTA nr. 666,
când,
focul victoriei... i-a pârjolit dosul!

Sunați la 112, vă rog
e păcat să moară-n chinurile conștiinței lui,
așa de sincer fiind...
sunați vă rog...(please)!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-11 12:07:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am impresia că ați pierdut de mult pariul cu literatura pe acest site. De-aia vă tentează acum unul politic. Compensatoriu.

Iată o mostră de măiestrie artistică și politică pe care o cultivă și o propune site-ul dv. ultrademocratic:

"Lui Basescu presedinte
freca-i-o ca esti dibaci!"

Știți cine, nu? Îi recunoașteți amprenta?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 10:18:18
         
 
  Retorica struțului cu capul în nisip. Ce spuneți de votul multiplu cu CNP IBG? Ați profitat, răvășit de aluzii, ca să ignorați adevăratul motiv al mesajului.

Vă cunosc de mult discursul, ne duceți de nas. Eu n-am belciug.

Întrebare simplificată: cel care permite ca de pe contul lui să posteze altul (în ciuda regulamentului, a unei anterioare sancționări și a reobținerii nivelului prin milogeala celui care a provocat sancțiunea) primește dispensă pentru că postările vă sînt favorabile politic?

E un exemplu limpede de orbire politică sau de favorizarea infractorului prin închiderea interesată a ochilor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 10:06:45
         
 
  Distinse coleg,

Interesul meu personal și major era să votez împotriva lui Geoană. De ce? Pentru că prin venirea lui Geoană se promovează implicit un ministru al învățământului care a făcut și face mult rău învățământului.

Ei bine, distinse coleg, împotriva acestui interes major, împotriva sfaturilor multor colegi, ba chiar a unor membri din familia mea, care mi-au argumentat că dacă vine Geoană, vine și impozitul progresiv, iar ei nu sunt dispuși să facă protecție socială pe buzunarul lor, eu însumi mă aflu într-o situație în care impozitul progresiv ma afectează direct și nu nesemnificativ, ei bine, cu toate acestea am votat cu Geoană. De ce? Am explicat și demonstrat încălcarea grosolană a Constituției : http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878

Și am mai explicat și la topicul Cred rațiunea votului meu.

Așadar am lăsat interesul personal și am vizat principii!

Nu înțeleg totuși, cum, un intelectual ca domnia voastră, poate să nu vadă cum voința personală a domnului Băsescu se imprimă din ce în ce mai mult asupra României. Nu înțeleg cum de vă lăsați manipulați de simularea luptei cu mogulii, nu înțeleg cum nu vă oripilează majoritatea frauduloasă, zâmbetul doamnei Udrea și Ridzi, precum și faptul că, domnia voastră, ca român, sunteți reprezentat în Parlamentul European cu succesuri! Și multe, multe altele. Însă este dreptul domniei voastre. Iar al meu, câtă vreme voi putea, ați văzut ce au pățit studenții care au denunțat fărădelegea, este SĂ SPUN. Cel puțin atât. Pentru că, dacă pe vremea lui Ceaușescu, intelectualii nu aveau decât varianta intelectonizării ori tăcerii, intelectualii de acum pot alege între a deveni intelectoni, adică intelectuali cameleonici, ori, câtă vreme va mai fi posibil să denunțe!

Dacă alegerea pe care, se pare, ați făcut-o vă satisface exigențele morale, nu pot decât să vă admir starea de fericire. Succes.

PS. În clipa în care, singur, în fața oglinzii veți constata, tardiv este adevărat, dar sigur veți constata că am avut dreptate, să vă amintiți de acest răvaș.

PS. 2. Textul se poate citi și în varianta „Distinși colegi”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 09:54:23
         
 
  Ultimul rînd corect:

tuturor celor care simt altă nuanță a dreptății

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 09:17:24
         
 
  Sînt mulți învinși în cazul de față. Unii se mai cred însă învingători și-și rumegă furibund zăbala.

Învinșii învinșilor sînt cei care spumegă de o înverșunare zadarnică. Ați semnat petiția? Așteptați rezultatul. Oricine poate crede că sînteți partea mai mult decît democratică a nației care ar vrea să impună dictatura cea dreaptă tuturor care simt altă nuanță a dreptății.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 09:15:32
         
 
  ...apartența ilustră a dlui Atanasiu la corul ilustru al encomiasticii furtișagului, voiam să zic!
La ce fel de "învins" faceți aluzie, dle Atanasiu?
La simțul elementar al dreptății?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 03:17:47
         
 
  DA.
SE CONFIRMĂ!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 02:46:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE