FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Andrei Florian
din trei în trei luni vine moartea și mă întreabă ...liber ?
unde morții mă-tii vezi tu că sunt liber ?
mai am de iubit mai am de trăit mai am trei luni
mai ai pe dracu !
și mă ia în brațe
e frumoasă și ispititoare nenorocita
mă dezbracă de restul lumii mă spală pe picioare
mă descântă de blesteme mă curăță de păcate
îmi scutură grijile pe ferestră ca pe așternuturi
mă întreabă dacă mi-e foame și mă ispitește cu mere roșii
ne batem joc de viață
ca de o curvă plătită cu sânge
apoi râdem cu ea de noi
îmi curăță venele cu unghiile
îmi dă drumul sângelui aspirându-i
dorințele reprimate de legi nescrise
mă posedă animalic
într-o încleștare mută
într-un târziu mă abandonează ca pe un avorton
netezindu-și ținuta îmi strigă din ușă zâmbind
mai ai trei luni ... morții mă-tii de viață!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Se vede treaba ca sarbatorile Craciunului bat la fereastra. Cei mai harnici dintre noi deja au inceput sa aprinda instalatiile cu stelute. Site-ul arata ca un pom de iarna :)
Unde sunt colindatorii?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-02 11:51:32
         
 
  :))
Noapte bună!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-01 23:08:35
         
 
  Cristian, m-ai facut locotenent. Zilele urmatoare voi schita un text care sa contina reperele unui presedinte de site literar, text pe care il voi supune discutiei spre amendare, corectare, si completare.
Odata stabilite conditiile participarii candidatilor, vom astepta ca acestia sa isi stranga semnaturile userilor, in pagina lor , acolo unde isi vor expune in mod literar PROIECTUL LOR PENTRU EUROPEEA. :)
Noapte buna tuturor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 23:03:01
         
 
  Domnule Andrei Florian,
înțeleg că acest text a fost invalidat de editor la vremea postării. Nu văd motivele!
Este pur ca o fecioară;), lipsit de patetism, expresiv, douămiist, persuasiv.
Felicitări!
Stea și vot.

Cristi

p.s. moartea, viața, Dumnezeu, dracu, mama , mă-sa, mă-ta; sunt cuvinte cât se poate de ecoliterare, că de n-ar fi nu am mai povesti...și nu de dragul rimei;)
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-01 22:20:09
         
 
  Radu, e bun si votul, ca tot suntem in campanie electorala b/w  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 21:51:53
         
 
  Florian, nu mai ingalbenesc pagina principala, am lasat un vot b/w.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 21:46:28
         
 
  Radu, toate ca toate, dar sa nu uiti sa imi ingalbenesti o steluta inainte sa te retragi spre odihna. Este musai, ca de la taraficant la traficant :) . Plus de asta, indiferent ce ar spune carcotasul de Carlea, nu de la el m-am inspirat cand am ales titlul. Acest titlu ar fi trebuit sa il poarte textul meu daca nu ar fi fost invalidat de catre un alt editor, nu spun cine, persoana importanta, asa cum mai toate textele de pe Europeea l-au avut. Este un act reparatoriu, la care tin. Tin ca la Steluta, daca doresti un exemplu :)
Salut Dan! Acum te-am observat :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 21:20:14
         
 
  Dane...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 21:17:57
         
 
  inca o amintire de neuitat: de garda in lanul de porumb, undeva departe spre sat, intr-o noapte fierbinte de vara, cu un amic de plutonul 2, jucand table la lumina lanternelor, alaturi de cateva sticle de sampanie ingropate din timp intr-un loc secret, mancand porumb copt...

totul sub lumina blanda a Lunii, (cum ar zice o poeta sensibila)

sergentul de serviciu era prea obosit sa bantuie pana acolo...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 21:14:02
         
 
  Mie titlul mi se pare cel mai de efect.


 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2009-11-01 21:09:58
         
 
  Florian, Steluta ta va dainui, alaturi de bucatareasa mea, ca orice iubire neimplinita. Sa le lasam acolo unde sunt. In ceea ce priveste traficul de alcool, as avea multe de povestit, dar din pacate se leaga de niste chestii oarecum secrete. Tot ce pot dezvalui aici - si te rog sa ma crezi pe cuvant - e ca in armata tot plutonul meu a baut doar sampanie de cea mai buna calitate, la 5 lei/sticla, uneori chiar mai ieftin. Asta ne-a innobilat :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 21:03:22
         
 
  Stefanescu, este foarte adevarat ca indragosteala trece prin stomac, si, intr-o oarecare masura, prin bucatareasa negricioasa a regimentului si gandacul aferent din sandvis. Daca imi aduc aminte bine, la varsta aceea, adica la varsta de 18-19 ani, toate bucataresele erau frumoase. Spre curiozitatea ta, in unitatea in care serveam patria erau numai doi traficanti de alcool. Eu si un sergent din Iasi. Cum moldoveanul mai avea doar trei luni de armata, mi-a lasat mostenire toata reteaua, spunandu-mi cu limba de eliberare: "Fred, daca doresti sa iesi din armata intreg la minte, inlocuieste ceaiul de dimineata cu "Unirea" si pe cel de seara cu o zeama de "Pietroase", restul poti sa comercializezi". Moldoveanul a avut dreptate, pentru ca am terminat armata ca si cum nici n-ar fi fost, iar Steluta inca imi mai staruie in amintire, o prezenta duminicala de neuitat.:)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 20:44:52
         
 
  Andrei, apropos de Steluta ta: la noi in unitate vedeam doar 2 femei, prima era sotia unui colonel, (habar n-am ce cauta pe-acolo), iar a doua, bucatareasa, o femeie negricioasa si slaba, pe la 40-50 ani, urata foc, (dar cumsecade, mie mi-a inlocuit o data un sandvis cu salam in care detectasem un gandac mare si batran). de aceasta din urma ne-am indragostit cu totii dupa fix 2 luni (prima luna pana la depunerea juramantului, iar a doua fara permisii). se pare ca aceste 60 zile sunt necesare spiritului cazon pentru anumite inerente distilari/purificari, in conditii de recluziune. nu ma refer aici la complicata contributie alchimica a bromurii. spiritul e mai sus. la tine cat a tinut? intreb din curiozitate.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 20:21:21
         
 
  Bun, am revenit. Voi incerca sa raspund comentariilor in ordine inversa.
Laura, in dragoste, doar naivii mai cred in ingeri, iar frumusetea este doar o chestie de gust. Dupa parerea mea, desi acest poem nu vorbeste despre dragoste, aceasta fiind un motiv al vietuirii, dragostea este numai chimie. Poate si pentru ca sunt inginer, poate si pentru ca sunt barbat, poate si pentru ca asa este, nu stiu precis, dar frumusetea are coordonate relative si tin de perceptia personajului lovit de indogosteala. Ca sa il parafrazez pe marele ecsintescu, "Atat".
Tea, am avut, candva, o iubita pe care o chema Steluta. Eram militar in termen si o vedeam frumoasa. In fiecare duminica solicitam bilet de voie sa o vad pe frumoasa localnica buzoianca cu nume atat de ecoliterar. Astazi, duminica fiind, steluta ta mi-a excitat amintirile in aceeasi masura precum sentimentele de atunci. Poti sa fii convinsa ca steluta primita de la tine va avea aceeasi destinatie. ;)
Zexe, tie nu iti raspund, pentru ca observ ca te descuci si de unul singur.
... melinda, multumesc pentru gandul cel de pe urma. De la tine asteptam o steluta. Te pup scump, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 18:20:44
         
 
  "din trei în trei luni vine moartea și mă întreabă ...liber ?
unde morții mă-tii vezi tu că sunt liber ?
mai am de iubit mai am de trăit mai am trei luni
mai ai pe dracu!"

furie pătimașă, însă contrazisă de
"...mă ia în brațe
e frumoasă și ispititoare nenorocita"

nu înțeleg! e frumoasă ca... era să spun dar tac, nu ar fi eco.

 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-11-01 16:13:33
         
 
  steluta ti-o dau eu...

grozav poemul..... asa pe "marginea gropii"!

respecte,

calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-11-01 15:46:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule editor, si daca tot va trebui sa imi validezi textul, in conformitate cu opinia domnului Cristescu, solicit o steluta, doua, trei, ca semn al aprecierii seniorului.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 11:37:10
         
 
  ....daca a fost invalidat a fost invalidat pe nedrept. Insa eu nu l-am gasit in editura la invalidate. Editorul care l-a invalidat ar putea sa se explice. A fost postat in aceasta forma?
Daca da, nu numai ca nu trebuia invalidat dar ar fi trebuit apreciat.


Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-02 20:12:13
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-01 11:15:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE