FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Părți
Text postat de Radu Oprea
Fiecare iluzie se sparge de oglinzi călătoare care migrează asemenea unor stoluri de brancardieri simulând istoria din partea cealaltă. Cu intenția vădită de a rupe fiecare oră în bucăți mici, mici, chiar foarte mici. Un fel de fluid adolescentin în care viața se scurge invers.

Partea cealaltă. Niciodată dar absolut niciodată părțile nu au au aceeași curgere. De exemplu gândul e parte și de cele mai multe ori merge în sens contrar ori ajunge cu mult înainte ca eu să ajung acolo niciodată. Și eu sunt parte. Ori așa scrie la azimut. S-a întâmplat să rămân mereu în partea cealaltă. Orizontul alunecă lin, abia perceptibil peste bucățile din care construim idei. Roșii ca ouăle de Paști ori ascuțite ca un sunet care străpunge fulgerător ochiul. Ideile aleargă nesimțite aidoma poștașului care nu tresare niciodată.

Flăcări ca niște stalactite susțin, mai susțin încă, treaz12341, ochiul trigonometric. Ticăie ca un apucat minutul acela de liniște și disperare. Așteptat, dorit ca o pasăre ce-și doarme zborul secundă cu secundă. Degeaba. Părțile aleargă ordonat dar separat. Partea cealaltă. Partea cealaltă. Nu răspunde niciodată. Și sunt aici.. Și trăiesc. Și simt. Inutil Partea cealaltă poate fi doar iluzia că eu sunt partea aceasta.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  interesant. o viziune atomista livrata dimpreuna cu diverse contradictii printre care cea a curgerii.
atunci cand "partile" se necajesc una pe alta apare constiinta, singurul liant.

nu dispun de voturi si stele. încurajari trigonometrice.
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-09-27 12:58:13
         
 
  nu stiu cum am reusit sa trec pe aici, ba stiu :)

textul asta palpită, are chemare.
si literaturizeaza putin, eu as scoate ultimii 2 "niciodata"-
si ca sa amintesc ca suntem pe net, o sa notez : imi place.
imi plac si vecinii,teribil.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-09-26 23:05:16
         
 
  Promițător. Însă trebuie să confirmi. Cu o floare ... Oricum fii binevenit. Mă și mir că până acum colții critici nu au simțit mirosul de sânge.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-26 10:06:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE