FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Măgarul invizibil...
Text postat de Cristian Vasiliu
Îl rugăm pe dl. Corbu (am înțeles că acum este tehnic posibil!) să ne dezvăluie identitatea măgarului invizibil care a umplut pagina principală de steluțe!

Cristi
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  typo 22:23:26  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-24 00:32:32
         
 
  2009-11-04 17:48:06, 2009-11-04 17:47:52

 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-23 22:23:26
         
 
  2009-11-04 17:48:06, 2009-11-04 17:47:52

 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-23 22:23:02
         
 
  Mare critic Latunski mare …
Celavek criticul,
Ai obrazul latunski, iar urechile matele arata cam lunginski.
Credeam ca l-ai depistat pe lunginski invizibil. Pe aia vizibili ii stim.
Mare critic Latunski mare …
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-23 22:18:44
         
 
  Cred că nu sînt cel mai bun critic. În schimb, prietenul meu Gutăvănmorgăn Cumsarzice este. Pentru care motiv îl roagă pe Goodnight Carevasazica să-i trimită un poem cu mp4 (cu model de căști tip Morse). Liberi sînt cei doi să scrie. Doar că pînă vor scrie ca userul/useritza RS, din aceeasi fibra cu Dan Radu, mai va, vai de ei! Dreptu-i că- spun serviciile mele de informații- nu scrie el ci o mătușe de-a lui. Important e însă cine semnează. Scuze, mă recomand singur, Latunski...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-11-04 17:48:06
         
 
  GC, ai putea folosi in mod exceptional timpul pe care il pierzi aici (si in general in literatura), in fata aragazului, ceva imi spune ca ardeii tai umpluti merita daca nu 3 stele, macar un vot... incerci?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-04 17:47:52
         
 
  Userul/useritza RS, din aceeasi fibra cu Dan Radu, etc poate sa ia o guma si sa-si stearga punctul(dupa cum sustine in poemul lui/ei) sau sa-si adauge puncte. Dupa ultima intamplare (de ieri sau de Halloween) nu ma mai mira nimic.
Radu Stefanescu sau Dan Radu (sau cum iti mai spui), multumeste ca inca nu ti-a „publicat” „poemul” „Ma intorc pentru”. Mentionezi nume fara sa fii in cunostinta de cauza. Cred ca de la nivel ti se trag toate. Da da…
Infamul de care spui s-ar putea sa fie cam infam.
Nu te opreste nimeni sa nu-ti scrii sau sa nu-ti publici opera(care poate fi buna sau poate sa nu fie chiar atat de buna precum te lauzi). Deocamdata te pierzi in parodii nu prea reusite si comentarii infantile si anodine, pentru care meriti inca 100 de puncte sau trei stele. Sa-ti fie de bine. Si-apoi vezi ca de pe acest pc te citesc foarte multi oameni. Incearca sa fii mai decent totusi chiar daca educatia sau autoeducatia n-au dat rezultate in ceea ce te priveste.
Daca nu te poti abtine…, atunci lasa-i pe ceilalti in pace. Sunt liberi sa scrie asa cum vor sau cum nu-i lasa altii sa scrie.
N-am nevoie de „recomandarea” ta si in general ma recomand singur. Nu ma intereseaza nivelul de puncte sau stelele din acest site.
Astept sa aud ca ai castigat premiul Nobel. Cel putin pentru literatura.
Nu-ti mai raspund.
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-04 16:39:46
         
 
  multam de intelegere, Sabina. in ceea ce priveste calitatea textelor de pe net, as zice ca e aceeasi ca si a textelor (cu fibra inclusa) de pe hartie
in fond, orice text poate fi apreciat sau demolat fara nicio problema, mai ales cand e vorba de un curent de avangarda - precum cel practicat de autorii de mai sus.
eu l-as numi - cu oarecare retinere, deocamdata - curentul psyho.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-03 17:36:58
         
 
  Eh, Radule, sa nu-mi spui ca toate textele validate sunt exceptionale. Sau foarte bune. Sau bune. Sau macar nu tocmai slabe (ca sa nu zic proaste). Si sa nu-mi spui ca literatura romana se scrie pe internet. Sau poate ca se scrie, dar eu nu cred asta.

Nu stiu din ce fibre sunt userii enuntati mai jos, de tine. Nici nu-mi pasa, sincera sa fiu.

Ideea era sa nu se invalideze un text (fie el bun sau prost) doar pentru ca a fost scris de userul X. Atat.

Cat priveste propunerea ta - yup, te sustin :P
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-11-03 17:07:20
         
 
  Good night... goodnight!!!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-11-03 13:22:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sabina, dupa modesta mea parere, userul/useritza GC, din aceeasi fibra poetica cu a Roxanei Alexandru si a Elenei Toma, Alinei Ungureanu, Ralucai Tanase, etc, scrie exceptional.

asa e, infamul care ii invalideaza opera comite in primul rand o crima impotriva literaturii romane.

ar fi pacat s-o pierdem/sa-l pierdem.
propun o marire de nivel. ma sustii?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-03 09:20:07
         
 
  Opinie.
Userul cu multe puncte(sa fie sanatos si la mai multe) care nu are ce face si se joaca de-a ”ia steaua, na steaua” sau de-a comentariile oprite la „vama” in mod abuziv, ar fi bine sa-si revizuiasca atitudinea imatura, de care iar ne-am plictisit.

In regulament scrie clar ce inseamna drepturile omului, dreptul la cuvant liber si demnitate.
Nu exista cenzura cu privire la continutul ideologic al textului dvs.

”User goodnight, textul dvs NU a fost invalidat niciodata, de catre nimeni. Orice contributie artistica este validata, indiferent de continutul sau ideologic daca nu reprezinta atac la persoana, nu foloseste nume de useri in contexte nepotrivite sau nu se afla, comentariu fiind, la offtopic…”
Postat de Cris Banu la data de 2009-11-02 20:41:30

*Nu este adevarat ceea ce sustineti. In primul rand ati scris intentionat numele unui user cu litera mica(si nu e prima data). In al doilea rand, textul meu a fost invalidat de mai multe ori, atacul la persoana e la moda in randul unor useri vechi, si mai ales incurajat de „arbitri”. De asemenea se posteaza texte in prima pagina cu numele intreg sau initialele userilor(chiar daca sunt pseudonime), in contexte nepotrivite. (exemplu: „Europeea electorala”, si as mai da exemple).
Bataie de joc, stele „furate” fara argument. Manipularea userilor este tot o „tehnica” ce apartine unor useri vechi. In regulament nu scrie ca userii noi trebuie sa suporte bataia de joc sau umilire din partea unor useri vechi. Critica pe text este oricand binevenita daca e constructiva.
O singura data am mentionat numele unui user intr-un text din prima pagina, dar numai pentru a se observa ca am continuat ideea unei „stiri din tara”. Acest lucru a fost interpretat gresit, fapt pentru care am explicat si am repostat catrenul fara numele userului. Rezultatul: jigniri repetate si rau-intentionate, incurajate inutil de unii useri vechi, injurii la care nu pot ramane indiferent si … le raspund. Nimeni nu trebuie sa accepte hartuirea si bataia de joc. Mai mult, au fost cenzurate comentarii fara niciun motiv. User cu sute de puncte sa „cafteasca”(asa cum se exprima), iar altul sa suporte. Interesant! De unde metoda asta ca userii noi sa accepte umilinta unor injurii fara a riposta in niciun fel? Tactul, bunul simt, intoarcerea celuilalt obraz sunt intelese in mod gresit de catre acestia, fapt pentru care, pana la urma se riposteaza si se ajunge aici. Destul cu „metodele” astea care nu sunt trecute in regulament. Caci daca erau trecute nu mai poposeau multi. Scuzati typo Asta e parerea mea si am incheiat. Va doresc o zi buna si linistita.
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-03 07:23:06
         
 
  Doamna editor Sabina Datcu,
Apreciez corectitudinea, verticalitatea dvs. editoriala. Scuze mi-as cere doar pentru ca mi-ati cerut dvs. acest lucru(dar sincer nu sunt convins ca trebuie sa-mi cer scuze).
Doamna Cris Banu, imi cer scuze daca v-am perceput gresit. Numai dvs. stiti ce ganditi si ce simtiti cu adevarat. Iertarea e un lucru mare, deci nu astept sa va cereti scuze.
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-03 06:36:07
         
 
  Stimate user Label Black - suna block nu numai in comentariul tau. Si nu mai folosi cuvantul „naiba”. Halloween a trecut. Parca trebuia sa serbezi centenarul la gradinita din povestea ta interminabila:) Uite sa ai de unde sa te inspiri:


 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-03 06:22:03
         
 
  Stimate user Goodnight Carevasazica - suna ca naiba...  
Postat de catre Label Black la data de 2009-11-03 00:52:53
         
 
  Imi cer scuze numai daca nu a avut nicio contributie la cenzura nefondata, manipularea celorlalti useri, comentarii lipsite de fair play si alte interventii nefondate. Apoi eu i-am scris numele cu litera mare. Iata comentariul editorului:
„Editori, useri, carevasazica, samd, comentariile pe care le-am sters vor ramane sterse indiferent de cate ori persoane binevoitoare le vor re-valida. Nu sunt Radu Stefanescu...”
Postat de catre Cris Banu la data de 2009-11-02 17:58:46
Si editorul Cris Banu imi datoreaza scuze. Ura nu e de partea mea, lipsa de respect nu e de partea mea. Ca sa nu amintesc iar de interventiile nefondate pe care le-a avut pentru autorul unei „poezii” de la care s-a pornit totul.
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-02 23:01:10
         
 
  Revin, pentru ca asa mi se pare corect.

Stimate user Goodnight Carevasazica. Cred ca datorati scuze editorului Cris Banu, pentru ca acuzati in necunostinta de cauza. Nu domnia sa v-a invalidat textele, ci un alt editor.
Deci, in acest context, in care nu aveti toate detaliile, cred ca ar fi cazul sa va abtineti de la alte comentarii acuzatoare.

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-11-02 21:45:18
         
 
  Ba da, Cris Banu. Daca te vei uita in "Editura" vei constata 3 texte (identice) ale userului "Goodnight Carevasazica", toate invalidate. Cred ca la acel text se referea cand scria "Regulament: „Nu exista cenzura cu privire la continutul ideologic al textului dvs.”

Am marea rugaminte de a nu se mai invalida acest text, pe care chiar eu l-am mai validat o data (dar, din nefericire a fost invalidat de catre un alt editor). Textul (epigrama) poate ca nu este unul fabulos, poate ca nici macar nu este bun, dar nu incalca regulamentul acestui site.

Multumesc.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-11-02 20:53:31
         
 
  User goodnight, textul dvs NU a fost invalidat niciodata, de catre nimeni. Orice contributie artistica este validata, indiferent de continutul sau ideologic daca nu reprezinta atac la persoana, nu foloseste nume de useri in contexte nepotrivite sau nu se afla, comentariu fiind, la offtopic. Flagrant. Daca doriti sa ma jigniti, e dreptul dvs, dar faceti-o artistic. Va asigur ca nu aveti niciun motiv, insa. Respect, doar, regulamentul. Eu am oferit cele trei stelute initiale textului lui ecsintescu, de pilda. Incercati sa scrieti literatura, stimate user. Lasati polemica, va rog. Opera dvs nu va justifica defel ura pe care o afisati la aproape fiecare postare.

 
Postat de catre Cris Banu la data de 2009-11-02 20:41:30
         
 
  Regulament: „Nu exista cenzura cu privire la continutul ideologic al textului dvs.”  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-02 20:15:21
         
 
  Joaca aceasta de-a "uite stelutele, nu ie stelutele" nu face decat sa subrezeasca ba chiar sa darame credibilitatea sitului europeea.ro.
Personal, am inteles mesajul celui care a facut asta: multe stelute se dau deanboulea pentru niste texte banale, ca sa nu zic penibile, pe principiul "na-ti-o tie, da-mi-o mie!", in vreme ce altele, bunicele sau chiar de valoare, nici macar nu sunt citite.
Nefiind stelutar (lucru care mi-a si fost reprosat de mai multe ori pe diferite situri), nici nu am pretentia sa imi fie instelat vreun text daca nu corespunde standardelor, ci din contra, doresc o critica, bineinteles constructiva.
Chiar am experimentat de vreo cateva ori urmatoarea chestie: am postat aproape instantaneu acelasi text pe cate 3-4 situri literare interactive diferite, printre care si europeea.ro si am ramas uimit de diferentele de feed-back dintre ele. In vreme ce pe un site nu exista niciun comentariu si de-abia trecusera 50 de vizitatori pe pagina, pe altul existau 30 de comentarii, 300 de vizitatori si 3 stelute. Repet, la acelasi text. Si invers.

Asa ca propun urmatoarele:

-atunci cand cineva acorda stelute, sa devina obligatoriu ca in cateva randuri sa si justifice acordarea lor.
Si voi lua de exemplu cazul unei epigrame care, sa zicem, ar merita o steluta. Cel care o acorda, va trebui sa o justifice in comentariul sau cam asa:
"Text de valoare, epigrama demna de o antologie, cu o prozodie perfecta si cu o poanta finala originala."

-atunci cand cineva sterge steluta respectiva (luam tot cazul acelei epigrame), va trebui sa o faca intr-un comentariu de genul:
"Poanta finala este intr-adevar de exceptie, dar prozodia scartaie, lungimea versurilor fiind inegala. Versul I - 10 silabe, versul II - 8 silabe, versul III - 9 silabe, versul IV - 8 silabe. Propun ca autorul sa revizuiasca textul." sau "Prozodie excelenta, dar din pacate poanta finala e fumata, am mai citit-o si la alti autori."

Consider ca aceste propuneri nu fac decat sa ridice credibilitatea sitului si sa il faca mai profesionist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2009-11-02 19:14:52
         
 
  radu stefanescu, daca tot ai sters stelele tuturor... ce-ar fi sa pui la loc macar stelele care erau in dreptul lui Ecsintescu? macar atat. dupa asta poti sa „caftesti”(vorba ta) pe cine vrei.
nu sunt clona g nici r nici c nici s, nici a, nici ET. de aici iti raspund multe persoane.
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-02 18:56:36
         
 
  stimata doamna Cris Banu (am dedus sexul dupa forma feminina a adjectivului "convins" din commul dvs de mai jos),

pot sa va intreb de ce mi-ati invalidat comentariul? era absolut decent. in el imi manifestam o simpla curiozitate, daca carevasazica = ET, sau daca macar o cunoaste. mi-e dor de ET si nu stiu cum sa dau de ea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 18:07:13
         
 
  Editori, useri, carevasazica, samd, comentariile pe care le-am sters vor ramane sterse indiferent de cate ori persoane binevoitoare le vor re-valida. Nu sunt Radu Stefanescu si nici clona nu sunt. Am respectat si respect persoana Emanuel Cristescu, oricat s-ar gasi unii sau altii sa-mi ironizeze zisele. Comentariile acelea nu meritau sa stea pe prima pagina, si nu vor sta decat daca domnul Cristescu le va valida intr-un moment de bunavointa. Sunt convinsa ca atitudinea aceasta de incurajare a unor mahalagisme nu va da roadele asteptate de cei toleranti. Iar amenintarile cu retragerea, hlizelile de copii de-a jucariile luate, devin tot mai amuzante. Ceea ce ieri iubeam, azi e bleah. Atitudine de om slab. E ultimul meu comentariu la acest subiect.  
Postat de catre Cris Banu la data de 2009-11-02 17:58:46
         
 
  poate nu te afectează, însă cînd vrei să mai scrii, poți?
europeea este ca o oglindă a lumii: nu știm să gestionăm crizele, să dezamorsăm situațiile conflictuale. dacă aici nu putem, o mână de oameni, atunci ce să așteptăm de la ceilalți?
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 17:48:57
         
 
  nu e nicio cearta, Laura. eu nu ma cert. de fapt cred ca i-am acordat prea multa atentie acestui personaj unsuros.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 17:29:15
         
 
  v-aș ruga să nu vă mai vă certați...
atmosfera tensionată ucide creativitatea!
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 17:25:36
         
 
  cine e alistar, Floriane? ca in materie de prefrauda, nu prea ma pricep. am auzit cate ceva de prepeleac, de preludiu, de preducea... daca te ajuta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 16:50:34
         
 
  carevasazica, roxana sau cum zici ca te cheama, esti penibil/a. sigur n-o cunosti pe ET?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 16:47:02
         
 
  Radu, actionand in acest fel ai savarsit o prefrauda. Prefigurand un obicei care se va instaura dupa principiul precedentului acceptat unanim, actul de a deposeda de stelute pe toata lumea este mai grav decat cel de le acorda tuturor. Alistar stie despre prefrauda ta? Date fiind elementele determinante ale acestei prefraude, in marinimia mea, ma voi face ca n-am vizitat site-ul, timp in care vei pune toate stelutele la loc, acolo unde au fost :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-02 16:45:01
         
 
  ok, iti pun 2, cu stelutarul tau negociaza separat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 16:23:01
         
 
  Eu aveam doua stelute plus una de la stelutarul anonim, pe care il salut cu respect pentru generozitate. O generozitate de care dau dovada doar sufletele mari si iubitoare de oameni, de arta, de site-uri literare,etc.
In concluzie, le vreau inapoi pe toate patru sau cinci, cate au fost, de la cel care mi le-a luat. Asa este drept. Pentru umilinta de a sta neinstelutat atata vreme ar trebui sa mai cer inca una, in avans pentru textul urmator. Una, doua, ca vin vremuri grele si cu gripa asta, nu strica sa ai cateva puse bine la congelator.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-02 16:11:03
         
 
  pot foarte bine să rămână!
sunt la locul lor.
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 15:59:22
         
 
  gata, au ramas la mine - nu mi le pot scoate singur, nu ma lasa softul, si la Valeriu Cercel, unde tin minte ca au fost si inainte.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 15:57:44
         
 
  acum - desi e migalos - am sa sterg toate stelutele; cine tine minte cum au fost la inceput, sa le puna acolo unde e cazul.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 15:44:28
         
 
  Dragi useri, nu am putut sa prind magarul care mi-a instelat topicul meu," Minipoeme". Ce neobrazare!
Si totusi, ca o femeie cumsecade ce sunt, eu zic sa-l iertam paentru ca sunt sigura ca a facut o gluma, a vrut sa fie o o surpriza dupa noaptea de halloween.
Avand in vedere ca Radu Stefanescu este singurul nedreptatit si care nu a fost cadorisit cu asemenea stele si doreste sa fie in rand cu lumea (el facand o exceptie de la aceasta regula) m-am gandit sa-i fac cadou 3 stele, eu, cea, marinimoasa!


Halloween
Vezi mai multe imagini Diverse
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-11-02 15:43:30
         
 
  multumiri anonimului pentru cele 2 stelute...

si o bere, daca si le revendica
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 15:30:33
         
 
  stimate steluțar anonim, înțeleg că iubești europeea, însă fă-o în așa fel încât să nu alungi oamenii din sa(i)t!

 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 15:01:55
         
 
  doamnelor si domnilor, frati romani, prietene paricopitat, etc

am observat ca singurul text lipsit de lumina celor 3 felinare imi apartine

pe aceasta cale, protestez in numele constitutiei si al dreptului la una-alta, etc, etc

pai daca nimeni nu e mai presus de lege, sa-mi completeze si mie cineva, rogu-va respectuos, stelutele lipsa.

multumiri anticipate
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-02 14:48:11
         
 
  Să înțeleg anonimule că singurile texte cu valoare literară sunt cele lipsite de steluțe sau doar cu o singură steluță?
Nu suport nesimțirea și bătaia de joc drept pentru care, adio Europeea.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-11-02 14:36:23
         
 
  interesant... o singură postare nu are trei stele!!! ...???  
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 13:40:20
         
 
  :))eu cred că este un fel de "europeea, te iubesc!"  
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-02 13:36:07
         
 
  Poate vrea sa ne spuna ceva --feeling -ul asta creationist...?
Vin foarte rar, dar se pare ca nimeresc numai la sarbatori:
o fi vreun picior de Halloween
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-11-02 13:10:15
         
 
  Cristi, dar poate personajul glumet si-a exprimat simpatia sa fata de intreg site-ul. Semn al aprecierii pe care mi-o poarta si mie, stelutele de pe textul meu as dori sa nu le stearga careva. Eu primesc stelute si de la anonimi. primesc de la oricine ma simpatizeaza. Si te rog sa nu-i mai spui magar celui care imi ofera stelute, da?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-02 13:05:06
         
 
  Saitul (prin creatiile pe care le gazduieste, prin principiile pe care le promoveaza) este un sait serios. Stelutele sunt expresia unor simpatii obiective sau subiective ale unor pesonaje virtuale care au aici drepturi stabilite prin regulament. Cineva - un magar invizibil - isi bate joc de opiniile noastre. Daca la votul pentru presedinte s-ar descoperi ca cineva a invalidat toate buletinele dintr-o urna? Chiar daca a facut-o doar ca sa se joace si tot trebuie pedepsit. Nu cer sa fie pedepsit in acest caz cel care si-a batut ras de noi, dar trebuie aratat cu degetul. Poate i se face rusine.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-11-02 12:59:43
         
 
  La textul dvs. nu a pus nici o stea, vad...
si i-a mai scapat unul, cel al d-nului Stefanescu - Cantec de frontiera.
Asta e discriminare!!! Eu zic sa facem reclamatie!
Sa le dea la toti, vorba lui Caragiale, ca toti sunt de familie buna!
O saptamana super si toate cele bune!

Eu zic sa nu va suparati...avem numai texte de 3 stele, ba chiar am vazut unul si cu 5... -Crampeie de vis...
 
Postat de catre Adra Pescarus la data de 2009-11-02 12:44:04
         
 
  Cristi, de ce esti atat de incrancenat? Site-ul si creatiile sunt aceleasi, autorii sunt satisfacuti de stelute. Farsorul nu este un magar, este , poate, doar un copil jucaus. :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-02 11:56:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE