FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Treziți-vă Oameni de bine
Text postat de corneliu zegrean
„Treziți-vă oameni de bine,
să ducem țara spre... mai bine.
Destul am fost niște zeloși
conduși de niște mincinoși.”

Da! Minciuna a dat rezultatul scontat pentru „camarilă”, nu altceva. Ai dreptate dragă cititorule, interesul personal și banul contează peste tot. Dar, mă întreb și te întreb? Chiar nu mai există nici un minim de conștiință la: "Sculați voi oropsiți ai vieții"? Nu la: "Lupta cea mare" ci la "Conștiința datoriei împlinite" fiecare la locul său? Chir așa de mult s-a degenerat românul în cât îi lipsesc și cei 7 ani? Eu zic că nu!
Îi lipsește în schimb informația reală, pertinentă și corectă. Mulți își apleacă urechea după un „chilipir”, după o promisiune mincinoasă și cred și "aleg" ce-i spune "agitatorul" bine instruit și devotat „Măriei sale”. În această direcție și Eu și Tu și mulți alții, că sunt destui, pot acționa, fiecare cu ce și cât poate, să schimbăm ceva ce funcționează prost, în ceva care să funcționeze bine.
Știința și corectitudinea trebuie să domine nu prostia, haosul, hoția și brambureala. Faptul că sute de mii de "șmecheri" și-au fixat salarii pentru ei și "camarilă" de sute de milioana, inclusiv niște pensionari cu: I-auzi Neică! pensii de 350 milioane lei(vechi) ??? Ce denotă altceva decât o proastă legislație și toleranț㠄interesat㔠în aplicarea ei.
Cum e posibil ca Tu, Ministru al Justiției să-ți fixezi sute de mii de dolari pentru tine și „gașca” Ta, pentru „consultanța” și elaborarea unor „coduri juridice”, care de fapt, întră în atribuțiile de serviciu ale „măriei tale”. De ce ești retribuit ca ministru???
Cum e posibil ca Ministerul Turismului (înființat special pentru un „manechin și la propriu și la figurat”, de către „Cel căruia îi este scârbă de România”), să funcționeze luni de zile fără Stat de Organizare și Fișa postului cu atribuțiile personalului. Asta ce spune? Domnule Președinte! Vă spun eu: Toți cei ce ne-au condus și ne conduc, sunt niște cârcotași, niște parveniți, niște analfabeți în știința conducere, niște afaceriști pe spinarea celor mulți.... Cu lozinci de genul: „Să trăiți bine; Vor crește salariile și pensiile...; Vom construi...; Vom termina autostrăzile...; vom... vom... , cred că vom... voma de atâta bunăstare promisă. Nici urmașii urmașilor noștri nu vor scăpa de povara împrumuturilor colosale făcute.
Vezi și Tu, văd și Eu, dragă cititorule, că: fărădelegile, dezordinea, haosul sunt prezente peste tot, abisul se adâncește. De aceea „mințile luminate”, că mai sunt destule, trebuie să găsească o cale de ieșire din mocirlă. O forță colectivă este întotdeauna mai puternică decât o dictatură. Regulile elementare ale „jocului” trebuiesc respectate. Nu poți consuma mai mult decât produci, nu poți trăi la infinit numai cu „împrumuturi”, ele sunt devastatoare. Minciuna are în totdeauna picioare scurte. Ne vor blestema urmașii, și nu o să ne putem odihni nici măcar în „lutul” transformat în „vaioji” (chirpici) și ars în cărămidă de moșii și strămoșii noștri, pentru ce rămâne.

Treziți-vă! Oameni de bine!
Trebuie să ieșim din marasmul, în care am intrat...
Să curățăm „câmpia”, de scai, de mărăcine,
Prea mult se-ntinde „râia” și... cred că e păcat.

Sper ... Corneliu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mi se pare ca incepe sa vibreze atmosfera, de parca am fi in preajma meciului de fotbal dintre "FC Stihia", Olaresti Băăi" si "AS Tornada", Dosul Moldovei. Latunski brat, sa facem planul de bataie. dumneata ataci mustaria si io dau lovitura la bucatarie. in felul asta chibzuit le taiem aprovizionarea si o sa-i avem prin infometare si dezalcoolizare.
vivat intelighentia.

 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-09-25 13:40:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Să trăiți domnule general! Unde și cînd adunați trupele. Eu sînt gata. Mi-am pus pîslă în căciulă, am înlocuit țintele lipsă de la pieptarul care ține loc de armură, am uns opincile cu seu, am țesălat calul și mi-am montat coasa în poziție de atac. Anița a pregătit desaga cu merinde și plînge în surdină. Dar așa sînt muierile, zice ea: "Bădiță Tudore cred că n-o să te mai văd viu!". Și ce dacă! Erori au fost, erori sînt încă!
p.s. Să iau și boldul de cules scaieții și mărăcinii?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-25 13:04:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE