FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Cioaca, cu tot respectul meu!
Text postat de ecsintescu virtual
Domnule Cioaca,
Sunt extrem de incantat pentru ca ma comentati. Chiar daca ideologic, cel putin apriori, putem fi combatanti, ca sa zic asa, sunt multe puncte de vedere ale dumneavoastra pe care le respect.
Sa le luam pe rand.
1. Traian Basescu este un presedinte popular. Hahaie, danseaza si chiuie, are un limbaj al urbei, al vulgului. Nu are nimic regal sau aristocratic. Carisma sa este devastatoare. Are ingredientele romanului. Le pileste, si inca zdravan, isi vara.., ( vorba medicului lui Carol I, tara frumoasa, oameni frumosi dar prea mult p..mo-tii!), are tiitoare, ( fapt simptomatic la toti despotii luminati ai acestei tari, exceptandu-l pe Ceausescu)si foarte decent.
Din pacate este si un presedinte populist. A promis ca ne va scapa de coruptie. Se pare ca Udrea si Ridzi si Eba sunt veritabile gauri negre ale bugetului de Stat. Apropos de Udrea, Basescu se inscrie in trendul barbatilor de stat virili ai Europei si ai lumii. Berlusconi, Sarkozy... Si, de ce nu Bill Clinton, care a lansat moda. Numai ca Bill, asa patat cum era, a reusit sa faca economia americana sa duduie. Si a mai dat si cateva torpile in Libia, aprinse de la trabucul bucuclas. (Nicio referire la traficul de armament cu teroristii, acuzatie complet cretina si manipulatorie, in opinia mea).
Traian Basescu are o problema. Cu propriul comportament. Se crede, extrem de decent, ca fiind personaj providential. Aici e problema. Nu ca fura Udrea sau fratele lui. In Romania se fura si se va fura. Tepes a intrat in legenda, tocmai ca ne-a placut spertul. Pericolul Romaniei este dictatura. Banuiesc, stiti ce inseamna. Basescu a dovedit, cu maxima decenta, ca este un dictator. Cazul Patriciu este elocvent. Se ia un potent om de afaceri, i se asculta ilegal telefoanele si apoi se aresteaza. Se baga in celula insalubra si se asteapta. Din fericire, institutiile Statului Roman creat de Revolutie si Ion Iliescu, comunistul ala totalitar, au functionat. Patriciu a dat SRI in judecata si a castigat. Patriciu este acum un om liber, singurul care si-a demonstrat nevinovatia, chiar daca aceasta se prezuma. De ce? Pentru ca a avut bani. Miscatori. Altfel putrezea in temnita alaturi de gaozari si tiganci imputite. Paradoxal, Dinu Patriciu a reprezentat triumful democratiei asupra "decentei" lui Traian Basescu. Un presedinte popular care organizeaza targuri de oi si nu parade de 23 august..
2. Nu e vorba de locul unde isi pune, sau depune, Ecsintescu ouale. Niciodata nu a avut simtul cuibarului, chiar daca in ultimul timp prefera siguranta data de culcus, in locul eclozarii, asta sentimental vorbind. Sorin Oprescu este un primar care aplica legea. Este un primar care injura de trei ori mai mult ca Basescu, atunci cand e bombardat in presa cu ineptii. Este un om care saruta mana femeii de serviciu si suna in miez de noapte sa intrebe daca esti bine. Este un om, care hahaie fara sa fie ostentativ si care plange fara ca draga Stolo sa fie prin zona. Este un independent care a reusit sa zguduie sistemul transpartinic al coruptiei si jocului de interese. Sorin Oprescu este un mare patriot. Sorin Oprescu a citit si etichete de vodca dar si tratate medicale. Sorin Oprescu este prietenul meu. Chiar daca il voi vota din convingere si nu din afect. Asa cum l-am votat pe Basescu. ( Sper sa nu am ocazia sa ma dezic de faptele sale, ca presedinte, aici pe acest site, peste cativa ani. )
3. Ion Iliescu a reusit trecerea de la comunism la democratie autentica fara ca teritoriul Romaniei sa fie hacuit. A condus Romania democrata in cele mai grele momente ale sale. A facut o singura gresala. Fiind obsedat, probabil, de anatema de comunist a fost un presedinte prea democrat. A respectat Constitutia, creeata in asa fel incat ea sa nu fie interpretabila. Au fost momente cand trebuia sa fie jucator. Mai ales ca nu furase Flota, nu avea casa in Mihaileanu, nu avea frate afacerist si nu avea fete cu implanturi Luxten. Si nici tiitoare dansatoare.
4. Vadim Tudor a tinut fiara hortysta in frau. Plus ca, e un mare pamfletar, deci un literat.
Fara el, ideea de Romanie Mare, dezideratul de veacuri al acestui popor umilit de istorie, ar fi fost de domeniul fantasmagoricului.
5. Emil Constantinescu. Un presedinte obosit.


Domnule Cioaca, cam atat. Este paradoxal atunci cand oamenii care au fugit de dictatura, cred despre Basescu ca este un presedinte decent,. Dar este opinia dumneavoastra, pe care o salut si o respect. In conformitate cu uriasa regula a celui mai orgolios patron de site literar, ma refer la domnul Corbu si la deplinna libertate de expresie. Ma bucur ca m-ati comentat si ma bucur ca romanii adevarati de dincolo de tara VOTEAZA! Daca nu votezi, nu existi.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Corect  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-27 04:57:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  NU, marea dvs pupila, care seamana cu o coperta de cartea, si care a spus ca dvs sunteti in nebunia aia gudurala!!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-27 04:54:22
         
 
  Imi cer scuze. CU PLECACIUNI, IN FATA DOMNULUI POET ATILLA RATZ, CARE A FOST FACUT PRAF DE LOREDANA cRISTEA, POETA NUMBER ONE A DOMNULUI ION CORBU.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-27 04:51:58
         
 
  ma asteptam sa dormiti. Despotism inseamna arbitrariul calaului, chestie criminogena, Foucalt
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-27 04:49:30
         
 
  1. Știu vei argumenta "am zis despoți luminați" și vei invoca excepția de "despot luminat" Te înșeli. Despotism înseamnă, printre altele și arbitrariu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-27 04:19:41
         
 
  1.

„are tiitoare, ( fapt simptomatic la toti despotii luminati ai acestei tari, exceptandu-l pe Ceausescu)si foarte decent.”

„3. Ion Iliescu […..]nu furase Flota, nu avea casa in Mihaileanu, nu avea frate afacerist si nu avea fete cu implanturi Luxten. Si nici tiitoare dansatoare.”

Ar trebui evitată contradicția. Pentru acuratețea mesajului. Altfel decredibilizează textul.

2.
„4. Vadim Tudor a tinut fiara hortysta in frau.” Mă desolidarizez și resping această aserțiune. Întâi, prin prisma spiritului europeic. Al doilea prin prisma noneficienței demersului lui Vadim Tudor. Minoritatea maghiară a obținut TOT CE ȘI-A DORIT. Dacă nu ar fi avut motivația Vadim, nu ar fi mers atât de departe. Îns㠄fiara hortyst㔠este extremism curat și m-aș bucura să înțelegi excesivitatea și să o retragi. Pretențiile minorității maghiare, unele excesive ele însele, nu pot fi denominate „fiara hortystă”

3.
„Patriciu este acum un om liber, singurul care si-a demonstrat nevinovatia,” Nu singurul care și-a cumpărat nevinovăția.

4. Ascensiunea lui Băsescu Ui poate și trebuie să fie oprită. Dacă sceneta răpirii jurnaliștilor mai poate fi uitată, dac㠄preocupările locative” mai pot fi înțelese, dacă profeminismul excesiv nu este deloc puritan și multe altele, ei bine izolarea României, aducerea României pe ultimul loc european și înfrângerea ipocrită a democrației (EBA, audierea Udrea, etc) nu pot fi tolerate. Atacă fibra noastră existențială și ne sfidează intelectul. Distruge ultima redută: speranța. Până nu va fi prea târziu, trebuie oprit. Și cred că ai dreptate. Geoană nu poate depăși insectarizarea iliesciană, Crin devine aproape gongoric și pare rupt de realitate. Ceilalți nu contează. Un singur om poate opri ascensiunea lui Băsescu Ui: Oprescu. Însă mai are multe de făcut.

5.
Nu mai invoca patronul site-ului. Se înscrie într-o encomiastică pe care știu că nu o practici. Iar eu nu o doresc. Scrie literatură bună. Europică. Adică ecoliterară.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-27 04:11:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE