FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mesajul subliminal
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Redarea nivelului vrea să spună: cum, necum, din mocirla site-ului, se-ncrețise un pic scoarța și apăruse un relief, cîteva insulițe, niște vîrfulețe. Supărătoare perspectivă. Cineva veghea-n tăcere, cam cătrănit, la egalitatea unanimă și simțea că nu-i a bine. Trebuia slobozit nivelatorul. Gata, capul la fund c-o încasați peste țeastă, pauza s-a terminat. S-a mâniat Blîndețea Sa și ține să vă mîntuiască.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Domnule doctor, sînt o vulpe prea bine crescută căreia i s-a acrit de fățărnicia aguridei.


Photobucket

da zdrazdvuet vașa rodna!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-03 12:37:39
         
 
  don' profesor de sport si batrane pensionar, daca nu ajungeti la struguri, de ce sa nu stropiti cu noroi?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-08-03 10:39:11
         
 
  Cred, mai degrabă, că Blîndețea Sa este în cîrdășie cu Scabroșenia Sa. Că sunt dependenți unul de altul, ca rîia de pielea caprei, și, vrea nu vrea, trebuie să înghită hapul. În plus, tevatura servește scopurilor lor pecuniare.
Se apropie alegerile și publicitatea asta negativă aduce public, sporește șansa de cîștig.
Turcul și pistolul, sacul și peticul, morala și fifirlicul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-02 16:53:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE