FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MAZARE UBER ALLES!
Text postat de ecsintescu virtual
Radu Mazare a defilat in Mamaia ( Reich-ul sau inchis de bariere) nu in ritm de samba asa cum ne-a obisnuit ci in cadenta de ofiter german parca desprins din frescele murale de la Auschwitz, semnate Simon Wiesenthal.

O intreaga nebunie a declansat “tupeul edilului” de a se visa si el macho alaturi de ordonanta Raducu, mostenitorul de drept si de fapt al imperiului Mazare, o afacere de familie care a crescut vertiginos, mai ceva de vrejul de fasole, pe care Jack s-a catarat in uniforma topless pe canalele de Desene Animate. Mazare, acest uber alles al natiunii riverane si-a permis exhibitionismul de a se visa in loc de Flower power consumator de hasis si marijuana , un brav ofiter german care vroia sa scape wermachtul de Hitler.

Presa de razboi din Romania a declansat procesul de la Nurenberg. Mazare e un mariner nazist( a absolvit IMC la fel ca si Base, ala de plange la Holocaust ca la capataiul lui Stolo) care isi face prozeliti in persoana copilului, inca prea mic sa candideze la Europarlamentare, ne-a stricat imaginea din lumea circumcisa de la facerea ei.

Gestul lui Mazare este unul copilaresc. Exacerbarea lui va fi uriasa. Se vor darama statuile lui Atonescu si probabil o sa ne recunoastem inca o data antisemitismul visceral. Avem aceasta pasiune a victimizarii. Suntem niste brute devoratoare de evrei. Omu ros este dusmanul nostru ontologic. Radu Mazare este noul Comandant al garzilor legionare.

Imi vine sa borasc. IT Morar, Cristian Sutu, Patrasconiu il pun la zid pe bloguri. Unul din ei punea intrebarea daca uniforma germana era purtata de vreun pdl-ist, cam ce s-ar fi intamplat. Pai, Placinta, care este ministrul tineretului, are un fiu care se linge in dos cu flacaii si are pe tors un tatuaj cu Satana. Cu ce e mai prejos beizadeaua homosexuala decat Raducu care era emotionat?

Intr-o Romanie in care tineretul este absolvent la Spiru Haret, gestul lui Mazare este o mare bravura. La fel si felatiile lui Placinta al micu’. Putin stiu ca un gest il exclude pe celalalt.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Articol de ziarist, aceeași ziaristi care ieri il criticau pe Traian Basescu pentru ca a indrăznit să le citeasc㠄secuilor” articolul 1 din Constituția României. I-a provocat, adică, și, până la urmă, de ce să nu aibă dreptul Lazlo Tokes sa fie aplaudat în Parlamentul European de grupurile de „români” trimiși de stânga, și de dreapta și…în fapt, aceleași? Elite care nu au dat mâna cu Gigi, au scuipat în sân și au înfierat-o alături de Vass pe EBA. Băsescu ar fi câștigat în țara asta și zece mandate fără să forțeze, societatea civilă, aia cu „flower power” s-a dus însă lângă alunecosul crin și a început să facă plângeri la Poartă: țiganii, ungurii și poponarii sunt persecutați iar Băse face cam multe călătorii de lucru la Tușnad. Și tot așa, dând ei cu gura aici, aruncând Geoană mingea de tenis peste Ocean, fandând și abțiguindu-se Lotte Vanghelie în Parnas, Băse a început să piardă teren. Teren românesc, desigur. Afișul electoral al lui Stolo, ăla cu țărâna și tractorul, în care promitea să aducă bani, mulți bani din Europa pentru tine, frate, și pentru sapa ta, a rămas unic în istoria manipulării, alături de Hora Unirii pe care au încins-o Renate și cu Vălean cu vocea lui Furdui în fundal, înainte de aceleași europarlamentare. În vremea asta, steagul UE se scoală falnic pe acorduri de imn și noi salutăm într-un glas cu lacrimi de nostalgie în plete. O dată la doi ani, se momește poporul român, încă al naibii de naționalist, de către elita fonfăită, cu cântece, cu doine, cu tractoare. Cu salcâmi și cu petece de mândrie autohtonă. Uităm însă ceva: c㠄papagalii” elitiști, parte a multinaționalei albastre, își râd în barbă de nea Mitică, de Ion, de Gheorghe, de Adrian sau de Traian. Pleacă la Bruxelles cu voturile lor și aruncă din avion CD-ul. „Nu uita că ești român” zboară, din nou, pe tăpșane cu clăi de cer și căciuli de stele, în vreme ce ei își dau mâna cu Tokes, simbolul revoluției din 1989 și al indepedenței secuilor. Independență pe care voi, biată elită satirisită de lozinci, ați mâncat-o cu lingurița de cristal din fundița verde de la gâtul lui Giuvara. „În cel mult douăzeci de ani, România va fi federalizată”, spune Marko, alt stâlp al autohtonismului. Aș fi apreciat articolul, pare a avea o doză de verticalitate în el, dacă nu s-ar vedea de la o poștă că a fost scris în același stil al "manipulării lui Mitică". Și fiindcă fiecare poveste are un final, eu, ca ziarist neprofesionist, cunosc din câteva surse că Radu Mazăre nu a fost întâmplător general german. „Unul care l-a trădat pe Hitler”, spune repede umbra politicii corecte din virtualul nostru. Da, poate că da, societatea civilă se agită deja și trimite proteste iar pesediștii devin, în jurul lui Mazăre, un sfert de ceas, demni. Vipușca roșie ne face, însă, pe noi, miticii, să zâmbim în barbă: nici Antonescu numai e ce-a fost, are și el, iată, ochi albaștri.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-07-21 10:48:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE