FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de diana teo
Mi-as dori.

In lumea noastra sa se respecte omul si munca lui. Efortul.

Castigul sa fie suficient ca sa-i acopere nevoile. Traiul. Sa nu mai existe diferentieri. La fel sa fie tratat senatorul sau chelnerul.

Sa nu se mai moara de foame.

Sa nu mai fie omorate animale. Chinuite. Sunt atat de multe metode pentru imputinarea lor.

Sa nu mai fim cruzi. Omul poate rezolva logic lucrurile simple.

Mi-as dori sa ne ierte Pamantul si, cu ajutorul celui de sus, sa fim iarasi buni.

Eu, singura, n-am cum sa fac mare lucru. Pot sa strig, sa vorbesc, sa ma rog. Doar impreuna vom reusi sa indreptam o viata cladita stramb.

Asta mi-as dori.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  un vot pentru o cauză nobilă.

ia încearcă mătălică, să scrii o poveste cu tentă usor tragică, având ca subiect una dn dorințele tale de aici.

îți spun din proprie experiență că atunci când spui "vreau să nu mai fie..." nu ascultă nimeni, dar când spui... "uite cum a ... acel lucru..." vor începe să gândească.

Uite un exemplu aici și încă unul aici aici. Nu e prea elocvente ele, da merge de data asta. Promit data viitoarea sa dau exemple nu de la mine. ;)
 
Postat de catre Doru Alexandru la data de 2006-01-23 13:08:30
         
 
  Atunci situația se schimbă. Dacă e cea mai tânără, a făcut într-adevăr o opțiune care merită aplaudată. Începe să-și pună întrebări, să deschidă bine ochii în jur, să să se descopere pe ea însăși, să se implice în ceea ce ține de om, de viață. Încă o dată: bine ai venit Teo!  
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-01-22 13:48:00
         
 
  Multumesc ca ai intampinat-o pe cea mai tanara membra a site-ului. Inca nu-i iese ei ceea ce trebuie dar apreciez ca in loc sa stea pe strazi sau prin salile de internet (mess), citeste poezii de pe Europeea si uneori scrie.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-22 12:31:59
         
 
  Iar eu mi-aș dori să avem mai mulți roboți care să ne facă toată treaba. Omul să se dedice doar lucrurilor plăcute spiritului, sufletului și corpului...

Dar suntem pe un site literar...
Unde e literatura???
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-01-22 03:46:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE