FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PROMISIUNE AMÂNATĂ
Text postat de Emanuel Cristescu
V-am anunțat, acum vreo două săptămâni, că am depistat republicana cu porniri cleptostarice care locuiește undeva în afara României și care a "subtilizat" câteva steluțe. A recunoscut, mi-a trimis un e-mail din care, cu scuzele de rigoare că o fac fără permisiunea domniei sale, reproduc următoarul fragment: "Sa intervin acum pe sit, pe Europeea, nu cred ca este ok. Nu ma simt in stare sa comit un comentariu direct si nici macar nu cred ca as fi inteleasa."

În acest context, până voi găsi o soluție elegantă, pentru a nu face rău nimănui, voi amâna, poate sine die, publicarea numelui distinsei autoare pe site. Însă, pentru o vreme, i-am redus nivelul pentru a nu mai putea "gestiona" steluțe.

Republicană, republicană, rebelă rebelă însă trebuie să existe o anumită răspundere. Chiar și pentru "justițiara" Zorra!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vero, daca regulamentul(cu modificari cu tot) ar aparea pe prima pagina cred ca problema de aducere la cunostinta ar fi rezolvata. Degigur, la nivel de teorie. Practic, userii Europeei nu s-au impiedicat vreodata de vreun regulament. Ne mai impiedicam noi doua, pasionate de discutie. :)
Cu aceeasi placere a dialogului.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-31 10:18:17
         
 
  Adriana,

Se poate elimina publicarea unui "Monitor Oficial" Europeic printr-o nota atasata noului regulament prin care se aduce la conustintza userilor ca "de la data cutare (sa zicem dupa trei luni) intra in vigoare noul regulament iar persoanele care nu au citit anuntzul nu vor fi scutite de consecintzele nerespectarii noului regulament".

Implicit, cei care nu au deschis site-ul in intervalul de trei luni in care s-a facut anuntzul (care va aparea in fiecare saptamana timp de trei luni) sunt pasibili, daca infaptuiesc un act nereglementar cf. noului regulament, sanctiunii descrise in acesta.

Hm...Nu ti-am zis ca perfectiune nu exista? Un avocat bun gaseste oricum si oriunde o mica oportunitate ca sa-si construiasca apararea.

Cu placerea dialogului cu tine pe o tema pasionanta,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-30 15:16:45
         
 
  Raluca. (Elena)Daca n-ai priceput ca punctul meu de vedere e exact in favoarea persoanei care m-a atacat- de data asta- nici nu are rost sa discutam. Punct.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-30 14:32:16
         
 
  Adriana, incerc sa ignor ce se scrie pe aceasta pagina, dar nu rezist. Ipocrizia unora este atat de evidenta si devine revoltator, cum se poate ajunge la asemenea situatii.

Daca cineva te-a atacat pe tine, trebuie mazilit, cam asa am inteles din comentariul tau.

Adevarul e ca nu stiu cine esti tu, nici cine e persoana care te-a atacat, din cate inteleg ar fi o doamna care a facut servicii acestui site. dar asta nu mai are importanta, daca te-a atacat pe tine, tocmai pe tine, care postezi flori atat de frumoase, neintelese de unii :)

 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-07-30 14:04:37
         
 
  de acord, dar si legile intra in vigoare numai dupa ce sunt aduse la cunostinta tuturor intr-o publicatie anume cunoscuta ca atare- Monitorul Oficial.

Nu se publica o lege in Monitor si alta intr-un ziar chiar fiind de larga circulatie- tocmai pentru ca nu poti pune in practica principiul "nemo censetur ignorare legem" daca nu stabilesti si unde gaseste omul legea pe care e obligat sa o cunoasca.

A, ca sunt chestiuni pe care n-ar trebui sa le faci din bun simt, chiar fara sa stii ca facandu-le te-ai expune unei pedepse stabilita de lege(regula)- e partea a doua. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-30 13:27:04
         
 
  Adriana,

Inca ceva. Sa zicem ca s-ar schimba regulamentul. In cazul asta, chiar daca cineva n-a mai intrat pe site de foarte multa vreme si nefiind la curent cu noul regulament, il incalca, absentza sau necunoasterea nu poate fi o scuza. Dupa cate stiu eu, nici o infractiune nu poate avea ca element de aparare necunoasterea legii.

Asta pentru ca m-a framantat problema si pentru ca sunt convinsa ca si pe D-l Cristescu l-a framantat destul, de asta a si durat pana a luat o decizie....

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-30 01:49:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Corect! Dar discutii tot vor exista, daca nu astea, altele, perfectiunea e greu de atins! :)))

Daca ai fi fost tu si ti-ai fi facut reprosuri, uite cum te-as fi consolat:

1. Nu trebuie interpretata ca "sanctiune", ci ca masura de "prevenire" pentru viitor. Userul in chestiune poate posta la fel ca inainte, doar ca nu poate da stele (nici inainte nu dadea), in schimb nu poate scoate stele, deci se evita problemele pentru viitor..

2. In scaderea nivelului s-a mentionat cuvantul "temporara". Deci este vorba de o masura temporara, nu de o sanctiune.

Asa te-as fi consolat, daca erai tu. Evident, n-as fi reusit :)))

Hai, noapte buna, la mine-i zi, da' acolo-i tarziu!

V.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 22:50:48
         
 
  Stiu, Veronica. As fi facut la fel. Dar apoi mi-as fi reprosat ca nu am gasit o metoda mai buna de a avertiza astefel incat sanctiunea sa nu suporte discutii. :) N-o fi cu suparare. :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-29 22:35:16
         
 
  Adriana,

Ai dreptate, trebuie vazute lucrurile in ansamblu. (In paranteza, nu tzinusem minte de atacul impotriva ta in mod special, i-a atacat pe mai multi, oricum).

Problema este oarecum complicata si, ori se pune in regulament sanctiunea, ori, electronic, se anuleaza posibilitatea de a se scoate stelutze, ori se desfiintzeaza stelutzele de tot.

Ideea mea a fost ca d-l Cristescu a PROMIS userilor (care s-au revoltat de aceste fenomene) ca va face asa si asa. Integritatea profesionala spune ca atunci cand PROMITI, trebuie sa respecti promisiunea. Deci D-l Cristescu nu avea de ales, pentru ca PROMISESE. Si nu a reactionat imediat, s-au mai sters o multime de stelutze pana cand, intr-o noapte, au disparut de la toti userii de pe pagina stelutze. A fost deci un "semnal de alarma" tras de cineva si atunci s-a stiut de cine.

Putea d-l Cristescu sa nu-si fi tzinut promisiunea? Pe de o parte. Pe de alta, seful site-ului ar trebui sa mediteze si la cauza acelei "revolte", poate ca nu a fost ea chiar nemotivata.

Cred ca e deosebit de greu de administrat un site, nu-i usor sa lucrezi cu oamenii. E de vazut, pe viitor, cum ar putea fi rezolvata problema, daca mai apare.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 22:28:09
         
 
  Vero, tu stii ca Gina, inainte sa plece m-a atacat. Mult prea dur, zic eu. Mai ales ca era 8 Martie. Deci atitudinea mea nu poate fi suspectata ca fiind partinitoare. De cate ori iau atitudine incerc sa ma detasez, asa sunt eu. Presupun ca stia, dar singurul judecator si cea mai aspra pedeapsa e constiinta fiecaruia. Vorba Kostanului. "Care are are care n-are, n-are. "De pe margine trebuie sa luam in calcul toate aspectele problemei. Mai ales ca data viitoare poate fi vorba de un user care chiar nu stia. Nu discutam un caz ci incercam sa intervenim cu puncte de vedere care pot aduce solutii de necontestat pe viitor. Eu, cel putin, asta fac. Cu regretul ca unele din stelutele scoase imi apartin.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-29 22:02:14
         
 
  facut-o (spatiu) cu orice risc  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 21:47:03
         
 
  Adriana,

Despre Gina: evident ca faptul ca a fost sanctionata este teribil de trist. Si intr-un fel ea a incercat, in acea noapte, sa "faca dreptate" cu ce avea la indemana, plecase de pe site si avea in ea o revolta pe care a vrut sa o manifeste, a vrut sa traga un semnal de alarma. Eu am intzeles-o.

Totusi ea stia despre ceea ce spusese d-l E. Cristescu, pentru ca nu era prima oara. Asa cred. Ori, faptul ca stia e si mai trist, pentru ca demonstreaza ca, in ciuda faptului ca stia ca se expune la a fi demascata, era peste puterile ei sa nu actioneze. Si a facut-ocu orice risc. Dar riscul a existat, il stia si, actionand in ciuda lui, si l-a asumat.

M-a intristat teribil cand am aflat cine era, am stiut imediat pentru ca nu suntem decat trei femei in afara Romaniei, iar despre doua din ele stiam ca nu erau. M-a durut si inca ma doare toata treaba asta.

Dar nu sunt de acord, ca principiu, cu scoaterea unor stelutze in mod anonim. Nu merge, e ne-etic. Asa cred eu. Sigur ca o aperi pe Gina, e o persoana foarte talentata si a facut o treaba foarte buna cat a fost la Europeea. Are multe circumstantze atenuante. Dar si site-ul are dreptul de a se apara de asemenea practici, pentru ca, pana la a nu fi stiut despre cine era vorba, erau banuiti, pe nedrept, multi altii....



 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 21:46:03
         
 
  typo-regulamentul  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-29 21:32:51
         
 
  NT, daca tot te-ai autoproclamat aparator al spiritelor fragile de ce ti-oi fi intitulat situl FORTA morala? Vero numai partinitoare nu e. Nu suntem obligati sa justificam stelutele. Ne indreptateste regulamentametul. Singurul punct in care sunt de acord cu dumneata este ca Gina nu trebuia sanctionata pentru ca orice regula ar trebui inscrisa in regulament. Ca proprietarul sitului a decis sa avertizeze printr-un text ca scoaterea stelutelor va fi sanctionata nu asigura aducerea la cunostinta catre utilizatori care nu pot fi obligati sa citeasca tot ce se publica pe Europeea. Poate cuiva i-a scapat. Imi pare rau ca trebuie sa am acest punct de vedere, desi pe de o parte ma consolez cu gandul ca apar un autor talentat, iar pe de alta simt ca nedreptatesc o multime de alti autori care mi-s dragi.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-07-29 21:32:05
         
 
  Doamnă VP,
fără să fac vreo referire la chestiunea în cauză și fără să vă urmăresc îndeaproape, trebuie să fiu de acord cu topul lui Nicolae. Domnia voastră procedați - de cele mai multe ori- ca în dialogul dintre Popa Șoimu și circarul Mezat (vezi "Căruța cu mere", citez din memorie).
"- Sînt buni și țărăniștii, zise preotul.
-Buni, aprobă Mezat."
Discuția mai continuă o vreme, apoi:
"Sînt buni și liberalii, ciocni preotul cu Mezat.
-Ce-i a lor, e a lor, încuviință Mezat."
..............
"Dar sînt buni și comuniștii.
-Buni, aprobă Mezat."
Dixit!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-07-29 21:28:04
         
 
  Cred ca discutam degeaba.

1. Daca cineva considera ca am pus o stelutza prea usor (intotdeauna o semnnez), nu e normal, daca o scoate, sa semeneze si sa spuna ca o scoate pentru ca a fost data prea usor? Si atunci stam de vorba deschis.

2. Nu observasem alte anuntzuri atunci, imi pare rau. Dar atitudinea pe care o ai dovedeste ca esti de acord cu anonimatul scoaterii stelutzelor si ca, intr-o oarecare masura, crezi ca "revolta" manifestata in acea seara e justificata. Da, poate ca e justificata, dar ramane ceva incorect si poate ca s-ar fi putut proceda si altfel, tot atat de ineficace, ca si scoaterea stelelor, dar corect din pdv etic.

Ai dreptul sa crezi ce vrei, te respect. Seful site-ului a facut cum a crezut, iar eu ii respect decizia.

Cat despre faptul ca sunt sau nu in nu stiu ce top demonstreaza ca ma urmaresti indeaproape. Sunt absolut flatata, toata viatza mi-am dorit sa fiu intr-un top!!!!!!

Si cu aceasta inchei orice comentariu pe acesata tema.

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 21:13:54
         
 
  daca a fost un anunt si a avut mai mult de 1 stea, retragerea a fost o curatenie morala. fiindca nu inteleg de ce un anunt, comparativ cu altul, trebuie sa difere prin stele. fiindca alt user care a facut un anunt si nu a primit nimic sau doar o stea este jignit profund.
in ce va priveste, doamna Veronica Pavel, cred ca acordati cu multa usurinta stele si nu le argumentati profesionist. daca fac recensamantul pe ultimul an cred ca sunteti in top.
Mai cred ca aici se instaureaza o dictatura (asa zis valorica) ce inchide gura prin intimidare, ca la politie, spiritelor mai fragile.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-07-29 20:55:56
         
 
  Nicolae,

Problema sta in felul urmator: D-l Emanuel Cristescu a fost semnalat de catre niste useri, printre care si eu, ca se sterg fara justificare stelutze de la texte deja instelate. Eu pusesem stelutze pe care le justificasem si daca ele erau sterse fara justificare era ca si cand cineva mi-ar fi "cenzurat" un drept al meu de a avea o parere. Asta s-a intamplat cu mult timp in urma.

D-l Cristescu a promis, intr-un anuntz, ca va instala in sistemul IT posibilitatea de a identifica persoana care le sterge si a mai mentionat ca userului in chestiune i se va scadea nivelul.

Poate ca tu nu citisesi aceasta atentionare pentru ca, daca ai fi citit-o, interventia ta cu "regulamentul" pare cel putzin ciudata!

Recent, intr-o noapte, au disparut una sau doua stelutze de la aproape fiecare text din pagina. Era un gest, evident, de revolta, dar exprimarea revoltei prin stergerea stelutzelor a fost nu numai impulsiv, dar si dureros pentru unii useri. Da, pe mine m-a durut, pentru ca nu ma simtzeam vinovata de problemele site-ului, nu cred ca mi-era adresata revolta aceea, iar postarea de pe care imi disparusera doua stelutze era un simplu anuntz despre un eveniment care deja avusese loc.

Cum vezi, Nicolae, exclamatia ta "sa va ramana stelele aprinse!" e jignitoare pentru cei pe care nu i-au interesat stelutzele lor, ci cele aprinse la textele altora: daca eu pun o stelutza la un text si o justific si vine altcineva si o sterge, anonim, asta e ca si cand as fi "cenzurata". Ori acest site promoveaza libertatea in exprimare.

D-l Cristescu a facut ceea ce a promis, adica a scazut nivelul userului, nemaidand posibilitatea ca acel user sa stinga stelutze. Sigur ca n-a fost usor si sigur ca n-a vrut sa loveasca pe nimeni, dar acel gest de revolta, compulsiv si negandit, nu a fost cel mai potrivit si, in plus, i-a contrariat pe multi, printre care probabil si pe userul isusi care a facut fapta intr-un moment de necugetare.

Sa speram ca nu se vor repeta momente ca acestea si sa speram, Nicolae, ca altadata vei incerca sa intzelegi cu mai multa maturitate situatiile.

Cu stima,

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-29 17:08:35
         
 
  Nicolae, scoate-le frate, pe toate. Da-i dracu' de snobi si infumurati. Da' vezi sa nu te prinda sefu'.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-07-29 15:12:10
         
 
  asa o fi si cu cracii!
sa va ramana stelele aprinse!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-07-29 15:04:31
         
 
  ...Nicolae, regulamentul intern nu spune nici că nu am voie să dau cu cracii-n sus site-ul. Pe asta s-o fi bazat Cârlea când l-a placat? Dacă cineva îți trage, din senin, trei palme, pe stradă, e musai ca tu să-i ceri socoteală căutând un articol, printr-o cărțulie?

...Apoi, revenind la stelele noastre, au fost scoase stele argumentate, unele cu niște comentarii de o pagină. Iar cele care nu erau justificate au fost scoase tot din umbră. Foarte moral. Dă-mi voie să nu mă abțin: câte stele ți-au dispăut ție? Păi vezi, măi ecologicule...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-29 14:33:30
         
 
  Of, Nicolaie, offff,

A naibii Forta rosie, omule! Si morala! Pai cum sa iei tu Nicolae, ceva ce nu-ti apartine? Ce zic tovarasii? E dreptul meu, omule sa pun steluta anonim, sa o scot, apoi sa o pun iar si sa o scot iar...in timp ce tot citesc si ma revolt si ma imblanzesc, si tot asa. Omul e supt vremi, daramite sub stele...Da' steaua altuia, cum sa-mi permit eu sa comit asa un gest si sa spun ca-i e-co-lo-gic? Ca de-aia zici "vai de steaua ta", ca-i a ta si numai a ta. Ca blogurile pot fi umplute si de "stelele" altora si devin ele insele stralucitoare, e adevarat, dar asa...nu merge, crede-ma pe cuvant, nu merge!!! Iar in alta ordine de idei, la voi, la socialisti, protestele nu-s defel tacute, inghitite, rumegate ci voi luati cu japca de la boieri cele necuvenite, va exprimati frust, rupeti pisica in doua. Voi nu "intelegeti" actiuni, voi treceti la fapte si va asumati moral, civic, plebeu orice act, act\iune sau act\ivitate. Protest tacut si de-aia "meritoriu"? Hmmm.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-07-29 11:35:09
         
 
  Am recitit regulamentul si nu am gasit referiri la stele. Nu inteleg ce regulament s-a incalcat?
Daca se pot acorda anonim voturi, de ce nu se pot si retrage?
Nu intotdeauna exista timp pentru justificarea gesturilor, plus de asta se mai evita si din scandaluri. Actul retragerii stelelor am inteles--o ca pe o actiune ecologica, daca nu un protest tacut, asadar meritoriu.
Fatuca aceasta a avut in spatiul albastru o contributie frumoasa si nu merita palme.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-07-29 00:00:11
         
 
  Nu-l mai hartuiti pe patron. Face totul din dragoste. Am inteles prea tarziu asta. Cum da de-un ciudat, cum il adopta. Acum inteleg de ce ii sunt chiar si eu atat de drag incat nu vrea sa-mi stearga contul: ma iubeste, crestineste, desigur, dar fara sa-si dea seama. Chiar daca nu-i place cum scriu. N-ai ce-i face! Iubeste ciudatii. Pace dumisale si blanda intelegere pe dulcele plai virtual. La casa ce sta sa caza, nici stapana nu-i mai breaza, mai dorule maaaai! K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-07-28 07:52:53
         
 
 

Incredibil de îmbîrligată e gîndirea celui ce păstorește cu blîndețe nețărmurită destinele lavrei. Iar justiția sa-i de-a dreptul mister.

"În acest context, până voi găsi o soluție elegantă, pentru a nu face rău nimănui, voi amâna, poate sine die, publicarea numelui distinsei autoare pe site."

Am mai văzut protecția martorilor, a victimelor, dar a infractorului... va rămîne totuși o premieră nevropeică.

Dinaintea acestui balet, cred că toată lumea știa cine-i Mița. Îi dau doar inițialele: bg (conspirativ însă, nu asta-i ordinea lor). Am depistat-o doar telepatic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-07-28 01:26:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE