FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
JOHANNIS- UN MESSIA
Text postat de ecsintescu virtual
Nici nu ne-am revenit bine din cazatura guvernului Boc si alta bomba sta sa fasaie in peisajul nostru politic bantuit de duhul cel paratoriu al alegerilor prezidentiale. Explozia mediatica din aceasta zile, chiar daca are miros de malai grisat, are crucea Pantzerului nemtesc circumscisa in sprijinul lui Patriciu, Hrebenciuc si Verestoy Attila.

Lovindu-i grija de tara direct in plex, PSD, PNL, UDMR SI PC, s-au gandit ei sa apeleze la un neamt ca sa-l faca premier peste ei toti: baronii, patricii, ungurii si trustul Intact. Si, cum se stie ca poporu ii iubeste pe nemti si altii in afara de Johannis nu avem, noua coalitie se porni la facut diligente. Dupa o prima runda de pupincurism reciproc, Johannis a pornit astazi spre Bucuresti

Kaiserul de Dambovita nu a calatorit incognito ca celalalt neamt providential din istoria noastra bantuita de tot felul de licurici, si ma refer la caprarul Carol I de Hohenzolern-Peles, ci a venit in capitala Romaniei ca un roman neaos intarziind la intilnirea cu noii si vechii aliati , descinzand din jip cu zambetul pe buze ca si cand criza economica nu are nicio taina pentru domnia sa Cezaro- Craiasca.

Numirea lui Johannis ca posibil premier este un perfid joc electoral. Speriati de candidatura doctorului Oprescu dar si de pierderea ministerului de interne, Geoana si Hrebenciuc au cazut in plasa intinsa de liberali si au facut a doua greseala in mai putin de o saptamana. Numirea lui Olteanu ca viceguvernator – ceea ce inseamna ingenuncherea singurei institutii solide a Romanilor – ma refer la BNR, in fata lui Patriciu si acum solidaritatea cu acestia in sustinerea neamtului din Sibiu. Geoana isi joaca ultima carte. Cu Oprescu in coasta si baronii in pantaloni, Geoana trebuia sa faca o miscare care sa-l mai tina viu inca o luna. Aparent este o miscare de sinucigas ca om politic, o miscare care ii da puncte pe tava lui Crin Antonescu, acesta fiind cel care a initiat motiunea de cenzura sic el care a vehiculat primul numele posibilului prim-ministru.

Liberalii au de ce sa se bucure. Comisiile Ridzi-Udrea, motiunea, si gasirea personajului providential ca si primul ministru sunt opera lor. Un veritabil partid de opozitie care pune interesele tarii mai presus de interesele personale. Debarcarea lui Cuza si aducerea lui Carol I de catre Batrianu are un corespondent in actiunea lui Patriciu-aurul si ardelenii. Cand spun aurul ma gandesc la rezerva de aur a BNR.

Ramane de vazut pe cine va desemna Basescu. Daca il numeste pe fritz de sibiu prim-ministru si-a semnat condamnarea la moarte. Daca nu il numeste si argumenteaza ca Johannis este un profesor de stiintele naturii care a beneficiat de sute de milioane de euro fonduri europene, asta doar pentru ca Sibiul fusese ales capitala culturala a Europei, si care, intre timp, si-a mai tras si 6 case, ar avea sanse sa puncteze electoral. Mai ales ca ideea asta de neamt providential nu mai prinde la romani. Pentru ca romanii nu sunt nici nemti si nici japonezi. Suntem si vom muri balcanici. Vorba medicului personal al lui Carol I. “Tara frumoasa, oameni minutati, dar prea mult pizdo-mo-tii”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE