FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Credinta este criminalul istoriei. Oamenii din trecut nu se luptau pentru bani, se luptau pentru “Dumnezeu”. Atatea razboaie au izbucnit din cauza diferitelor credinte, culte care propovaduiau doar interesul clerului. Misionarii au ucis milioane de oameni, inchizitia a ars pe rug alte mii. Si totusi oamenii inca mai cred… Pot sa afirme cu tarie ca biserica este o institutie demna de incredere. Chiar daca s-a dovedit ca legile morale propuse de “cartile sfinte” nu ajuta cu nimic la guvernarea unui stat!
Oamenii cred, pentru ca se tem. Sunt inca incorsetati in vechile superstitii, cred inca in rau si bine. Le este teama sa infrunte viata, si astfel adopta fara probleme “ajutoarele” care iau forma “ingerasilor”, creatorilor, zeilor. Da, este placut sa iti imaginezi ca fiinte supranaturale exista si se preocupa de tine, dar a crede in ceva fara a putea aduce dovezi este ca si cum ai alege de buna voie sa fii surd si orb. Mintea noastra nu poate alege argumentele subiective, precum credinta, mintea noastra poate intelege doar argumentele firesti, naturale. Iar nici un cuvant, nici o actiune divina nu poate argumenta fanatismul religios!
Toate religiile si cultele din aceasta lume admit existenta supranaturalului, divinului. Dumnezeu, Allah, Shiva, Iahve, Odhin, toti acesti asa-zisi creatori sunt de fapt fiinte supranaturale, asa sunt ei descrisi in numeroasele “carti sacre”. Si totusi, oamenii, dupa ce afirma ca aceste ipotetice fiinte sunt supranaturale, le caracterizeaza si le atribuie calitati pur omenesti, astfel negand insusi principiul fundamental: supranaturalul. Nu poti sa spui nimic despre necunoscut, de aceea, a pretinde ca Biblia, Coranul, Torra, Avesta sunt create de divinitate este ca si cum ai spune ca un om orb poate sa descrie exact un tablou! Daca exista ceva supranatural, atunci nici o minte naturala nu poate intelege acel lucru. A pretinde ca putem stii ceva despre supranatural este a nega insasi existenta acestuia. Asta fac toti acei “martiri” care indoctrineaza oamenii si ii fac sa se complaca intr-o stare de “papusica” in mainile unui “absurd papusar”! Omul trebuie sa creada in el, pentru ca predestinarea nu exista, iar supranaturalul, chiar daca ar exista, nu poate fi inteles. Renuntati la a asculta si a crede toate acele “povestioare” interesante si priviti in oglinda: aceea este adevarata putere!






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Religia, o fraz de dnii inventat", aici e buba, Andrei. Religia a fost folosit ca i o arm. M-a cutremurat textul tu. NU te contrazic i nici nu te aprob. Te neleg. Motivele ce le enumeri sunt suficiente pentru a te face... s nu crezi. Eu mi voi spune ns punctul meu de vedere. Eu cred, Andrei. Cu tot sufletul. Aceleai vini le gsesc i eu bisericii i oamenilor. Dar nu Dumnezeu este de vin. A explica existena lui Dumnezeu nu m ncumet. N-o pot face mini luminate. Eu nu explic. Eu cred. L-am simit n momente cruciale ale vieii. l simt n permanen n viaa mea. mi este o binecuvntare. Dar nu pot explica. Sunt sigur ns c la un moment dat i ie i se va dezvlui n toat splendoarea Sa. N-am treab cu nici o biseric anume. De religii, culte, secte i ce vor mai fi nu vreau s aud. Eu simt c-L port n suflet. Nu sunt fanatic. Aa simt. i repet: sunt de acord cu tot ce ncriminezi tu n acest text. Te neleg! Ct despre restul... toate la timpul lor. Te voi mai citi. M-ai fcut mai mult dect curioas. Cu mult drag, Maria  
Postat de catre Maria Grosu la data de 2006-07-13 10:35:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE