FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vei mai fi langa mine si maine?
Text postat de Label Black
Vei mai fi langa mine si maine? M-a intrebat…
Bineinteles, i-am raspuns - desi mi-am dat seama cat de mult se rahatise situatia.. Gandul ca trebuia sa moara apasase shut down in intregul meu circuit mintal. Voiam sa aprind o tigara, dar prin asta n-as fi facut decat sa gadil prezentul care-mi devenise dusman. O iubeam. Am urcat cu ea in brate cinci etaje, am asezat-o in pat si-am deschis fereastra. Ma temeam ca o sa trebuiasca sa raman toata noaptea sa fac ceaiuri si sa fierb lapte. Cand am vazut-o pe sora-sa m-am linistit, asezandu-ma pe fotoliu. Dormitorul ei era mic, daca trageai o basina trebuia sa lasi geamul deschis minute bune pentru a se aerisi. In schimb era frumos aranjat, ornamente simple si de bun gust – predominant alb, asortat in cateva colturi cu mostre – roz-marin. Multe icoane – tipic bolnavilor, doua poze – una in care ma infatisam eu, la majoratul ei, tinand si paharul de Jack si tigara in aceeasi mana si una in care era ea pe o stanca.
Ti-au adus olita? Am intrebat-o simtind in inima sute de intepaturi de cutit. As fi vrut sa ninga in acea clipa si toata zapada sa se astearna peste camera ei. Peste sufletul ei. Sa curete mizeria si sa-i schimbe destinul. Cand? Am continuat cu o alta intrebare.
La o saptamana dupa ce-ai plecat, mi-a spus.
N-am stiut cum sa reactionez. Nu desluseam nici macar micile parti ale existentei noastre comune. Cand am plecat de acolo? Cand am incetat sa i-o mai pun pe birou?.. Cand mi-am carat laptop-ul, toalele, cartile? M-am trezit involuntar cu lacrimi. Era gata. Asta era sfarsitul si nici un Dumnezeu dintre cei cunoscuti nu ar fi putut sa schimbe ceva.. Totusi, gandul ca nu trebuia sa raman acolo ma linistea. Dupa ce a adormit m-am tirat in sufragerie sa frig un Jack. Era iarna si fereastra deschisa. Intre mine si atmosfera nu mai traia nici o biserica. Nici un popa pedofil capabil sa spovedeasca. Nici o natura in stare sa creeze noi anotimpuri. Nimic.
Mi-am luat geaca si-am iesit in graba. Ingerii incepusera sa cada din ceruri si olitele se umplusera pana la refuz. Era destul de devreme. M-am poticnit de bara de fier din bloc, am privit usa apartamentului si-am inceput sa plang. Am stat in bezna cateva momente apoi am luat-o la goana spre Minerva.” Imi amintesc cum m-am intors cu ea intr-o seara de la Minerva. Prima oara cand am condus Megane-ul lu ta-su. Afara fulgera, era toamna si noi ascultam in masina – Ugly Kids Joe – Cat s in the Cradle. Tampita cumparase o sticla de Jack si sarbatorea victoria Stelei. A coborat de vreo cinci ori sa borasca, moment in care penisul imi stagnase precum Everestul fara alpinisti. Am fumat in masina cat ne-au tinut plamanii, in special pentru ca latraul de ta-su ne-a interzis vehement acest lucru. Ne-am retras pe bancheta din spate. Statea deasupra, recitandu-mi catrene din Shakespeare in timp ce fesele-i desenau pe mine armate de ingeri. Stomacul imi devenise numaratoarea opturilor angelice, in timp ce inauntrul lui traia doar o jumatate de sticla de Jack. Cealalta era risipita-n boscheti!! Cand am ajuns acasa, am descatusat o cutie de cola si m-am intins in dreapta patului, langa sora-sa, asteptandu-o sa vina de la baie. Pentru un moment am sperat ca nu vine”…
Afara era frig si din spatele cartierului, in aglomeratia aceea de blocuri si cladiri, in sunetul acela de motor de masina si tramvai, i-am privit din nou fereastra. Era inchisa. Inauntru-intuneric. La geamul celalalt sora-sa isi facea unghiile. Am oprit masina pe o strada pustie in care niste prostituate tembele facusera ditamai focul de tabara. Mergand spre ele, m-am intrebat de ce fac asta. Nici un raspuns. Am lasat in gura acelei brunete tone de necaz si tristeti. Poezii neterminate si suflete aproape moarte. Departe, in dormitorul care candva fusese al meu, o voce ma intreba continuu – Vei mai fi langa mine si maine? Stigmatul acestei formulari a lasat asupra mea durerea pe care o lasa asupra unui viu moartea celei mai dragi persoane. Degeaba m-am intors dupa aceea cu lapticul in palme, ea isi gasise ingerul, iar eu trebuia sa caut prin tomberoane adresa si numarul lui de telefon.
Vei mai fi langa mine si maine?... mi-am intrebat dupa cateva luni prostituata..
Desigur, dragule. Maine este la reducere…
Am zambit amar amestecandu-i printre dinti sute de copii. Toti cu privirea la etajul cinci.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Rechesane, te asigur ca lucrez la ea. Se poate o solutie ecologica. gandesc
A.A.A - asta pentru ca e la reducere. haz de necaz. tre` refacuta. Sau reciclata ca sa fim ecologici..
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-23 18:23:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu era pe moarte, era o prostituată. Ok. Folsoeşti exagerat "Jack". Dacă aş fi Emanuel Cristescu, te-aş acuza de reclamă mascată :P.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-23 18:12:17
         
 
  Din această "bălmăjeală" ar putea îmboboci o nuvelă faină...da' tranşant de neecologică  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-23 18:03:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE