FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lui Andrei Florian 2
Text postat de ecsintescu virtual
Draga mea,
Habar nu am cine esti. Parca imi amintesc o postare a maestrului Ciutacu despre faptul ca ai fost luata pe faras de la Ziua. Se spunea acolo ca ai fi o mare editoliarista, o Ioana d’Arc a presei romanesti. Spre rusinea mea nu te-am citit pana astazi. Si crede-ma, regret enorm. Nu credeam sa invat vreodata ca exista virilitate femina atat de erecta. Azi te-am citit. Am juisat de placere.
Ca o veritabila Lolita ai sarit in apararea Seniorului, luandu-te la tranta cu Andrei Plesu, intr-o postare de zile mari in Roxaniada, taramul tau virtual unde esti regina, prim regenta si tiitoare virtuala a maritului Duda.
Iti incepi in tromba articolul inchizitorial. Conchizi draconic din primele litere. Andrei Plesu a avut neobrazarea si nesimtirea sa scrie un articol care,in opinia ta, ar fi transformat moastele fruntasului PNTcd ( partid-defunct si el) in oase de ros pentru “potaile” care activeaza in viata politica romaneasca.
“ Corneliu Coposu a fost un reper moral” spui tu, fara sa-ti argumentezi verdictul ca o ghilotina. Spre exemplu, pentru 98% din poporul roman Corneliu Coposu nu a fost nimic.Ratiu, candidatul PNTcd a obtinut in 1990 putin peste 2 la suta. Din pacate Corneliu Coposu a valorat mai mult mort decat viu. Transformat in calugarul Vasile, Coposu l-a facut pe Milica Constantinescu presedintele Romaniei. Si el un “mort” dar in viata. Despre succesul post-mortem al batranului Coposu pot spune ca face parte din reteta clasica a fabricarii de mituri. Avem aceasta tara tampita. Ne indragostim falocratic de tot felul de fosile. Ne iubim tara ca pe mama si dam in complexul lui Oedip. In fine.
Chestia cu cititul e magistrala. Orgasm intelectual curat. Ai stat tu la curul ambilor si le-ai pus semne de carte. Plus ca, fara a fi desueta cu sentementele tale, Coposu a cam stat la mititica cand Plesu citea in draci si promova Meditatia Transcedentara. Si citeste in continuare. Asta asa sa-ti dau o replica acneica.
Pe urma dai bumul cu impartasania. Adica, daca felationista s-ar fi spovedit putea sa suga si din sangele domnului. Asta ca sa-I scuzi, probabil, pe Alexandru Paleologu, Dan Amadeo Lazarescu (tata lu Tariceanu) si Qintus. Si poate pe Corneliu Coposu. A cerut cineva pana acum dosarul lui de la CNSAS?
Despre Vadim Tudor, iti spun draga mea doar atat. Vadim a scris in Revista Saptamana in 1989 articolul Idealuri. Acolo vorbea despre Iuliu Maniu si despre Bratianu. In 1989. Ca si-a trimis carnetul de partid pe adresa lui Nicolae Ceausecu, nici nu conteaza. Conteaza insa faptul ca Vadim Tudor a facut singurul partid de lider din Romania. Si ca tine UDMR -ul in frau. In ciuda nebuniei lui, Vadim exista si puncteaza decisiv. Jignindu-l pe el ii jignesti votantii. Apropos, cat a luat PNTCD la europarlamentare?
Si crede-ma, a scris mai mult decat ai scris tu! Si a citit si mai mult. Speri sa nu te superi pe mine, draga mea draga.
Liiceanu a “confiscat” editura politica! Stii ce frumos dansa el si recita in brigazile artistice? Intreab-o pe marea realizatoare Ioana Bogdan.
Draga mea draga. Cand Ioan T Morar iti spune pe nume, pune pixul in cui.
p.s. ai folosit “ precar” de doua ori. Zgarie. E ca si cum te excita cuvantul pe care l-ai “flirtat” din dex. Si “ SUPER-INTELECTUALA” ?! Las-o dracu!


ps. Ca sa pricepi ceva intrati aici http://roxanaiordache.wordpress.com/2009/06/18/plesu-minte-despre-coposu-ca-sa-l-creasca-pe-vadim/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE