FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Propunere de concurs
Text postat de Luchi Tenenhaus
Propun un concurs de epigrame, cu rime impuse:

mătrăcucă - rălucă

zoaie - ploaie

Cele mai bune texte (pe care vă rog să le publicați in subsolul acestei pagini) vor fi apreciate de către cititori și premiate după caz cu reducere de nivel sau dimpotrivă.
Rog fără atacuri la persoană, numai la texte.

Atacați!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Luchi draga, vazand rimele-ti imposibile, eu nu ma mai mir de imbulzeala de la subsolul tau.
Ma inghesui eu sperand ca, in cazul ca voi fi singurul catindat, sa castig toate cele trei premii.

dupa ce a lui raluca
i-a ginit pe fata zoaie
de la alta matracuca
traznea far-a da vre-o ploaie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-08-14 18:14:26
         
 
  Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului, dar n-am mai avut nicio ocazie să accesez internetul mai devreme. Cuvântul cu pricina e o rimă la "matracucă", care nici ăla nu știu prea bine ce (sau pe cine) reprezintă. Cât despre scrierea cu literă mică sau mare, legat și de buna observație a domnului Peia, e vorba aici de un risc: scrii cu literă mică - riscul e mic, scrii cu literă mare - crește și riscul. Sunt dezamăgit de numărul mic de lucrări prezentate la concurs, mai aștept.

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2009-08-14 08:45:47
         
 
  Luchi,
De-oarece ai scris "rălucă" fara majuscula banuiesc ca el nu este numele unei fete care mi-a amart tineretele cu al ei nu si nu, fapt pentru care Dumnezeu a pedepsit-o fiindca acum arata ca o baba. Deci ce inseamna "rălucă"? Nu de alta dar nu vreau sa mor prost ci pur si simplu nu vreau sa mor de fel.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-08-13 21:23:01
         
 
  păi "rălucă" este deja cu sămînță de scandal!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-13 12:43:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE