FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
formatare
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


N-aș face aceste remarci acide la adresa managementului dacă patronul site-ului nu ar fi supralicitat de nenumărate ori calitatea softului, prestația sa și a informaticienilor care abundă în jurul său.


În principiu, un site de calitate (minimă), în anul de grație 2009, permite formatarea textului cu măcar cîteva butoane aflate într-o bară deasupra casetei în care se scrie textul. În caz contrar, aceste formatări pot fi făcute doar folosind codul html pentru orice formatare alta decît cea implicită. Ceea ce implică și cunoștințe și un mare efort și o atenție concentrată.


Europeea se remarcă însă prin faptul că nu numai că nu are prevăzute în soft butoanele respective, dar are și alte hibe. Una, știută de cei mai vechi și care a durat mai mult de un an, a fost aceea că nu se puteau scrie ghilimele. Înainte de a fi corectată, ni s-a recomandat să dublăm ghilimelele sau în codul html copiat pentru imagini sau embed să le înlocuim cu un fel de apostrof drept (nu înclinat). Altă hibă este că nu se pot da linkuri sau, mai corect, dacă totuși le dai cu ajutorul codului, ele nu sînt vizibile pentru că textul lor are culoarea fondului paginii.


Celor care vor totuși să facă acest lucru le dau o soluție simplă și eficace:


· Scrieți textul în word cu toate formatările pe care le doriți

· Copiați-l și lipiți-l în caseta text a unui blog (exemplific pe unul din platforma blogger/google) la tagul (urechiușa) Scrieți

· Schimbați apoi pe tagul Editați Html – tot textul vostru va fi scris automat în cod

· Faceți clic oriunde în text apăsînd butonul drept al mouse-ului și alegeți Selectează tot și apoi copiați selecția

· Lipiți ceea ce ați copiat în caseta Conținut pe Europeea


Veți obține un text cu toate formatările făcute în word. Poate încerca și domnul Corbu.





O aplicație o puteți vedea și la textul Alean.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE