FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Când comentați
Text postat de Emanuel Cristescu
Când comentați, scrieți întotdeauna pe primul rând din casetă.

Când doriți să insertați fotografii sau filmulețe, scrieți întotdeauna pe primul rând minim un cuvânt și apoi link-urile către foto ori film. Altfel se produc anomalii pe site. Luați apelul meu ca pe o "rugăminte imperativă".

Vă mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Forza Nevropeia!"

Nu știu ce reacție va avea.

Ați folosit "i-ul" intenționat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 09:55:19
         
 
  Venerabile, rămîne cum bine a zis dom' Mitică, atunci și-n veci. Forza Nevropeia!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-23 08:40:56
         
 
  Batrane, o sa-mi fie dor de tine!

Si nu uita, ramane ca-n seara aia!!!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 02:01:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sper ca nu i-ati redus nivelul Domnului Peia.
V-as ruga sa n-o faceti.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 01:07:19
         
 
  Pentru textele obscene, ecsintescu a fost sancționat și mult timp a avut nivelul redus la 10. A demonstrat apoi că se poate autocenzura și poate respecta regulamentul Europeea. Fapt pentru care i-a fost redat nivelul.

Repostarea de către un alt user a acelor texte obscene a dus la aceeași măsură.

Europeea are mijloacele tehnice de a se apăra.

PS. Nu mizați pe ceea ce probabil unii, interpretați a fi slăbiciune din partea mea. Este doar toleranță și înțelegere în limitele bunei cuviințe.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 01:06:14
         
 
  Domnule Peia, imi pare rau ca suferiti. Pe bune. dAR NU AVETI CU CE! asta e.
Daca tot vreti sa ma reeducati, comportati-va exemplar. In raport cu varsta si cu experienta de viata a dvs. Pana acum m-ati provocat. Si v-am tras-o. Daca ma convingeti ca sunteti un model de urmat am sa va strang mana. Stiu ca sunt mic, ca un licurici pentru dumneavoastra, si ca v-a placut sa fiu licurici, dar cred ca, datorita varstei, ar trebui sa-mi fiti studiu de caz.
Sa fiti iubit.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 01:05:01
         
 
  "rugăminte imperativă"
Ce pot să spun? Nu ați remarcat ghilimelele? Ori le+ați remarcat și nu vă spun nimic. Păcat! însă puteți insista. Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 01:01:25
         
 
  "rugăminte imperativă"

Sintagmă simptomatică. De un umor involuntar. Am mai văzut ceva asemănător la un popă care pusese un avertisment pe gardul bisericii:

RUGĂM PARCAREA INTERZISĂ





 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-23 00:59:17
         
 
  Păstrează-l, mr Corbu.
Șterge-te cu el la pudoare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:55:41
         
 
  Mr Corbu, ați amuțit?
Iacă adevărul gol-goluț!
Nu pe mine m-a murdărit nemernicul.
Ci ideea de umanitate!
Caștigul milenar al spiritului. Pentru asta, stîlpul infamiei este o pedeapsă măruntă a acestui declasat.
Și domnia ta ni-l servești de model!!!!?
Îl lași să ne dea lecții de conduită politică și socială?!!!
Vai!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:54:38
         
 
  3:48  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:52:44
         
 
  Ajungeti inaintea mea. Varsta, suferintele.

Domnule Corbu, va conjur sa nu-i ridicati nivelul. Omul asta respira datorita Europeei.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:52:06
         
 
  Domnule Peia, sunteti masochist.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:50:32
         
 
  Sunt perfect de acord. Limbajul postarii dvs lasa de dorit.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:49:25
         
 
  Mai vreți?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:47:35
         
 
  Acesta e un atac la persoana. Din pacate pentru varsta dumneavoastra ve-ti cunoaste inainte acest fapt iminent fiecaruia.

Am o curiozitate, dvs nu va puteti apara singur?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:41:52
         
 
  Bucurați-vă, dle Corbu!
Iată, pruncul iubit vă susține vorbăraia goală despre democrația fățarnică a nimicului.
Ăsta nu se va îndrepta decît atunci cnd viermii îi vor umple gura!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:40:11
         
 
  Domnule Corbu, notre respect! Chiar daca mi-ati radiat unele commuri, aberant zic eu, va respect.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:39:54
         
 
  Unde vedeti aici atacul la persoana? Despre care seara fac referire? Eu ma refeream la serile petrecute pe mess. Domnule Peia, sunteti un paracios.
Ramane ca in seara aia!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:38:31
         
 
  Domnule Peia,

Eu nu sunt moașă comunală. Sunteți major. Dacă intrați în polemică cu ecsintescu să nu sperați în întoarcerea obrazului cum nici el nu cred că se așteaptă la așa ceva din partea domniei voastre. În plus nu este corect să vă plângeți la mine. Eu, fără ură și părtinire voi reduce nivelul oricăruia dintre domniile voastre, chiar amândurora dacă veți încălca regulamentul.

Atât.
Nu am partipri cu niciunul dintre domniile voastre.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 00:38:21
         
 
  "Domnule Peia, avem alta discutie la care participam. Mai bine, duceti-va dumneavoastra si cititi commurile alea din acea seara. Sa fiti iubit." (ecsintescu)

Mai trebuie demonstrat ceva, mr Corbu?
Tăceți ca peștele!
De fapt, nu de demonstrații aveți nevoie, ci de mici acrobații turistice în vocabularul extra-academic al inșilor fără coloană vertebrală. Eternii sofiști ai adevărurilor trucate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:35:49
         
 
  Ramane ca in seara aia.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:34:46
         
 
  Domnule Peia, avem alta discutie la care participam. Mai bine, duceti-va dumneavoastra si cititi commurile alea din acea seara. Sa fiti iubit.

Sau poti sa-mi citesti ultimul text. Cum este sa fiti nefewricit?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:32:19
         
 
  Văd că sunteți foarte vioi la ștergerea comurilor mele incriminante, dar nu vă deranjează deloc pasajul de mai jos pe care-l reproduc pt plăcerea subtilă a spiritulu dv academic:

" Domnule Peia, ramane ca-n seara aia." (ecsintescu)

E nevoie să vă corectez naivitatea jucată cu explicații suplimentare?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:27:40
         
 
  Mr Corbu,
Eu zic că ar fi bine să amețiți pe altcineva cu vorbăraia asta minoră.
Protejarea publică a unui astfel de element declasat, al cărui loc este în cloaca umanității, este o mare fățărnicie condamnabilă, pînă, hăt, la nivel infracțional.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:23:08
         
 
  "Plata unei astfel de ticăloșii incredibile pentru cineva care și-a permis să mînjească în asemenea hal ideea de moralitate, singura măsură justă este stigmatizarea eternă.."

Nu domnule Peia, stigmatizarea naște stigmatizare iar ridicarea pietrei nu poate fi decât atributul îngerilor. Iar pacea se face între dușmani pentru că, din nefericire, planeta este una singură iar trehnologiile spațiale actuale sunt foarte scumpe iar "alegerea" unei planete pentru fiecare dintre noi este imposibilă. Poate deocamdată.

În preistorie funcționa lema dintelui.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 00:12:52
         
 
  Domnule Peia

Aveți dreptul la opinie și o puteți exprima aici indiferent de cât de vitriolantă ar fi. Evident că puteți intui replici pe măsură.

Însă într-un limbaj civilizat. Iar apoi să nu vă plângeți.

Sunt disponibil oricărei polemici cu oricine dacă îl țin curelele.

PS. De ce răscoliți pasaje urâte, fie ele și din istoria Europeii? Ecsintescu a făcut progrese mari. Iar dacă va încălca regulamentul este conștient că nivelul nu este ireversibil acordat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 00:05:22
         
 
  Mr Corbu,
Plata unei astfel de ticăloșii incredibile pentru cineva care și-a permis să mînjească în asemenea hal ideea de moralitate, singura măsură justă este stigmatizarea eternă, nu mîngîierea proctectoare pe creștet.
Dar este supraevident că vă tot folosiți de argumentații puerile pt a vă justifica degradanta complicitate cu secătura.
Poftim, citiți mai jos cît de mîndru este de porcăriile din sufletul lui de ocnaș aflat în libertate...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-23 00:05:07
         
 
  Vai, domnule, m-ați avansat la nivel de polemist sadea!

Făcutul e nițel altceva decît vorbăria. Presupun că ați uitat de informaticienii care pregăteau un nou soft care să nu se bîțîie periculos pentru că lăsăm un rînd liber la începutul unui comentariu! Dar dv. știți să promiteți cu desăvîrșită generozitate (și de fiecare dată cu aceeași uitucă sinceritate). E o chestie nobilă, nu-i așa?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-23 00:00:00
         
 
  Ce vigilență!
Nu are sens să radiați mizeria ecsintesciană cu un simplu click, mr corbu. Nu veți reuși. Ea va rămîne ca o pată veșnică pe acest loc, cu pretenții artistice, și o voi reaminti și-o voi reaminti și-o voi reaminti... ca un etern exemplu de ticăloșie umană, ajunsă la cel mai degradant stadiu posibil. Și ea devine cu atît mai mizeră și înjositoare cu cît un astfel de individ dă lecții de pudoare politică și de corectitudine socială.
RUȘINE - pentru cei care-l protejează și apără!
RUȘINRE -pentru cei care nu l-au pus acolo unde îi e locul: la pubela universală a fetușilor ratați din momentul facerii lumii...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-22 23:58:55
         
 
  Exact ce spuneam mai devreme. Domnul Ioan Peia da masura acestui grupuscul obsedat de Ecsintescu Virtual. Domnule Peia, ramane ca-n seara aia. Sa fiti iubit.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 23:54:39
         
 
  Știu că spațiul public irascibilizează. De aceea nu voi personaliza.
Pentru ce a făcut sau a fost provocat să facă a plătit. A avut nivelul scăzut multă vreme.

Este un ultim avertisment pentru postarea, indiferent de context și sau motivație a obscenităților. Cine o va mai face va avea nivelul scăzut.

Punct
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:54:01
         
 
  Domnule CTA,
Daca tot emiteti judecati de valoare, ar trebui sa le si argumentati. Mistoul asta e de mahala. Faptul ca sunteti deranjati de aceasta inimaginabila valoare a acestui site si anume libertatea de expresie, da masura puterii dumneavoastra de intelegere. Dumneavoastra ati vrea ca tot ceea ce postati aici sa fie considerat exceptional a priori. Tot ce postati este logic, genial si adevarat. Am observat ceva pe acest site si la dumneavoastra si la domnul Peia. In textele, bune sau rele, pe care le postati afisati o mina docta, inteleapta. In momentul in care, ludic sau nu, sunteti contrazisi declansati un spectacol grobian. Nici asta nu este rau. Dar pe urma il acuzati tot pe domnul Corbu de mahalagizarea siteului. vA multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 23:53:22
         
 
  Și astea-s numai o parte din cele cuprinse în OPERA MAGMA a jivinei.
Dacă cineva poate să mai pună fie și cel mai mic preț pe un astfel de ipochimen, atunci să-mi permită a-l clasa în aceeași categorie.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-22 23:51:01
         
 
  Împreună!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:46:53
         
 
  "Acum ce fac?"

Ce ați făcut mereu. Flecăriți important.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-22 23:43:04
         
 
  Este posibil să ne înșelăm reciproc.

Nu laud spiritul europeic. Îl constat.

"iar el se păstrează de ani de zile ca unul de mahala" În percepția domniei voastre.

"Și n-ați întreprins nimic pentru a o salubriza." Acum ce fac?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:23:14
         
 
  Domnule Cta, definiti mahalaua. Argumentati de ce Europeea s-a transformat intr-o mahala? Dumneavoastra ati contribuit la aceasta "stare" a siteului? Va multumesc.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 23:21:51
         
 
  "Nu pot să nu remarc iteligența replicii."

Nici eu viclenia replicilor. Din moment ce lăudați atîta spiritul europeeic, iar el se păstrează de ani de zile ca unul de mahala, bănuiesc că ar trebui să vă asumați realitatea pe care o patronați voios. Și n-ați întreprins nimic pentru a o salubriza.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-22 23:18:58
         
 
  Nu pot să nu remarc iteligența replicii. Însă nu pot să nu răspund: universul propriu al fiecăruia dintre noi.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:03:39
         
 
  "Unii cu Europeea. Alții cu mahalaua."

Scuzați-mă, care-i diferența?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-22 23:00:08
         
 
  Fiecare cu universul lui proxim. Unii cu Europeea. Alții cu mahalaua.

Poate în evul mediu mergea raționamentul sofistic. În epoca informaticii și a internetului, a interzice cuiva să publice pe un spațiu lipsit de cenzură ar fi un gest fie de neînțelegere fie de slăbiciune ori teamă. Pentru că dacă nu poate publica "aici" publică "dincolo". Și eventual se victimizează. Viața reală nu presupune segregare. Cei care își văd promovată valoarea segregaționaist se îndoiesc de propria lor valoare.

Talentul zicerilor nu înseamnă și valoare de adevăr iar analogia este o metodă de demonstrație extrem de limitată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 22:43:37
         
 
  "Aștept și alte punct de vedere."

Tot dom' Mitică are dreptate. Lozincile lui Sandu Napoilă Ultraretrogradul. Coexistența literară!

Mai puțin ipocrit, orice părinte de mahala spune cinstit: eu te-am făcut, eu te omor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-22 22:34:33
         
 
  "S-a mai retras inca un user de pe Europeea. Radu Stefanescu."

Eu îi simt respirația în monitor. Este prea atașat de Europeea ca să renunțe. Probabil își va fi luat o pauză de reflecție și, după ce va realiza că a intrat în niște capcane forumistice, va reveni doar cu literatură.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 22:34:20
         
 
  Va reveni. Cum de altfel vor reveni și alții. Sunt membri ai site-ului care au capacitatea de a valida valoarea textuală.

Trebuie ignorate textele nevaloroase și nu trebuie escaladată niciun fel de discuție în subsolul unor astfel de texte. Din păcate autori valoroși au făcut de prea multe ori jocul celor cu pretenții doar de autori de literatură! Care atât așteaptă. Să zici ceva de "textul" lor. Pentru ca după aceea să-ți facă procese de intenție, să devină justițiari, să-ți bată obrazul, să-ți spună ei chipurile "verde în față" cum este cu literatura, să facă investigații, să-ți spună ce ai făcut acum nu știu cât timp, să se refere la aspecte privind fizicul, bolile, etc. etc. etc.

Repet. Una dintre cele mai mari valori ale umanității o reprezintă dreptul la exprimare. Mai ales în aceste momente în care se încearcă restrângerea libertăților individuale. Și ea, această valoare ttrebuie cultivată. Dacă vom introduce cenzura nu ne vom deosebi cu nimic de "ceilalți". Forța noastră ar trebui să constea în promovarea VALORII în condiții de viață reală nu de viață de laborator.

Atacurile la persoană pot fi și trebuie invalidate. Însă această învalidare trebuie făcută "sine ira et studio". Altfel apar "privilegiile" și nu este corect.

Dacă vom introduce cenzura vom valida începutul dictaturii.

Personal mi-am asumat responsabilitatea încurajării valorilor și ignorării ori descurajării nonvalorii. Mi-ar fi simplu să invalidez texte. Foarte mulți s-ar considera victime ae site-ului și nu ale propriei lor nonvalori.

Pe de altă parte există și în rândul valorilor o incapacitate, funciară, i-aș zice de coexistență. X valoros, dorește eliminarea lui Y, tot valoros, de pre site. Și reciproc. Și înlănțuit, Și combinații de n luate câte k Șamd.

Aștept și alte punct de vedere. Însă, repet poate, URĂSC CENZURA!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 22:01:19
         
 
  "E trist."

Nu-ți face probleme, va triumfa neo-marxismul răsuflat, ideologia fariseică a corectitudinii politice, această tumoare care infectează pînă-n măduva oaselor site-ul.

Maurul și-a făcut datoria.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-22 21:50:10
         
 
  Off topic.

S-a mai retras inca un user de pe Europeea. Radu Stefanescu. Probabil, scarbit de avalansa de nonvaloare cu aere de opera capitala. Satul, cred eu, de ridicolul unor poeti si al unor poezii postate la kilogram in ultima vreme.

S-au retras, discret, si altii.

Pana cand editorii nu isi vor face cu adevarat datoria, invalidand texte pline de greseli grosolane, invalidand comentariile care contin atacuri la persoana, se vor retrage putinii autori de valoare ramasi. Va prolifera poezia in dauna poeziei. Va prolifera proza in dauna prozei.

E trist.

Radu Stefanescu a fost unul dintre cei care a militat pentru calitate pe acest site. Regret sincer plecarea lui. Dupa cum regret plecarea tacuta a atator alti autori.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-22 21:39:04
         
 
  L-am repostat. Scuze pentru inconvenient.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 21:31:03
         
 
  Există soluția ca autorul să șteargă textul, care se va șterge împreună cu toate comentariile și apoi să-l reposteze ținând seamă de "recomandarea imperativă"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 21:28:22
         
 
  Nu mai pot face nimic acum pentru că în editură nu se vede primul rând și astfel nu paote fi nici validat nici invalidat. Mozilla Firefox nu este influențat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 21:03:06
         
 
  e bine de stiut. multumesc. va rog sa scoateti comentariile IBG fara titlu de la textul lui traian. poate si pe acesta, atata timp cat se rezolva problema.

multumesc
 
Postat de catre I BG la data de 2009-08-22 20:47:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE