FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CRED
Text postat de Emanuel Cristescu
Cred că ar trebui să spunem “Nu” dictaturii care, se încercă a ne fi servită ca democrație.

Diferența dintre inteligență și antinomicul ei nu constă în imacularea absolută în raport cu eroarea ci în repetarea erorii, în al doilea caz.

Se spune că repetitia ar fi mai mult mater repetitiorum decât mater studiorum.

Dacă în plan gladiatorial la scena “Vântu” candidatul Băsescu a câștigat, în plan rațional și etic a pierdut definitiv. Oricât ar fi acuzat cineva utilizarea instituțiilor statului în monitorizarea, în fapt filarea contracandidaților, acuzarea ar fi putut pusă sub semnul îndoielii. Așa, candidatul Băsescu “s-a dovedit” singur. De necombătut. Elena Ceausescu ar putea fi invidioasă. Omului nu-i scapă nimic. Spionează, ascultă, înregistrează și șantajează totul. Discreționar. Ticăloșit. Ca primus inter pares al sitemului ticăloșit. Pe care l-a adus pe pe mari culmi însă nu la paroxism. Potențial ar mai avea, așa de tranziție, cel puțin un mandat. Că analfabetismul “construit” cu rigoare, milioanele de oameni aduși în postura de asistați, așadar ușor manipulabili, și alte categorii, premeditat ținute în dependență instituțională, pot înfrânge, la o adică, orice model etic!

Avem o șansă. Poate ultima a generației noastre. Antonescu! Onest, hotărât ferm și fără apetența compromisului. Poate gira un guvern care, dacă nu se va ține de cuvânt, va rămâne, sper, prin aceeași hotărâre, fără sprijin parlamentar. Și-de ce nu? - tot o șansă pare a fi și Klaus Johanes. Un posibil reformator asemenea celebrului său înaintaș, Carol I. Poate ne vom bucura de această neașteptată șansă. Mărturisec faptul că aproape nu mai speram să « nască și la București oameni »

Măcar pentru ideea de vis și tot merită să încercăm. Pentru că așa, ca acum, nu se mai poate. Gata, destul, prea mult, excesiv, ajunge !

Respect orice opțiune și nu fac nimănui niciun proces de intenție, pentru votul pe care duminică îl va da unuia sau altuia dintre candidați. Și, sper, democratic, să primesc același respect, chiar dacă mă voi fi înșelat.

PS. Excelentă poziția distinsului și vârstnicului liberal Radu Câmpeanu în fața pericolului real de menținere la putere a acestui regim discreționar, pentru care democrația nu reprezintă decât haina croită din blana oilor, pentru mascarea lupului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mircea Geoana a pierdut tocmai pentru ca a facut o vizita tembela intr-un moment inadecvat.
Un Prostanac...Ion Iliescu

e.v.
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-07 01:59:36
         
 
  "In cazul in care va castiga domnul Geoana, Romania va avea un presedinte ticalos si detestabil." Nu cred. Este o afirmatie gratuita pe care retorica subtire de campanie, despre "vantul din pupa" nu o poate sustine. Vom vedea cine este Geoana! Dle Florian dumneavoastra de unde stiti? Sau aveti informatii din viitor de la serviciile secrete ale dlui Basescu? Din ultimii cinci ani nu va amintiti chiar nimic?
Pe de alta parte am afirmat, aducand argumente (nu pe toate :)), ca actualul presedinte este un presedinte comunistoid si mogulian. El este marele pericol al acestei tari. Am ras amar cand am vazut motivele pentru care l-ati votat pe Basescu. Ar fi mai grav daca chiar vorbiti serios.
Cea mai tare a fost faza cu "Constitutia aberanta".
Ar urma o perioada neagra pentru Romania daca Basescu iese presedinte...

Cristi

P.S. Un prieten imi spunea ca la Targoviste, PDL-ul a platit voturi. :( . De altfel in 80% din incidentele de votare este implicat PDL dupa un raport emis de politie (desigur falsificat prin intermediul mogulilor).

P.S. 2 Ii cer pe acesta cale scuze dlui Gabor. Desigur ca prezenta sa pe acest sait este la fel de importanta ca si a mea, ca si a dlui Andrei Florian...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-07 01:55:22
         
 
  Nu-mi fac griji,Basescu va castiga. Am primit pe surse si aceasta informatie :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 22:50:28
         
 
  CNA a adresat, duminica, scrisori de atentionare posturilor Antena 3 si Realitatea TV pentru lipsa de echilibru in felul cum au fost tratati candidatii in materialele difuzate in prima parte a zilei alegerilor. Potrivit reprezentantilor CNA, situatia de la cele doua posturi va fi reanalizata in zilele urmatoare, avand in vedere ca duminica nu a fost cvorum cand s-a discutat pe aceasta tema.

Antena 3 a primit scrisoare de atentionare pentru comentarii negative facute de o parte dintre invitatii la emisiuni la adresa unuia dintre candidati, Traian Basescu. La primul tur al alegerilor, postul primise o amenda de 7.500 de lei pentru abateri similare.

Intre timp, in prima parte a zilei, la Realitatea TV a fost prezentat CV-ul lui Mircea Geoana, fara ca cel al lui Traian Basescu sa fie prezentat. Pe acelasi post au fost redate pe larg declaratii facute de Ion Iliescu - repetand cuvantul "schimbare" -, Dinu Patriciu si Klaus Johannis, iar la emisiunea de la ora 11 a fost difuzat un sincron cu Mircea Geoana, dar nu si cu Traian Basescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 22:48:47
         
 
  Apele s-au separat vizibil. Romania este impartita in doua, intre coalitia comunista si democrat liberali. Macar acum stim cum stam. Avem pe partea stanga o coalitie de partide de stanga. iar pe partea dreapta un singur mare partid, motorul modernizarii Romaniei. Din acest punct de vedere eu sunt optimist. Romania merge inainte. Viitorul presedinte, oricare va fi el, va avea o grea misiune. Daca va fi Geoana va trebui sa isi asume tovarasia si prietenia cu Vantu, despre care domnul Cristescu declara cu ceva timp in urma: "Vântu, și dacă are dreptate într-o speță, trebuie anatemizat. El a dus imoralitatea le PERFECȚIUNE. Iar cine se pune în slujba lui, ori este handicapat, ori mercenar. Adică ticălos și detestabil. Chiar dacă ar fi laureat Nobel"
Am pus pret, intotdeuna, pe opinia domnului profesor si sunt de aceeasi parare cu domnia sa. In cazul in care va castiga domnul Geoana, Romania va avea un presedinte ticalos si detestabil.
Crin Antonescu nu conteaza si nici nu va conta vreodata in scena politica, decat in umbra sau intr-o coalitie.
Oricine ar iesi presedinte, in urma numararii voturilor, voi avea convingerea ca nu s-au comis fraude semnificative care sa schimbe semnificativ rezultatul votului.
Domnule Peia, pentru acuzatiile pe care mi le aduceti mie si celorlalte persoane de aceeasi opinie cu mine, fara sa aduceti niciun argument inteligent, exista tratamente medicale naturiste, pastile, dusuri reci, tratamente cu electrosocuri. Nu disperati, mai aveti sanse de recuperare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 22:41:31
         
 
  Da, domnule Corbu, cu acelasi respect va spun ca este strict opinia mea. Desi am urmarit saptamanile astea cam toate miscarile de trupe politice, sa zic asa, spun la fel si acum si anume ca nu ma pricep la politica cautand insa sa extrag partea umana a mesajelor. Sa pricep totusi ce se intampla cu tara in care traiesc si cu lumea care ma inconjoara.

Spuneati de sacrificiu, dupa cum vine vedeti el este necesar indiferent de care parte a baricadei suntem, indiferent ca e comunism sau dictatura. Intotdeauna o extrema o va cere si pe cealalta.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-12-06 22:30:58
         
 
  europeea e acum singurul sait care mai poate fi accesat de rasnita mea dotata cu procesor de 800M.

inca un motiv sa iubesc europeea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-06 20:55:39
         
 
  gresit, gresit, gresit.
azi am stat acasa, introspectandu-mi simtul civic.
voi reveni cu un comentariu dupa scurgerea umorilor, sper, cu umor.
pana atunci, sanatate...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-06 20:34:32
         
 
  Așa este Radu. Trebuia o altă țară! Încercă totuși cu emetiral. Asemeni mie, care m-am lăsat păcâlit prima oară, și tu te-ai lăsat păcălit. Diferența este că tu te-ai lăsat păcălit și a doua oară. N-ai crezut în virtuasa coaliție!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-06 20:26:36
         
 
  "ies afară bag două degete în gît. vomit nori în formă de lebede."

(scarborough fair - Emilian Pal)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-06 20:21:13
         
 
  Tania,

Tot respectul meu, dacă opinia ta este sinceră și bazată pe convingere interioară. Mercenariatul și manipularea sunt detestabile.
Oricum, să așteptăm cu speranță și să credem că POPORUL ARE DREPTATE ÎNTOTDEAUNA. Acest hulit dar genial popor care iartă dar nu uită. Și rezistă de mii de ani.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-06 20:11:36
         
 
  A. Florian, frățică,
Lasă temele astea răsuflate, copiate de la mentorul tău, Băsescu, ce se lăuda că el respectă femeile, dar le bate la patru coaste. Probabil că le respectă ritmurile biologice. Nu le caftește decît în anumite perioade.

Dar să vezi ce te doare capul la B1, unde papagalul îngîmfat Moraru, recurge la metode hazlii, de copilași pîrîcioși: face apel la 112, cum că vrea, chipurile, să reclame o încălcare a legii electorale, produsă pe antena 3, în timp ce el vorbește cu patimă de moguli și strigă "hoții!". Că adică el, imparțialul, nu face asta!
Sluga de mogul păunesciano-prigonian, vrea să ne mintă cu sila? Da' autocarele alea pe care le plimbați de colo, colo, voi, cotropitorilor, nu le vezi?

Tanti Tatiana,
Dacă te-au reactivat șefii tăi taman pe matale, apoi sunt chiar disperați. Ești mititică și ușor de citit! Renunță, căci îi faci de rîs! Le comprometezi statutul.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 19:56:12
         
 
  Domnule Corbu, am facut acea analiza pertinenta iesind din cercul strans al politicii interne care nu m-a prins dupa cum v-am spus- si mi-o asum. Se vehiculeaza de atata timp ca avem de ales intre comunism si dictatura. Intre doua rele.
Si ceea ce am citit ieri pe un site englezesc unde se vorbeste despre revenirea simbolurilor comunismului in Rusia intr-adevar m-a ingrozit. Dictaturile nu mai au puterea care au avut-o, democratia, fenomenul democratiei si globalizarea au avut grija de ele. Insa, microbul comunismului se pare ca nu si-a gasit inca antivaccinul daca se poate spune in termenii zilei si am sa las linkul acelei pagini. Nu spun mai mult.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1232766/Stalin-murdered-20million-people-including-grandfather--terrifying-Putin-turning-hero.html

Domnule Peia, mi-ar fi placut sa primesc argumente pro si contra despre carte, argumente pe care le asteapta o persoana careia ii place sa primeasca raspunsuri si clarificari si nu despre analiza a ceea ce sunt sau nu ca si peroana politica. Asta daca as fi. Nu ma implic in niciuna din tabere pentru ca urasc extremele si pupaturile.
V-am spus ca am urmarit in mod egal pe toti, adica nepartinitor, am si lasat argument pentru ce am ales sa votez emmotional. Balanta aceasta care ni se tot prezinta arata foarte ciudat cu un brat foarte ridicat, de parca nu ar fi nimic in acel taler si cu un altul ingropat din cauza atator pacate. Si orice dezechilibru arata ca nu e ceva in regula.
O singura data m-am mai intersectat cu acest Andrei Florian pe acest site si pe o cu totul alta tema dar azi mi-am permis sa ma folosesc de `tabloul lui` pentru ca am apreciat modul de argumentatie.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-12-06 19:40:10
         
 
  Comutati repede pe realitatea sa vedeti cum incearca Vantu sa manipuleze prin vocea lui Tatulici. Va doare capul!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 19:20:24
         
 
  Domnule Peia, stiu cat de mult va identificati cu Mircea Badea, atat ca limbaj cat si la modul de a aborda subiectele politice, dar asta nu presupune ca opinia mea nu conteza. La urma urmei, asa cum spuneam mai devreme, cred ca e cazul sa urmam sfatul presedintelui ales al tuturor romanilor de pretutindeni, si sa respectam doamnele de pe acest site precum ne respectam sotiile, prietenele, amantele, etc. Au dreptul la opinie si s-au dovedit, cu mici exceptii, ca au mai multa maturitate politica decat noi barbatii. Misoginismul social-democrat este penibil si infantil.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 19:06:29
         
 
  Dle Florian,
Gelozie?
Of, doamne!
Respect față de dame?
Of, doamne!
Recăpătare de nivel?
Of, doamne!
Vă credeam ceva mai inteligent. Ați fi putut veni cu niște argumente ceva mai digerabile pentru modesta mea inteligență. Dar nu. ați preferat să apelați la aceleași stereotipii de tip securist, cu insinuări gratuite și false incriminări de tip relațional, prin care încercați să obțineți solidarizări spontane de inși slăbuți la glanda afectivă.

Analizele dv. politice, cu care vă tot făloșiți atît, mă fac să rîd. Ca și cum, un om cu un dram de judecată-n scăfîrlie nu ar putea să priceapă ce se întîmplă în jurul lui. Trebuie să vină analiticii lu' pește să îi spună. Eu cînd văd pe voi ăștia, alde titi-clămpăneală, pe la tv, cum rotiți politica precum porcul dovleacu', vrînd a da impresia că sunteți un fel de mafalde omnisciente (se scuză formula ușor pleonastică), mă apucă damblaua. Și cînd mă gîndesc că papagali ca voi ronțăie parale doar pentru că-și ventilează aerul de sub limbă, spun sincer că v-aș strînge pe toți grămadă și v-aș pune să stați cu mine la munca aia de jos, ca să vă cîștigați și voi existența în mod cinstit. Așa, vînzîndu-mi conștiința și locvacitățile speculative, o pot face și eu, cu o mare ușurință. Aș putea. Dar mie mi-ar fi rușine să mă prostituez, afișînd morgă de ins superinteligent, care știe el ce spune, că doar nu degeaba se plimbă prin toaletele televiziunilor și dă nației truditoare lecții de știință a facerii. Sunteți niște lătrăi fără statură, domnule, niște mestecători de vorbe goale. La muncă cu voi, și abia atunci să aveți dreptul de a sta la taclale politice.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 18:16:21
         
 
  "Cum se fraudeaza alegerile cu “sectia de votare special inghesuita”

Traian Basescu este castigatorul absolut si al acestor alegeri, si al campaniei electorale si, fireste, va fi castigatorul absolut si al turului doi.

http://andaa.ro/2009/11/23/traian-basescu-va-fi-viitorul-presedinte/
Tiranul se misca exemplar. Are simt de hiena si muscatura de rechin.

Sectiile de votare speciale…
Sa ne aducem aminte ca dihonia guvernului a fost frauda electorala. Ministerul de interne era si este cel care organiza alegerile. Miza spargerii guvernarii Boc 1 a fost postul lui Dan Nica. Trec peste baletul cu Oprea si Liviu Dragnea. Era clar pentru toata lumea ca PSD vroia ministerul de interne pentru a asigura alegeri “corecte”. Dan Nica face declaratiile cu autobuzele. Si guvernul este in aer. Mult prea laudatul ministru este scuipat de Super-Base. Intram in criza guvernamentala cu Blaga pe post de cerber. Cerberul care a transat victoria lui Basescu, promovandu-l pe Geoana in turul 2.

Sa ma explic:
1.Pentru prima oara in istoria electorala a Romaniei, Politia “chiar isi face datoria”. A prins pe unu care isi palmuia nevasta in cabina de vot. A vrut poporul arestati, a avut! Ministerul lui Blaga a inventat sectiile de votare speciale inghesuite sau, mai bine zis, sectiile de votare special inghesuite ceea ce nu inseamna chiar acelasi lucru.. Adica un fel de spatii unde voteaza cei care nu au buletinul din localitatea cu pricina. Cu camere de luat vederi si cu toata presa pe langa ele, adica niste multe degete bagate in ochii votantului cinstit care astepta cu sufletul la gura sa vada la teve lungi caravane intesate cu turisti electorali. Au fost create prea putine sectii si prost organizate, mai ales in orasele mari, fieful lui Crin si Oprescu. De ce au fost putine? Pentru ca cei adusi la inghesuiala, clar numai tarani ca doar i-ati vazut (mai nou, studentii in gazda fara flotant au capatat aspect de taranii din satele limitrofe care tocmai s-au nimerit pe la oras, fix in ziua votului), nestiind sa scrie si sa citeasca aveau nevoie de secole lumina sa completeze declaratiile pentru referendum si alte bla-blauri. Votantii lui Crin si Oprescu nimeriti in alta localitate au stat, carevasazica, la coada ore in sir si tot nu au votat. Pentru prima oara in istoria Romaniei, romanii au vrut sa voteze si nu au apucat. Incredibil, nu?! Ei reprezentau urbanul. Civilizatia. Revolutia. Schimbarea. Daca luam in calcul ca procedura de vot era mult mai greoaie acolo, ne gandim ca Basescu si Blaga au fraudat alegerile cu armele PSD. Fara autobuze electorale, ok. Va dam o stampila, doua cabine, formulare si contestatii. Si cateva ore de caciula pentru declaratii. Pacat ca nu stiti sa scrieti… Dar de ce nu ati votat la dumneavoastra in sat si va inghesuiti aici? Pai am votat si acolo.

2. Asa ca… Orasul nu mai voteaza. Studentii sunt in colaps. Mai ales aia care nu sunt in stare sa ia 30 lei per vot, pe lista, ca ultimii amarati ai natiei. Tinerii la fel. Vor revolutia bunului simt, revolutia participarii la vot. Si, iata ca nu au timp sa voteze. Nu au unde si nu au cum. De ce? Sectiile speciale sunt blocate. Christian Ciocan si briefingurile ministerului. Traian Basescu a castigat. Tiranul s-a mutat in rural.
Cu tot cu Referendumul lui. Inseamna o schimbare. Inseamna sa stii ce schimbi si cum schimbi. Tiranul a rupt satele. Satele au votat Referendumul. Cifrele vorbesc. Nu orasele. Orasele nu au putut sa voteze din cauza lui Blaga si a lui Basescu. Referendumul a fost transat de tarani, de sacosa si de 20 de Roni. De-aia vom ramane o natie de inghesuiti…"
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 17:42:40
         
 
  Domnule Peia, dumneata ai face bine sa ne spui cum a ramas Giurgiu fara bac din bani europeni. De restul stim si singuri sa ne ferim. Gelozia, domnule Peia, mai ales cnd vorbim despre doua doamne tot atat de respectabile precum sunt de frumoase, nu isi are locul intre noi. Suntem colegi de site, asa cum sunt si cu dumneavoastra. Faptul ca dumneavoastra imi respingeti aceleasi aprecieri admirative este numai pentru faptul ca deocamdata nu mai doriti altceva decat sa va recapatati nivelul de acces, si nimic altceva. Din acest motiv va acord toate circumstantele atenuante cu privire la lipsa de respect pe care o acordati colegelor noastre.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 17:38:40
         
 
  "UPDATE1: Mobilizare la vot in orasele mari, tinerii au iesit din case. La Aeroportul Baneasa, tinerii s-au revoltat
de R.H. HotNews.ro
Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:43 Actualitate | Politic

"Animatie neobisnuita in cartier". Asa descrie un cititor atmosfera dintr-o zona linistita a Bucurestiului, unde zeci de tineri - cu familiile sau in grupuri - au iesit din case la orele serii pentru a vota. La fel se intimpla si in Craiova ori Cluj, unde tinerii s-au mobilizat in a doua parte a zilei si au inceput sa mearga la vot."
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6539897-update1-mobilizare-vot-orasele-mari-tinerii-iesit-din-case-aeroportul-baneasa-tinerii-revoltat.htm

"Studentii au iesit in numar mare la vot
Duminica, 06 12 2009, 12:22
Miodrag M. Hojda
Tinerii voteaza ca sa nu fie nevoiti sa plece din tara

Daca in urma cu doua saptamani multe persoane nu au reusit sa voteze din cauza aglomeratiei create la sectia speciala din Complexul Studentesc spre seara, de data aceasta tinerii nu au mai asteptat si au luat cu asalt sectia de votare.

„Daca data trecuta aveam vreo 40-50 de votanti pana la ora 12, acum au votat peste 300 de persoane. Au venit foarte multi, majoritatea, studenti“, a precizat presedina uneia dintre cele doua sectii speciale. Acelasi lucru s-a petrecut si la cealalta sectie, numarul tinerilor prezenti la vot fiind de peste sase ori mai mare decat al celor care au optat pentru un candidat pana la pranz in primul tur. „Au venit multi, comparativ cu data trecuta si tot mai vin. Nu s-a facut coada, dar tinerii voteaza. Au fost si persoane mai in varsta, dar in pricipal studentii au iesit din camine“, ne-a spus si presedintele celeilate sectii speciale de votare din. Pana la pranz au votat peste 600 de persoane, fata de sub 100 cati au fost in primul tur in acelasi interval."
http://www.agenda.ro/news/news/25580/studentii-au-iesit-in-numar-mare-la-vot.html

 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 17:37:40
         
 
  Doamna Tania,
De unde, pînă mai adineauri, afișarăți o judecată simpluță, de modest elector de rînd, iaca, brusc, ne plesnirăți peste vigilență cu ditamai analizele politice. Încheiați, adică, apoteotic, cu următorul paragraf:

"Raman in picioare, pentru omul care nu se stie la politica, doar elementele de caracter si manifestarea candidatilor, in maniera in care le-a prezentat Andrei Florian- chiar daca doar pentru unul din candidati, celalalt oricum neavand nevoie de o fisa atat de elaborata.
- pentru că a reușit (pe jumătate) să impună schimbarea sistemului electoral
- pentru că vorbește corect limba română
- pentru că are umor, spontaneitate și naturalețe
- pentru inteligența sa nativă
- pentru că vrea să schimbe o Constituție aberantă
- pentru că a reușit să gestioneze relația cu serviciile de informații
- pentru că a știut să negocieze după alegerile parlamentare din 2008.
E simplu."

Floriane, tată, intruiește-ți, bre, eleva, pînă la capăt, că, uite, ți-a scăpat de sub observație și-și deconspiră statutul. S-a supărat că aseară nu ai pupat-o decît pe Valerica și, uite, acuș ca să aspire la gestul de tandrețe al șefului, face aceeași greșeală ca și agenta 007, Tamaș.
Doamna Tania, mă scuzați că v-am degradat mai adineauri! Acuș vă pun petlițele la loc. Dar spre dezavantajul șefilor matale, care, văd, sunt plecați din post, la pescuit de fîțe politice!

PS: Bre, Floriane, da cine e Ștefănescu cela pe care-l evocași cu atîta dezamăgire? Cel cu vinurile? Cam tîrziu pentru vot, în ceea ce-l privește. Deși, modul în care ați reușit să vă conversați, împărtășindu-vă tainicele puncte comune de vedere, - prin medium, probabil - rămîne destul de dubios!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 17:24:57
         
 
  Am iesit si am votat acum o ora. Strazile aratau precum aleile de la spitalul de geriatrie de la Ana Aslan. Frumos imbracati, tinandu-se de mana unii dintre ei, altii sprijiniti doar in baston, se idreptau spre locurile de votare ca niste fluvii adanci, tacuti si incruntati, solemni si marcati de insemnatatea gestului de a parasi locuinta in zi de sarbatoare ca sa isi apere pensia. Spectacolul era induiosator si trist. Niciun zambet, nici macar unul ratacit intr-un rictus, nu se vedea pe fata lor. In fata sectiei de votare, doua jandarmerite frumoase foc comentau hlizindu-se "Astia vin sa voteze cu Stefan cel Mare? ...iar cealalta raspunde: nu m-ar mira ca multi dintre ei sa dea la stampilat certificatul de deces, stampilat deja la parlamentare". Suntem o tara de fosti comunisti, de fosti turnatori, o tara care isi naste plozii direct la varsta pensionarii, cred ca asta va fi concluzia acestui tur de scrutin. Extrem de putini tineri pe strada, putini maturi, prea putini. Auzeam la radioul din masina profilul votantului de pana la ora 13 " barbat peste 50 de ani, scoala profesionala sau sub10 clase, neangajat in munca sau bugetar.
Acestia hotarasc cine va fi presedintele Romaniei in locul lui Stefanescu, omul care dupa atata scoala nu reuseste sa isi urmeze propria opinie, sa si-o exprime democratic, barbateste.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 16:12:48
         
 
  Mircea Geoan㠖 52,3%

Traian Băsescu – 47,7%

(INSOMAR)

ora 13
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 14:56:05
         
 
  Domnule Peia, daca imi permiteti, atunci pentru ce sunt date aceste detalii daca nu pentru a putea fi verificate? Am inceput cu nr de tel, nu mi-ar fi displacut sa caut si adresa si sa ma uit prin niste dosare, insa pe masura ce aprofundam situatia suntem limitati in accesul la aceste informatii. Ma aflu la fel ca in situatia cartii publicate in America despre cazul /dosarul Flota.
La expeditor a fost trecut „Comitetul American Împotriva Corupției” iar în colet se afla o carte. Titlul ei era: „Băsescu – rușinea României”. Conținutul cărții consta în articole din ziarele din România traduse în limba engleză. Tema e celebra flotă maritimă a României, dispărută ca printr-o mare minune după revoluția din 1989.
American Committe Against Corruption s-a dovedit foarte lesne că nu există. Ca să pară totul cât mai real în carte se dă o adresă web a acestei organizații. Numai că la adresa respectivă există o singură pagină, pagină în care este tratat tot subiectul Traian Băsescu. Nimic altceva, nici un alt caz de corupție pe care așa zisa organizație să-l fi reclamat, nici o adresă de contact decât un număr de telefon la care nu răspunde nimeni. Nimic decât marele caz de corupție Băsescu. Iar dacă cauți pe Internet „American Committe Against Corruption” nu ajungi nicăieri.
Autorul cărții este unul Jonathan Harper, un pseudonim și aceasta din dorința Comitetului de a-l proteja pe scriitor.

Deci totul egal cu zero.

Asa ca, ma aflu iar in situatia de a nu putea proba ceva afirmat - si asta la nivel rudimentar pentru ca de accesul la anumite dosare nu putem vorbi.
Si va intreb, atunci pentru ce atata consum cand aceste date nu pot convinge? Doar ca sa fie umpluta pagina de comentariu mult mai mult decat postarea insasi?

Am urmarit in egala masura toate posturile de tv, am ascultat cu acelasi interes partile si argumentele lor. Nu m-au convins, nu le pot verifica. Raman in picioare, pentru omul care nu se stie la politica, doar elementele de caracter si manifestarea candidatilor, in maniera in care le-a prezentat Andrei Florian- chiar daca doar pentru unul din candidati, celalalt oricum neavand nevoie de o fisa atat de elaborata.
- pentru că a reușit (pe jumătate) să impună schimbarea sistemului electoral
- pentru că vorbește corect limba română
- pentru că are umor, spontaneitate și naturalețe
- pentru inteligența sa nativă
- pentru că vrea să schimbe o Constituție aberantă
- pentru că a reușit să gestioneze relația cu serviciile de informații
- pentru că a știut să negocieze după alegerile parlamentare din 2008.
E simplu.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-12-06 14:44:24
         
 
  E tot un mod de manipulare!
Nu cred în asta!

Va fi ceva de genul: un procent-două diferență, care va fi ușor fraudat de activiștii lui Băsescu.

Deci... să lăsăm manipularea ieftină.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 13:39:54
         
 
  UPDATE Ora 13:00 (Cifrele aferente orei 11:00)

INSOMAR:
Geoană: 53,7
Băsescu: 46,3%

CCSB:
Geoană: 53%
Băsescu: 47%
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 13:39:08
         
 
  peia, vorbesti prea mult (abia acum sunt eu)

Geoană 53,7% – Băsescu 46,3% (INSOMAR)

Geoană 53% – Băsescu 47% (CCSB)

http://www.catavencu.ro/primele_ezit_poll_uri-11590.html


...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 13:38:04
         
 
  Mai face valuri pe aici o madamă, căreia nu-i fac cinstea de a-i pomeni numele…
După ce a făcut campanie electorală (ce ispititor e un anume tip de ligamentare în anume circumstanțe!) – campanie, evident, recompensată cu arginți, că așa-s obiectivii ăștia – vine acușa și se declară antibăsesciană!!
Dar de ce, soro? Că are taman calitățile iubitului tău, căruia îi ții biberonul existențial în gură, la momente de amor crîncen. Adică: e un bețiv ordinar, un boschetar abject, un viclean agresiv, un mizerabil utilizator de vocabular de șatră. În cîteva vorbe: o panaramă de ins, destrăbălat și încîlcit la minte! E un fel de Băsescu, la tine-n ogradă. Ce ai împotriva lui? Mda! Trebuie să trăiți și voi, să aveți, la căpătîi, zilnic, cinzeaca energizantă de absint! Și, prin împrejurimi, după cîte știu eu, există portofel mai generoase decît cel al lui Băsescu & co, devenit, brusc, ostil, din pricină că ați mizat pe hilarul constructor de autostrăzi suspendate, pe care-l și vedeați președinte! Parcă-mi pare rău că ați pierdut lamentabil!

Mai zice madam, împrumutînd masiv din vocabularul tămîiei veșnic aghezmuite de lîngă ea și mușcîndu-mă pe mine de zone periculoase, că aș fi Gură-de-aur și că, atenție! “aș suge la două capete”! Tu vorbești, madam de SUPT! Și încă la două capete? Tu știi bine despre ce vorbesc. Chiar nu ai avut nici o reținere cînd ai scris asta?

Mai spune că, deși celălalt mercenar, Andrei Florian, este probăsescian, ei bine, ei au respect pentru el căci, nu-i așa? e om de televiziune, nu un neica-nimeni, așa ca mine, care a tras ca prostu’ îtr-o economie de pardon, și, urmare a nenumărate experiențe de viață, a devenit “poet tristic” – expresia consacrată a cuplului erotic de mezalianță trans/temporală: ea, o babă de 50 de ani, care se dă jună, acuzînd – ce tupeu! – pe alții de bătrînețe; el – un țîngău de techirghiol, ajuns, de foame, în boscheții bucurescilor, de unde l-a cules madama, pentru a-și supraîncălzi patul conjugal.
(Atenție, nu am pomenit nici un nume. Spre deosebire de ea, care-și permite, din nou, să umble cu gura plină de afrodisiace!)

În ceea ce privește prestanța „omului de televiziune”, hai să fim serioși! L-am văzut, îl știu, l-am citit la lentile: e un mic colportor de vorbe găunoase, așa cum sunt majoritatea clămpăilor ăstora, care nu produc nimic altceva, decît glossolalie de consum!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 12:51:07
         
 
  Radun Gabor,
"Citaul lui Vasiliu", așa cum îl numești, într-o hilară formulare, demonstrează cu nu ai fost în stare nici să îi silabisești titlul, darmite conținutul.
E vorba de expozeul biografiei politico-economice a lui Băsescu. Și este evident că are, drept sursă, fapte care au fost inventariate cu amănuntul. E sufiocient să citești și să te îngrozești.
Dar, an de an, din 2000 încoace, o masă de manevră, aflată la dispoziția politicienilor abili, a tooot votat cu capu-ntre urechi. Drept să-ți spun, nu mă așteptam ca taman tu să ai prea multă lumină mansardă. Semnalez, doar, pentru cei care pricep despre ce e vorba, cine anume hotărște, în cabina de vot, soarta noastră.
Vai, vai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 12:50:43
         
 
  Andrei Florian,
Îți repet, că văd că te tot ascunzi după corcoduș: EȘTI ÎN SOLDA LUI BĂSESCU, FRATE! Papi firimiturile aruncate de la masa lui. Ce-o mai dai cotită. Crezi că poți avea vreo lecuță de credibilitate în acest caz? Se vede, cît de colo, cum eviți răspunsuri la întrebări punctuale și cum marșezi propagandistic. Plătit, nene, plătit să faci asta! Tu și cei care, pe aici, tot asta au făcut. Niște mercenari mizeri și, prin urmare, fără nici o prestanță. Crezul vostru? Mațul vostru!

Dar sigur că ești suficient de deștept pentru a urma instrucțiunile șefilor tăi, care te-au ntrenat în acțiuni de diversiune. Care-i șpilul manipulării? Numai afișînd o morgă de analist rece poți convinge cu mai multă eficiență decît modul – al meu, să zicem – expansiv și avîntat de a fi. Eu vorbesc sincer, tu – calculat. Eu nu servesc decît credința mea. Tu – pe-a altora. Ai obiective clare de atins, scrise în fișa postului. Din cînd în cînd, după ce o fredonezi partizan, în funcție de onorar, mai vii și cu demonstrații de analiză obiectivă, care, desigur, îți ies, pentru că alternanța minciună-adevăr, induce în țintele tale, prin manipulare subliminală și persuasiune parșivă, atitudini prozelite.

Așa și cu analiza pe care ai făcut-o mai jos. Este ok: e absolut corectă, de la cap la coadă. E lucru care, pe mine cel puțin, m-a tocat ani de-a rîndul. A fost imposibil să mă dezvolt în toate activitățile mele economice, pentru că am fost asaltat tot timpul de lichele statului care m-au vămuit pînă la piele. Numai cînd nu au avut ce să mai îmi ia, s-au liniștit cumva. Pentru ce făceau ei asta? Simplu: pentru a aduna pomană electorală și a-și corupe electoratul asistat. (Deși, în ceea ce privește pensiile, nu sunt de acord cu noțiunea asta: totuși, pensia – făcînd abstracție de aspectul politic al problemei – este consecința firească a contractului făcut cu statul, care spune așa: eu îți dau, statule, azi, o parte din munca mea, pentru ca, mîine, cînd nu voi mai putea să fiu valid, tu să-mi returnezi ceea ce mi-ai luat. Dacă, bineînțeles, nu pui ceva în pensia aia, ca să nu mai apuc să iau decît, eventual, ajutorul de înmormîntare. Sper să ai bunăvoința să mi-l dai și pe ăla!)

În finalul analizei pe bune, pe care o face, dl Florian – un pseudonim curajos, desigur – își permite să vorbească în numele meu, anticipîndu-mi un fel de reacție resemnat mofluză, care ar apărea în eventualitatea că ar ieși Geoană președinte și ăsta ar pune repede șaua taxelor pe noi. Înțeleg eu, d-acilea, că dacă ar ieși Băsescu, nu s-ar întîmpla așa ceva, ba mai mult, independent completamente de electoratul pe care acum îl ademenește cu pachețele și părăluțe, va scădea taxele în cauză. Mă faci să rîd, nene! Și nu numai pe mine. Ca șicum taxa forfetară nu ar purta ilustrul nume: POGEA! Eu nu știu ce se va întîmpla cu taxele, nici dacă va ieși Geoană, în pofida asigurării liberalilor că au pus condiții exprese în acest sens. Mi-e greu să cred că vor avea cum să facă față perioadei încurcate care va urma, fără bani. Nu știu. Dacă am fost jumulit cu atîta osîrdie, încît am rămas complet fără pene, în perioade relaxate dpdv financiar, îmi imaginez cum va fi mai încolo. Supraevident este faptul că distrugerea segmentului privat – singurul care făcea bani pentru a plăti salariile bugetarilor – a dus la faliment total, dincolo de ravagiile crizei mondiale. Nu aveam cum să picăm atît de jos și cu atîta repeziciune, în condițiile în care mediul economic nu era strangulat de către hămesenia guvernanților. Știu că la un moment dat mă rugam, nu să fiu ajutat de către onor dl. stat, ca să supraviețuiesc, pentru că era, desigur, și în interesul lui. Nu. Nici măcar atît. Ci să fiu lăsat în pace să-mi fac treaba. Ei bine, nu. Hienele perceptoare nu puteau fi săturate cu una, cu două. Acu să tragă consecințele. Ei? Aș! Tot spinarea noastră le trage!

Dar problema e că, dacă timp de 15 ani, tîrîș-grăpiș, am dus-o cum am dus-o, din momentul în care a venit Băsescu la putere am luat-o, constant, în jos. Iar problema a devenit și mai evidentă în ultimul an, cînd au rămas numai EI la butoane. Veneau, ca niște ulii, în grup de intimidare (gardă finaciară, poliție economică, gardă de mediu, reprezentanți ai prefecturii, ai agențiilor, ai regiilor, ai drumurilor și ai mama dracului mai știe ce!) și te jumuleau cît puteau. Și, atenție! AVEAU LISTE cu societățile care trebuie vămuite și care nu. La un moment dat, m-a întrebat unul dintre componenții echipei de șoc, de ce suntem pe listă? Suntem împotriva guvernanților? Mizerabil, de o mie de ori mizerabil! Au fost amendate toate societățile de pe lista lui Himler-Băsescu. (Nu confund lista aia, nu te grăbi! Sună mai bine așa). Cu sume, variind între 250 milioane și un miliard, pentru orice nimic: aveai o pată de ulei, undeva, într-un ungher? Amendă. Nu aveai o hîrtiuță, pe care TOT FUNCȚIONARII STATULUI o plimbau prin sertare luni de zile, deși aveau obligația legală ca, într-o lună, să-ți de un răspuns? Erai tu vinovat, nu ei! Amendă! Ai scris într-un reditru de dreapta la stînga, și nu invers? Amendă! De pe GPS reieșea că te afli cu doi centimetri în afara perimetrului existențial? Amendă! Aveai numărul la pantofi, altul decît al Băsescului? Amendă! Și tot așa. Pentru ce toate astea? Ei, na! Păi atîtea benăre; păi atîtea cadouri și parale pentru vot; păi atîtea spații TV; păi atîtea excursii electorale; păi atîtea buzunare personale de umplut… Se gîndea verunul al binele economiei naționale sau, implicit, la binele amărășteanului de rînd? Ciuciu! – vorba marelui filozof autohton: Bulă!

Și cîte măgării nu s-au întîmplat pe vremea lui Băsescu! Oho! Pesedeii, pe care i-am înjurat constant și vehement, au fost niște mame iubitoare pe lîngă laptele otrăvit, servit din biberonul vitreg al peledeilor.
Eu am votat cu Băsescu, aproape entuziast, nu numai negativ, lăsîndu-mă ademenit de discursul lui viclean – și, doamne! cît mă oftic că am putut să o iau în freză, taman eu! O vreme, după aceea, mi-a devenit indiferent. Începusem să realizez păcăleala. Înghițeam în sec, și atît. Dar din clipa în care și-a vîrît-o pe inculta de fie-sa în ditamai Parlamentul Puropean, gata! De-atunci am realizat că omul ista a devenit extrem de periculos. Aveam să văd, ulterior, și agitația aproape dementă a prozeliților lui, pentru a-l mumifica la conducere. Ți asta m-a îngrozit. Pute rău a dictatură, agrosolănie politică, a mizerie existențială. Pe deasupra, mai e și bețiv de carieră. Iar eu am o reacție aproape viscerală la bețivi! Căci, apropo, ce luciditate poate să aibă un om căruia îi face alcoolul anafoare prin cap! Chiar și la confruntări era luat. Avea, fie o privire, - cînd, pierdută în orizonturi indefinibile; cînd trezită, brusc, din amorțire și fixată, bezmetic, pe interlocutor! Tipic de drogangiu! Dealtfel, ne-a arătat tuturor, fără să se mai ascundă, cam cîte cubulețe dă el pe gît! Sta-i-ar acolo!

Așa că dl. mercenar Florian, las-o moartă-n păpușoi, că vei fi convingînd matale pe oricine. Dar nu pe mine! Mai bine îngrijește-te de viitor, căci, fără Băse, deh!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-06 12:44:17
         
 
  Andrei, nu am nicio problema sa tin pariul. Dar sa stii ca daca il pierzi tu, eu o sa raman mai singur pe aici si asta nu ma bucura... Am sa imi cer dlui Gabor scuze fara niciun pariu la sfarsitul acestei zile indiferent de rezultat... Propun in schimb un armistitiu pana la ora 9...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-06 11:50:09
         
 
  D-le,Vasiliu, sunteti secretarul d-lui Peia?
Va pun aceastra intrebare, deoarece pariul era propus dumnealui.

 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2009-12-06 11:47:44
         
 
  Cristian, atunci hai sa facem noi doi acest pariu. Chiar daca eu nu cotez atat de mult pe cat contezi tu pentru site.
Ca tot te vad pro rus, sa facem o ruleta ruseasca pe seama alegerilor. Daca castiga Geoana, parasesc site-ul si ramaneti doar voi nostalgicii rosii. Daca va castiga Basescu eu nu iti voi cere sa pleci. Miza pentru tine as dori sa fie scuzele adresate in mod public Domnului Radun Gabor, perntru proasta inspiratie de a-l considera mai putin impoortant decat oricare alt user. Te prinzi?....desi, in opinia mea, scuzele ar fi trebuit sa vina in mod firesc, fara niciun pariu, ca de la user la user. Cu totii gresim, dar e bine sa reparam ce stricam, in masura in care se mai poate.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 11:25:01
         
 
  "Va amintesc, din nefericire, ca in acesti 5 ani de guvernare, puterea a avut-o PSD-ul."

In ce realitate paralela a avut PSD-ul puterea in ultimii 5 ani? :)))... Dle Radun Gabor este anul 2009. In 2004 alianta DA a cistigat alegerile si a condus tara timp de 4 ani (PSD-ul fiind in opozitie), iar acum, dupa o guvernare nereusita de 10 luni cu PSD. PDL-ul este la butoane.

"PS; daca sunteti sigur de reusita lui Geoana. V-as propune un pariu. Acesta consta, in parasirea definitiva de pe acest site, a celui care pierde.
Ce ziceti? batem palma?"
Dle Gabor nu este cazul sa ii propuneti aceasta miza dlui Peia, pentru ca dvoastra oricum nu prea contati pe sait :(... Gasiti altceva: o bere, o sticla cu sampanie, etc...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-06 11:12:05
         
 
  De ce Băsescu
Text postat de Andrei Florian
Mihnea Dumitru, doctorand în științe politice: Votez, cel mai probabil, cu varianta Băsescu. Nu am votat în primul tur, dar consider o datorie civică să iau parte la acest scrutin. Nu cred în anularea votului sau în protestul pe care-l reprezintă votul în alb. Votez cu Băsescu deoarece îl consider, per total, răul politic cel mai mic. M-aș putea arunca într-o discuție interminabilă pe această temă, dar mă rezum la atât: prefer să iau decizia grea, de a vota cu unul dintre acești doi oameni, decât să stau acasă și să văd procesul democratic terfelit, apoi, pe străzi și la televizor. Nu cred în ideea că cei care nu votează nu au dreptul să comenteze. Trăiesc cu ideea că acei oameni care votează au dreptul să trăiască într-o democrație, așa cum și-au creat-o. O democrație chinuită este o povară mult mai ușoară decât greutatea nepăsării.

Alin Fumurescu, comentator politic: Mai cu scârbă, dar votez cu Băsescu. După dezbaterea de joi seară, răspunsul mi se pare evident. Pot accepta un președinte mitocan, dar inteligent. Pot accepta un președinte mai sărac cu duhul, dar bine intenționat. Pot accepta in extremis până și un ticălos inteligent. Dar nu pot accepta ca președinte un prost ticălos. "Dintele" meu cel mai mare împotriva lui Băsescu rămâne parlamentul unicameral. Văd, însă, că Geoană îl susține și el acum, pentru că "așa a decis poporul". A dispărut, așadar, și ultimul contra-argument.

Mihnea Măruță, jurnalist: Voi vota cu Traian Băsescu. Dat fiind că exclud variantele de a nu vota sau de a-mi anula votul, cred că, dintre cei doi, el este singurul capabil să fie președinte, să apere interesele naționale și strategice ale României. Mircea Geoană nu are o gândire politică autonomă și se pierde când ajunge în situații-limită. Mult prea casant, Geoană e gol dincolo de carcasa discursului.

Costi Rogozanu, jurnalist: Mă enervează la amândouă taberele felul în care își doresc cu ardoare, declarativ, cam aceleași lucruri. Dezbaterea pe „programe” e o iluzie prostească. Singurul lucru care-i distinge este, ei bine, temparamentul. Practic, alegi între un coleric și un blând închipuit. Votul meu va fi pragmatic, împotriva blândeții aparente. Voi alege temperamentul coleric, Băsescu adică.

Cristian Pătrășconiu, comentator politic, Realitatea TV: Votez cu Traian Băsescu pentru că, deși e un politician cu multe defecte, deși m-a dezamăgit în multe rânduri, el e, pentru mine, în 6 decembrie, "răul cel mai mic"
Vlad Macovei, redactor-șef, Evenimentul zilei:Votez cu Traian Băsescu. E un vot negativ; nu cred că e bine ca actuala structură de conducere din PSD să exercite puterea fără nici o opreliște

Costin Ilie, editor VoxPublica:Am să votez Băsescu, dar fără să-mi doresc ca el să iasă președinte. Nu cred în construcția PSD-PNL-UDMR, sună prea frumos totul, în condițiile în care istoria recentă ne arată că bătaia pe ciolan a distrus orice alianță politică din România. De ce mai votez? Cred că altfel n-aș avea dreptul să mai deschid gura după 6 decembrie. Oricât de puțin profund ar suna, nu votul meu va stabili câștigătorul, așa că mă las, cu lașitate, în voia majorității, indiferent care va fi ea.

Ion Cristoiu, scriitor și jurnalist: Cu Traian Băsescu. Pentru că în toată cariera mea de jurnalist am fost de partea celor hăituiți. În 1990, i-am apărat pe Nicu și Zoia Ceaușescu de linșajul politico-mediatic. În 1997, l-am apărat pe Ion Iliescu de hăituirea la care-l supuneau talibanii din CDR. Între cele două tururi din 2000, l-am apărat pe Corneliu Vadim Tudor, revoltat de campania împotriva sa declanșată de întreaga presă. În 2006, am fost singurul jurnalist mai acătării care a îndrăznit să se lase transmis în direct din casa asediată mediatic a lui Adrian Năstase. L-am criticat pe Traian Băsescu în anii cînd era cântat de întreaga presă. L-am apărat în aceste zile, cînd e înjurat de întreaga presă.

De ce îl votez eu pe Băsescu:
- pentru că a condamnat în mod oficial comunismul în numele Statului Român
- pentru că l-a numit pe Tismăneanu în fruntea Comisiei de condamnare a comunismului
- pentru că a avut curajul și sănătoasa inconștiență să strîngă de ”icre” sistemul ticăloșit (după cum bine știți, sistemul a reacționat prin vocile lui Tăriceanu, Vanghelie, Crin Antonescu, Geoană, Valentin Stan, Voiculescu, Vântu, Patriciu ...și restul pâna la 322)
- pentru că a reușit să răscolească întreaga scenă politică și să o scoată din siguranța și calmul încrengăturilor mafiote de pe timpul lui Năstase
- pentru că s-a opus populismului economic (mai puțin cazul cănd a susținut creșterea salariilor profesorilor cu 50%)
- pentru că a speriat serios tagma jurnalistilor de santaj, și pentru că nu se teme de uscăturile jurnaliștilor tip tonomat de presă
- pentru că i-a promovat pe Maior și Mihai Răzvan Ungureanu la conducerile SRI și SIE
- pentru că l-a adus pe Cioloș la Cotroceni, după care l-a promovat în funcția de comisar european pentru agricultură
- pentru că a reușit (pe jumătate) să impună schimbarea sistemului electoral
- pentru că vorbește corect limba română
- pentru că are umor, spontaneitate și naturalețe
- pentru inteligența sa nativă
- pentru că vrea să schimbe o Constituție aberantă
- pentru că a numit-o pe Kovesi procuror general
- pentru că a susținut-o pe Monica Macovei
- pentru că a reușit să gestioneze relația cu serviciile de informații
- pentru că a știut să negocieze după alegerile parlamentare din 2008
- pentru că nu mă conving nici isteriile și nici manierismele jurnaliștilor de lesă
- pentru că va cîștiga
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 11:00:57
         
 
  D-le, Peia, nu citatul lui Vasiliu ma interseaza, sunt ideile dumnealui, doar atat.
Va amintesc, din nefericire, ca in acesti 5 ani de guvernare, puterea a avut-o PSD-ul.
Nu uitati!

PS; daca sunteti sigur de reusita lui Geoana. V-as propune un pariu. Acesta consta, in parasirea definitiva de pe acest site, a celui care pierde.
Ce ziceti? batem palma?

Cu stima.
Iuri
 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2009-12-06 10:43:03
         
 
  „Dle Goodnight Carevasazica,
Curajul dv. propagandistic m-a siderat!
Mă întreb, doar, cum veți vota?
Cu acest pseudo, pe listele speciale?”
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:42:27

Dle Ioan Peia,
Heirupismul dvs asezonat cu bata din mana stanga vrea sa-mi impuna votul pe care-l doriti cu atata inflacarare sticloasa?
Da, am curaj, dar nu propagandistic. Avem dreptul la opinie.
Dvs vreti sa impuneti o singura opinie, un singur vot care incepe cu litera G., eventual si aplauze prelungi de sfarsit. Metodele acestea au o singura culoare: rosie. Vreti sa-l votati pe Geoana. Sa fiti sanatos! Eu am alta optiune si sunt liber sa votez cu cine vreau, sunt liber sa fiu de aceeasi parere cu cine vreau, carevasazica. Sa stiti ca nu ma impresioneaza indemnul rosu de agitator: Hai la lupta cea mare!. Oamenii au discernamant si sunt mai greu de manipulat, azi.
Imi mentin optiunea: Traian Basescu!



„Andrei, s-a terminat! Mircea Geoan este presedinte!”
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 02:42:16

IBG,
Cu scuzele de rigoare, eu zic ca nu s-a terminat. Aveti putzintica rabdare, inca nu s-a despaturit ultimul buletin de vot la ora comentariului postat de dvs: 2009-12-06 02:42:16
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-12-06 09:32:01
         
 
  Pentru ca decizia în alegerile de astăzi să nu fie luată doar de nucleele dure ale candidaților și pentru legitimarea civică propriei conștiințe a fiecăruia dintre noi trebuie să mergem la vot.
Participarea la vot în turul întâi a dovedit că se poate. Și încă o precizare. Ele, nucleele dure, sau nuca tare cum se mai spune, pe lângă manipulările ideologice, pe lângă dezinformare și altele mai au un scop. DEMOBILIZAREA ELECTORATULUI. Ca acesta, electoratul să nu meargă la vot. Pentru că mergând la vot se diluează decizia lor până la a o face nesemnificativă.


Spunea o colegă mai jos că dictatorii pot fi înlocuiți în timp ce de morbul comunismului nu se poate scăpa. Se dau jos dar cu ce preț? Ceaușescu a fost înlăturat cu prețul vieții a aproape două mii de oameni nevinovați, cu prețul unei țări devastate și furate pe față și prin intervenția masivă a mai multor puteri! Dorim repetarea? Dictatorii nu plecă ușor de la putere. Și mai ales de foarte puține ori, dacă mă gândesc bine, de fapt niciodată, democratic. Ați văzut mesajul subliminal al distinsului coleg Andrei Florian, spune domnia sa primit "pe surse" ? "Din informatiile mele, pe surse, ma rog Domnului sa nu curga si sange." QED, domnule Florian. Adică, s-a pregătit deja planul B? Democrațiile fac trimitere la rațiune. Dictaturile la sânge.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-06 06:22:56
         
 
  Andrei, s-a terminat! Mircea Geoan este presedinte!  
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 02:42:16
         
 
  Tania, daca domnul Peia ne-ar fi combinat, fie si intuitiv, ar fi fost cea mai inspirata idee a domniei sale. Din nefericire, cum bine observi, e si Radu pe aici. Noroc ca el nu voteaza maine, si ramanem numai noi doi, maine, in cabine alaturate ... mmmm :)
IBG, Mai mult decat argumentele unei orientari, de stanga sau de dreapta, ma intereseaza rezultatul acestora. Sa speram, insa, ca nimic nu va sta in calea celui mai bun dintre cei doi sa castige presedintia. Din informatiile mele, pe surse, ma rog Domnului sa nu curga si sange. Pentru cei care se mai intreaba ce a cautat Dl Geoana la Moscova, va reproduc textual o informatie primita de la un jurnalist de investigatie:
“zexe, hai sa-ti livrez un pont de interes general:
Geoana a fost primit de Arkady Dvorkovich, consilier pe probleme economice al lui Medvedev. S-au discutat generaliti fara nicio miza clara, asupra carora presa de la Bucuresti s-a repezit ca uliul la soarece: proiectele Nabucco si South Stream, eximportul de gaze rusesti. De la cabinetul lui Dvorkovich, Geoana a fost preluat de Serghei Prihodko, consilierul pe probleme diplomatice al lui Medvedev. Prihodko are o problema veche: serviciile speciale romånesti sunt responsabile de dezordinile provocate in aprilie la Chisinau, cu ocazia alegerilor. Pentru a primi ajutor fratesc de la Kremlin, Geoana nu trebuia sa spuna decåt “da”, Basescu a aprobat operatiunea Chisinau. Nikolai Patrusev, seful Consiliului de Securitate al Federatiei Ruse l-a primit instantaneu pe Geoana.”

Nu stiu sa postez poze aici, dar macar va pot da comentariile din subsoul uneia impartita in doua. In partea din stanga era, cum este si firesc, tovarasul Geoana iar partea dreapta, asa cum ii sta bine, presedintele ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu.
Basescu catre Geoana: Nici azi noapte nu v-a plăcut domnul Vântu ?
Tovarasul Geoana: A fost malefic și ușor turbulent, dar mi-a placut.
:)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 01:50:15
         
 
  Andrei, "domnul" Peia nu poate sa se convinga nici pe sine. Batranetea deh..
Domnul Cristescu este constant impotriva dictaturii. Si va vota in consecinta. Noi suntem, ca orice intelectuali si jurnalisti care se respecta, de stanga. Nu ne place Geoana. Am scris un text pe tema asta. Votam cu el pentru ca Udrea, Ridzi,Mihaileanu, Popoviciu sunt argumente forte. Basescu este un mediocru infect si un mare ipocrit. Scrie versuri. Ca domnul Peia. De ma-sa. Pacat ca nu le are cu tigorile dar le are cu mogulii. Ciao
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 01:22:47
         
 
  Ma intreb Florian daca la tine facea referire domnul Peia cand a zis ca ne-am intalnit aseara, eu si un anume Radu Florian. Ne-a combinat/ zic si eu ca cei din reclama, intuitiv?
Da Florian. De asta merg la vot, pentru ca vreau sa fiu categoria care sa existe.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-12-06 01:13:07
         
 
  Vă spun eu ce veți face. Veți ieși la vot și veți vota iar pe Geoana, adică unul roșu cu promisiuni generoase pentru pensionari. Domnul Cristescu, profesor fiind, va mai spera la o majorare de 50% pe timp de criză și va vota tot cu Geoană. Stiți cine sunt userii care vor plăti toate acestea? Unul dintre ei va fi Stefănescu, care a decis sa nu mergă la vot. Din acest punct de vedere vă consider castigători.
Ați câștigat, domnilor, metodele dumneavoastră au fost mai convingătoare decât ale mele. Limbajul, efervescența, si argumentele domnului Peia au fost cu mult mai convingătoare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 01:11:56
         
 
  Salutam textul dumneavoastra. Fireste ca suntem de aceeasi parte a baricadei. Dar ca sa respectam adevarul istoric, se impun cateva precizari:
1. Fotografiile cu Geoana au fost facute de paparazzi. Ele au aparut prima oara in gazeta Academia Catavencu al carei proprietar este SOV. Cu toate ca pozele au fost puse pe site-ul gazetei la ora 17, nimeni din staff PSD nu stia de existenta lor.
2. Crin Antonescu a pierdut capital de imagine prin aceasta miscare. Sa nu uitam ca si el a fost achiesat mogulului Patriciu. Patriciu care stia primul despre existenta filmuletului cu acel copil. Iata ca acum este asociat si cu Vantu.
3. Fireste ca, din pacate, solutia este Geoana. In Romania pericolul cel mai mare este dictatura.
Domnule Cristescu, aveti cel mai bun exemplu. Un user simpatic devenit brusc activist din poet tristic se viseaza in egala masura si sf Andrei si vrea sa ne crestineze politic si Ioan Gura de Aur care suge la doua capete. La capul lui Crin si capu la Mircea Geoana. Andrei Florian este un om de televiziune cu un discurs argumentat si de mare bun simt. Un fin polemist. Putin ne pasa ca e suporterul lui Traian Basescu. Aceasta este si ideea democratiei, pluralitatea de opinii si libertatea de exprimare a acestor opinii.
Sa speram ca Geoana e suficient de relaxat dupa vizita la Vantu si va castiga aceasta batalie.
In ceea ce ne priveste vom vota clar Mircea Geoana!
e.v. ibg
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-06 01:07:06
         
 
  Nu v-ați întrebat niciodată de ce politicienii iau decizii doar în favoarea pensionarilor, asistaților, bugetarilor, și uită aproape total de mediul privat, de antreprenori, de tineri, de salariații din mediul privat? Pentru că foarte mulți electori care lucrează în mediul privat nu se duc la vot. Pentru că aceștia nu își exprimă nicio pretenție prin vot, partidele și politicienii își adaptează oferta pentru categoriile de asistați: bugetari și pensionari. De ce? Fiindcă aceștia se duc la vot. Sintagma “nu votezi, nu exiști” este foarte adevărată și mai actuală ca niciodată. Priviți, spre exemplu, cine sunt userii care declară în mod asumat că îl vor vota pe Geoană, și cine sunt userii care au declarat că nu merg la vot. Din moment ce mulți dintre cei care lucrează în domeniul privat nu își exprimă năzuințele și greutățile, autoexcluzându-se din ecuația socio-politică, problemele lor încetează să existe. Bătălia în privința deciziilor economice se va da între bugetari și pensionari. Cine dă mai mult bugetarilor și pensionarilor acela va fi cu siguranță viitorul președinte. Salariații din privat și tinerii, în general, nu există și nici nu vor să existe, să își exprime activ prezența în viața cetății . Ne vedem siliți că avem de ales între prime și sporuri mai mari pentru bugetari, pensii mai mari pentru pensionari, salarii uriașe pentru funcționari, măriri nejustificate de salarii sindicalistilor (vezi cazul Metrorex) , greve ilegale ale magistraților cu scopul de a șantaja guvernul pentru majorări salariale, și manele și pomeni mai multe pentru asistați. Structura prezenței la vot spune: pensionarii, bugetarii și asistații decid structura Parlamentului, culoarea guvernării și Președintele. Deci, problemele lor sînt singurele care contează. Chiar nu v-ați pus niciodată întrebarea de ce avem o prezență la vot atât de mică, și care este profilul celor care merg în mod regulat să voteze?
Falsa superioritate, afișată cu disprețul celui care declară că nu merge la vot, de regulă tinerii și corporatiștii, duce invariabil la rescrierea ecuației dintre cerere și ofertă, iar mesajul politicienilor pentru aceștia sună sec: „nu votați, nu existați, iar dacă nu existați, nu vă reprezint ”. Deciziile țin seama în proporție de 90% de piața politică. Iar dacă pe piața politică cererea e de asistență și siguranță, atunci politicienii asta vor oferi. Cine are impresia că deciziile politice țin seama de părerea despre lume și viață ale userilor de pe Europeea, de părerile avizate ale antreprenorilor și corporatiștilor, exprimate savant la un grătar, de părerea mea, a domnului Cristescu inspaimantat de spectrul dictaturii, sau a lui Ștefănescu, se înșeală. Politicienii gîndesc pe termen scurt, pe maxim patru ani. Vor mări taxele și se vor împrumuta ca să-și țină clienții (bugetari, asistați și pensionari) satisfăcuți. Și mai departe nu-i interesează. Iar micul corporatist urban va ajunge să plătească taxe de 90%. Și le va plăti, fiindcă nu are de ales. Iar taxele se vor transforma în pomeni electorale către categoriile care se prezintă la vot. Indirect, absența la vot se plătește cu job-ul, afacerea, sau, în cel mai bun caz, cu o majorare de taxe, de accize.
Ei bine, va spune în mod revolutionar domnul Peia, in acest caz o sa ma enervez și o să ...o să ...
O să ce, domnule Peia?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-06 00:43:50
         
 
  dle Gabor, e târziu...

zarurile sunt deja aruncate...

răspund însă de dragul conversației nu pentru că mă aștept să ai vreo revelație:

am observat că Băsescu a tintit sus... a atacat și la Vest și la Est dar și în interiorul cetății..

- unii au pus botul la atacurile împotriva oligarhilor capitaliști (deveniți intre timp moguli :)) - apropo: știi că cei trei Patriciu-Voiculescu-Vântu și-au mărit averile de 5 (cinci) ori în perioada mandatului său))?,

- alții au pus botul la atacurile împotriva comunismului (l-a ridicat din mormânt și pe Iliescu ca să îl arate gloatei îndobitocite și însetate de sange).
E o tactică veche a dictatorilor de a crea dușmani imaginari.
Tot așa a procedat și Nero : pentru incendierea Romei creștinii au fost răstigniți (Quo vadis, Domine?) și aruncați la lei.
Tot așa a procedat și Hitler: a dat vina pe evrei pentru situația economică proastă si a declanșat pogromul.

- mai sunt unii care au pus botul și la războiul contra Parlamentului...

acest om ne învrăjbește... :(

Păcat de România... o să primim președintele pe care îl merităm și nu pe altul...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-06 00:24:58
         
 
  Gabore,
Dacă ai abecedarul cu tine, poftește și lecturează articolul lui Cristian Vasiliu, de sub textul meu cu Împăratu Roș, și după ce-l citești ia o gură de inteligență și puneți unele întrebări.
Iar după ce ți le pui și mai și răspunzi la ele, vezi să nimerești urna aia bine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 23:30:16
         
 
  Mogulii PSD-ului, Patriciu, Voiculescu,Vantu, etc..despre ei vorbesti? si binenteles, presedintele lor ,,marioneta'', Geoana.
Poporul nu vrea schimbarea, si peste el nu poate trece nimeni. O sa-ti dai seama maine de cuvintele mele, stimabile domn,Vasiliu.
Cu respect,
Radun.
 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2009-12-05 22:25:47
         
 
  Pentru dl Gabor care scrie cu inocenta:
"Voi chiar nu vedeti barna din ochii vostri, nu traiti printre cetatenii acestei tari, care il doresc din nou pe Basescu presedinte?"
- niste intrebari:

1. "Cum poți să vorbești despre alt viitor decât cel prefigurat de prezent și de un alt trecut decât trecutul pe care l-am trăit în ultimii cinci ani?" din articolul asta

2. "Cum poți pe de-o parte să vehiculezi idei comuniste instigând la luptă împotriva mogulilor capitaliști și în același timp să te ridici pe baricada anti-comunismului și să arunci de la acea înalțime morală cu pietre asupra PSD-ului iliescian? Ce să mai înțeleagă bietul alegător când Președintele deschide front atât la Vest cât și la Est?" din articolul asta

iti mai recomand si articolul asta

poate vei intelege mai multe si din ultimul articol al dlui Peia.

Nu cred ca mai ai timp sa iti schimbi parerea dar cel putin o sa-ti amintesti ca ti s-a spus...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-05 22:04:09
         
 
  Radune,
Regretăm că nu avem aceeași dioptrie la cască, așa ca și matale, dar promitem să ne tragem un cristalin pe cinste.
Roz-bombon.
Ba nu. Portocaliu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 21:44:06
         
 
  Imi pare rau de tot ce se intampla aici, am crezut ca viziunile domniilor voastre sunt mai colorate. Observ cu nonsalanta,ca aici,nostalgismul pentru culoarea rosie predomina.
Dragilor, cu toate ca suntem in relas electoral. Eu spun ,,una si buna.''
Jocul acesta ,,ala-bala- portocala'', s-a terminat inca de la sfarsitul primului tur. Cum puteti inca mai crede, ca Geoana, va mai castiga alegerile?
Nu vedeti ce se intampla in tara asta, tot tineretul acesta nonconformist, nu-l inghit. Nu mai doresc totalitarism, nu mai vor un Iliescu, un Voiculescu, un Vanghelie, propus,(i-auzi) ministrul invatamantului.
Voi chiar nu vedeti barna din ochii vostri, nu traiti printre cetatenii acestei tari, care il doresc din nou pe Basescu presedinte?
Cu stima!
 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2009-12-05 21:15:38
         
 
  Un pirat dintre aceia ce-a umblat pe trei oceane
conducând vapoare roșii spre meleaguri bogătane
după ani și ani de muncă pe oglinzile de ape
s-a întors în sânul țării de la care să se-adape

Plictisit de hoinăreala ce l-a preumblat prin lume
a venit pe malul mării ca să ne lase postume
în care să povestească aventurile pe mare
si pe străzile din porturi marcate cu lampadare

Dintre faptele mărețe reținute la-ntâmplare
merită reamintită neavând o remușcare
cum a reușit în pielea unui lup viteaz de mare
să dea foc la șapte nave dintr-o singură mișcare

Stând așa cu trei șuvițe pe chelia sa lucioasă
i-a-ncolțit în vârful minții o idee-ngenioasă
să transforme țara toată într-o navă-mpărătească
pe care domnia sa cu onoare s-o cârmească

Tot urcând cu îndârjire spre a navei proră nouă
a vândut flotila țării pentru sute mii de ouă
ca prin astă faptă strâmbă să devină căpitanul
celei mai făloase nave din întreg aliotmanul

Ajutat de vântul sorții care i-a fost tot prielnic
a ajuns la cârma navei înscriindu-se-n pomelnic
de unde încearcă-ntruna s-o conducă toată viața
spre limanul fercirii unde e moartă speranța

Din păcate nu-si dă seamna că această navă încă
nu e pentru aventură să o dea din stâncă-n stâncă
iară pasagerii navei nu sunt vite din ogradă
să-l aclame totdeauna din paradă în paradă
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-05 18:38:19
         
 
  Domnule Cristescu, cum ganditi dumneavoastra, gandesc peste 55% dintre votanti!
Astrele ne vor fi favorabile!
De maine Basescu va ajunge la groapa cu gunoi a istoriei!

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-05 18:36:21
         
 
  Dle Cristescu,
Știți care-i marea mea durere?
Ani de-a rîndul, în tinerețea mea, m-am încăpățînat să cred, am disperat să cred că omul cărții este infailibil în toate: în etica practică, în exercitarea nesmintită a simțului dreptății, în judecăți impecabile. Aveam să constat că în această aparentă maree a minților cultivate sunt o groază de jivine primitive, de parșivi demenți, de lichele patentate. Ba, chiar ăștia învîrt pe degete cele mai mari ticolășii. De la incult ca Băsescu nu ai ce să ceri: asta știe, asta face - performează în bilogia elementară a amibelor. Dar mă uit la unii oameni din jurul lui - au discurs, raționament, vehiculează cu abilitate termeni sofisticați, noțiuni complexe. Dar, dumnezeule! le iese ticăloșia prin manșete, ca viermușii din cadavrele verii. Hotărît lucru - abjecția umană este nevindecabilă, indiferent de cantitea și calitatea informației dobîndite.
Cît privește studenții domniei-voastre, să mă scuzați, dar mă abțin de la orice comentariu. Zic, doar, că dacă sunt dintre cei care, mai ieri, au fost ghimnaziști, văleu, doamne! au atîta minte cît să încapă într-un vîrf de ac!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 18:02:31
         
 
  Domnule Peia,

Înțeleg mai mult decât vă imaginați posibila oră astrală a României. Fie să avem puterea națională de a nu o rata!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-05 16:07:43
         
 
  "Domnilor, va iesi basescu! Merg la vot sa nu iasa, dar va iesi, terenul imi confirma optiunea poporului."

Din păcate înclin să cred că ai dreptate Nicolae. La utimul seminar de săptămâna acesta am făcut un test: 11 studenți au declarat că vor vota cu Băsescu și doar 2 cu Geoană! Mi-am spus că poate nu văd eu bine lucrurile! Asta nu înseamnă că trebuie să dezarmăm. Cât timp mai este o șansă avem dreptul să credem în ea. În primele secunde după anunțarea rezultatelor din turul întâi credeam că gata, s-a terminat. Și apoi pheonixian a apărut o soluție! Poate vor fi mai mulți cei care o vor vedea. Ar fi șansa României! Dacă nu, democratic, lupta trebuie dusă în continuare. Pentru că România nu merită să fie pe ultimul loc în lume!

Oricum dacă fiecare convinge din mediul său câțiva să voteze este un fapt pozitiv. Care trebuie făcut.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-05 16:05:33
         
 
  ""uite președinția, nu e președinția, las-o mie și dute"... e greșit din rațiuni subliminale, care mi-au dictat sub voința marelui cititor de levantine, băsescu, singura carte căreia i-a reținut titlul și pe care-l reproduce o dată la cinci ani!! Din păcate, va fi ultima lui evocare...  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 15:40:29
         
 
  Vedeți cum au amuțit de cînd s-a aflat cine stă în spatele faimosului contract de 250 de milioane de euro, cu nu-ș' care firmă rusească - prilej de mîndrie patriotică și atac la incriminata ruso-filie a lui Geoană, pentru euforicul consumator de cubulețe spirtoase? Acu nu se mai fălesc, pentru că au fost găbuiți. Pretenarul lui Băsescu, de pe vremea cînd era secretar de stat la dom ministru de bord, anume unul Marinescu, zis Șogunul, care a acceptat să se sacrifice, făcînd cîțiva anișori de pușcărie, pentru a salva pielea prestidigitatorului de flotă, Băsescu. Bine, că nici n-a stat el prea mult pe-acolo, pentru că fu scos iute-iute, pe caz de boală grea! Bănuiți de către cine? Așa, ca și partenerul melodramatic al băsescului, din tragicomedia cu lacrimi și sfinți: "uite președinția, nu e președinția, las-o mie și dute", avînd, drept partener de farsă scenică, fără nici o stolojenă, pe renumitul numărător de bani ceaușești, Stolojean de la Băneasa!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 15:31:18
         
 
  O judecată simplă, de om cu creierul așezat la locul lui, spune că un om, oricîte conexiuni neuronale ar avea, nu poate să suplinească brainstormingul a nici măcar 10 indivizi, darmite a cîtorva sute!
Mă distrează dimplomația răbdurie a dlui Cristescu! Deseori s-a dovedit că nu-i decît apă de colonie.
Chiar credeți, dle Cristescu, chiar credeți că dl. Florian, care e plătit să facă aerobică de famiglie - deci are conștiința în concediu - va accepta retorica dv. demonstrativă? El și ceilalți activiști ad-hoc nu au alt scop decît să pupe poala stăpînului care le aruncă firimiturile necesare supraviețuirii. Pentru asta l-ar vinde și pe Băsescu, cu fulgi, cu tot, dacă ăsta n-ar mai avea parale măsluite să-i plătească. Mercenariat pe față. Comportament de vulpi turbate. Ăștia sunt un mare pericol social. Ăștia sunt carne din carnea gazetarilor staliniști care înfierau, cu avînd revoluționar, dușmanii de clasă. Ei au fost special intruiți să nu crîcnească în front și să execute ordinele fără comentarii. Sau, în cazul politrucilor, să dezvolte un întreg arsenal de dezinformări și minciuni uriașe. Nu vedeți cum amestecă planurile, cum încearcă să ne aburească?
Di păcate pentru ei, nu toți gîndim cu mușchii fesieri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 15:17:47
         
 
  Ââââși... scuzați tasta repetitivă!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 14:59:16
         
 
  Liviule,
M-am vindecat de mult să mai judec oamenii după declarațiile lor oficiale și oficioase! Eu scrutez de-aproape, nu din galantar. De-aia, nici nu accept axiomele ieftine ale celor care NU sunt în viespar și care, relaxați, își permit să chibițeze de pe margine, lansînd glumițe ieftine, de subtili de-a gata! Cu capul la cutie și mimînd indiferența superioară, oricui îi dă mîna să facă pe deșteptul. Dar să-l văd pus în locul meu și al celor de felul meu, amărășteni trași în țeapă, zilnic, de orice pastramagiu cu titlu de autoritate în gușă, și asta ani și ani în șir, pînă la exasperare. Ââââși în ce situație? După ce încerci, tot timpul, SĂ STAI DREPT ȘI NECLINTIT LA CAPITOLUL PRINCIPII, să te porți ca un ins supus regulilor elementare ale corectitudinii. Aș avea muuuulte de povestit din bogata și frămîntata mea experiență de viață, experiență care mi-a indus un fler infailibil, cu ajutorul căruia disting, de la o poștă, cine prestează corect și cine umblă cu fofîrlica. Eu stau drept în fața proprii-mi conștiințe și niciodată nu am făcut sluj pe la curțile regale, unde, istoria m-a învățat, sunt tot felul de parveniți și profitori. Și clămpănitori fățarnici. Papagali pe care-i disprețuiesc profund și care încearcă să ne vîndă mei, pe considerentul că asta-i hrană universală. Apropo: ai văzut cum se jură pe Biblie? Eu, - deși nu cred o iotă din cartea aia, m-aș fi cutremurat la gîndul că-mi pun zălog conștiința, mințind ca o jivină vicleană.
Băsescu este un exemplar uman diabolic!

De cînd mă știu am crezut, cu patimă și răbdare, în capacitatea indivizilor de a fi cinstiți cu ei înșiși, în primul rînd, pentru că, astfel, radiază încredere în jur și impune o anume conduită. Am tot crezut cu paciență în rigoarea ne/negociabilă de fi om de cuvînt, de a te baza pe prestația etică a semenilor, de a simți alături, lîngă umăr, un om cu o rectitudine indiscutabilă.

Dar asta a fost cîndva, pe vremea cînd junețea expansivă, levitantă, super/optimistă îmi servea frumoase minciunele stilizate. De o bună bucată de vreme, hăt, nu mai cred deloc în asta. Dar deloc, deloc. Sunt un cinic absolut și îmi pare a fi singura stare validă și conformă de a fi. Un cinic frenetic, dar onest. Mi-am pierdut definitiv răbdarea exercițiului juvenil al iluziei înălțătoare. Sunt pe deplin lămurit de asta, urmare a trecerii mele prin viața în care doar popă și drac nu am fost. Și am ajuns la concluzia, dură și epuizantă dpdv moral, ce-i drept, că binele este consecința directă a unei FORȚE pozitive, care să nu stea la taclale diplomatice cu toți descreiarații, ci să trieze sever și să impună cu inflexibilitate. Uită-te-n istorie! Singurele perioade în care omenierea a avut un certificat de sănătate ceva mai relaxat, au fost cele în care o mînă de oameni inteligenți și curajoși – și morali, în primul rînd - au tranșat, fără menajamente. Ce să mai stăm s-o fredonăm la fluierul piciorului? Gata. Nu mai pot suporta să văd lichele semețe și arogante nici o fracțiune infinitezimală de secundă. Trebuie să punctezi ferm și fără menajamente tot ceea ce-ți va pica-n vizor. Ce diplomație, ce negociere, ce paciență? Îmi ieși cu șișu-n drum ca să mă tîlhărești, îți dau în cap cu parul. Vii cu pușca la mine să mă silești să ridic mîinile în semn de supunere, te întîmpin cu bazuca! Scurt și dur ca un bonjur.
Iată de ce am o mare admirație față de Crin ANTONESCU. În sfîrșit, un om ferm, senin, dîrz, moral. Cu el aș merge și-n infern. Nu a cîștigat, deocamdată. Dar nu mai e mult. Pînă atunci, acceptăm și soluții de compromis minimal, căci drumul spre paradis nu este pavat totdeauna cu flori de trandafir!
SĂ AVEM ÎNCREDERE ȘI SĂ NE BATEM PENTRU ASTA!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 14:58:03
         
 
  Domnilor, va iesi basescu! Merg la vot sa nu iasa, dar va iesi, terenul imi confirma optiunea poporului. Liberali si prm-isti voteaza base.
De ce? Fiindca , asa cum spunea aseara, este cel mai puternic.
Daca tara noastra avea liniste, daca roman- hood-ul nostru infrangea balaurii sau morile de vant (nu ale lui Vantu!) pariam pe el.dar Baescu isi exercita forta asa cum si pe acest site am observat deseori. Asa cum, candva , inginerasii aveau logoree la sedinte si obtineau pozitii de comanda ca, tot ei, sa ma incorseteze la defilari si sa ma-nghionteasca: “Striga, Tudore: Traiasca Ceausescu!”
Astazi cei puternici inving. Inving pentru ei si nu pentru poporul roman.
Va spun: v-ati trezit tarziu, voi, cei buni, cei care aveti talentul si inima sa faceti ceva pentru tara. Vadim zicea inainte de primul tur ca ofera voturile lui crin sau geaona. Apoi indeamna votantii sa nu voteze. Acum a revenit. Romania merge inainte dupa cum colcaie hormonii in lideri.
Solutia pnl-psd mi se pare moderna, de viitor.este clar ca guvernul nu poate fi decat combinatii de cate doua: pnl-psd, pnl-pd, pd-psd. Combinatia Crin-geaona mi se pare de viitor. Acum 15 ani Adrian Paunescu se declara un socialist-liberal. Adica un om care vrea libera initiativa si viata sociala demna. Un fel de capitalism etic. Nu cred in acesti nenorociti politici , nu astept nici o minune de la vreunul. Dar culoarul acesta mi se pare favorabil.
A venit fata mea de departe si m-a certat: tati, lasa-i draculi, nu incerca sa pui altii in loc, nu oamenii politici conduc tara, ci poporul. Cum? Avand optiuni. Clare si raspicate. Poporul trebuie sa viseze, sa doreasca, sa vrea … ceva anume, cu voce tare. Iar nenorocitii catarati sus vor tine usor-usor seama el. “
Nu cred ca este nevoie de batalii in ringul mortii cu lideri bandajati sau nu la un ochi, avem nevoie de decizii simple. Prima ar fi sa se exercite obligatiile. Va dau un ex. Eu am un bar si sunt falimentar. Fiindca poporul cumpara de la alimentara din colt bere la doza si o beau pe bordura adunandu-se cu zecile, fete si masini, chiote, muzica, etc. daca ei ar veni in bar unde ar plati 0,5 lei mai mult eu as putea angaja un om care ar plati impozite. Asemeni mie ar face-o inca 1000 de baruri. Dar este drept ca ei sa stea acolo. Atunci ar trebui sa fac ceva sa-i atrag! Ce? Sa aduc lautari, fete la bara? Atunci vor navali peste mine smecherii si vor face legea care imi va aduce pierdere si nu castig. In acea situatie, daca as apela la organele de ordine sa m-ajute, m-ar inchide, cum mi-au mai spus: “daca mai ne chemi, te inchidem.” 1000 de oameni pot avea maine un loc de munca. De maine strazile tarii/intersectiile ar putea fi curate. Si asta, doar daca politistii si-ar face datoria.
Pentru a se intampla aceasta nu este nevoie sa iasa basescu. Nu trebuie decat sa se dea niste simple ordine, cu bun simt. Si sa fie controlate. Controlul este mama succesului.
Pot conducatorii nostri sa linisteasca tara, s-o scoata din criza? Nu! Care dintre ei are sanse? Oricare si niciunul. Totusi? Moral este calea socialismului liberal. Cel putin pana va reusi fortamorala sa se impuna.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-12-05 14:04:10
         
 
  Domule Florian,

Dacă nu v-aș cunoaște puterea de analiză v-aș explica despre ce este vorba. Însă, observ cu plăcere, că stăpâniți perfect arta tranzitivării planurilor pro domo. Felicitări. V-aș ruga totuși să nu subestimați nici capacitatea mea de observație și analiză.

Referendumul a fost destinat să manipuleze rezultatele votului din primul tur și, din fericire, nu a reușit. Și să îngereuneze cu 2/3 timpul de vot. Boicotând astfel accesul multor cetățeni la dreptul de a vota.

Pentru ca un referendum să fie corect trebuie ca oamenilor să li se explice detaliat și pe o perioadă mai mare de timp variantele, posibilitățile și consecințele. Parodia de referendum a oferit domnului Băsescu posibilitatea deturnării dezbaterilor, ca de altfel și domniei voastre acum, către o discuție arborescentă și fără relevanță în contextul temei pe care v-am propus-o. Dacă aș proceda ca domnia voastră v-aș putea înmtreba: care ar fi rezultatul unui referendum prin care poporul să fie întrebat: "Sunteți de acord să mai plătim taxe? Da Nu"

Democrația, distinse coleg, a fost inventată pentru a stopa tendința de obținere a excesivei puteri de către un singur om sau de către un grup de oameni, ori, la limită, de instaurarea a regimurilor discreționare și dictatoriale. Cu cât instituțiile create pentru această misiune sunt mai mici și mai neputincioase cu atât probabilitatea pierderii democrației este mai mare.

Este intolerantă poziția dumneavoastră pentru instituția fundamentală a democrației care nu este Președinția ci este Parlamentul.

Eu susțin o nesperată soluție care, incredibil, s-a prefigurat. Pe care am descris-o în linii mari mai sus. Nu pot să nu o observ. Nu pot să nu-i dau o șansă și nu pot să nu o promovez.

Ați fi bun să ne spuneți cum vedeți evoluția climatului politic românesc de luni încolo în ipoteza câștigării alegerilor de către domnul Băsescu? Credeți că astfel au ajuns spaniolii la rezultatele de acum după ce, nu numai că se certaseră ci avuseseră un distrugător război civil? Timișoara putea să fie un fel de Moncloa românesc. Știți de ce nu se poate realiza? Vă amintiți filmul acela cu casa și automobilul în care "construiau" simetric Stan și Bran și încă un personaj? România, distinse coleg, este vlăguită. Mor oamenii cu zile, nimic nu se poate construi și domnia voastră propune aceeași soluție care a provocat toate acestea. Intelectualii acestei țări au fost portdrapele ale luminării maselor care au luat decizii în cunoștință de cauză.

Oricum vă apreciez capacitatea de persuasiune chiar și în această situație ingrată, în care sunteți avocatul unei soluții care a dus România la starea actuală! Felicitări distinse coleg. Însă, din păcate, argumentația duneavoastră nu atinge fondul problemei și, spre bucuria mea, nu se susține. Oricum nu mi-aș dori să fiu în locul domniei voastre.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-05 13:31:29
         
 
  Andrei, atîtea stereotipii lozincarde adunate la un loc nu am mai citit de foarte multă vreme.

Nu citez, ar însemna să-ți reiau comentariul, rînd cu rînd.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 13:18:22
         
 
  Domnule Cristescu, dupa cum observ, va temeti de dictatura si de dictatori. Rezultatul referendumului a demontat intr-o proportie zdrobitoare ca marea majoritate a populatiei cu drept de vot a penalizat parlamentarul roman. Sunt convins ca rezultatul referendumului este unul puternic emotional, dar chiar si asa, acest rezultat exprima lehamitea romanului fata de aceasta banda de politicieni fara coloana vertebrala, ajunsi acolo prin intermediul unui vot uninominal profund nedemocratic de pe locurile 2 si 3.
Aveti tot dreptul sa fiti temator. Dictatura electoratului cu drept de vot isi va alege dictatorul duminica.
Avem de ales dintre dictatorul Basescu, si dictatorul Geoana.
Despre Basescu stim ca a fost suspendat de aceeasi majoritate parlamentara la initiativa lui Geoana iar poporul a spus parlamentului NU SUSPENDARII. De atunci si pana la recentele alegeri parlamentare am avut un parlament al rusinii nationale, un parlament trimis de popor la coltul de rusine.
Despre Geoana stim ca a refacut aceeasi colaitie ca in parlamentul rusinii nationale, ( nu o spun eu, o spun cifrele referendumului de la suspendarea presedintelui ales al romanilor) si i-a aliniat in spatele sau pe Vantu, Crin Antonescu, Cosmin Gusa,Patriciu, Iliescu, Vanghelie, si ma opresc aici pentru ca deja avem tabloul conspiratiei rusesti.
Dumneavoastra ne indemnati sa votam dictatura lui Geoana.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 12:50:12
         
 
  Ioane, nu-ți cer să amesteci nimic. Mă refeream strict la atitudinea ta față de Radu Ștefănescu, pe care nu pot nici măcar să-l bănuiesc de trasul cu urechea, dar să-l mai și acuz. Și nici colportor nu mi-l pot închipui.

De aceea spuneam că umorul tău cam suferă în zilele astea.

În locul tău i-aș reciti comentariul și aș așterne niște scuze.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 12:15:15
         
 
  Regret că în locul unor argumente ori contraargumente cu privire la textul de mai sus sau în locul motivației susținerii unui candidat sau altul se recurge la atacul la persoană.

Europeea este un spațiu liber gratuit și privat, care permite exprimarea civilizată a opiniilor (nu a insultelor ori a atacului la persoană. Aviz Petre Mocanu și Radu Ștefănescu)

Așadar expuneți-vă argumentele oricare ar fi, însă nu mai loviți sub centură.

În plus, pe 15 noiembrie a fost ziua internațională a toleranței. Am intenționat să scriu ceva pe această temă însă am fost excedat de diverse sarcini. Fac aici și acum precizarea că Europeea trebuie să fie și un spațiu al toleranței și că, indiferent de rezultatul votului, trebuie să ne respectăm unii pe alți și să respectăm acest rezultat. Iar faptul că vom putea discuta unii cu alții indiferent de opțiunile politice, să nu constituie un motiv de a fi, urmăriți, supravegheați, șantajați ori culpabilizați unii sau alții.
Democrația se construiește greu.

Ioan Peia: deși sunt de acord pe fond cu domnia voastră mă desolidarizez de “par” Și vă rog să nu procedați la atacarea preopinenților. Pierdeți din credibilitate chiar dacă aveți dreptate.
“Avem șansa unui lider vertical, hotărât, bătăios, nepătat, numit Antonescu. Să nu o ratăm. Să nu-l lăsăm singur. Nu e numai lupta lui.
E ȘI A NOASTRĂ, ÎN EGALĂ MĂSURĂ.” Total de acord. Însă nu trebuie să dăm pretextul intervenției unor posibile “batalioane ideologice de asalt” să se manifeste. Ați văzut manifestațiile “spontane” de săptămâna trecută. Și trebuie să învățăm să coexistăm. Pentru că lupta “care pe care” nu este democratică.

Tamaș Valeria: Subiectul nu erau trandafirii! Propuneți, argumentat, o soluție VIABILĂ, mai bună.

Distinse critic latunski, spuneți cu onestitate și bună credinț㠓Prăfuiți-mă cu sîrg, pe mine și pe alții care cred în d-voastră. Ori vreți să vă trimit texte gen "Fefeleaga", made in Bordaș?
Atunci și așa veți deveni credibil pentru mine. Pentru alții sînteți deja.
Apendice: diacritice la alegere, ca să nu fiu crucificat la ore mici. ;” Vedeți ce se întâmplă dacă scrieți singur? Tot mai bine este să dictați textele neprețuitei Nina. Că ochiul ei proaspăt vă poate feri de astfel de clustere textualoide. Ați stabilit biunivocitatea soluția Antonescu - Fefeleaga?

PS. Când mai vine nenea Putin pe la Bender?

Liviu S. Bordaș, Primiți scuzele mele pentru efectul colateral latunki. Pentruastfeldeefecteadresați-vămediculuisaufarmacistului.


Andrei Florian : “Domnule Cristescu, va rog sa ne spuneti cand ati gresit,” Unde este contradicția ? Am aceeași părere, ba mai mult consider inadmisibilă utilizarea apelativului « om de afaceri » pentru Vântu, Patriciu, Voiculescu, Păunescu și alți îmbogățiți prin metoda « transferului ilegal de proprietate » din proprietatea publică în proprietatea privată. Mai mult am scris un articol de prin anii 90, în care pledam pentru « restitutio in integrum » nediscriminator pentru că am primit, sub forma cupoanelor 30% din ceea ce ne aparținea în 89. Așadar mai avem o creanță asupra statului român de 70% din acea avuție care este, în accepțiunea mea imprescriptibilă.
Răul cel mare este dat de « legitimarea lor » adică a celor menționați mai sus, prin intermediul intelectonilor, intelectuali cameleonici în accepțiunea mea. Regimul comunist nu se putea menține fără contribuția unor astfel de intelectuali însă, iată se dovedește, prin comparație că aceia erau, cel puțin unii, idealiști și prin forța sistemului nu aveau altă opțiune, adică nu aveau de unde alege. Intelectonii de astăzi știu că au existat în acea perioadă intelectuali care nu s-au pus în slujba acelui regim, cu avantajele aferente și, cu toate acestea ei s-au pus cu arme și bagaje în slujba acestor indivizi, legitimându-i oarecum și făcându-i, iată, personaje centrale ale națiuni, deși acum au de unde alege iar libertatea de expresie , cât timp va mai fi fiind, încă operează.

“Domnule Cristescu, daca nu ati aflat, va spun eu. Suntem in turul doi al alegerilor.” Ce vă face să credeți, citind textul meu, că aș fi ca soldatul japonez, uitat în primul tur? Recitiți de mai multe ori textul și, dacă reușiți să faceți o demonstrație a afirmației, vă scuz. Suntem în turul doi. Candidatul pe care eu l-am votat, în ideea că va putea constitui un echilibru între partide nu s-a calificat. Însă a aparut o nesperată șansă: fermitatea, onestitatea și consecvența lui Crin Antonescu. Pe care îl sper independent de cei de mai sus. Pare un fel de jertfă pe altarul democrației de care avem nevoie. A fost un gest de onoare din partea lui să susțină dezinteresat o soluție, nu greu de acceptat, nu foarte bună însă o soluție care să înlăture cel puțin pentru un timp metstazierea băsesciano-udristă și nu numai, a spațiului economic și politic românesc în care arbitrariul unui clan dovedit neonest și șantajist împarte lumea și dreptatea după bunul plac.. Ca să înțelegeți: îl votez pe Antonescu pentru că a imaginat soluția Johanes, Geoană, Antonescu. Nu perfectă dar soluție. Menită să ne scoată din Fundătură. Dacă România nu va profita de această soluție perderea va fi a tuturor. Mă îngrozesc la gândul a încă cinci ani de scandaluri în care să fie diabolizați hoții răi iar hoții buni să dea tonul “eticii” în România!

Aș fi așteptat să mă convingeți de o soluție VIABILĂ mai bună, să contraziceți textul, să argumentați opțiunea dumneavoastră, eventual să ne convingeți ce a făcut domnul Băsescu bun în acest mandat și ce alte lucruri bune putem spera că va face. În afară de a ști cine cu cine se întâlnește, în afară de a regiza răpiri, de a oferi “conservele” pregătite cu minuție și cu mult timp înainte, evident prin intermediul “presei” Interpolului pentru a fi arestate când trebuie, în afară de promovarea moralității ușoare în funcții de mare răspundere în stat și multe, multe altele. Ca să nu mai vorbesc de încălcarea flagrantă a Constituției prin numirea unui candidat la funcția de prim ministru în afara majorității existente. Că nu are dreptul un cetățean, fie el și președintele României, să aprecieze care majoritate este bună și care nu. Faceți-mă să cred că domnul președinte este reprezentantul României, reprezentantul meu și al dumneavoastră, nu Șeful statului, nu șeful meu.
Dacă, doamne ferește va fi reales și nu va nominaliza un candidat de prim ministru din cadrul majorității soluția ar trebui să fie imediata lui suspendare! Fără să se mai accepte circul cu numirea oricui ar fi acela însă fără sprijin parlamentar.


Nu vă onorează afirmația: “As putea banui de ce va doriti sa va adaugati numele in aceasta lista” Sau, ca să fiți credibil “demascați-mă”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-05 12:08:00
         
 
  o dată...
deh! nu poți să fii și militant, și scriitor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 10:54:03
         
 
  "într-o âară" - într-o țară senină! dumnezeule! pînă și tastele sunt nedumerite!!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 10:52:25
         
 
  Eu, Liviule, nu amestec planurile. Cînd e de glumă e de glumă, dar cînd lucrurile o iau razna, nu pot să stau cu mîinile-n sîn și să fac pe deșteptul înn suc propriu.
Asta e.
Și dacă prăpădita asta de țară ar fi avut mai mulți oameni hotărîți, drepți și curajoși, nu am fi mîncat salam cu soia ceaușistă și nu am fi ajuns. azi, în rahatul băsescian care amenință să ne sufoce.
ANTONESCU, GEOANĂ, IOHANNIS!
Să scăpăm de pușlamale!
Și alea din partidele lor, și, mai ales, ale Băsescului!
Niște oameni cu mintea-ntreagă trebuie să realizez că a sosit momentul prielnic, s-a copt timpul istoric. NUMAI EI TREI pot să dea cu măturoiul prin liota de posedați, subversivi și profitori care ni s-au aburcat în creștet.
iIar noi trebuie să-i ajutăm și SĂ CREDEM, SĂ CREDEM, SĂ CREDEM, dracului, odată, că nu suntem betegi la minte, ca să ne lăsăm încălecați de mafioți și paranoici. Că putem, că avem dreptul să trăim și noi ca oamenii, într-o âară senină și despăducheată de hulpavi și șmekeri, de vechili și inculți agresivi care se laudă, la fiecare cincinal, că au citit aceeași carte - vezi, Ceaușescu, ce declara, tot la fiecare cincinal, că "am citit pi aripilii vîntului", ca Băsescu, acușa, care planează cam pe aceleași aripi, dar se face că alții, nu el!
Băi, român care ai sînge-n vine, deșteaptă-te și tu odată la vreme!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 10:50:34
         
 
  E clar, Ioane. Ai greșit piciorul cînd te-ai dat jos din pat.

Te creditez și eu. Oricum o fac de ceva vreme. Da' cam ies în pagubă atunci cînd aștept să ți se trezească umorul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 10:04:40
         
 
  Măi băieți,
Voi credeți că jucați popice cu Gigel!?
Adică a cere aprobarea unor comuri, înseamnă a solicita, la modul expres, nivel? Pe cine vreți voi să dați în gît și pe cine să convingeți că rața-mpunge? Voi mă luați drept venit cu pluta pe Dunăre? V-ați făcut de rîs prin manevra asta jegoasă, de securiști: unul tinerel și jucăuș, altul bătrînel și reciclat. Din păcate, pentru voi, picați în plasă, ca guvizii. De cîte ori am bănuit pe cineva de lipsă de onestitate, am așteptat momentul potrivit pentru a-l face să spună singur-singurel, cu gurița lui frumoas rostitoare, ce are-n gușă. La Radul-cel-Florian nu a fost greu, că el are tot atîta minte, cîți și ani. Iar dacă-i mai scădem și pe cei șapte de acasă, nu mai rămîne nimic. Tot face pe spiritualul și pe manevrantul abil, dar nu prea-i iese. Nu reușește deloc să arunce mingea-n coș.

Lansez o ipoteză, și subliniez, doar o ipoteză: vei fi fiind, cumva, insul de la B1TV, care apărea pe la crucea nopții să ne țină de "șase, vine presa"? Dacă ești acela, nenică, scuze, dar erai complet fals și teatral, de o aroganță total insipidă. N-am suportat să te văd & aud nici cinci secunde. Nici nu știu dacă mai e emisiunea aia. Dar dacă mai e, renunță, vericule, și du-te la hoțniuz sau boxniux, pe unde-ți faci, invizibil, veacul. Că ești taman de teapa securiștilor de pe-acolo, din aceeași familie de gladiatori plătiți pe față pentru a cînta la drîmbă. Ăia nici măcar nu au minima intelighenție să mai lase dracu pe vreun opozant să zică ceva, ca să aibă pe cine să-njure. Se războiesc cu fantome și regulează-ntre ei... Dacă treci pe-acolo și vezi nivelul "intelectual" al postacilor rasați care se dau fani, te apucă voma.

Prin urmare, dacă mătăluță ești acela, (sau dacă nu, ai legătură, desigur, după stil) dă-mi voie să-ți zic că ești mai ceva ca teribilistul ridicol, Radu Moraru, sluga onctuoasă a păuneștilor, - mogulii ăia buni, deh! - Moraru, care e un fel de Dan Diaconscu, dar cu eticheta de identificare lipită invers. Și voi v-ați apucat să dați lecții de deontologie!??... Vericilor, nu toată lumea-i proastă pe meleagurile astea! Mai e și unii cu tărtăcuța la locul ei, pe umeri.

Radu Ștefănescu,
Te-am bănuit demult de șulfăraie, dar am avut răbdarea să-ți acord credit pînă la proba contrară. M-am lămurit.
Le mai comunic celor care se-nvîrt pe aici că nu-mi plac patrioții de paradă, șulfele și bețivii.
Punct.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 09:49:28
         
 
  Radu, nu pune la suflet :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 09:24:50
         
 
  Președintele e un om informat. Nici nu s-a uscat cerneala pe actul de arestare a lui Popa, iar șeful statului deja știa. Doar de soarta unui mărunt infractor depinde siguranța națională, n'așa?...

Despre Daniel Crulic nu l-a informat nimeni. Ce dacă a murit bietul de el în pușcăriile poloneze?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 09:21:37
         
 
  Iacă, încă o metodă de tip securistic: mințiți cu nerușinare! NU AM CERUT NIMĂNUI, nici o clipă, să mă cadorisească. Mi s-a comunicat asta. Habar nu am cine a făcut-o! Dar, ce să mai discutăm... (Ioan Peia)

Ioane, cand ai revenit in europeea acum o vreme, m-am gandit ca e absolut normal sa ai din nou macar nivel 20. (Dupa cum banuiesc ca stii, un user cu nivel 100 poate modifica nivelul de acces al altui user cu nivel 10, in asa fel incat acesta sa poata posta comentarii fara a astepta validarea). Te-as fi ajutat eu, dar pentru ca nu am nivel 100, am rugat un amic cu nivel 100 s-o faca el, desi omul nu mai e activ in europeea de ceva vreme. M-am gandit ca numele lui nu are nicio importanta, si el a crezut la fel. Ar fi fost penibil sa dea de inteles ca asteapta multumiri. (Dar daca totusi va citi randurile astea si va considera necesar, il rog s-o confirme. Daca nu, nu).


asta se intampla la putina vreme dupa apelul tau de mai jos:

Întrebare: mai există cineva prin preajmă, la butoane, ca să mai aprobe niște comuri?
Nu de alta, dar e posibil să adoarmă interlocutorii mei!
Postat de catre ioan peia la data de 2009-11-25 19:31:49


in ceea ce priveste glumitza:
Domnule Peia, am inregistrarea cererii dumneavoastra, Mi-a trimis-o Stefanescu :) (Andrei Florian)

s-a demonstrat ca a glumi acum cu tine a fi ca si cum ai juca popice cu o grenada defensiva. Florian, din pacate, pe mine m-ai trimis sa scot cuiul. Multam.

Ce șulfe! (Ioan Peia)

multam si tie, Ioane.

de unde rezulta inca o data adevarul zicerii cu mama si facerea de bine.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-05 09:13:16
         
 
  latunschi, bună dimineața. Salutări Ninei. Roag-o să-ți mai îndulcească ceaiul.

Onorat că-mi citești textele. Și pentru că o faci temeinic. Altfel, nu ai ști care le este genul. Sau mergi pe pipăite?

Te frămîntă de ceva vreme gandul, nu? E ceva, sa fii pomenit, chiar dacă nu de bine, la orele souă din noapte, de însuși latunschi criticul.

Din nou, salutări Ninei, cu rugămintea de a nu-ți mai înăspri postul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-05 08:53:58
         
 
  Domnule Cristescu, va rog sa ne spuneti cand ati gresit, pentru ca am memorie si tin minte tot ce citesc.
Ati declarat, candva, la un text al marelui absent din zilele acestea, domnul ecsintescu, urmatoarul comentariu:
"Ca se vinde lui Vantu sau lui Patriciu sau lui Ringier, prea putin conteaza." Prea puțin contează? Pentru proști poate. Pentru oricine înțelege și nu denunță, înseamnă COMPLICITATE. Vântu, și dacă are dreptate într-o speță, trebuie anatemizat. El a dus imoralitatea le PERFECȚIUNE. Iar cine se pune în slujba lui, ori este handicapat, ori mercenar. Adică ticălos și detestabil. Chiar dacă ar fi laureat Nobel."

Dau adresa textului pentru conformitate:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35120&id_comentariu=140297

Cand ati fost sincer, si cand ati glumit cu noi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 02:43:09
         
 
  Pana maine, luati acest link ca obiect de studiu...Vorbim maine, domnule Peia.
http://www.youtube.com/watch?v=wCziKfNj7-o&feature=player_embedded
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 02:24:20
         
 
  Ce șulfe!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 02:18:47
         
 
  „Cervantes a fost esentialmente crestin…” „Cand am citit cartea mi-a fost usor sa fac o piesa cu mesaj crestin. Dar am vazut si latura politica. Don Quijote a vazut in morile acelea de vant niste monstri disimulati. Si comunismul este un asemenea monstru – multa vreme ascuns sub masca umanismului, la fel ca si globalizarea actuala, un alt monstru, care creste sub pretextul facerii binelui public”. Dan Puric
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-12-05 02:14:37
         
 
  Domnule Peia, inainte sa plec spre binecuvantata odihna, va spun ca Dl Stefanescu a primit dispozitie sa nu va raspunda decat maine dimineata. Pana maine, va urez somn usor si dumneavoastra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 02:08:20
         
 
  ȘI ASTA CÎT MAI IUTE!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 01:59:33
         
 
  Dle Radu Ștefănescu,
CONFIRMAȚI CEEA CE SPUNE RADU FLORIAN?
VĂ SOMEZ SĂ APĂREȚI ACUM ȘI SĂ-MI SPUNEȚI AICI, PE FAȚĂ, ACEST LUCRU!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 01:57:42
         
 
  Domnule Peia, am inregistrarea cererii dumneavoastra, Mi-a trimis-o Stefanescu :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 01:12:33
         
 
  Domnule Cristescu,
poliloghia, politichia și piua de sumane negre a început să-mi miroase a argăseală. Știm sub ce pseudonime ne reproducem în acest spațiu virtual. Știți și codul meu numeric personal. Ca să rămînem în domeniul pe care domnia voastră l-ați declanșat (literatura, maestre !) vă propun să -mi faceți o cronică a frescei pe care v-am oferit-o. Aia cu călăul ghilotinind stiloul. Dacă nu aveți timp, delegați o studentă sexy cu licență la universitatea creștină. Prăfuiți-mă cu sîrg, pe mine și pe alții care cred în d-voastră. Ori vreți să vă trimit texte gen "Fefeleaga", made in Bordaș?
Atunci și așa veți deveni credibil pentru mine. Pentru alții sînteți deja.
Apendice: diacritice la alegere, ca să nu fiu crucificat la ore mici. ;;;:;,!( - cum obișnuiesc miliardarii din Transnistria cînd își scriu cărțile de bucate)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-12-05 01:09:47
         
 
  "...am cunoscut si ma cunosc oameni pe care dumneavoastra nici macar nu ati apucat sa ii cititi..."

Sunt alții, cum muuult, da' cu mult mai importanți la rînd, dle Florian. Nu citesc anonimi iluștri.

"Sunati-l si cereti sa vi se mareasca nivelul, asa cum ati sunat pentru trecerea de la nivelul 10 la 20. Cine este sluga?"

Iacă, încă o metodă de tip securistic: mințiți cu nerușinare! NU AM CERUT NIMĂNUI, nici o clipă, să mă cadorisească. Mi s-a comunicat asta. Habar nu am cine a făcut-o! Dar, ce să mai discutăm...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 01:06:58
         
 
  Domnule Peia, de bine, de rau, de cand ma stiu in televiziune, am cunoscut si ma cunosc oameni pe care dumneavoastra nici macar nu ati apucat sa ii cititi pe toti. Considerand ca cel mai inteligent cedeaza primul, intotdeuana, ma declar invins de limbajul dumneavoastra original. Dupa ce va luati calmantele mai discutam. Rugati-l pe domnul Cristescu sa va coreleze nivelul de acces cu intentia de vot. Daca n-am apelat niciodata la domnul Cristescu sa imi mareasca nivelul, este pentru ca am demnitatea sa cred ca orice nou venit merita un nivel de incredere maxim pana la prima abatere. Asa este democratic, in opinia mea.
Sunati-l si cereti sa vi se mareasca nivelul, asa cum ati sunat pentru trecerea de la nivelul 10 la 20. Cine este sluga?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 00:46:56
         
 
  În Transnistria nu sunt săpunuri și pîine, dle Latunski?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:39:02
         
 
  Domnule Cristescu, CRED ȘI NU VĂ CERCETEZ! Amin. Ce mai literatură...Tot apolitic rămîn, cer un săpun de la Peia, cumpăr o pîine de la boutiqul din colțul blocului și mă distrez cu circul național și europeic. Una discutăm și alta fumăm... Poate vom avea teatru și în Transnistria. Sper...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-12-05 00:36:19
         
 
  B1Tv?!! Păunescu? Nema mogul!
VOXNEWS?!! Băsescu? Nema mogul!
Umblarăți ceva...
Ce tupeu!
Aveți demnitate?
Unde o țineți?
În buzunarul secret de la spate?
Și pe la primele Tv ce misie avurăți?

Normal că vă ofensează adevărul!
Dar cum ar suna, spusă cu gurița dv., televiziunea lui Păunescu și, respectiv, a lui Băsescu? Pension de domnișoare?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:34:43
         
 
  Deja ati devenit obraznic, si nu va permit. Indiferent de diferenta de varsta care ne desparte, o minima decenta in exprimare este necesara indiferent de provincia din care proveniti. Suntem o comunitate de oameni civilizati, asa ca va rog sa faceti efortul sa va cautati cuvintele, chiar daca stiu ca va este atat de greu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 00:33:01
         
 
  B1Tv?!! Păunescu? Nema mogul!
VOXNEWS?!! Băsescu? Nema mogul!
Umblarăți ceva...
Ce tupeu!
Aveți demnitate?
Unde o țineți?
În buzunarul secret de la spate?
Și pe la primele Tv ce misie avurăți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:28:17
         
 
  Domnule Peia, am lucrat pentru TVR, pentru ProTv, pentru B1Tv, si pentru VoxNews. Fiecare televiziune cu mogulul sau. N-am servit nicodata pentru Vantu si nici pentru Voiculescu. Am si eu demnitatea mea, nu pot fi atat de sluga.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 00:21:44
         
 
  UNDE ANUME VĂ LUCRAȚI, Dle Florian?
Nu ocoliți răspunsul, că nu ține!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:18:07
         
 
  Typo:

recompensat
v-a recompensat
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 00:17:21
         
 
  Pe intelesul dumneavoastra, un contract pe drepturi de autor presupune un autor si drepturile cuvenite muncii acestuia. Eu fiind autorul am aceste drepturi, asa cum dumneavoastra aveti dreptul sa fiti ecompensat pentru talentul dumneavoastra. Asa cum ati observat, domnul Cristescu va recompensat in repetate randuri pentru prestatiile dumneavostra. Cam asa se intampla si cu mine, numai ca eu muncesc pe bani. Aici vin din placere. Am ochi frumosi, asa mi-a spus o frumoasa si talentata autoare de pe acest site  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-05 00:15:54
         
 
  Repet întrebarea: sluga cui sunteți și ce culoare vă au ochișorii?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-05 00:05:41
         
 
  Domnule Peia, mai luati o pauza, respirati adanc, beti un pahar cu apa, si nu va enervati, va rog. Am glumit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 23:54:38
         
 
  Și, Floriane,
Voi vă trădați simplu: folosiți metode securistice comune, arhicunoscute. Vă credeam mai inteligenți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:50:12
         
 
  Radule,
Cînd ai de gînd să mă vizitezi, o faci în tandem cu Florian? Aveți obiectrive separate sau fiecare cu misia lui?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:41:06
         
 
  Ioane, dupa ce te vei calma, iti promit (si daca o fac aici, e o promisiune publica) o vizita, insotit de copia cartii mele de munca la zi... nu va fi nevoie sa-ti ceri scuze, stiu ca te-ai infierbantat degeaba. Nu e chiar firesc sa-mi arunci laturi in cap, dar sa zicem ca e omeneste. In treacat iti spun ca n-am fost niciodata nici informator, nici securist, nici membru de partid, si nici n-am de gand sa ma inscriu in vreunul. Ma doare-n cot de tot ce inseamna politica si o privesc doar cu un soi de curiozitate neputincioasa, pentru ca stiu ca la nivelul meu nu pot schimba nimic. In incheiere te rog sa nu-mi mai raspunzi aici si acum, daca nu-ti cer prea mult.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 23:37:38
         
 
  Domnule Florian,
Repet întrebarea: sluga cui sunteți și ce culoare vă au ochișorii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:36:38
         
 
  Domnule Peia, daca opiniile dumneavoastra coincid punct cu punct cu ale domnului Cristescu, acest fapt nu presupune ca sunteti razboinicul luminii sau ca aveti tot atata autoritate ca a domniei sale. Mai usor cu retorica pe scari, ca se sparge.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 23:35:22
         
 
  S-ar putea să vă vină și vouă rîndul!
Că, deh, există un decembrie pentru toate!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:34:54
         
 
  dacă nu mă înșel Domul Andrei F. este în solda B1 subordonat datoriei catre Popey M și a nașului morar!
-este punctul lui de vedere pe care îl are în raniță și pe care-l poartă (ca pe un baston de mareșal) și la bulivard!
Radu S.? nu-i de treflă, e de pică...
un sfat pot să-i dau;
-stai frate acasă că dacă ieși din casă faci numai prostioare.

mihai ciulac
 
Postat de catre mihai-oliviu cristea la data de 2009-12-04 23:33:43
         
 
  Floriane, dragă,
Nu ține!
Nu te-ai prins?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:31:42
         
 
  Dragă Radule,
Pentru că mă inciți, te întreb și pe tine: unde lucrai matale înaite de 89? La telefoane? Și ce ascultai matale acolo? Dar acum unde lucrezi? Mă înșel eu sau tot la telefoane? La care?
Dacă ți-ai închipuit că teatrul finuț este doar apanajul celor instruiți special în acest sens, teatrul jucat vizavi e ceva la fel de finuț!
Cît privește gargara moralistă pe care o faci, nu știu pe cine vrei să păcălești? Pe mine, nu!

Pe scurt: cei care au ceva de ascuns pe aici și au avut totdeauna, lucrînd subversiv pentru distrugerea acestui sait incomod, se dau în stambă pe față!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:30:14
         
 
  Domnule Peia, doar v-am promis ca va pup. La naiba, ce nu va convine? Ce va mai doriti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 23:29:11
         
 
  "chiar si intre patru ochi, as fi silit, dupa aceea, sa va lichidez cu sange rece. Suntem in postul Craciunului, insa, si tin post de dulce. Promit, insa, daca tot insistati, sa vin la dumneavoastra acasa dupa 5 ianuarie, si sa va soptesc la ureche" (Andrei Florian)

Așa, frățică, dă-o pe față! Mi se pare mie sau, sub masca unei glumițe nevinovate, chiar ameninți?!
Mișto! Iată-te, finalmente!
Hei, corul șoptitorilor, executați-vă partiturile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:24:28
         
 
  Emanuel, am ramas aici pentru mai multe motive, dar cel mai important a fost libertatea de expresie. Si libertatea asta include conceptul de insulta. Insulta e peste tot. Insulta este, de exemplu, dreptul unora (nu dau nume) de a posta aici texte submediocre (e un eufemism, de fat mizerabile) alaturi de capodopere (iarasi nu dau nume, dar pentru linistea lor, nu ma refer la mine). Insulta este o forma elementara de protest si de agresiune, poate prima si cea mai la indemana. E in firea omului. Un strigat al eului ultragiat de o prezenta de semn opus cu care convietuirea e cumva obligatorie. Ultragiu, de o parte sau alta. Sigur, aici se poate nuanta, vorbind despre limbaj. Ai facut-o deja, definind in regulament ecoliteratura (si asimiland, in context, inevitabilele eco-comentarii). In fond, ce v-a spus PM? "Oameni buni, ce e cu voi? Ati innebunit"? E dur? Sigur ca da. Dar chiar va pasa? Nu ar trebui, atata vreme cat stiti bine ca nu e adevarat. Zambiti.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 23:18:45
         
 
  Domnule Peia, va rog frumos sa ma scuzati ca v-am omis. Va respect si pe dumneavoastra in aceeasi masura. Daca insistati atat, fie, va pup si pe dumneavoastra. Va inteleg curiozitatea cu privire la averea pe care am acumulat-o din condei, dar va rog sa ma credeti ca daca v-as spune, chiar si intre patru ochi, as fi silit, dupa aceea, sa va lichidez cu sange rece. Suntem in postul Craciunului, insa, si tin post de dulce. Promit, insa, daca tot insistati, sa vin la dumneavoastra acasa dupa 5 ianuarie, si sa va soptesc la ureche :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 23:15:47
         
 
  Radule,
Dacă m-ai crezut vreo clipițică un naiv pe care să-l joci pe degețele, țin să te informez că te-ai înșelat amarnic. Mai gîndește-te!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:08:28
         
 
  Andrei Florian,
Te-am rugat, am insistat, chiar, ca să ne spui și nouă, de dragul micuțului adevăr, numit umblatul cu fofîrlica, de unde îți tragi arginții cu care supraviețuiești. Asta, ca să ne fie și nouă clar ce hram porți, iar nu să faci p-acilea paradă de obiectivitate!
N-ai putea, finalmente, pentru a ne arăta cît pragmatism te cutreieră, iar nu un lirism hazos, n-ai putea, deci, ca nu numai să o pupi pe doamna Valerica, dar chiar să o și invinți la un tango intim în doi? E o chestiune de importanță electorală crucială.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 23:06:47
         
 
  Domnule Cristescu, daca nu ati aflat, va spun eu. Suntem in turul doi al alegerilor.
In competitie nu gaseste nici Crin Antonescu si nici Vanghelie, care este, si nici Iliescu, cei trei notabili sustinatori. As putea banui de ce va doriti sa va adaugati numele in aceasta lista, dar va respect opinia, ca fiind una libera de orice constrangere materiala, sau libera de orice legatura cu statul dumneavoastra social, asa cum sta bine oricarui cetatean intr-un regim dictatorial liber.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 23:02:09
         
 
  Radu, regret că nu faci diferența între opinie și insultă. cât despre fascistoid?

Adică vine X și-mi spune "că ceva nu vă funcționează în parametrii optimi" și tu consideri asta opinie. În plus folosești și cuvântul "fascistoid" Evident în spiritul regulamentului!

Păcat.

Pot fi exprimate puncte de vedere cu privire la text, opinii în legătură cu opțiunea de vot, etc. Însă sper să fi avut parte de ultimile insanități de acest gen. SIGUR TE ÎNȘELI.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-04 22:55:11
         
 
  Doamna Tamas Valeria, pentru acest comentariu as fi fost in stare sa va pup, daca mi-ati fi permis, desigur. Mint, v-as fi pupat oricum. Ati dat o lectie de maturiate barbatilor, acestor barbati de constitutie lirica. Daca ati fi fost pe o scena, v-as fi aplaudat in picioare acest mic discurs.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 22:49:32
         
 
  P.S. Iar regulamentul trebuie interpretat in spiritul lui, nu in litera lui, ca si constitutia, Emanuel. Sper ca-mi aduc bine aminte. Daca ma insel, corecteaza-ma.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 22:41:47
         
 
  Tamas Valeria, gandim cam la fel. Vinovati suntem cu totii. Ma bucur ca nu sunt chiar singur.
Emanuel, in privinta comentariului lui Petre Mocanu, cred ca exagerezi. Si daca nu m-as teme ca la randul meu exagerez, (daca nu in fond, atunci cel putin in forma), as fi tentat sa spun ca o faci intr-un mod de-a dreptul fascistoid.
S-au spus chestii infinit mai toxice aici (nu dau exemple, sunt de notorietate), pentru care nu ai solicitat imperativ scuze. Mai ales ca tonul folosit de PM, desi caustic, e unul absolut decent.
Ai spus "Ce te legitimează să te crezi în măsură a evalua parametrii cuiva din acest spațiu?"
Raspunsul e simplu, dreptul la opinie. Pentru asta luptam, nu?

Ioan Peia, nu te mai aprinde asa. Te roaga unul insensibil la toate apelurile tale sau ale altora, repet, duminica stau acasa. Daca asta are vreo importanta.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 22:37:55
         
 
  Cu aceleași scuze de rigoare, dacă nouă nu ne funcționează ceva în parametrii ăia, mulțumim dle! atunci matale sigur îți meriți numele!
Poartă-l cu cinste și pune-ți intelectul, atîta cît mai e, în slujba stînei în care te-ai rasat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 22:26:06
         
 
  "am certitudinea că ceva nu vă funcționează în parametrii optimi, e de-a dreptul hilar..."

??????

Chiar și scriind "că ce" nu poți fi scuzat pentru o astfel de atitudine aici!

Recitește regulamentul și prezintă-ți scuze pentru acest atac la persoană.

Ce te legitimează să te crezi în măsură a evalua parametrii cuiva din acest spațiu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-04 22:24:45
         
 
  Intotdeauna vom gasi un vinovat ,azi unul ,maine altul, daca ne-am privi si pe noi un pic cred ca am venea cate un pic de vina in fiecare din noi.Nu cred in vinovati si nevinovati, dar cred in exagerari , aici avem de-a face cu o exagerare si nu numai aici.Ne place sa hacuim dar nu stiu daca cunoastem toate dedesupturile sau doar vorbim si noi doar dupa cum ne taie capsorul.
Nu cred nici in Basescu nici in geoana, ei sunt doar doi pioni pe tabla de sah si atat.Cred ca responsabilitatea este a tuturor si e timpul sa ne maturizam sa nu cadem dintr-o naivitate in alta.Nu cred in vinovati si nevinovati, suntem ineficienti, nu stim ce vrem , dam din colt in colt, mergem pe bajbaite si iese ce e normal sa iasa.Unii folosesc ultimele tehnologii folosindu-si inteligenta si prospera noi la toate nivelele folosim datul cu parerea .Ne lipseste ceva, las pe fiecare sa fie exigent cu e insusi si sa-si spuna siesi adevarul fara sa ne mai dam dupa cires.
 
Postat de catre Tamas Valeria la data de 2009-12-04 22:24:06
         
 
  cu scuzele de rigoare, stimați domni, am certitudinea că ceva nu vă funcționează în parametrii optimi, e de-a dreptul hilar...  
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-12-04 22:09:35
         
 
  „Respect orice opțiune și nu fac nimănui niciun proces de intenție, pentru votul pe care duminică îl va da unuia sau altuia dintre candidați. Și, sper, democratic, să primesc același respect, chiar dacă mă voi fi înșelat.” Postat de Emanuel Cristescu

Atunci rog sa-mi fie validat comentariul

OPINIA MEA

Domnule Peia,
Parerea mea despre Crin Antonescu era buna, insa regret enorm atitudinea lui de ultima clipa. Gestul lui Crin Antonescu(semnarea „antecontractului de vanzare-cumparare”cu Geoana) l-a descalificat in fata multor romani. Nu uitati ca Antonescu l-a criticat pe Geoana de la bun inceput. Schimbarea macazului pe ultima suta de metri, scoate in evidenta faptul ca si Crin Antonescu este un om slab, la fel ca si Geoana. Usor de manipulat, acceptand fara sa stea mult pe ganduri culoarea rosie a PSD-ului, in spatele careia sforaie vesnicul Iliescu. Romania nu are nevoie de asa ceva! Tariceanu, Patriciu, Voiculescu, Hrebenciuc… sunt alti indivizi interesati doar de bani si putere. E adevarat, Traian Basescu n-a reusit si a fost impiedicat sa faca multe minuni in acesti cinci ani, dar a incercat si a luptat pentru romani. Si mai cred ca in urmatorul mandat, Basescu va face tot posibilul sa aduca stabilitate si decenta in Romania.
Nu fac parte din niciun partid politic, nu m-a indoctrinat nimeni, si nu vreau sa conving oamenii sa voteze un candidat anume. Pot sa spun doar atat: SUNT ROMAN, am avut in familie detinuti politici, prieteni care au murit in revolutia din 1989. N-o sa votez niciodata culoarea rosie a comunismului!
Regretatul Corneliu Coposu n-a insemnat nimic pentru dvs.? Dar tinerii care au murit in 1989? Dar tinerii macelariti in Piata Universitatii(zona libera de neocomunism)1990? Nu avem dreptul sa uitam.
Sunt de aceeasi parere cu Andrei Florian si il votez pe Traian Basescu! Doamne ajuta!

Cu respect
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-12-04 22:07:50
         
 
  Domnilor, fraților, oameni buni!
Nu e suficient doar să perorăm...!
Trebuie să devenim hiperactivi în fața marelui pericol care ne paște! Gherila de tip medieval pe care au stîrnit-o Băsescu & co, din fiorul visceral de a simți că le fuge pămîntul de sub picioare, a ajuns la paroxism. Țin cu dinții și cu ghearele de redutele pe care s-au cățărat, prin viclenie, presiune și șantaj politic. Și acesta nu este decît începutul. Disperați că vor pierde, ca orice animal încolțit, nu se vor da în lături să muște, să rupă, să distrugă, să treacă, eventual, la carnagiu. Privirea crudă, de anacondă la pîndă, a marinarului cu obiceiuri piraterești, nu are puterea să ne magnetizeze pe toți. Încă mai judecăm, o mare parte dintre noi, încă mai suntem vii și imuni la jocul mincinos al celui ce se intitulează, ipocrit pînă în măduva oaselor, "reprezentant al poporului". E clar că lumina zilei ce scopuri are, împreună cu haita flămîndă care-l secondează. Să-l facem să ne simtă dîrzenia și curajul de a ne opune unei voințe demonice, venită, parcă, din străfundurile gheenei.
Avem șansa unui lider vertical, hotărât, bătăios, nepătat, numit Antonescu. Să nu o ratăm. Să nu-l lăsăm singur. Nu e numai lupta lui.
E ȘI A NOASTRĂ, ÎN EGALĂ MĂSURĂ.
Fiți alături de frontul oamenilor lucizi și inteligenți din această țară, prea des îngenuncheată de voințele deșucheate ale dictatorilor de ocazie.
Mobilizați-vă și puneți-vă în joc toată puterea de convingere.
Adunați cît mai mulți votanți!
Să batem lichelele, în luptă dreaptă, directă, deschisă, nu folosind metodele lor de mardeiași, care țin șișul ascuns în buzunarul gecii și dau buzunar la burtă, cu prima ocazie. Suntem în pericol mortal, din nou, ca națiune!
Se pare că vor recurge la viloneță.
Să-i demascăm inteligent și metodic, să nu-i lăsăm să ne încalece din nou.
Hai, manifestați-vă voința!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 21:57:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE