FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Frânturi dintr-o zi importantă
Text postat de Ana Sofian
M-am așezat cuminte în fața ferestrei prin care lumina năpădise ca într-o fulgerare;pe o geană am oprit două, trei fire de licăr. Nu știam dacă e bine să-mi deschid ochii, să te privesc dincolo de adâncul ce mi se căsca înainte-mi ori de câte ori încercam să mă apropii de tine. Priponisem în palmele mele strigătul acela năpraznic din nopțile albe, îl frâmântam în mii de feluri încercând să-i găsesc atâtea înțelesuri...parcă te văd, răsucindu-ți chipul nemulțumit de cuvinte_ un vechi defect al meu, acela de a privi lucrurile în oglindă. Poate că deseori, m-au speriat realitățile și atunci am preferat să privesc doar imagini strecurate printre ape! Tu n-aveai de unde să știi că strigătele acelea mi se îndesau deseori în minte, convulsii ale unei ființe căreia îi place lupta, deși se face ghem de ace. Îmi propusesem să tac, să nu te mai scot deloc la plimbare, dar știu că, dacă aș fi făcut asta, dansul meu și-ar fi pierdut nota de sublim și oare cui nu i-ar plăcea să transforme viața într-un dans?!...mă ridic pe poante, mă răsucesc ușor, o piruetă...două...trei...pasul alunecă și gândurile se pierd între falduri de mătase...foșnet tăcut ți se strecoară încet în brațele care se deschid ca o arcadă. Nu te pot sili să-mi urmezi pașii, dar te pot ruga să încerci, cine știe ?!..poate așa se nasc împletirile de suflet din care vom construi frânghii trainice cu care să ne sugrumăm singurătățile în doi...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Patrocle, m-am tampit, dracului.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:43:42
         
 
  Ana,
"napadise" "licar" " priponisem" " mi se indesau" suna ca dracu. E ca si cum Duduia Lizuca i-ar face declaratii chinologice lui Patriciu.

In rest, mi-a placut. "poate așa se nasc împletirile de suflet din care vom construi frânghii trainice cu care să ne sugrumăm singurătățile în doi.." asta e bestial, daca nu ai gresit si chiar te-ai gandit la singuratatea in cuplu.
Votez. Pozitiv.

Falduri de matase m-a dat gata. Anulez jumatate de vot.
Notre respect!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:43:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu știu care vor fi fost intențiile autoarei scriind acest text; e un poem în proză? Atunci fragmentările frazelor, clișeele, imaginile alandala, îndepărtează orice demers liric.
E un fragment de jurnal? Ce poți înțelege din el? Că autoarea nu știe dacă e bine să deschidă ochii la fulgerarea luminii, că priponise un strigăt între palme, că un defect vechi al ei este să nu privească lucrurile în oglindă și-i place să construiască din împletirile trainice frănghii de sugrumat singurătățile în doi,că e o ființă căreia îi place lupta deși se face ghem de ace?
Cred că în primul rînd ar trebui să-și limpezească prioritățile:vrea să comunice oareșce cititorului sau se complace în exhibări întortocheate, ambiguități personalizate și sintagme ilogice care nu duc nicicăieri, nici măcar spre un fragment dintr-o zi oarecare!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-01 09:22:18
         
 
  Bun venit, Ana,

Mi-a placut poezia ta (caci poezie este). Exista un cuvant care-mi pare dulceag, si acela este "minunat". El poate fi omis, cred, caci se subantzelege in contextul dat.

Ideea impletirilor de suflet in franghii care sugruma singuratatile mi-a placut in mod deosebit.

Vot,

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-08-31 23:20:44
         
 
   
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-31 20:56:21
         
 
  Ana,
colega Tea nu scapă nimic, însă am curajul să spun că prin venirea ta, Europeea a câștigat un autor cu reale calități literar-artistice.
Felicitări pentru poezie!(eu nu văd proza)
Vot
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-31 20:56:14
         
 
  De câte ori am încercat să cochetez cu proza, mi s-a strecurat poezia printre degetele minții!Probabil ține de factura unui profil pe care-l moștenesc ..cu vârf și îndesat!
Mulțumesc trecerii și atenției acordate!
Ana
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-08-31 17:45:12
         
 
  o proza care "trece" prin poezie, Ana!
cateva "dragalasenii" le-as elimina: "mutrisoara"....
as zice: "imagini strecurate prin ape..."...fara "argint" (cliche)

Mi-a placut "ghem de ace" pentru ideea aceea de ...refuz, opozitie, batalie chiar.

oricum, un text bun care promite proza (de calitate)

cu prietenie,

calvar si vot
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-08-31 17:05:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE