FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Filă de poveste
Text postat de elia david


Micule prinț,

În momentele de aridă singurătate doar ție pot să-ți scriu cu adevărat.

Pentru că ai priceput albul de până acum al desenelor mele și m-ai învățat să îmblânzesc cuvintele ce se cred importante.

Acum le așez într-o altă ordine, ca să pară, firește, o nouă scrisoare.
Dar totul este neschimbat - asemeni clopoțeilor din râsul tău, ce nu-și modifică numărul, ci doar se ating diferit, bucurându-mi inima cu sunete zglobii și neașteptate mirări...

Cât de ușor, mă gândesc, trebuie să le fi părut tu acelor păsări pribege de care te-ai agățat cu inima frântă!
Sub privirea unui trandafir... mândru și însingurat între cei patru spini ai săi.

Acum îmi vine, la rândul meu, să plec pentru totdeauna.
Lăsând planeta în urmă...

Din fericire, șansa noastră, a oamenilor mari, este că păsărilor de hârtie nu le convine, în astfel de momente, să ne ducă nicăieri.

Iată de ce, din tot ceea ce sunt, doar puținul care mă reprezintă va ajunge, și de această dată,... la tine.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cristi, Vero, Luiza - multumesc. Ma bucur enorm sa aflu ca spatiul de care ma ingrijesc vi se pare atat de primitor.
Usile va sunt deschise mereu.
 
Postat de catre elia david la data de 2009-07-20 22:42:35
         
 
  Atunci cand simt ca lumea din jur ma oboseste prea mult, intru aici in dumbrava cu povesti. In coltul acesta pur poti simti cu adevarat ce inseamna candoare, delicatete, jocul nealterat al copilariei, simplitate si daruire.
Citesc, recitesc, si ma incarc cu acea energie de care am nevoie. Atunci pot zambi din nou!

Iti multumesc, Elia, pentru felul tau de a fi!

Si pentru ca stelele le-a aprins Cristi, si bine a facut, voi lasa un vot.
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-07-20 20:53:36
         
 
  Cristi,

N-ai idee cat ma bucur de ractia ta si de stele.

Eu m-am grabit azi dimineatza si am pus repede un vot, necomentat, lasand pe mai tarziu instelarea.

Iata ca ai venit tu si gestul tau ma bucura dublu: intai ca ai pus tu toate stelele, deci nu mai am nimica de facut si, apoi, pentru ca infine Elia, o autoare atat de talentata si atat de discreta e, insfarsit, bagata VIZIBIL in seama.

Bravo Elia, tu deja stii cat imi plac textele tale, chiar cand unoeri nu comentez.

Vero.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-20 16:53:32
         
 
  Elia David,
vei fi surprinsă de acest comentariu, mai ales de semnatarul lui.
Trebuie să-ți mărturisesc faptul că nu am lăsat semnul citirii textelor tale, cred, niciodată.
Cu toate acestea n-am ratat nicio postare și vreau să aflii că este minunat să găsești oameni ca tine și creații ca ale tale.
Mă-nclin în fața inocenței și a sensibilității, ma-nclin în fața ta!
Vot și toate stelele.
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-07-20 16:22:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE