FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea electorală
Text postat de Cristi Iordache
Văd o pagină cu multe voturi și stele, mă incearcă o stare de lehamite și-mi spun că iar se ating ăștia în zone sensibile. Rămân că n-am încotro, e casa mea și, oricât de penibili ar fi toți, eu îi depășesc (na, că scriu cu mentalul ăla rațional!!!). Citesc epigrame și dau de Dumitru Cioacă și Valeriu Cercel, la poezia niponă, sigur, Valeria Tamaș cu ale sale haiku-uri, iar pentru sensibilizarea subsemnatului, mai în fund, Vasilica Ilie lasă o declarație de dragoste, deci nu se lasă. Radu Ștefănescu ne cântă de pe zona neutră, balada vibratorului (el îi spune vibrația transformatorului, mică-mică și îl cred; mîine-poimâine conduce vreo secție prin USR). Cu un teanc de ziare în brațe, Andrei Florian, a avut vreme să-mi arate că scrie la fel de bine proză și poezie. Nici cu el nu mă pun rău, că are obiceiul de a comenta „fără număr” și-apoi e prieten cu Traian (real nu virtual) care la rându-i este prieten cu Elena Toma, pe care o iubesc. Punct. Și pe Oprescu, na! De dragul artei.
A propos de electorat: după câteva beri într-un orășel cochet de provincie, dar fără veceuri publice (parcă intenționat), mergem până în capătul străzii unde niste panouri îngrădeau o locație în construcție. O fată strigă dintr-un car, “uite-l p-ăla să p...ă pă B...u”. O ignor, spre binele meu, că tocmai spălasem rinichii, lăsând armăsarul s-o tragă mai departe și, cînd se-ntoarce Dăncuș, îl întreb:”Dorule, de ce te-ai dus după colț?”, „să mă p.ș pe O...u”, răspunde silabic ardeleanul.
Revin și nu pot să nu remarc prezența lui Adrian Suciu, expert în sexul cu femei și alte „zone erotice”. Dar mai presus de obișnuiții zilei, rătăcitorii Stefania Klein, Daniel Bratu și Adriana Lisandru (făra Don Quijote); mari poeți mari! Vasile Iftime, autorul spotului publicitar europeean „ dar poezia, poezia, unde-i poezia?” și-a ameliorat starea făcând adunări și scăderi în subsolul textelor, unde încheie spășit: „o simplă părere”. Luisa Pârvan încearcă versul alb și îi reușește cum nu se poate mai bine (Adrian nu-i șoptește niciodată). Agheorghesei nu este, dar vine el și-mi face textul, varză! Dragele mele Veronica Pavel, Sanda Nicucie, Tea Nicolescu, promotoare ale empirismului, pe care le citesc mereu cu plăcere (și ele pe mine, spre disperarea lui Radu). Poeta în imagini, Sabina Datcu, sau imaginea ei în poezie; luați-o cum vreți! Mama ei de viață: uitam de Ana Sofian, apărută curând printre noi, scrie bine și când nu scrie, votați-o!
Și iată că trag oamenii de mine să plec la muncă, nu am timp să înjur nici să pup, stelele rămân, la fel și alți autori de pe pagina albastră, cărora le cer să ma ierte că n-am terminat. Cred într-o potență viitoare.
Să scrieți despre toamnă, așa cum m-ați obișnuit ultimele două luni că întotdeauna mai este ceva de spus; uite ce brumă groasă, hai fetelor, hai păsărică, vine zăpada și iarna nu-i ca vara.
Oricum sunteți cei mai buni. Penibili, patetici, veleitari, strungari, artiști cu sânge albastru, vă iubesc, șiroaie de lacrimi dau să erupă ( o fi tot de la bere), trebuie să plec, nu suport starea asta melancolică. Vot!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iulia,
pe unde mi-ai umblat, draga de tine?
Bine-ai revenit!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-04 23:47:20
         
 
  ...se citeste cu fasigin ?:))))

nu-ncerc, mi se pare mare nebunaceala, hm, cristi
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-11-04 21:35:13
         
 
  Anna,
opinia mea este că tu scrii foarte bine, însă nu știu cât contează în contextul general. Mai fac glume, dar ele nu-ți umbresc meritele reale.

Cât despre "durerile facerii" la europeeni, asta-i nimic, pe lângă ce-a fost și ce va mai fi.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-01 21:34:35
         
 
  Cristian,
am citit și răscitit radiografia asta.
Un iz de ironie dulce amară o străbate. Dacă voi primi voturi pe Europeea, sper să se datoreze doar modului în care scriu, mai bun sau mai rău.

Sincer, îmi pare rău de discuțiile anterioare; sunteți spirite puternice aici și e păcat ca să vă desprindeți de site. Chiar dacă reacțiile mele de început au fost acide, s-au datorat modului în care fusesem împunsă, trebuia să mă apăr într-un fel, însă socotesc că nu e cazul ca să se ajungă la altele decât cele legate de creație literară.

Cred că intenția ta n-a fost una rea în legătură cu niciuna dintre cele două persoane care au motivat într-un fel sau altul retragerea. M-aș bucura să nu fie așa!(presupun că voi, mai vechii site-ului vă cunoașteți mult mai bine decât am face-o noi, ceilalți, veniți mai nou).
Nu mi-a plăcut cuvântul lui Agheorghesei!"Pași!" Probabil că de aici au început una, alta. Mizez pe voi că veți găsi calea cea mai bună și mărturisesc plăcerea de a vă cunoaște stilul, formația literară și spiritul critic.
cu respect, Anna!
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-11-01 12:10:02
         
 
  Da, Sorin. Timpul nu mi-a permis și am specificat:
"Și iată că trag oamenii de mine să plec la muncă, nu am timp să înjur nici să pup, stelele rămân, la fel și alți autori de pe pagina albastră, cărora le cer să ma ierte că n-am terminat. Cred într-o potență viitoare."
Epigramele tale sunt de-a dreptul teribile și, mai nou am remarcat aici și pe alte site-uri(să nu crezi că nu te citesc) că te exprimi foarte bine și în poezie.
Mulțumesc de trecere.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-01 06:30:29
         
 
  Formidabila radiografie a Europeei literare. Spre uimirea tuturor lipseste din film Epigramist, cu toate ca asta e cel mai scrantit.

 
Postat de catre General Motors la data de 2009-11-01 06:19:50
         
 
  Luisa, din punctul meu de vedere, ar fi cel putin regretabil sa nu mai "activati" pe site.

Sau, ma rog, as fi de acord (cel mult) cu o retragere pe sezon, (in genul retragerilor mele definitive) dar nu prea lunga.

Pana in Craciun mi-ar placea sa va vad inapoi.

Toate disputele astea sunt aiurea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-01 02:54:17
         
 
  Nu trebuie să plece nimeni și mai ales pentru asta. Oricum au existat comentarii la seria textelor "Răvașe de laLiz", din partea multor useri, ultimele fiind chiar de ziua Luisei, când și eu v-am urat de bine și nu s-a mai pus problema intimității ori și mai mult, a părăsirii site-ului.  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-11-01 01:30:53
         
 
  erata: spre usa.

Cristi, stai linistit, nu e nimeni suparat. Si nu pentru disputa aceasta nu vom mai activa pe site.
Succes iti doresc!
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-10-31 22:08:43
         
 
  Nu mai pricep nimic. Adica este de rau sa publici pe Europeea si sa te iubesti cu vreun user? Iar daca te pune naiba sa mai faci si sex este musai sa parasesti site-ul? In cazul acesta se pare ca ar trebui sa parasesc si eu site-ul, nu? Si eu si ... ma rog.
Sa-mi raspunda cineva, ca fac cu capul si plec si eu, daca asta este regula.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-10-31 22:06:51
         
 
  Nu am dorit sa intru in polemica cu nimeni, insa observ ca de data aceasta discutiile au alunecat pe o alta panta!

Ar fi multe de spus dar ma tem ca oricat m-as stradui sa aplanez lucrurile, din contra, multi s-ar simti jigniti. Si cum nu-mi place sa intru cu bocancii in viata si sentimentele nimanui...

voi privi pe usa de la intrare, urandu-va "numai bine".

 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-10-31 21:59:58
         
 
  "Daca tot este o discutie publica, si daca tot am picat in acest punct al discutiei, pentru a intelege mai bine textul domnului Munteanu, as dori sa stiu si eu ce legatura este intre Adrian A. Agheorghesei si Luisa Pârvan ." (Andrei Florian) - ca nu cumva să vă crape vreun vas de atâta curiozitate, vă răspund: ne iubim și facem sex ori de câte ori ne tună. Sper ca acuma, Europeea să stea liniștită. Și cu astea, mi-am luat bagajul și-am plecat de pe site. Plec până viața personală nu devine subiect can-can; site-ul e de mult tabloid. Sper să nu dați buluc și-n dormitorul nostru. Cu bine!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 21:56:59
         
 
  Andrei, fraza asta: "Doamna Luiza, indeferent cine va sopteste la ureche, indiferent ce va sopteste in momentele de doi in unu," mă așteptam s-o întâlnesc oriunde, la oricine, dar nu la tine...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 21:43:25
         
 
  Andrei, sau lasă:)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 21:37:44
         
 
  Daca tot este o discutie publica, si daca tot am picat in acest punct al discutiei, pentru a intelege mai bine textul domnului Munteanu, as dori sa stiu si eu ce legatura este intre Adrian A. Agheorghesei si Luisa Pârvan . La prima citire, Adrian cel frumos soptitor imi paru a fi o cu totul alta persoana decat cel cu musca pe caciula. De altfel, doamna Luisa este foarte tacuta, semn ca are simtul umorului si nu isi doreste sa cada intr-o situatie penibila, comentand un pamflet cu indignarea caricaturizatului. Ce ar fi sa imi infoiez si eu penajul, si sa il iau pe Cristian la intrebari de genul. "Da' ce, mosule, ai cumparat ziare de la mine in intersectia de la Armata Poporului intre orele 06:00 si 13:30 ? De unde stii tu ca umblu cu ziarele teanc dupa mine?" desigur ca as fi penibil, ar fi ca si cum Basescu l-ar interpela pe Badea si l-ar intreba "De unde stii tu ca eu si Udrea suntem suntem doi în unu în particular? Am trecum vreodata impreuna pe la ea si nu imi aduc eu aminte?"
Sa nu uitam ca suntem pe un site de amatori, textieri amatori, comentatori amatori, si carcotasi amatori. :))
Doamna Luiza, indeferent cine va sopteste la ureche, indiferent ce va sopteste in momentele de doi in unu, ar trebui sa-i spuneti sa va lase sa va exprimati liber, macar pe site, acolo unde daca va simtiti lezata de ceva puteti interveni in mod prompt si interactiv.
Ma tem ca daca nu-i soptiti soptitorului sa inceteze sa va repereze onoarea, riscati sa o pierdeti la dublu. Dublu mixt :)
Si Cristian, te rog sa nu imi mai folosesti numele la pachet cu al lui Adrian A. Ghe., si asta cat te rog.
Zexe, doi in unu' si mai primim... :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-10-31 21:28:00
         
 
  ...Cristi, te știam mai subtil, dar văd că acum nu înțelegi (ori nu vrei să pricepi). Nu e vorba atâta de folosirea numelor noastre, cât e vorba că tu le folosești la pachet. Eu și cu Liz suntem doi în unu numai în particular. În rest, pe acest site, este pe de o parte, Luisa, cu tot ce scrie și simte ea, și pe cealaltă, e Adrian, cu toate relele sale. Se poate face distincția asta fără să mă acuzi de elitism?! Poți tu să nu ne mai amesteci, chiar și atunci când vrei să surprinzi oareșce apropieri între ea și mine?

..."Și mă acuzi în continuare de ipocrizie; tu cum ai fi reacționat la "nu am ce demola", "nu ne mai respecta așa. Lasă bârfa și scrie, Cristi. Atât." sau "pași"? - nu uita că acele cuvinte au venit după insinuarea ta, care, fie vorba între noi, a fost făcută conștient; las-o așa cum a căzut, ok?

...Ne mai auzim.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 20:01:03
         
 
  Adrian,
fraza sună precum spui, dar convingerea mea a fost și rămâne aceea că Luisa Pârvan a scris și scrie fără intervenții exterioare. Ne cunoștem de multă vreme, de pe alt site. De altfel cam din aceeași perioadă în care te-am cunoscut și pe tine aici. Îi cer scuze Luisei, dacă a interpretat precum ai facut-o tu. Ideea a fost de a surprinde apropierea dintre voi.
Și mă acuzi în continuare de ipocrizie; tu cum ai fi reacționat la "nu am ce demola", "nu ne mai respecta așa. Lasă bârfa și scrie, Cristi. Atât." sau "pași"?
Este un text, Adrian, cu nume multe, membri ai site-ului, nu este nici primul, nici ultimul de acest gen.
E tardiv; tu ai creat de ceva vreme o barieră între noi (ea poate fi culturală, dar nu interumană) și nu era așa, ori cel puțin eu nu-mi doream să existe. Scuze încă o dată, amândurora!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 19:47:11
         
 
  Și, dacă tot dai cu scuzele, nu către mine ar trebui s-o faci...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 18:33:31
         
 
  ...Mă deranjează ipocrizia, Cristi. Nu șțiu, dar nici nu mă interesează prea mult dacă tu ți-o conștientizezi au ba.

Reiau:

"Luisa Pârvan încearcă versul alb și îi reușește cum nu se poate mai bine (Adrian nu-i șoptește niciodată)" - nu te gândi la un elefant cu ochii roșii. Dar deja te-ai gândit. Tot așa e și cu "Adrian nu-i șoptește". Înțelegi?

Apoi:

..." dar te înșeli în privința Luisei; nu am insinuat nimic, o respect, ea știe și-acum afli și tu."

...Luminează-mă și pe mine cam cum e cu respectul ăsta: cum poți respecta o persoană desper care insinuezi că ar fi ajutată cu versurile? De aici și ipocrizia de mai sus.

Și: "Eu fac ce, cum și când vreau.
Ai înțeles, da?" - păi, fă, Cristi, dar nu te folosi de numele altora - al meu, al Luisei -. Înțelegi?

Cam asta m-a deranjat acum. Restul, altă dată sau deloc.

"
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 18:32:02
         
 
  Adrian nu mă inflamez, n-am pentru ce.
Scuză-mă dacă te-am supărat, dar nu asta a fost intenția mea, oare de ce nu vrei să înțelegi?
Observ că de câteva luni, ceva te deranjează de fiecare dată și chiar nu știu ce și de ce. Chestia cu "pașii" s-o recitești dimineață.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 18:23:51
         
 
  Cristi, nu te imflama ca laptele, că dai pe aragaz. Las-o pe asta cu duru' pentru alții care pot. Pași!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 15:11:37
         
 
  Uite vă răspunde Suzana, cea care crede în poeți.
Eu plec deocamdată.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 15:03:22
         
 
  Ți-a ieșit, Radu.
Încă vreo șase versuri și vedeam sonetistul.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 15:01:48
         
 
  Adrian,
tu să-ți comanzi ție pentru că ai siguranța elitismului. Ai să fii mai puternic!
Eu fac ce, cum și când vreau.
Ai înțeles, da?
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 14:59:51
         
 
  eu cred că tot versul clasic e mai mișto:

morcovelul cu codiță
a ieșit in grădiniță,
și l-a luat bunica
să facă ciorbiță.

toc-toc-toc,
ciorba e pe foc.

hai copii la masă,
ciorba e gustoasă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-10-31 14:31:35
         
 
  Mi-ar fi lesne sa ma incred intr-un poet
decat in politicieni in plina campanie :)
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-10-31 14:23:35
         
 
  Ca să demolezi ceva, acel ceva tre' să opună rezistență, Cristi... Deci n-am ce demola.

"Luisa Pârvan încearcă versul alb și îi reușește cum nu se poate mai bine (Adrian nu-i șoptește niciodată)." - nu ne mai respecta așa. Lasă bârfa și scrie, Cristi. Atât.

 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 14:17:29
         
 
  Vali,
numai la rapoarte ți-e gândul!
Și hai să nu-ți mai numești poezia, bălărie.
Ea se citește cu fasigin și o cană cu apă plată, până ți se potolesc lacrimile.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 14:17:27
         
 
  Adrian știam că vii să mă demolezi, dar te înșeli în privința Luisei; nu am insinuat nimic, o respect, ea știe și-acum afli și tu.
În ceea ce privește stelele, ele se pot număra pe degete, voturi însă am acordat și dacă erai atent: "oricât de penibili ar fi toți, eu îi depășesc".
Îți mulțumesc, Adrian și pentru bune dar mai ales pentru rele!:))
Să fii sănătos că iubit ești!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 14:08:54
         
 
  Domnule Andrei Florian, să nu mai glumiți, că mă descurc bine în toate:)). După dumneata, desigur!;)
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 13:36:15
         
 
  Radu, o vorbă bună pe la România Literară, ceva acolo, dau și eu o floare-două! Sau bere:))  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 13:32:14
         
 
  Suzana,
nu m-am gândir serios, dar orice este posibil.
Deci am semnătura ta!?
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-31 13:22:28
         
 
  Un altfel de"raport" a la Gheorghe Rechesan.

"iar pentru sensibilizarea subsemnatului, mai în fund, Vasilica Ilie lasă o declarație de dragoste, deci nu se lasă."

Bine ca "balaria" mea te-a sensibilizat, Cristi:) Adaug:

nu ma las mai nu ma las
moara ma-sa de necaz! :))

...si ar mai fi...
...merci...!!!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-10-31 13:03:11
         
 
  Îți dau și vot.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 12:07:00
         
 
  Umorul acoperă credibil mai mereu orice durere, Cristi. Fie el scremut ori firesc.

"Luisa Pârvan încearcă versul alb și îi reușește cum nu se poate mai bine (Adrian nu-i șoptește niciodată).". Ar trebui să te întrebi de ce Luisa continuă să scrie sub numele real, neapelând la pseudonim; abia apoi să insinuezi...

"Văd o pagină cu multe voturi și stele, mă incearcă o stare de lehamite și-mi spun că iar se ating ăștia în zone sensibile." Greșesc cu mult dacă spun că tu, în special, nu ar trebui să vorbești de multitudinea stelelor sau a voturilor?

În rest, textul m-a amuzat, chiar dacă motivul său e veninos.


Agheorghesei.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-10-31 12:06:46
         
 
  Domnule Cristian Munteanu, nici chiar eu nu as fi putut scrie atat de bine aceasta cronica electorala de pagina albastra. Glumesc, desigur. Constat, insa, cu mare placere, ca va descurcati cu mult mai bine in proza.
Cu respect, Zexe ;)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-10-31 11:18:50
         
 
  Cristi :)

vot
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-10-31 10:11:36
         
 
  O sintalitate europeeica bine zugravita.

(Te inscrii si tu la presedintie, ca nu stiu cu cine sa votez?!)

Vot cu apreciere.

suzana
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-10-31 09:22:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE