FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adevăr sau ficțiune?(Misterioasa planetă Nibiru)
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
Misterioasa planetă Nibiru

NASA ascunde dovezile existenței planetei Nibiru? Există un complot pentru a nu salva Terra de apocalipsă? La astfel de întrebări încearcă să răspundă David Morrison, Senior Scientist, în cadrul NAI (Nasa Astrobiology Institute).

Nibiru, o planetă diabolică? Sau o planetă inexistentă? Internetul este plin de fel de fel de povești despre imaginara planetă Nibiru și despre previziunile cu privire la iminentul sfârșit al lumii în decembrie 2012. I se spune Planeta cu 50 de nume, tocmai fiindcă se regăsește în tradițiile sumeriene, akadiene, babiloniene, mesopotamiene, indiene, chineze și ale altor popoare. Nibiru, Marduk, Planeta crucii, Regele cerurilor, Casa mărilor strălucitoare, Cel care aruncă foc, A douăsprezecea planetă, Planeta zeilor sunt doar câteva dintre denumirile mai mult sau mai puțin metaforice ale acestui corp ceresc.
În acest moment, pe Amazon.com există peste 175 de cărți care se referă la apropiatul sfârșit al lumii. Pe măsură ce această teorie se răspândește, apar tot mai multe scenarii despre catastrofe. Pe adresa rubricii „Ask an Astrobiologist“ - „Întreabă un astrobiolog“, de pe site-ul NASA, unde cercetătorul David Morrison răspunde publicului, au sosit aproape o mie de întrebări cu privire la Nibiru și au fost publicate peste 200 de răspunsuri. Multe dintre noile întrebări sunt similare cu cele care și-au găsit deja un răspuns. În cele ce urmează vă prezentăm câteva dintre cele mai frecvente întrebări cu răspunsurile de rigoare.

Care este originea previziunii că sfârșitul lumii va fi în decembrie 2012?

Totul a început cu o serie de teorii, potrivit cărora Nibiru, o presupusă planetă descoperită de sumerieni, s-ar îndrepta spre Terra. Zecharia Sitchin, autorul unor romane a căror acțiune se învârte în jurul civilizației antice mesopotamiene din Sumeria, a menționat în câteva cărți, cum ar fi „The Twelfth Planet“ - „A douăsprezecea planetă“, publicată în 1976, că a găsit și tradus documente sumeriene care atestau existența planetei Nibiru, care ar trece prin sistemul nostru solar la fiecare 3.600 de ani. Aceste povești sumeriene includ istorisirile unor „antici astronauți“ care ar fi vizitat Terra și care proveneau din rândurile unei civilizații extraterestre numite Annunaki. Ulterior, Nancy Lieder, o femeie care pretinde că are puteri paranormale și se află în legătură cu o civilizație extraterestră, afirma pe site-ul www.zetatalk.com ,că locuitorii unei planete imaginare din constelația Zeta Reticuli o avertizaseră că Terra este în pericol din cauza Planetei X sau Nibiru. Inițial, această catastrofă a fost prevăzută pentru luna mai 2003, însă pentru că atunci nu s-a întâmplat nimic, a fost mutată în decembrie 2012. Aceste două povești au fost legate abia recent de sfârșitul Marii Numărători a maiașilor. Bazându-se pe o combinație între divinații și calcule matematice, indienii Maya au aflat, încă de acum 4.000 de ani, că pe 21 octombrie 2012 va începe alinierea soarelui nostru cu Ecuatorul Galactic și cu stelele din centrul Căii Lactee. Astronomii moderni au confirmat că, la data solstițiului de iarnă, în 21 decembrie 2012, soarele se va afla în aliniament galactic, pe aceeași linie cu Ecuatorul Galactic, calendarul Maya terminându-se la această dată.
Să-i credem pe sumerieni?

La urma urmei, de ce nu i-am crede pe sumerieni, care au fost prima mare civilizație și au făcut multe previziuni astronomice precise, inclusiv existența planetelor Uranus, Neptun sau Pluton, se întreabă internauții. Explicația lui Morrison este simplă. În ciuda faptului că sumerienii au fost o mare civilizație, importantă pentru dezvoltarea agriculturii, a vieții urbane și, mai ales, a scrisului, ei au lăsat doar câteva scrieri cu privire la astronomie. În opinia specialistului american, sumerienii nu cunoașteau existența unor planete precum Uranus, Neptun sau Pluto și nici nu știau că acestea orbitau în jurul soarelor. Acest concept a fost menționat pentru prima dată în Grecia antică, adică la 2000 de ani după dispariția civilizației sumeriene. Pentru Morrison, afirmațiile privind faptul că sumerienii aveau o astronomie sofisticată sau că aveau un zeu numit Nibiru sunt doar un produs al fanteziei lui Sitchin.

Imagini falsificate

Internetul este plin de imagini ale acestei planete misterioase, aflate în apropierea soarelui. Pentru cercetătorul american, în realitate, ar fi vorba de imagini false ale soarelui, produse de reflexele interne din obiectiv, numite în limbajul de specialitate lens flare. Acestea pot fi identificate cu ușurință pentru că sunt diametral opuse imaginii reale a Soarelui. Acest fenomen este și mai evident în materialele video, în care, atunci când se mută camera de filmat, imaginea falsă se mișcă și este mereu opusă imaginii reale. Un reflex similar se află la baza multor fotografii cu OZN-uri realizate noaptea, când în cadru apar surse luminoase intense, cum ar fi felinarele.

Cine sunt Anunaki

Nibiru nu este cunoscuta astronomilor moderni din cauza orbitei sale foarte eliptice(afeliul planetei este la o distanta de pana la opt ori mai mare decat cel al lui Pluto).Prin urmare,Nibiru este departe in cosmos si se apropie, daca totul e conform descifrarilor.

Asadar,planeta Nibiru trece prin sistemul nostru solar o data la 3600 de ani.Aceasta teorie controversata se bazeaza pe descifrarea unor vechi texte sumeriene de catre Zacheria Sitchin.Textele isi au originea in primul capitol din Biblie,Geneza.Sitcin si-a petrecut zeci de ani ca arheolog si istoric in Orientul Mijlociu,cautand scrieri vechi ale civilizatiei sumeriene.El spune ca aceasta planeta este locuita de catre Anunnaki(Nefilim,gigantii din Biblie.Nefilim se traduce adesea ca gigant,o traducere care nu este tocmai justa.O definitie mai buna ar fi "acei care au coborat","acei care au venit jos".Cuvantul anunnaki din textele sumeriene se traduce ca:"acei care au venit din cer pe pamant".Sitchin i-a identificat pe Nifilim ca fiind aceiasi cu Anunnaki.
Desi nu oficial,toti istoricii si teologii de seama sunt de acord ca o parte din Vechiul Testament,si anume Geneza se inspira din vechi texte sumeriene.Enuma Elish ,cartea creatiei la sumerieni, si Geneza au o varietate de asemanari.Povestiri despre Marele Potop se gasesc si ele in amandoua religiile,ebraica si sumera.O concluzie inevitabila este ca Anunnaki au fost la fel de reali ca Moise,Noe si Abraham.


Sitchin crede ca Anunnaki au venit pe Pamant acum 485.000 de ani de pe planeta lor,Nibiru.Ei erau o rasa de extraterestri care aveau o viata foarte lunga,ce uneori ajungea pana la 500.000 de ani.Laurence Gardner,un alt arheolog,reduce durata de viata a Anunnaki-lor la 50.000 de ani si specifica faptul ca nu erau nemuritori.

Anunnaki au venit pe Pamant pentru un singur motiv anume.Sa caute aur.Nu are nimic a face cu valoarea sa, ca metal pretios,le trebuia aurul pentru ca atmosfera planetei lor se deteriorase,iar aurul era singurul metal care ar fi putut sa o refaca.Astfel,au venit pe Pamant, l-au colonizat,au minat,au construit o baza pentru aeronavele lor in zona unde se situeaza astazi tarile Iran si Irak,si au trait intr-un fel de societate idealista,o colonie mica pentru un timp scurt,apoi au plecat.S-au intors cand Pamantul era mai populat si au amestecat ADN-ul primatelor cu ADN-ul lor,creand astfel o rasa de sclavi care urma sa lucreze in mine,ferme si alte inteprinderi in Sumeria.Ei au creat omul,Homo Sapiens,prin manipulare genetica cu ei insisi si omul maimuta Homo Erectus.

La inceput Nibiru,care este o planeta-nava, avea o orbita pe care o completa in 25 920 de ani ,ceea ce inseamna distanta de la Rizq,planeta natala a Anunnakilor, la Terra.Odata cu construirea bazei de pe Orion ,acum dureaza 3600 de ani sa faca o rotatie completa.

In misiunea lor de a cauta aur,ei au aterizat pe cateva planete din sistemul nostru solar,printre care Marte(Lahmu) si Luna.Numarul anunnakilor se crede ca a fost in numar de 900,iar 600 din ei au venit pe Pamant in grupuri de cate 50 in mici aeronave de pasageri.Anunnaki erau intermediari intre Pamant si Nibiru.Au ramas pe orbita Terrei pentru ca trebuiau sa distribuie aurul extras din mine si care urma sa fie depozitat pe partea intunecata a Lunii si pe Marte.

Sumerienii au fost primii care au notat prezenta anunnakilor.Acestia le-au dat informatii privind crearea sistemului solar si despre planetele acestuia.I-au invatat cum sa-si construiasca orase,ferme si nave cu ajutorul carora sa zboare.Aveau informatii despre astronomie pe care oamenii de stiinta abia acum au inceput sa le descifreze.

Anunnaki aveau doi conducatori,Enlil si Enki.Ei detineau toata puterea si erau fii lui Anu,conducatorul suprem al celor de pe Nibiru.Enki este cel care i-a creat pe oameni cu scopul de a usura munca Anunnaki-lor ce lucrau in minele din Africa de Sud.Enlil nu a fost niciodata de acord cu Enki in privinta oamenilor,si cum el detinea controlul asupra minelor din Africa i-a luat pe oameni si i-a dus intr-un loc numit Edin,in Mesopotamia.

Mai tarziu,spre disperarea lui Enlil,Anunnaki le-au gasit foarte atragatoare pe fiicele oamenilor,si s-au casatorit cu ele.Din unirea lor s-au nascut gigantii (mergi in meniu la categoria schelete uriase) din antichitate.Anunnaki s-au deghizat in oameni-pasari,oameni-lei,oameni-peste si alte creaturi pentru a-i face pe oameni sa-i divini-zeze.Pleiadele,care au fost implicate in cele trei Ere de Aur ale Egiptului au incercat sa sfarseasca cultele religioase ale multor zei,incercand sa impuna un concept nou,de religie monoteista.

La fiecare 3600 de ani un eveniment important are loc pe Pamant,si a fost bine documentat de istoricii antici si moderni.Marele Potop din Biblie se refera la o incercare de a distruge rasa umana de sclavi de catre Enlil pentru ca s-au revoltat impotriva "zeilor" nibirieni.Enlil si Enki au fost implicati intr-o apriga disputa pentru distrugerea sau pastrarea rasei de sclavi iar din aceasta lupta pentru putere au rezultat razboaiele antice.

Schelete uriase

In timpul sondarilor pentru petrol din Sud Est-ul Arabiei Saudite un schelet gigant de 10m a fost gasit. Numai lungimea capului este de 1.3 metri. Autoritatile arabe au interzis accesul in zona. Cateva elicoptere au reusit insa, sa faca niste poze de sus.

Nephilim sunt copiii Ingerilor Cazuti. Acestia sunt cunoscuti si ca Anunnaki care locuiesc pe planeta numita Nibiru! Aceasta planeta face parte din Calea Lactee si are o orbita in jurul soarelui de 3600 de ani.

Potrivit unor stiri media din perioada 2002-2003, in Carpati in Zona Bucegi s-au gasit niste schelete la fel de mari. Deasemenea s-a descoperit ca in muntii nostri exista niste coridoare si niste sali mari. Dupa ce s-a forat intr-unul din locurile indicate la examinarea pozelor facute din satelit, s-au gasit coridoare lungi si mese cu scaune mari de piatra. In interiorul muntelui, in coridoare si sali erau tot felul de desene si inscriptii. Se spune ca aceste lucruri au directa legatura cu regiunea Irak-ului si cu scrierile Sumeriene.

1) http://www.orator.ro/almanah/planeta-zeilor-in...
2) http://www.neovideo.ro/film/Planeta-X-Nibiru-2...
3) http://www.tion.ro/stiri/IM:ALL:news-romania/a...
4) http://2012en.wordpress.com/2008/08/20/planeta...
5) http://ioanistrate.ro/ce-zic-ce-de-la-nasa-des...
6) http://www.almeea.com/de-ce-in-2012-nu-va-avea...
7) http://www.descopera.ro/cultura/2755484-mister...
8) http://www.jurnalul.ro/stire-jurnalul/cat-mai-...



cu aprobarea autorului!
articol apărut pe un alt site (..), semnat:
RLD
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sa vezi filmul, e slabut dar merita.

bine ca apuc sa-mi sarbatoresc ziua de nastere...:)
 
Postat de catre I BG la data de 2009-11-26 00:14:03
         
 
  am impresia că, voalul ce-ți domină rațiunea-frustă!!!, ți-a îmbujorat nebuloasa...activă!

aici e totuși o vorbă de duh, interceptată... cubiform (ă)!

;))
Tache, Ianke și Cadîr!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-23 21:31:02
         
 
  daca e negru si sinuos, o fi dom' Corbu...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-23 17:20:18
         
 
  cred domn Radu, cred, că-s credincios!
...dar nu mi-ai spus ce-i cu satelitul negricios-sinuos, ce-i tot dă roată de-o vreme!

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-23 16:50:52
         
 
  dom' Tavi, eu stiu adevarul despre planeta Niburu, si cred ca a venit vremea sa o aduc (in fine) la cunostinta natiunii infierbantate de curiozitate:

Niburu e o planeta aproape sferica, agabaritica, care scoate fum si cotcodaceste tot timpul

Niburu poate fi recunoscuta prin telescop dupa rochitza usoara de vara pe care o imbraca indiferent de anotimp, fara a lasa impresia ca-i pasa de frigul cosmic (probabil din cauza anumitor bizare combustii interne de natura hormonala cu ajutorul carora, de altfel, isi realizeaza si propulsia)

Niburu se deplaseaza folosind principiul avionului cu reactie - prin ejectarea de gaze puturoase printr-un ajutaj de diametru greu de calculat, si loveste din cand in cand planeta noastra, prababil din plictiseala

in restul timpului isi trateaza migrenele rezultate in urma impactului inghitind cateva megatone de carbocife, si cloceste planuri noi de razbunare

in fine, chestia cea mai haioasa (descoperita de savantii americani), Niburu scrie poezele pe care nu le citeste nimeni.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-23 16:36:51
         
 
  nu iese fum dacă nu-i jar,
ceva se va întâmpla, ce și... când?

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-23 15:46:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE