FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Situație europeică
Text postat de Emanuel Cristescu
Am vorbit la telefon astăzi cu unul dintre membrii site-lui.
M-a atenționat că o parte dintre mai tinerii membri și nu numai, sunt speriați de criticile extrem de acide și de dure care se practică pe site și în care "sunt călcați pur și simplu în picioare" Astfel că mulți au părăsit site-ul înfricoșați. În opinia mea talentul presupune ori ar trebui să presupună o mare doză de altruism. Poate mă înșel.

Recunosc, am fost foarte puțin pe site în ultimul timp și, din păcate, nu am observat fenomenul.

Eu văd lucrurile astfel: comentați textele valoroase. Pe cele care merită înstelați-le. Textele care vi se par slabe, vă recomand să le ignorați. Eventual lăsați un comentariu civilizat în care vă spuneți părerea și atât. Indiferent de reacția autorului. Pe autori, de asemenea, îi rog sa ia notă și atât. Eventual să reacționați civilizat și să nu escaladați vreo posibilă dispută.

Pe de altă parte aștept și alte puncte de vedere. Aici sau pe e-mail: [email protected]


PS
Aș propune instelarea textelor care merită, în interiorul unui comentariu, cu shift+ steluță oferind max 10 steluțe. Fiecare autor interesat își totalizează steluțele și la sfârșitul săptămânii le anunță printr-un e+mail. Un editor verifică și se întocmește clasamentul săptămânii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nicolae Tudor, te folosești de faptul că amicul Kosta și-a șters toate textele, deci și comentariile la ele, așa încît nimeni nu mai poate citi nici intervenția ta, nici comentariul meu la acea intervenție. Acolo îl atacai direct pe Kosta sub pretextul că te referi la poezia lui, iar intervenția ta era generată de o mai veche dispută personală cu autorul amintit. Eu nu am făcut decît să remarc injustețea atacului tău, într-o formă care nu îți dă dreptul să faci afirmația că te-am alungat de pe site. Profiți de lipsa dovezilor pentru a te lamenta într-un mod jalnic.

Elena Ștefan făcea vorbire despre un suflet de copil. Nu i-o fi văzit perversitatea. Se mai înșeală și pianiștii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-26 22:26:13
         
 
  Nicolae, nimeni nu are puterea sa alunge pe cineva de pe site. Uite, eu nu pot nici macar sa ma alung pe mine. Liviu Bordas, nici atat, garantez ca nu e-n stare sa ucida nicio musca. O fi o neintelegere la mijloc. Mai reflecteaza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-09-26 22:06:44
         
 
  erata: "de doua luni, de cand m-a gonit Bordas"  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-09-26 21:51:58
         
 
  Păi de ce nu ai spus-o de la început, Nicolae? Adică, te-a părăsit muza, ți-a secat izvorul, iar tu te îmbeți (și ne îmbeți) cu apă rece cum că nu ai mai scrie pe Europeea pentru că te-am gonit eu?

Nu șade frumos.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-26 21:22:45
         
 
  intind mana doar pentru a ne desparti linistiti.
eu nu mai scriu de doua luni si nu cred ca o voi mai face. nu mai simt. am devenit cititorul dv.
cu stima,
nicolae tudor
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-09-26 21:16:20
         
 
  Eu de box! (pielea vreau să zic)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-25 23:58:25
         
 
  Cine întinde primul mâna?
Postat de catre Emanuel Cristescu


Eu. Tot ca pana acum. In manusa de catifea :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-25 23:47:29
         
 
  "Cînd a întins mîna
oamenilor,
i s-a pus în ea
pomană." (Stanislaw Jerzy Lec)
noiembrie-ultima toleranță dinaintea legalizării...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-25 23:01:46
         
 
  Nicolae,

1. Faci rationamente bazate pe premise false. Stii ca eu te apreciez. Faptul ca nu te-am aparat provine din aceea ca nu am stiut. Că poate puneam o vorbă bună pe lângă domnul Liviu Bordaș să nu mai fie așa de aprig cu tine. Însă cum îl știu nu cred să fi fost incorect. Pe de alta parte de ce te certi cu oameni de la care ai ce invata?

Folosesti cuvinte care exced limbajului civilizat. Și nu este frumos.

Iar te-ai supărat ca văcarul pe sat degeaba. Când îți trece te aștept din nou. Cu texte bune și cu mai puține nemulțumiri și acuze la adresa mea și a Europeii.

În noiembrie parcă este ziua toleranței. Ce ar fi să vă împăcați toți cei care v-ați certat? Cine întinde primul mâna?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-25 22:40:00
         
 
  dar sa ma goniti de pe un sit, care nu este al dv, mi se pare o impertinenta.

Nicolae, suferi de mania persecutiei. Si de aceea a autobagarii in seama.


Cu bine,
un locuitor al mitocului Europeea
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-25 21:25:09
         
 
  faptul ca nimeni nu vi s-a opus inseamna ca aveti dreptate. Adica:
1: "nu sunt in stare sa captez atentia cititorului asa cum o face Kosta"
2: " nu manuiesc cuvantul intr-o propozitie si propozitia in fraza asemeni lui"
3: "nu sunt in stare ca creez o atmosfera credibila"
acestea sunt puncte de vedere care puteau fi exprimate cu ocazia expunerii textelor mele si pe care le puteam discuta ACOLO.

dar sa ma goniti de pe un sit, care nu este al dv, mi se pare o impertinenta. iar daca membrii acestei comunitati au tacut este treaba dumnealor, asa cum a fost si cand eu am facut comentarii critice ( dupa mintea mea... prosta!)iar posesorul creatiei m-a dat dracului de mai multe ori.
aseara mi-am retras toate textele. fiindca amfitrionul spatiului bleu in loc sa va traga de maneca, ca pe un mitocan (am facut intentionat cacofonie) intelege sa retraga nivelele celor care inteleg sa nu mai activeze in acest spatiu, confirmand astfel ca nivelul este ceva aleatoriu, o gratitudine, iar europeea este un spatiu in care o comunitate se constituie in defavoarea sau ciuda altora.
pentru mine acest fenomen nu este nici nou, nici atractiv.
cu bine.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-09-25 21:19:19
         
 
  Pierdeți teren. Concurența deja șarjează:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35664&id_comentariu=143848

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-25 15:22:06
         
 
  Nicolae Tudor, in afara de faptul ca am vorbit in numele tuturor fara sa fiu mandatat (desi cred ca eram in asentimentul multor useri de pe Europeea), nu regret nimic din ce am scris in acel comentariu. Interventia ta pe textul cu pricina era prilejuita nu de textul in sine ci de razboiul tau personal cu autorul, asa cum subliniam.

Daca interventia mea a fost de natura sa te indeparteze de pe site este doar problema ta. Nu mi-am dorit asta.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-25 12:28:14
         
 
  Gh. Recheșan,

"Să înțeleg onorate Proprietar că sunteți de acord cu afirmațiile de mai jos și cu toate acuzele care mi se aduc?"

Da. Toate observațiile sunt corecte. În plus nu mi-am imaginat că pe Europeea cineva, oricine ar fi el, ar mai putea posta un asemenea "comentariu"

Distinse coleg Gherghe Recheșan, mă aflu între Scila și Caribda. Nu pot să nu apreciez talentul de scriitor al domniei voastre însă nu pot să accept astfel de comentarii pe site-ul al cărui proprietar, cum ironic ați remarcat, sunt. Știu că spațiul public irascibilizează știu că vă veți simți ofuscat însă eu văd soluționat conflictul acesta astfel. Continuați să scrieți texte în stilul care v-a consacrat, cu umor de calitate, cu tușe caricaturale bine conturate, cu imaginație debordantă, ca să nu mai amintesc de inimitabilele texte scrise în limbaj arhaic, mă și minunez cum de reușiți astfel de transpuneri în timp, însă vă rog să renunțați la tipul acesta de comentarii aici. Amicus Plato sed magis amica veritas. Indiferent care va fi opțiunea domniei voastre vă atenționez că astfel de comentarii vor fi invalidate iar dacă veți continua mă veți obliga să vă reduc nivelul. Aceasta nu-mi afecta aprecierile mele asupra scrisului domniei voastre.
Se poate comenta constructiv, se poate utiliza ironia fină însă cel mai bine se pot ignora textele slabe ca acela la care ați pus comentariul de mai jos.
Sper că am fost clar.

"Poezia lui Adi mie îmi amintește de un banc, pe care-mi permit să-l postez aici, acum dacă colegului nostru i-a "înviat Bunica" și i s-a resurcitat elanul liric:
În fața sediului KGB din Washington, peluza era garnisită cu tăblițe pe care scria:"Nu vă [....] pe iarbă că ruginesc microfoanele!" Atenționat de presă, șeful agenției își cheamă subalternii și le sugerează ca tăblițele să onțină o exprimare civilizată și un mesaj mai criptat. A doua zi peluza conținea tăblițe inscripționate cu vorbele:
"Nu urinați pe gazon, ruginesc florile philips!" Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-21 11:25:13
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-24 09:46:16
         
 
  Să înțeleg onorate Proprietar că sunteți de acord cu afirmațiile de mai jos și cu toate acuzele care mi se aduc?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-24 08:29:01
         
 
  Roxana Alexandru

"Domnule Cristescu, dati-mi voie sa nu va cred."
Argumentați.

Cu celelalte aspecte sunt de acord.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-24 06:32:48
         
 
  Gheorghe draga,
Eu nu am sustinatori ci colegi de site cu care am relatii amicale. Si pace am sa-ti dau asa cum ti-am dat mereu. Asta a fost doar o interventie ce trebuia facuta de cineva si m-am gasit eu, mai mult accidental, fiind involvat de tine.
Sa fii iubit si sa ai pace.
Cu dragoste romaneasca,
valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-24 02:14:29
         
 
  Stai liniștit Valeriu, delațiunea și mediocritatea vor fi răsplătite!Locul tău e intangibil, bucură-te de el.
Ce am făcut eu pe acest site? Am scris în 2 ani peste 280 de texte, majoritatea lor recomandate de redacție și apreciate de colegi.Pînă azi erau vizibile, acum îmi aparțin doar mie.
Am pretenția acum doar să fiu lăsat în pace sau e prea mult pentru tine și "multiubiții" tăi susținători?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-24 01:03:58
         
 
  Gheorghe draga,
Nu e vorba de tine. E vorba de ce faci.
Roxana draga, Am impresia ca vrei sa postezi ceva si nu apare. A aparut doar o erata la ce ai postat si nu a aparut. Cred ca si chestia asta ar trebui reparata.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-24 00:57:05
         
 
  Roxana Alexandru,
Renunță la fixațiile legate de numele meu, ai stat pe europeea doar cîteva clipe, nu știi cine a scris aici, și de ce au plecat cei valoroși (indiferent de vîrsta lor)
Cînd practic am plecat de aici nu văd ce sens au opiniile tale vis-a-vis de mine!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-24 00:48:17
         
 
  typo pt ultimul typo  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-24 00:29:56
         
 
  typo ... noi avem imaginatie si putem sa intelegem ce vrem...  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-24 00:20:45
         
 
  Andrei - Adrian Ene.
Scuze, Adrian
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-24 00:11:43
         
 
  typo: „... nu-l poti apostrofa pe X cu epitete, atunci te iei de textele lui..."
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-23 23:37:18
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,
Un bun coleg mi-a explicat ce inseamna „scrisul in patratele”. Intrucat Vista se face vinovat de patratelele din textele postate, am sa scriu o perioada fara diacritice.

- „Speriati de criticile extrem de acide si de dure”? Cred ca glumiti! Este vorba de marlanie si atac la persoana. Acest lucru a fost semnalat in nenumarate randuri. In plus, daca nu-l poti apostrofa pe cineva cu epitete, atunci te iei de texte, folosind eufemisme pestilentiale sau lasand in comentariu bancuri galbene si curgatoare, ce se desanteaza tocmai din bananier(vezi comentariu lasat de Ghe Rechesan lui Andrei Ene, poezia „Vaza”). Socul il ai la inceput, atunci cand dai „buna ziua” pe site - doar ai fost invitat - si in loc de raspuns, te trezesti cu „capul spart”, apoi esti „luat la picioare”, „scuipat”. Si asta in numele culturii! Tinerii care au parasit site-ul nu erau infricosati, ci ingretosati de faptul ca, mitocania intalnita la colt de strada se desfasoara si pe un site literar.

- „Recunosc, am fost foarte puțin pe site în ultimul timp și, din păcate, nu am observat fenomenul”. Domnule Cristescu, dati-mi voie sa nu va cred.

- In sfarsit! Domnule Cristescu, ați pus punctul pe „i”!
„Eu văd lucrurile astfel: comentați textele valoroase. Pe cele care merită înstelați-le. Textele care vi se par slabe, vă recomand să le ignorați. Eventual lăsați un comentariu civilizat în care vă spuneți părerea și atât. Indiferent de reacția autorului. Pe autori, de asemenea, îi rog sa ia notă și atât. Eventual să reacționați civilizat și să nu escaladați vreo posibilă dispută.

Intr-un mediu dizarmonic, nu cred ca se poate invata, daramite sa-ti mai postezi creatia(atat cat este). Oricum va fi „scuipata”. Si de ce trebuie explicata ideea din poezie? Nu-i obligatoriu. Fiecare dintre noi are imaginatie si poate sa inteleaga ce vrea. Daca ai o propunere, foarte bine! Comenteaza civilizat, critici fara epitete si fara eufemisme dezgustatoare, fara sa te iei de cei care comenteaza un text, fara sa-i manipulezi(ceva de genul: „De ce ii dai stele, nu vezi ce zoaie a scris? Imi schimb parerea despre tine”) In opinia mea, nu merita sa comentezi nici macar cu „poezica dragutzica”(mai ales dupa ce ai incasat-o si tu!).

- „Aș propune instelarea textelor care merită, în interiorul unui comentariu, cu shift+ steluță oferind max 10 steluțe. Fiecare autor interesat își totalizează steluțele și la sfârșitul săptămânii le anunță printr-un e-mail. Un editor verifică și se întocmește clasamentul săptămânii”.

Propun eliminarea celor trei stele din prima pagina. Cu toate ca s-a descoperit „hotul” de stele, eliminam riscul recidivei. Apoi, Gheorghe Recheșan:
„De te plîngi atît de ele,
Haide bre, le-am returnat
Evident că pentru stele
Scrie orișice ratat!”

Ar trebui ca votul sa fie secret. Cu stelutele mai greu. Deja il vad pe Ghe. Rechesan contabilizand stelutele tuturor. Cred ca e buna ideea cu 10 stelute, dar sa fie subliniat in regulament: „Nu te iei de stelutza nimanui!”:))

Multa sanatate!
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-23 23:04:25
         
 
  err.1
"si nu pentru ca L.B isi..."

err2
"Cand scrierile respectivului(comentat de mine)"
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-09-23 21:07:08
         
 
  eu nu mai activez din cauza comentariului de mai jos care, dupa parerea mea, este pe langa si jignitor, si nu pentru ca isi exprima o parere despre creatia mea, am avut totdeauna textele deschise, ci pentru ca vorbeste arogant in numele tuturor fara sa fie mandatat.
"Nicolae, faptul că te faci de rîs cu un asemenea comentariu nu este pentru noi(subl. mea) o noutate. Tu pricepi din ceea ce se numește literatură tot atît cît pricepi din revoluția pe care vrei să o faci prin intermediul Forței Morale.

De fapt tu ai ce ai nu cu textul, ci cu autorul acestuia, ceea ce te descalifică.

Mai vino atunci cînd(subl. mea) vei fi în stare să captezi atenția cititorului așa cum o face Kosta. Atunci cînd vei ști să mînuiești cuvîntul în propoziție și propoziția în frază asemeni lui. Atunci cînd vei fi în stare să creezi o atmosferă credibilă.

Războiul tău mărunt cu Kosta nu ne interesează. Mai exact, pe mine unul nu mă interesează. Nu știi să-l porți cu demnitate, încerci să lovești sub centură, dar și pentru asta ești nevoit să faci niște salturi care-ți depășesc posibilitățile. Mai tre' să crești..."

ps. Cand scrierile respectivului au fost cotate de I.C., sper sa nu gresesc, "de doi bani"
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-09-23 21:01:38
         
 
  Ana draga,
Eu cred ca ar fi mai bine sa nu mai dezgropam mortii. Eu am vorbit cu domnul Corbu la telefon.
Dansul stie despre ce este vorva si a venit cu solutia de mai sus.
Ramane ca de-acum inainte sa nu se mai intample ce s-a intamplat pe site de nenumarate ori.
Multam de intelegere si sa fii iubita,
Valeriu.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-23 20:29:54
         
 
  ...Nu se paote pronunța nimeni cu privire la viitor - e un trusim. Suntem ceea ce scriem acum, iar acum nu cred în posibilitățile Anei.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-08 21:35:52

...Aș minți dacă aș spune că scrii prost
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-08 22:11:24

Pai eu ce să fi înțeles? Nu credeți în posibilități și apoi afirmați că nu scriu prost?
Acum însă mi-e limpede...merg mai departe!
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-23 20:23:12
         
 
  Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă textele ar fi apărut sub anonimat pentru o perioadă de 2 zile să zicem?! Tot la fel ar fi fost comentată "încercarea" Anei Sofian? Vă zic eu că nu și am constat asta chiar sub "Bagheta" domnului Recheșan, însă pe un alt site.În momentul în care am discutat despre filosofia bunului simț, nu m-am gândit nicio clipă la a-l jigni pe d-l Agheorghesei, nu mi-aș fi permis. Maniera utilizată mi s-a părut însă nu ironică, ci plină de sarcasm. E ca și cum ai intrat într-o clădire în care nu ai mai fost niciodată, unde-ți dorești să vizitezi, de ce nu să și expui și obișnuiții locului să te primească exact așa cum am fost eu primită pe europeea de stimabilul Agheorghesei ( tot respectul, domnule). Cu siguranță am avut ceva de învățat, nu mă ridic la pretenția steluțelor; dacă e cazul, mi le confecționez singură din carton colorat, dar nu asta e ceea ce caut; probabil timpul și efortul mă vor ajuta să merg mai departe.
Aici intră cine vrea și rămâne cine poate...depinde ce poate?! să scrie, să dea din coate, să reziste cremei elitiste, acelor, micilor răutăți sau unor criterii evidente și reale legate de ceea ce se poate numi azi literatură.
Mulțumesc înțelegerii Domniilor voastre!
Ana Sofian
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-23 20:04:36
         
 
  "Să-l vezi acum pe distinsul CTA cum va tuna și va fulgera, subtil, este adevărat"

Îmi place cum gîndiți. Situația, cum știți, e roză. Bombon.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-23 19:26:46
         
 
  Va referiti tot la vreo pilula ?!  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-23 19:13:15
         
 
  corul antic

Poate o fi aceeași placă. A ta este însă zgâriată.

Ce spuneam eu, distinse Cercel? Să-i trimitem ceva de răcelă corului! L-a tras curentul ecoliterar!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 19:09:16
         
 
  vasile iftime

Punctat la obiect. Să încercăm să renunțăm la "excesul de bășcălie, mitocănie, obrăznicie și ,,căutatul nodului în papură" Este un apel sincer către toți membrii site-ului.

Cei care doresc să-și facă un cont după ce se inscriu să-mi trimită numele sub care s-au înscris și denumirea "userului" pe adresa [email protected]

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 19:06:08
         
 
  ca la sedintele de partid :)
dai si lupta si dai, inca doua trei ocoale
si-ajungem iar la aceleasi reci sarmale.

caldura care ar iesi din agitatie este compensata de curentul (vântul) iscat de vitezei ocolisurilor.


pai sa mai asteptam si alte bancuri?
:) :) :)
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-09-23 19:00:56
         
 
  Ideea de a înstela textele în cadrul comentariului îmi aparține, ce-i drept eu acordam steluțele până la 5 însă am fost nevoit să renunț la ea tocmai datorită indicațiilor mai marilor acestui site (există un sistem de evaluare), nu cred că se abuzează în critică extremă, alta-i problema care ar trebui să vă dea de gândit, am încercat să o fac cunoscută de câteva ori trimițându-vă câteva semnale, este aproape imposibil să devii membru EUROPEEA, după mai mute încercări (uneori de ordinul zecilor) ești anunțat că ai fost acceptat și că vei primi un mail căruia va trebui să dai acceptul, mail care lipsește cu desăvârșire. Poate că eu nu mă pricep dar ,,la fel de nepricepuți,, au fost și câțiva copii de la cenaclu ION PILLAT din Botoșani, nici ei nu au reușit. O altă problemă a acestui site însumează lipsa obiectivității, excesul de bășcălie, mitocănie, obrăznicie și ,,căutatul nodului în papură. Eu cred că un singur cuvânt ar trebui să caracterizeze acest spațiu virtual, acela se numește ATELIER.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-09-23 18:59:34
         
 
  Am plecat. Ne "vedem" poate mai târziu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:59:33
         
 
  Valeriu Cercel

Este foarte clar în teorie. Să vedem în practică. Să-l vezi acum pe distinsul CTA cum va tuna și va fulgera, subtil, este adevărat, ceva în genul "în sfârșit Europeea și găsit direcția" ori domnului Corbu bancurile i se potrivesc mănușă, ș.a.m.d, împotriva acestor comentarii care sper eu pot detensiona situația care, cred eu, este departe de cea sugerată de către distinsul stilist medievist!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:57:25
         
 
  GH Recheșan,

Doi copii primesc de Crăciun cadouri. Primul, o bicicletă superbă. Începe să se vaite. Acum o să învăț să merg cu bicicleta, o să ajung pe stradă, o să mă lovesc de vreo piatră, o să cad, o să-mi rup vreo mână, poate și vreun picior, o să fiu internat în spital, offf ce cadou nesuferit. Despachetează și celălat. O balegă de cal! fericit strigă: înseamnă că trebuie să fie și vreun căluț pe aici. Diferență de percepție a realității. Eu sunt un optimist incurabil. Și văd mereu bleul în roz!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:51:55
         
 
  Dacă vizam conotații, probabil aș fi folosit un termen ca "pajiște" ori altceva. Apoi, bancul ăsta chiar există, nu-i inventat de mine. Bineînțeles că are trimitere, dar nu la vreun sistem literar, ci la situația de mai jos și atât.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:47:53
         
 
  Am gustat bancul. Dacă te-ai gândit ori nu "incinta" poate face trimitere inclusiv la un sistem literar. De aceea nu am prea m-am bucurat de posibila conotație. Însă îți acord prezumția de sinceritate și de simplă întâmplare. Adică nu a fost cu intenție. Așa-i?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:43:52
         
 
  erate:Parpanghel desenează...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-23 18:41:55
         
 
  Sper că nu tenismanul :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:41:10
         
 
  am și eu un banc:
Un grup de rommi(să nu fiu acuzat de discriminare)stabilesc o nouă organizare statală.
Cala orice inițiativă de acest fel de pune problema stindardului adecvat noului stat. Parpanghel o stemă care reprezenta: o cioară, o vioară și o grămadă de fecale! Întrebat cuma juns la această imagine răspunde:
Cioara e nația, vioara vocația și c...l, situația!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-23 18:41:09
         
 
  Domnule Cristescu,
Mesajul dumneavoastra este foarte clar si nu cred ca ar mai fi nevoie de niciun comentariu.
Ignorati comentariul lui Gheorghe caci el e suparat si atunci cand nu e.
Deci, de-acum inainte asa se va merge cum ne-ati propus dumneavoastra mai sus.
Minunat.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-23 18:40:14
         
 
  Intoleranța la frustrare face multe victime. Că tot îmi spuse AAA un banc, vă spun și eu două povesti:

"liber stânga, liber dreapta" au fost ultimile lui cuvinte. Și "Aici zace Ivaniseveci, care a avut prioritate!"

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:39:19
         
 
  D-le Cristescu, chiar nimic tendențios! Doar umor. Poate puțin cam negru. Vă știam un om spiritual...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:38:55
         
 
  erată: CURAT ECOLITERAR; MONȘER!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-23 18:37:25
         
 
  Bancul? Da. Cam morbid și excesiv tendențios. Ajung să prefer mult hulita junglă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:35:09
         
 
  Agent Vrăbete de la poliția comunitară raportează:în ziua de 17.09.2009, deplasîndu-mă pe raza localității Prozodari, comuna Cratima am fost sesizat asupra unui viol.Un grup de școlari nedisciplinați au agresat niște zburătoare nevinovate care dădeau o petrecere în centrul orașului, la kilometrul 0 o plus-minus 2 hectometri
Profitînd de busculada creată cetățeanca MP legitimată matematiciană și poetă, a construit pe perimetrul infracțiunii un regat?! Înteresîndu-mă io cine-i regele, susnumita m-a luat la mișto, neținînd seama că mă aflu în ecserciț de focțiune, zicînd că n-am fost invitat în alaiu' ce se desfășura taman atunci.Prin urmare cer pedespsirea susnumitei păntru tulburarea liniștii publice, că a făcut scandal poetic și subminarea forme de orînduire statală.
Trăiască Republica România(mă rog cu toate diasporele limitrofe)
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-18 11:59:21
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35589

Răspunsul:
Mai Gheorghe,
Si aici ti-ai lasat fecalele mai,
Cand ti-am spus ca tu vrei sa ne arati ca esti mitocam si neam prost nu m-ai crezut.

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-18 15:03:00

Curat ecologic, monșer!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-23 18:33:39
         
 
  I-am "aneantizat" manifestăile , iar răspunsu-i a fost unul care privea persoana. Eu am acoperire literară, ea una juridică. Observați nuanță...


Să vă spun un banc:

Paznicul de cimitir. Noaptea. Fuma stând lângă o groapă, care iși astepta oaspetele de mâine. Un schelet, pus pe șotii, se apropie prin spatele paznicului:

-Buhu hu!

Paznicul, glacial, se întoarce cu mișcări slow motion, îl privește, și iși continuă țigara. Scheletul, surprins, mai încearcă o dată:

-Bu hu hu!

Paznicul, gheață.
Scheletul se enervează:
-Bă, sunt schelet, uite, numai oase, e noapte. Bu hu hu!
Paznicul, nimic!
Văzând asta, scheletul pelacă, se apropie de poarta cimitirului și dă s-o sară, când se trezește cu o lopată în cap și cade la picioarele paznicului.

Paznicul: glumin, glumim, dar în incintă!

...


Nu escaladăm, ne jucăm în curte.


V-a plăcut bancul?

 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:30:40
         
 
  Am spus "de înțeles". Nu de scuzat. Am încercat să reproduc mecanismul conflictului. Adică tu o aneantizezi iar ea sa nu spuna nimic? Iar ceea ce a spus este sugerativ. Nu este explicit. Adică, juridic, are acoperire legală. Inferența ai făcut-o tu.
Adrian eu zic să nu escaladăm. Cred că în comentariul anterior am fost clar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 18:21:02
         
 
  "iar acum nu cred în posibilitățile Anei" Era vorba de referiri la text. Aici ai fost excesiv." - e o referire la textele dintr-un prezent. Nu-i excesiv deloc.

"Eu am studiat doar filosofia bunului simț, Adrian" - de ce eufemismul pentru "ești nesimțit" este de înțeles? Să fie oare vorba de o toleranță aposteriori excerptată dintr-un fluture care a evitat plasa ecoliterară? Nu sunt Maica Tereza. Nici măcar muica Omida.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:08:40
         
 
  "iar acum nu cred în posibilitățile Anei" Era vorba de referiri la text. Aici ai fost excesiv.

"Eu am studiat doar filosofia bunului simț, Adrian" La limita regulamentului însă de înțeles.

Și gata conflictul!

Spațiul public irascibilizează. Vă sugerez tuturor să aveți mai mult tact.

Și apoi adaptați-vă situațiilor. Nu se trage cu tunul în fluturi. Pentru că numai entomologii profesioniști eventual pot ști care va deveni pupa ce va produce mătasea.

Polemizați cu cei care vă sunt pe măsură ori cu aceia care sunt aroganți sau, cum spunea CTA într-un comentariu, își depășesc statutul și vor să impună prostul gust ca valoare.

Fac apel la înțelegerea, talentul și discernământul necesare pentru a evolua pe un spațiu public și care ar trebui să nu lipsească niciunuia dintre membrii site-ului Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-23 17:32:54
         
 
  Coemtnariul meu la un text semnat Ana Sofian:

"Obiectiv și referindu-mă la textul de față, culeg: "cumpănă, pleoapei, trup, sugruma, gene, srpințar, muiată, rugine, oarbe, muririi". Ei, strict din punct de vedere acustic, acest text este departe de "albul" postmodern. Apoi, sintagme de genul "hamacul pleoapei", "soarele toamnei", zborul muririi" nu vor respira sub niciun stilou din lume. Inversiunile nu se mai folosesc prea mult nici în textele clasice ale vremii, darămite în textele albe. Urmând, ideile astea care-și află originea numai în suflet, deci care nu pot fi atacabile, sunt un apanaj periculos ori pervers; există totuși și o poezie cerebrală. Fluturii și albinele zboară prin flori, oamenii iubesc, adevărat, dar e bine uneri să explici acest fenomen și prin materie cenușie. "Prefer doar să pipăi. / Oarbe în zborul muririi, / degetele mele știu să contureze
jocuri de lumină." - niciun strop de sugestie.
"O pasăre, pe genele închise de vreme, dor lipise" - descriere și atât, etc.

...Nu se paote pronunța nimeni cu privire la viitor - e un trusim. Suntem ceea ce scriem acum, iar acum nu cred în posibilitățile Anei. Asta nu înseamnă că nici altcineva, ori ea însăși."

Răspunsul dânsei:

"JUR CA NU MAI SCRIU NIMIC:::
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-08 21:40:43"

Revenirea mea:

" Ana, dacă nu mai scrii din cauza mea, ține minte că eu-s mofturos și insensibil. Pe deasupra, ori pe dedesubt, am terminat și filosofia. Deci nu mă lua în seamă!
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-08 21:43:35"

Răspunsul dânsei:

"Eu am studiat doar filosofia bunului simț, Adrian, alta nu cunosc!Aș vrea să văd comentarii de genul ăsta și la "mai marii" site-ului...când apare unul nou, mic și prost pe deasupra, săriți pe el și-l ucideți! Întâmplător sunt om la catedră, dar niciodată nu voi proceda așa cu elevii mei.Am răbdare cu carul. Și dacă îi zici unui om că nu poate, că nu știe, la un moment dat chiar va ajunge să creadă asta.Potențialul meu e subliminal, scriu nu ca să fiu studiată la literatură, ci pentru că simt.PUNCT. "


Q.E.D


 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 17:20:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE