FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sorin Oprescu presedintele tuturor romanilor!!!
Text postat de ecsintescu virtual
Acum un an si 25 de zile scriam acest lucru pe blogul lui Sorin Oprescu. Se pare ca am avut dreptate...

Elena Udrea bate campii
July 4th, 2008 ·

Sorin Oprescu este singurul politician roman care poate castiga presedintia in fata infernalului mecanism ticalosit impus de Traian Basescu. O poate face ca independent sau ca membru al PSD. Sorin Oprescu a dovedit ca poate. Cu cea mai saraca campanie electorala din istoria Romaniei, Sorin Oprescu a dovedit ca cetatenii Bucurestiului sunt importanti si nu jocurile de culise. A fost singur impotriva tuturor.

Elena Udrea vorbeste despre un posibil esec al Doctorului la prezidentiale. S-a dus vremea blaturilor. Sorin Oprescu nu numai ca va castiga presedintia Romaniei dar va intra in istoria Romaniei ca singurul Independent care a castigat cea mai importanta functie in stat. Pentru ca Sorin Oprescu este Independent prin natura lui. A dovedit acest lucru in lupta pentru Bucuresti. Iar romanii ii apreciaza pe luptatorii impotriva sistemului de pile si relatii.

Sorin Oprescu reprezinta triumful ideii de vot uninominal. Bucurestenii au votat omul Sorin Oprescu. Iar soarele tuturor romanilor de la Bucuresti rasare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  vax
ecsi, spune-i lu' nen'tu Oprescu sa nu conteze pe mine, in ziua votului ma duc sa dau la peste
o sa fie o zi mohorata si soarele va rasari de langa dig, stiu sigur

respectele mele, sanatate maxima
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-07-30 13:05:45
         
 
  Oamenii aștia "bătrâni" care scriu aici, mai bine sau mai prost, o fac de amorul artei, nu mint pe nimeni când scriu, nu vor să câștige o partidă. Ca mine sau ca tine. Uneori lipsește miezul, uneori nu transmit nimic decât stil pur și tristețe. Nostalgie, inutilitatea vieții. A lor sau a noastră. Cine e, însă, mai corect în toată povestea?(apud Amelia Cojocaru).

No, Amelia, de dragul vorbelor astea mai că te iert pentru fanatismul tău religios. Cîștigat-ai și simpatia Ninei. Nici nu-ți dai seama cît însemnează să intri în grațiile Ninei. Eu am tras săgețile și văd cum corespund cu profilul. S-auzim numai de bine!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-07-30 12:42:26
         
 
  Come on! Amelia, tu chiar ai luat teapa de la ecsintescu? Cum ai putut sa crezi ca acest text umoristic poate fi tratat cu seriozitate? Nici candidatura doctorului primar nu a fost facuta in mod oficial, ca sa nu starneasca hohote si sa nu strice in mod prematur spectacolul de circ. In alta ordine de idei, nici Basescu nu si-a anuntat candidatura in mod oficial. Voi discutati despre doi potential candidati. In acest moment nu avem decat pe Geoana, garantat de Vanghelie si grupul antenelor lui Voiculescu, pe Crin, garantat de Patriciu, Vantu, si trustul Realitatea, pe Duda, garantat de regele Mihai, pe Nati Meir, garantat de Monica Columbeanu, si or mai fi cativa dar nesemnificativi.
Ca sa fie distractia mai copioasa, eu propun sa alegeti viitorul presedinte dintre cei care si-au anuntat candidatura. Asa ar fi corect, nu? Este nedrept sa ii ignorati tomai pe aceia care sunt atat de garantati.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-07-30 12:12:41
         
 
  Articol din care retin doua lucruri pozitive si de necontestat: "Soarele românilor răsare de la București" și, firește, lozinca vișinie a singurătății întoarse. Am, însă, câteva nelămuriri:

- Traian Băsescu nu justifică prin însăși prezența sa pe scena politică, "triumful ideii de vot uninominal"? Traian Băsescu a fost votat fiindcă a aparținut PDL-ului? Ghicește, te rog, procentul pe care l-ar avea acest "partid" dacă Băsescu s-ar retrage din cursă

- "mecanismul ticăloșit" nu este o reiterare a "sistemului ticăloșit"?

- Sorin Oprescu este un politician? Argumentează, te rog, răspunsul tău

- "cetățenii Bucureștiului sunt importanți și nu jocurile de culise" - firește, noi înțelegem lucruri diferite prin aceste "jocuri de culise". Vreau, însă, să te intreb sincer: tu chiar crezi asta?

- Oprescu a mai intrat odată în "istorie". Atunci când a câștigat primăria Bucureștiului. Se pot detalia, obiectiv, trei realizări ale sale în această funcție în perioada scursă de la intrarea lui în istorie? În psiho-pedagogie (folosită inclusiv de profesorii de sport), există o schemă interesantă: desenezi un profil, tragi cu roșu, verde și albastru câteva săgeți în direcțiile soare-răsare, plan, soare-apune, și pe urmă vezi dacă rezultantele coincid cu profilul. În acest caz, profilul de Toma Alimoș se prelinge în acțiunile personajului?

- tu câștigi ceva dacă Sorin Oprescu devine președintele țării? e un sofism. Firește că da. Uite de ce întreb: Oamenii aștia "bătrâni" care scriu aici, mai bine sau mai prost, o fac de amorul artei, nu mint pe nimeni când scriu, nu vor să câștige o partidă. Ca mine sau ca tine. Uneori lipsește miezul, uneori nu transmit nimic decât stil pur și tristețe. Nostalgie, inutilitatea vieții. A lor sau a noastră. Cine e, însă, mai corect în toată povestea?

Și acum o concluzie: Traian Băsescu NU va câștiga președinția României. În paralel și eu, și tu, vom pierde partidele noastre. Fiindcă așa e-n tenis și fiindcă Soarele nu mai răsare demult la București. Din vina cui? E ultima mea întrebare pentru tine astăzi

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-07-30 11:32:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pe președintele Asociației de Proprietari unde plătesc eu întreținerea (cînd o plătesc) îl cheamă tot Sorin Oprescu. Să fie acest fapt premonitoriu? Latunski consultînd avizierul...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-07-29 22:04:11
         
 
  ecsi, te superi dacă afirm că soarele meu răsare din altă parte? Nu de alta, dar Clujul nu este chiar la vest de București, ci mai către nord-vest...

Literatura poate lipsi cînd este vorba despre principii, nu?

Vivat, crescat, floreat! Asta vine din Apus, nu de la Răsărit.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-07-29 22:00:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE