FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Să păstrăm un moment de jenă!
Text postat de Emanuel Cristescu
Când uzul libertății devine abuz!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei,Basescu este deja istorie. La capitolul erata.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 23:36:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ecsintescu, Basescu nu aresteaza si nici nu poate dispune arestarea nimanui.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 23:25:46
         
 
  Sunt de acord cu tine. Arestarea lui ar fi, ipotetic vb, singurul motiv de a-l vota pe Basescu. Macar asa, ca l-a pus cu picioarele pe pamant. Articolul respectiv este o tampenie. Si ca fond dar si ca forma. Crin e mort din fasa, Geoana nu poate... Si cand te gandesti ca daca Basescu nu se visa dictator...si fara Ridzi, Udrea, Mircea Basescu, ...poate poate. Noapte buna!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 01:38:42
         
 
  Noapte buna!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 01:24:40
         
 
  NU, categoric. Nu impartim aceleasi opinii, pentru ca nu avem aceleasi interese. As fi naiv sa cred ca Patriciu ar fi aplecat in mod sincer spre modelul de om politic care mi-ar satisface si interesele mele. Nu a facut-o nici pana acum, nu o va face nici de acum in colo. Patriciu se mai gaseste in politica doar pentru ca este singura modalitate prin care mai poate sa isi mentina influenta in institutiile statului. Sa nu uitam ca interesele sale in zona insulei serpilor este inca viu, iar aceste interese sunt total opuse interesului strategic al Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 01:22:23
         
 
  Concret. Te intreb. Dinu Patriciu, ca om de afaceri de succes, are opinii valabile care concorda cu ale tale, sa zicem?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 01:10:16
         
 
  Functia de presedinte este una politica, prin definitie. Putem sa facem un exercitiu de imaginatie, insa, si sa ne inchipuim si un asemenea presedinte. De altfel, ca om politic s-a remarcat prin subventionarea PSD-ului, el fiind membru PNL. De altfel, asocierea subterana a celor doua partide politice este notorie. In politica, insa, nu a avut performante. Succesul in afaceri nu este o garantie suficienta, iar patron de ziar este si Vantu si Voiculescu. Hai sa ne inchipuim si un Vantu presedinte sau un Voiculescu presedinte, ultimii doi fiind si ei oameni de afaceri de succes :) de ce nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 01:03:39
         
 
  Este sub prezumtia de nevinovatie, dar, Florian, un afacerist de succes ca Patriciu, care e si editorialist bun si patron de ziar excelent, poate fi un model pentru romani? Un eventual candidat la presedintie?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:54:49
         
 
  Manipularea bursei este un fapt penal.
Restul? Încercare de spălare a infracțiunii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 00:46:30
         
 
  Statutul de corupt printre oamenii de afaceri de succes din Romania este unul care se asociaza celor care si-au construit imperiul financiar pe jaful banului public si al resurselor energetice ale Romaniei. Pana cand justitia nu se va putea elibera de stigmatul coruptiei, stigmat pentru care si Uniunea Europeana ne urecheaza serios, orice banuiala neinsotita de un verdict definitiv al acesteia, nu are valoare de adevar. Daca ma intrebi ce banuieli am eu, ei bine, eu am banuiala ca stie unde sunt banii din creantele Libia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 00:45:32
         
 
  Andrei?
Astept raspunsul tau.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:43:22
         
 
  Un afacerist bun sau un afacerist rau. In raport cu statul roman, este corupt?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:36:14
         
 
  Ca om politic este un afacerist  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 00:34:04
         
 
  Ca si om politic, ce parere ai.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:30:17
         
 
  Andrei,
Ti-am citit commurile, la Stanca parca. Acolo spuneai ca e un fel de Gigi Becali. Nici mie nu-mi place Nistorescu. Ca si condei e genial, dar ca si mentalitate e deplorabil.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:29:50
         
 
  Ca patron si editorialist la Adevarul, scrie binisor. Cateodata, chiar are sclipiri de inteligenta iar articolele sale au o aciditate gastrica ce provoaca ulceratii chiar si angajatilor sai, niste oi care se cred lupi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 00:27:38
         
 
  Va rog, domnule profesor. Si v-as mai ruga sa cititi si articolul. E ffff genial. :)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:27:30
         
 
  Ce parere ai despre Dinu Patriciu?

Pot să răspund și eu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-23 00:20:07
         
 
  Ce parere ai despre Dinu Patriciu?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 00:18:22
         
 
  Da, si eu ii apreciez pe giorgieni pentru curajul lor de a spune nu comunistilor si pentru ca au avut discernamantul necesar sa scape de cadavrele politice ale acestora, anchilozati care infranau evolutia fireasca a societatii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 00:09:19
         
 
  Cu Prabusirea Basarabi. :)

Ce parere ai de acest articol, asta in alta ordsine de idei. http://www.adevarul.ro/articole/modelul-georgian/pagina-2.html#comentarii
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 23:57:06
         
 
  Ecsi,o indiscretie: Cu ce echipa de fotbal tii?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 23:47:04
         
 
  Andrei,
Am votat la alegerile trecute cu Basescu. Din pacate m-a dezamagit. Spiritul lui justitiar, clamarea respectarii legii, statul puternic si "Sa traim bine" s-au dovedit niste gogorite.
Am avut in schimb un presedinte jucator, un hahait, un maestru al manipularii cu un caracter josnic. Linia politicii externe romanesti, in opinia presedintelui Romaniei a fost felatia la "Licurici", pe plan extern nerealizand niciun succes, iar faptul ca l-a sprijinit pe Voronin spune cam totul.
Pe plan intern am avut doua talhare, agramate si centuriste care au devalizat bugetul de stat. Este vorba de Udrea si Ridzi. Eba a fost exemplul elocvent al lipsei de respect pentru cetateanul roman. Buzata Luxten putea fi votata doar de detinutii de la jILAVA si asta pentru ca-i aveau posterul electoral la bulau. Basescu este cancerul societatii romanesti. El crede ca Romania e o goeleta iar el este comandant. Poporul asta nu e prost. A mirosit ca e rost de dictatura. De aceea va vota cu oricine si nu cu el. Cat despre a " a paria pe cal castigator" si pentru ca ti-ai facut publica intentia de vot, eu votez Sorin Oprescu. Am lucrat cu domnia sa si il consider singur presedinte care ar putea conduce bine Romania. Viata a facut sa mai colaborez pe diferite proiecte si cu alti doi candidati la presedintie. Din pacate nu m-au convins. In niciun caz, nu l-as vota pe Basescu. Pericolul Romaniei este dictatura prostului gust al sinecurei si a blondelor care vad in el un licurici.
Am 28 de ani si cred argumentat ca cel mai bun presedinte al Romaniei a fost Ion Iliescu.

Scuza-mi te rog stilul usor prolix, dar am tastat extrem de repede.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 23:39:25
         
 
  Asemenea si dumneavoastra. Multumesc frumos!
Iar patria mea este placuta de locuit pe cat sunt si eu in masura sa o fac astfel. Atat cat pot, si atat timp cat libertatea mea de a opta nu ingradeste libertatea altuia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 23:37:58
         
 
  Mult succes și vață lungă. Replica anterioară m-a indus în eroare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:15:38
         
 
  :)Inca nu imi este jena sa imi dau varsta. Sunt nascut in Decembrie 62. De altfel, am facut-o publica in pagina mea, inca de pe vremea cand aveam 46  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 23:12:57
         
 
  Hiperpragmatism. Mutatis mutandis, UBI BENE, IBI PATRIA.

Andrei, o indiscreție: câți ani ai?

PS. Scuze pentru indiscreția de mai sus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 23:07:11
         
 
  Repet, nu este optiune, este o simpla constatare. Cu timpul, am invatat ca nu este sanatos sa iau decizii inainte sa intru in cabina de vot. Rationamentul dupa care votez imi este dictat de balanta avantajelor in raport cu dezavantajele pe care mi le poate aduce un candidat sau altul, dintre cei care ajung in "finala", si nicidecum de suma valorilor morale pe care acestia incearca sa o afiseze. Putem presupune ca sunt un elector atipic, majoritatea preferand sa voteze cum am amintit.
Nu sunt suporter politic "de hipodrom" al niciunui candidat, doar pentru ca am mizat pe unul dintre ei ca pe un cal de curse, si nici nu am prejudecati cu privire la moralitatea acestora, atat timp cat toti cei supusi votului fac parte din aceeasi categorie de politicieni.
Sondajele :) ?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 22:58:10
         
 
  "Din acest punct de vedere, Basescu are cateva ture inaintea celorlalti."

Nu aș fi așa sigur. Oricât de neprofesionist ar fi făcute sondajele nu pot, TOATE, să arate un trend descrescător!

Vă respect opțiunea. Însă vă întreb: cu ce realizări se va putea prezenta domnul președinte în fața electoratului?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 22:30:52
         
 
  Andrei, cam nu ai dreptate. Iti argumentez in 30 de minute.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 22:29:46
         
 
  Cred ca la mijloc s-a strecurat o confuzie. Traian Basescu nu are cum sa piarda aceste alegeri, daca va candida, sau daca nu va fi impiedicat sa candideze, desigur. Va place sau nu, acest fapt este binecunoscut de toti oamenii politici si deopotriva de jurnalisti. Disperarea deontologilor isi are radacinile in spaima generata de faptul ca Basescu va lovi necrutator. Basescu asa va face daca va dori sa intre in istorie si sa o scrie cu mana lui, si banuiesc ca isi doreste mai presus de orice, oricate mineriade comuniste ce i-ar sta in cale. Altfel, toti acesti deontologi ar fi defilat la pas, zambitori si nepasatori fata de o eventuala intentie a presedintelui de a mai candida.
Spaima acestora este tradata de disperarea cu care se agata de orice atinge presedintele. I-au luat la rand familia, i-au atacat pe fiecare in parte, i-au terfelit demnitatea, au scuipat, au injurat, etc. Sa fi fost in locul presedintelui, :) prin absurd, desigur, nici eu nu as fi iertat pe niciunul. Sta in firea oricarui om.
De ce nu vorbeste nimeni de Geoana, de Crin, de Oprescu, de Duda, sau de celelalte dude cu pretentii prezidentiale? Pentru ca acestia sunt obedienti si nu le pot sta in cale.
Dupa parerea mea, miza acestor alegeri nu contine in lista sa nimic din seria pretentiilor dumneavostra. Mizele tuturor alegerilor sunt doar doua: puterea si banii, luate in orice ordine.
Electoratul, insa, va opta dupa cum isi inchipuie ca trebuie sa arate presedintele sau. Din acest punct de vedere, Basescu are cateva ture inaintea celorlalti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 21:58:58
         
 
  Dragă Andrei,

Dacă "subiectul" discuției noastre ar fi făcut ce trebuia și ce promisese pentru România, puteau idioții să stea și în cap să facă spirale, slujbe, etc. Ar fi primit voturile. Din păcate "subiectul" nostru ne-a mințit și n-a sfidat. Îmi amintesc și acum apelul domniei sale către presă în cazul dramoletei răpirii jurnaliștilor. Răpire pe care am perceput-o imediat ca înscenare. "Abțineți-vă o vreme și apoi vă vom spune tot" După care "Am secretizat dosarul" pentru 50 de ani! În politică, economie, finanțe și viața personală cel mai important este "credibilitatea"

Cu această dramoletă a început lungul șir al dezamăgirilor. Și așa se explică reacția noastră. Și așa înțelegem de ce Beethoven a redenumit celebrul concert Imperialul.

Observația cu privire la "deontologii" acoperiți și expirați de pe Realitatea (întâmplător eram pe același post!) este corectă iar imbecilitatea cu "Basescu, incoltit de familie" poate intra în antologia prostiei TV.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 21:00:57
         
 
  Domnule Cristescu, cred ca suntem in acord de opinii. Spre exemplu, chiar acum, pe Realitalea Tv., televiziune de mogul, se dezbate aprins cu deontologi de ocazie. Pe burtiera scrie mare, "Basescu, incoltit de familie". Cat de idiot, sau cat de lipsit de profesionalism, poate fi producatorul acestei emisiuni? De altfel, pe surse, am aflat ca la sfarsitul lui septembrie va avea loc o lovitura de presa cum nu a mai vazut Romania. Se va juca la modul "totul sau nimic". Din pacate vor fi multe victime colaterale, multe din presa, multe din viata politica, ma rog, multe. Romanii nu au stiut niciodata sa fie eleganti, si, cu atat mai putin, nu stiu sa isi rezolve problemele cu un minim de energie cheltuita. Exista prea multi idioti care judeca la modul, cine nu este cu mine este impotriva mea. Foarte multi jurnalisti buni si foarte buni au fost disponibilizati pentru faptul ca nu si-au aliniat convingerile si optiunile politice cu cele ale mogulilor. Presa va fi ingenuncheata intr-un mod umilitor. E trist, si va fi si mai trist.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-22 20:47:22
         
 
  Andrei Florian,

Analiza domnului Coman este corectă. Păcat de sintagma "deontologie profesională" care este neonorantă în oricare text.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 19:31:50
         
 
  Pentru colegul Kosta Vianu

"Pentru numele... cui vreti dvs, domnule Cristescu, nu mai folositi apelativul "distinse" in legatura cu persoana mea!"

Sugerați-mi un apelativ. Eu am folosit și folosesc "distinse" cu toată deferența. Însă, cum și eu am diverse idiosincrasii, vă respect dorința. Așadar?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 19:30:08
         
 
  O lectie gratuita de jurnalism oferita de un doctor, profesor doctor.
Lasand jena deoparte pentru cateva momente va sugerez sa cititi un link interesant:
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-6063448-cati-arginti-trebuie-pentru-jurnalistul-tonomat-cante-struna.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 23:20:20
         
 
  Da, recunosc ca aveti dreptate. In cazul dumneavoastra a gresit grav.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 14:13:25
         
 
  Mi-a zis si mie la fel, dar eu nu ma bucur. Dumneata, intr-adevar, te distingi al dracului!
Fie la dumneata, acolo, nu-i nicio scofala, nu te mai bucura!
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 14:11:45
         
 
  Domnule Kosta, nu va mai victimizati inutil. Domnul Cristescu mi s-a adresat mie cu apelativul "distinse coleg", si, daca ma gandesc bine, cred ca mi se potriveste.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 13:50:42
         
 
  Domnule Cristescu, va respect opinia, si poate de aceea sunt perfect de acord cu principul conform caruia fiecare avem dreptul de a greși individual si ca opinia colectiva, presupusa a fi si corecta, nu este de preferat primei variante. Vreau totusi sa mentionez ca eu nu mi-am exprimat optiunea cu privire la presedintele Basescu, iar daca nu ma asociez echipei care il injura, este pentru ca vreau sa gresesc individual :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 13:45:50
         
 
  Pentru numele... cui vreti dvs, domnule Cristescu, nu mai folositi apelativul "distinse" in legatura cu persoana mea! Eu il receptez ca pe o groaznica injuratura, v-am mai spus! Ce-ati zice daca si eu l-as folosi, in ceea ce va priveste, intelegand astfel sa alaturar numelui dumneavoastra atributele care decurg din semantica bogata a acelui cuvant? Zau, asa ceva pur si simplu nu se face! eu va stimez, va apreciez, nu va consider macar o si ngura clipa nebun, asa cum atri facut dumneavoastra. De ce nu va supuneti ritualului minimei decențe? Decat "distinse' mai bine "ghertoiule", zau ca nu m-as fi suparat, mai ales ca ati fi fost sincer. Pacat. K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 13:34:04
         
 
  De dragul respectului pe care ma vad silit sa-l port domnului dumnezeului Emmanuel as fi in stare sa-mi cer si scuze, macar sa am eu cui! Dar, cui? Cuiva care umbla cu steaguri straine si steme bizare, in numele unei iubiri ciudat de anormale? Pe legea mea, un intelectual adevarat (nu un fel de particula de intelectual, asa cum cu dreptate zice domnul Cristescu) are propriile sale idei. Are pareri proprii pe care le argumenteaza logic. Dumneata, biet ghertoi intelectual (fals intelectual, de fapt un jalnic partizan politic) ce fel de idei ai, in afara de laudele si sustinerea necontenita a Singuraticului? L-ai vazut cand ii intorceau spatele presedintii Europei? Toti, fara exceptie? L-ai iubit si atunci la fel? Nu ti-a sovait inima nici macar o clipa? Stii care e avantajul meu, domnule Florian? Acela ca mie nu-mi place niciunul, nici cei fosti, nici cel actual, nici, vai mie, cei care vor veni, cati voi mai apuca. Si desigur, avantajul meu este ca pot, eventual, sa-ti cer chiar scuze pentru cuvantul "ghertoi" care nu te defineste exact. Trebuie alt cuvant, dar acela ar fi prea dur si de aceea... Capisci? K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 13:19:37
         
 
  Nu, distinse coleg! Mă desolidarizez de cuvândul "gherțoi" și nu mă îndoiesc de faptul că domnul Kosta vă va prezenta scuze.

PS.1. Distinse Kosta nu sunt Andrei Florian cum se subânțelege, sper, nu sunt nici Kosta Vianu.

PS. 2. Vă repect dreptul de a-l susține pe domnul Traian Băsescu. Omul providențial care nu a păcălit sistemul socialist, nu avea fonduri la "revoluție" nu a fost rezident la Anvers, nu ne-a păcălit electoral vorbind, și-a ținut toate promisiunile, nu l-a întrecut pe Ceaușescu în a-și promova prințesa, nu s-a implicat în voturile EBA, nu le-a promovat pe Zizi Udrea, Zizi Anastase și Zizi Ridzi, nu a învrăjbit România, nu a desemnat un prim ministru fără personalitate, nu a încălcat democrația, nu a făcut în cinci ani, din România, ultima țară din Europa, nu rămâne singur în întâlnirile internaționale, nu s-a înconjurat de lachrei și intelectoni, nu este vindicativ, nu se știe dacă va candida, și multe altele. Într-un cuvânt este, după spusele domniei sale, PERFECT. Spre fericirea multora și a domniei voastre, se pare. Regret că, probabil vreo infirmitate personală, mă împiedică să fiu și eu fericit. Votați apa vie!

Cele de mai sus nu mă împiedică să apreciez pozița domniei voastre, literar vorbind, lucidă, constantă și cu deosebită acuratețe e care dați dovadă pe site.

Frumusețea democrației constă în aceea că ne permite dreptul de a greși individual. Care, în opinia mea este superior dreptului de a avea totdeauna dreptate în colectiv!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-19 12:50:41
         
 
  Domnule Kosta, sunteti ghertoi, iar eu cu ghertoii nu discut politica. Eu ma adresam domnului Cristescu. Ori, daca dumneavoastra sunteti ghertoi in politica, asta nu inseamna ca si domnul Cristescu este asemenea, chiar daca va impartaseste opiniile. Corect?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 12:48:26
         
 
  Domnule Andrei Florian (deoarece inca va banuiesc domn)nu simtiti ridicolul? Nu va priviti niciodata in oglinda, fie si a constiintei proprii, cand va faceti purtatorul de idei si de ideal al unui personaj ridicol, agramat si vulgar, partizan al unor manevre ridicol de vulgare (sic), cum a fost vestita rapire din serai, despre care s-a dovedit ca a fost regizata 100% cu participarea diverselor servicii, chiar de catre Clarvazator? Dumneata nu ai o opinie proprie, ceva izvorat din chiar gandirea dumitale? De ce imprumuti dumneata idei si idealuri ale altora, doar ca sa le porti in locul propriului steag? Iti pare ca aceasta actiune te ridica in ochii cuiva, sau macar te face sa arati normal? Partizanatul exagerat arata, biet ghertoi, ca nu poti gandi cu mintea proprie. E treaba dumitale, dar de ce incerci sa ne transformi si pe noi dupa chipul si asemanarea dumitale? Daca n-ar fi fost spusa de cine a fost spusa, formula cu "muieretul care..." ar merita sa fie scrisa in cartea marilor adevaruri ale omenirii. Pentru ca vine de la Insultescu vectorial, este suspecta din start de partizanat, adica exact ca si pozitiile dumitale. Ce zici, nu scrii si matale un text literar, asa ca sa ne arati ca esti in stare de altceva decat partizanat politic fatis? Si, uite, te rog frumos, inca odata, sa respecti ce te-am rugat: nu-mi mai pomeni numele si promit ca fac la fel.K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 12:34:37
         
 
  Eu propun, totusi, sa pastram momentul de jena. S-a dovedit ca primul impuls al domnului Cristescu a fost unul corect.
Domnule Cristescu, avand in vedere ca tolerati si incurajati, prin tacere ce-i drept, uzul ecoliterar al cuvantului ghertoi, va rog sa imi permiteti sa apreciez si eu, la randul meu, ca numai un ghertoi poate judeca un om politic dupa prestatia unui alt om politic, fie el si coleg de partid. E ca si cum ati spune ca dumnevoastra sunteti tras in jos de muieretul de pe Europeea. Am folosit aceeasi expresie pentru ca am observat ca va plac astfel de formulari. Rog sa ma scuze doamnele de pe acest site pentru folosirea acestei licente,
Daca doriti explicatii va stau la dispozitie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-19 12:22:02
         
 
  "Când uzul libertății devine abuz!" viza, contextualizând, o situție în care, prin tehnica "chatbârfei" un text slab ocupa TOATE comentariile din prima pagină a revistei!

A fost o reacție acidă din partea mea și, măcar pentru moment, am conștientizat pe cei doi preopinenți asupra "valorii" comentariilor, un fel de țățisme sui generis, care au încetat din acel moment. Văd cu tristețe că au reizbucnit! Cred că avem de-a face cu un fel de complex victimă-călău în care cei doi preopinenți, deși se acuză reciproc, par a fi dependenți unul de altul!

Că și subsolul acestui "text" a fost atins de "țățită" se poate vedea, de asemenea, cu ochiul liber.

Pentru domnul Kosta: m-a păcălit recunosc actualul președinte și l-am votat punându-mi în domnia sa numeroase speranțe. M-a păcălit așa cum autorii loviturii de stat din 89 nu au reușit să o facă. Intuitiv în 23 decembrie 89 am realizat, cu cca 10 martori, eram singur împotriva tuturor, marea păcăleală și adevărata lovitură de stat. Le spuneam că este vizibil, că este evident că totul se desfășoară conform unui plan, că totul este sub control, că la ora x se lansează zvonul y, etc. Ași. Mă acuzau că pângăresc revoluția, că idealurile, etc. Argumentele mele de atunci? "Luptele" cu trasoare, TV care funcționa, zvonurile care se lansau și poate o detașare lucidă și o analiză corectă. Care mi-a permis să salvez cel puțin două persoane, foarte dragi mie și care în entuziasmul general voiau săs se ducă noaptea să salveze revoluția, adică să devină legitimatori ai puciștilor și posibil rezidenți în "Cimitirul Revoluției". Timpul mi-a dat dreptate! Amară ce este drept dar dreptate.

Mă uitam la intervenția ministresei turismului "îi dau în judecată pentru ...etc. etc" și îmi venea în minte: "cerem arestarea...etc. etc" după primul tur al prezidențialelor!!! Același stil. Mentorul poate fi mândru! Aștept intelectonii să se solidarizeze cu ministresa.

Iată de ce mi-a plăcut insectarizarea din fraza " ...muieretul îl trage în jos pe Traian Băsescu..." scrisă de ecsintescu. Și nu numai. Așadar mă voi bucura și în viitor de prețuirea domniei voastre. Fie și minimă. Totuși mă întreb dacă, pușchea pe limba-mi, m-ar mai fi păcălit și de această dată candidatul care nu și-a anunțat candidatura? Putea fi o opțiune! Aș fi fost anatemizat?

Greu și încet, prea încet, se mai înțeleg vorbele democratului sadea care a fost Ion Rațiu: "mă lupt până la ultima picătură de sânge pentru dreptul tău de a nu fi de acord cu mine"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-19 11:45:59
         
 
  Ce dracu ti se pare ca ai demonstrat, Dosamne-Dumnezeule? Chiar nu te preocupa mascara pe fata pe care o contine in frunte editorialul? De ce nu ne mai impartasesti din vasta experienta liberalist- evropeneasca, marite Zeu? Scrie, te rugam, Doamne al Pajistii, un editorial de infierare, vorbele din editorialul prezent duc cu gandul unde nu gandesti si e pacat. Ori esti cumva in perioada aceea cand te transformi din Elena Stefan in Andrei Florian? Ar fi de tot hazul sa-ti fie simpatic cel cu un ochi mai inchis si cu celalalt si mai inchis! Te rog sa dezminti cat mai iute, altfel mi-as putea schimba de tot bruma de impresie buna pe care inca o mai am. Cu drag, K.  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 10:51:30
         
 
 


QED!

Hyde Park Speakires' Corner

sau cum să ciupim țînțarii

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-19 10:36:04
         
 
  QED!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-19 09:37:28
         
 
  Andrei Florian, n-ar trebui sa te jenezi decat de propria mitocanie: aceea de a intra in vorba neintrebat, numai de placerea de a te baga singur in seama. Din aceasta conspiratie chiar faci parte, jalnicule personaj de carton, autor fara opera si fara principii, in afara celor imprumutate de la zeitatea chiozlaie care-ti bantuie constiinta. Jena groasa iti doresc, ghertoiule!  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-19 08:28:25
         
 
  "Si tu si Peia ati incercat, voalat, sa ma atacati pe tema asta." (Kosta Vianu)

V-aș ruga să precizați cînd s-a petrecut un astfel de atac, dle Kosta, și să-mi serviți și exemplul concret, ca să văd dacă în acel moment eram pe aici au ba...
Altfel, voi începe să mă cred somnambul.
Sau poate că voi fi fiind, chiar, și trebuie să iau măsuri de prevenire a eventualelor mele acte inconștiente.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-18 20:18:17
         
 
  Ia să părăsesc eu această "țară a nimănui" periculoasă, plină de sîrmă ghimpată și ambuscade. Văd că unii vor să mă prindă drept "limbă". Mă retrag în adăpostul individual. Pe curînd.
TrăiasCĂ CUltura.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-18 15:58:43
         
 
  Are dreptate domnul Kosta
Si eu ma simt urmarit, vecinii dau muzica prea tare special ca sa ma enerveze, presedintele de bloc ma persecuta, administratorul, si el, imi lipeste somatii pe usa, copiii de pe scara scot limba pe la spatele meu, scuipa seminte cand trec prin fata lor, sunt victima unei conspiratii totale. Din aceasta cauza, mi-e jena si mie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-18 15:50:59
         
 
  Iata ca a venit, intr-adevar momentul sa pastrez un "moment de jena". De jena ca am intrat pentru prima oara aici si nu trebuia. De jena ca n-am avut taria de caracter de a ma tine de cuvant si a pleca definitiv. De jena ca am prieteni care n-au curajul sa ma injure de mama pe fata, deschis, lautareste. De jena ca exist. Eu, Corbu, Insultescu /sexual, Venena Voma, Niciolaie si altii "eiusdem farinae". Da maestre, mi-e jena. Mi-e tare jena. Dumneata cum te mai simti?K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 15:35:35
         
 
  Sa activeze? Asa numesti tu ceea ce fac ei? Si cum ai ajuns la concluzia ca mie mi-ar fi frica de ei ca nu cumva sa fie mai destepti ca mine? Ai simtit o astfel de teama in ceea ce ma priveste? Ma crezi asa de orgolios? Sincer, prietene, nu ma asteptam. De ce nu ma injuri de mama, ar fi mai simplu! Ai mai avut momente, ca sa zic asa, dar acum ai sarit complet calul. Fie! Te rog respectuos sa nu ma mai saluti, as considera ca de fapt ma injuri printre dinti. Cu respect si necesara distanta, K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 15:30:29
         
 
  Am cîștigat deja un adept. Victorie!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-18 15:27:59
         
 
 
"Nu este un SRL, ci un biet bordel literar"

În termeni ecoliterari, ca să nu cădem în nevropeisme, e vorba doar de o casă de toleranță. E adevărat, se cam vorbește în bordeleză, dar pentru unii, născuți în lupanar, e limba lor maternă, paternitate n-au și florile (din care s-au născut) n-au limbă.

"Cînd te ciupesc țînțarii nu-i înjuri, nu dialoghezi cu ei și nici nu-i ciupești."

Uite acum înțeleg eu polemica ecoliterară, tehnică subtilă: înveți cum să ciupești țînțarii.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-18 15:14:53
         
 
  Dacă "sexulescu și voma" sînt Exintescu și Toma, apăi, cu toată stima pentru tine, cred că au și ei dreptul să activeze pe acest sait. Ei și alții care vor mai veni (îndoi-m-aș). Ignorarea lor, atunci cînd sar calul și ies din context, depinde de elitele care se gratulează reciproc și se fac a se înțelege perfect(de cele mai multe ori doar dintr-un sentiment de frică - "n-o fi mai deștept decît mine...") Cînd te ciupesc țînțarii nu-i înjuri, nu dialoghezi cu ei și nici nu-i ciupești. Cumperi(prepari) soluții de exterminare. Cum spunea și Stanislaw Jerzy Lec: "Elita să știe de ce are parte,/ Ca să fie bună, frișca se bate!"  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-18 14:57:22
         
 
  Latunski, nu face cu mine cum faci cu altii. Daca nu te-as sti cat esti de sagace in a-ti ascunde adevaratele intentii te-as crede. Si tu si Peia ati incercat, voalat, sa ma atacati pe tema asta. Nu uit, nu iert, dar nu ma credeti prost! E adevarat ca nu suport sa vad cum se inseala unii si le mai explic asa, cate ceva. Dar asta nu inseamna, cum zici tu, ca fac parada de doxa. N-aveai decat sa-mi spui acolo, pe text, ce nu-ti convine. Si da, pe Maestru nu-l iert, ca m-a facut nebun iar textele mele a spus ca sunt "de doi lei". Ce treaba ai tu cu faptul ca il atac? Ca il consider patron de bordel literar? Sau gresesc io ceva?K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 14:47:22
         
 
  Kosta, pe bune, n-am făcut legătura între textul tău și al lui Emanuel Cristescu. Mi-am exprimat (direct și cinstit) momentele mele de jenă. Reacția ta (față de opinia mea) este cam oltenească (după colț), zău așa! N-am cum (și nici de ce) să-mi ofer scuzele de rigoare. Doar pentru greșalele din text:înlocuiec-înlocuiesc; ogoliu -orgoliu. Și-or mai fi...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-18 14:24:35
         
 
  Nu este un SRL, ci un biet bordel literar, dupa ultimele postari. Numai felinarul nu are culoarea trebuincioasa. Ca sa se stie ce si cum. Si nu, maestrul nu e vinovat, este doar surd si mut, micile sale interventii sunt doar de decor si impotriva cui nu trebuie. Ai vazut ce repede s-au revigorat pedepsitii sexulescu si voma? Acum isi dau iar in petec si pun pariu cu tine ca numai mie mi se va atrage atentia sever si nepartinitor, dupa obicei. Nu inteleg ce trebi ai cu maiestrul, de-l aperi atat. Este cel putin la fel de vinovat ca si noi. K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 14:14:48
         
 
  Cand cineva face (virtual vorbind) sex explicit cu... limbile ceasului, ce fel de jena sa mai fie? Doar asa, de dragul atmosferei festive, de protocol, cum s-ar zice. E adevarat ca si eu am exagerat, dar in scop didactic, voind adica sa arat ce nu se face. Asadar, libertate sa fie, dar ce ne facem cu decenta? Si, Latunski, nu face nimeni parada, ti se pare. Tu erai singurul care ar fi trebuit sa stie asta. K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 14:05:10
         
 
  Cand cineva face (virtual vorbind) sex explicit cu... limbile ceasului, ce fel de jena sa mai fie? Doar asa, de dragul atmosferei festive, de protocol, cum s-ar zice. E adevarat ca si eu am exagerat, dar in scop didactic, voind adica sa arat ce nu se face. Asadar, libertate sa fie, dar ce ne facem cu decenta? Si, Latunski, nu face nimeni parada, ti se pare. Tu erai singurul care ar fi trebuit sa stie asta. K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-08-18 14:03:45
         
 
  Momentele mele de jenă:
- cînd deschid pagina și citesc prima frază din editorial: "Întrebarea mea ar fi, DACĂ ÎMI PERMITEȚI SĂ V-O PUN..."( versalele înlocuiec consacratul termen - sublinierea mea);
- cînd deschid rubrica "Lista textelor tale", adică ale mele, pricepeți voi...;
- cînd citesc UNELE din "cele mai noi texte(comentarii) validate";
- cînd sesizez inflexibilitatea unor useri și parada lor "de doxă", izbucnirile lor de ogoliu - în contrast cu inepțiile evidente ale altora;
- cînd nu mă pot bucura de un text remarcabil pentru că este tencuit repede cu umori intime și metabolice;
- cînd proprietarul de sait este tratat ca un mic patron de SRL care face scăunele și și nu dă leafa angajaților (nota bene: nu sînt exintescu și n-am primit cadou de la el nici măcar patruzecidebani).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-18 12:07:25
         
 
  Medicament cu efecte secundare neprevazute...

"Sa pastram un moment de jena"
(Emanuel Cristescu)

dup-acel moment ales
draga-mi face iar o scena
observand ca si mai des
am atacuturi de ne-jena.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-08-18 02:38:49
         
 
 
Imi permiteți, venerabile domn, să mă bucur că pînă și dom' Mitică v-a reperat onoarea fără nicio jenă:

de-acea pasare isteata
ce ne este si stapan
nu ma iau, c-are o fata
de vulpoi-catar batran.

Puțină jenă, dacă nu penitență, nu v-ar strica.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-17 23:02:25
         
 
  uzul libertății nu îi este îngăduit oricărui descreierat.
cu o mînă forte și cu principii severe nu ar fi fost posibili nici ecsintești, nici raluci pe aici.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-17 22:14:54
         
 
 
Jenă, jenă, dar în onoarea cui, MMHP?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-17 21:54:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE