FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mâinele de vorbe, de vise, de umbre
Text postat de Veronica Pavel
acopăr sunetul
ceasului
strigând:

taie-mi viața
în sferturi-felii
ca pe un măr

ascunde-mi luminile
cele de toate clipele
spală-mi rupturile
cele de toate zilele
pictează-mi vorbele
cele de toate paginile
sculptează-mi visele
cele de toate gândurile

iar când nevisatele
și nescrisele
fără straie si lumini
se vor renaște
din neopritul timp

tu soarbe-mi
din merele sferturi-felii
ale vieții rămase
și lunecă-mi răcoarea lor
în trupul păstrat
pentru mâinele
de vorbe
de vise
de umbre



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Liz, de regula fac un minim de verificare inainte, dar motivul pentru care nu am ajuns in pagina ta a fost faptul ca Vero s-a intrebat cine esti si am presupus ca esti un user nou. :))
No, dupa ce am ajuns intr-un final in pagina ta m-am convins de doua lucruri. Vero insteleaza texte, nu oameni si Adrian are gusturi. :) Am citit tot, am vazut ca ai avut opinii pro si contra textelor. Eu am gasit multa sensibilitate in poeme care m-au convins ca solicitarea de nivel e justificata.
PS. Personajul are mereu conturi in regula, cu tot tacamul, varsta de 30 si ceva de ani chiar si adresa de mail valabila, etc, asa ca niciodata nu poti fi sigur. :)

"nu vroiam sa fiu in pielea personajului banuit de tine. Nu de alta, dar tin la silueta.;)"
inteligent joc de cuvinte ;)

Vero, scuze ca am abuzat de pagina ta. Dar macar toata lumea pleaca impacata de aici. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-18 09:06:57
         
 
  Adriana,
fara argumente nu pot banui sau acuza pe cineva, dar puteai ajunge pe pagina mea unde aveam in regula ,,pasaport, fotografie, ,,cheia de la usa,,... ma-ntelegi :)
Vis a vis de tonul ridicat, nu obisnuiesc decat atunci cand sunt aduse acuze nefondate, dar sa nu o mai lungim, bine ca s-a lamurit marea dilema, ca zau nu vroiam sa fiu in pielea personajului banuit de tine. Nu de alta, dar tin la silueta.;)

p.s. stai linistita ca Adrian si-a dat seama ca este o confuzie, asa ca e totul ok.

O seara buna fetelor, si spor la vanat metafore!



 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-17 20:07:47
         
 
  Cine stie cate mi-o fi zis Adrian in gandul lui :)) Chiar imi pare rau. Mai ales ca daca interpretez bine cuvintele lui o juma de stea am primit-o de la Liz mai demult. Si pe deasupra acu mai tre sa imi cer scuze si de la "personaj", ca l-am banuit degeaba. De data asta. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-17 19:41:32
         
 
  Totul e bine cand se sfarseste cu bine.

Si, Adriana, chiar ma gandeam, dupa ce ti-am raspuns, ca am fost realmente norocoasa ca Liz e fost cea care m-a onorat cu prezentza ei si nu vreunul din cei cu care "te-ai fript" trebuind acum sa sufli si in iaurt...:)))

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-17 19:24:56
         
 
  Liz...
referitor la primul comentariu pe care mi l-ai adresat:

1. Eu sunt sarcastica dar numai in legatura cu anumite personaje. Daca le-ai cunoaste ai sti si de ce.

2. Aici nu ar trebui sa conteze daca sunt sau nu femeie.

3. Criza de personalitate se manifesta altfel.
PS. Stiu ca Vero nu se va supara, mai ales ca nu intentionez sa ma intind dincolo de acest raspuns si am instelat acest text tocmai pentru ca l-am apreciat.

Referitor la al doilea comentariu al tau care imi este adresat:

1. Nu suport cand cineva mi se adreseaza pe un anume ton, ton pe care il deduc din context si din folosirea unui anume semn de exclamare care pe mine ma lasa cu impresia ca cineva tipa la mine. Chestie pe care de regula n-o las netaxata. Dar avand in vedere ca il inspiri pe AAA si cred in gustul lui o sa fac o exceptie.

2. ",,hohotul de ras,, nu este acesta:)"
e adevarat, dar nu la semnul asta ma refeream.

Ci la :

"Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului meu, insa cu nivelul 10 trebuie sa astept validarea a doua randuri vreo 1465768675 de ore.:))

cu-acelasi drag,
laliz
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-17 02:36:16 "


So, n-a fost nicio criza- cel putin din partea mea, inteleg ca te-ai simtit lezata de comentariul meu, recunosc ca am facut la randul meu o confuzie, dar stii cum e- "cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt". Imi pare rau ca te-am confundat, sincer regret daca te-am pus intr-o situatie neplacuta, imi asum greseala- dar crede-ma ca fara voia ta ai avut un fel de exprimare specific altcuiva. Acum putem sa trecem peste asta? :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-17 19:20:06
         
 
  Adriana,

Nu stiu sa ghicesc, dar aici e vorba chiar de Liz, muza lui AAA....

Apreciez grozav vigilentza ta :)))

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-17 14:26:21
         
 
  Liz....

Da, da, mi-a sunat cunoscut numele, dar era in ceatza, ca un vis frumos pe care vrei din toatre puterile sa-l readuci dupa ce el a plecat...

Adevarat, in ziua in care ai postat, validarea a durat un milion de ore, dar alteori nu e asa de mult de asteptat...

Foarte, foarte multzumesc, balerino si, mai ales, inspiratoareo! Sunt ultraflatata de atentzia ta! Si hai, posteaza mai des, o sa ne bucuram de talentul tau si noi, cei care nu te avem "acasa", si o sa poti cu ocazia asta cere si marirea de nivel, ca sa fie totul mai simplu!

Reverentza, Liz,
(liliachiul iz...)

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-17 14:19:01
         
 
  Si inca ceva, Adriana! Invata sa citesti corect simbolul semnelor - ,,hohotul de ras,, nu este acesta:) - dar bineinteles ca atata lucru stii si tu, ca atare ajung la o concluzie: a fost o mica criza.
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-17 12:04:10
         
 
  Adriana Giurca, in primul rand nu fi sarcastica!
In al doilea rand, am pretentii de la tine, mai ales ca esti femeie, iar comportamentul unei femei imi spune multe.
Si in ultimul rand, nu e cazul sa faci crize de personalitate chiar aici pe pagina Verei.Crezi ca merita acest lucru?

...
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-17 11:59:37
         
 
  Intrebare de zece puncte
Cine obisnuieste sa apara dupa o perioada de tacere sub un pseudonim nou, umbland la inceput cu o sfiiciune care cedeaza la primul semn de bagare in seama , moment in care neobositul hohot de ras ":)) " insoteste comentariul ulterior, cine alege mereu gesturi suave pentru a camufla mersul zgomotos specific personajului, cine se plange imediat de nivelul care nu-i permite ba una ba alta?



Ghici ghicitoarea mea. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-17 11:36:34
         
 
  Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului meu, insa cu nivelul 10 trebuie sa astept validarea a doua randuri vreo 1465768675 de ore.:))

cu-acelasi drag,
laliz
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-17 02:36:16
         
 
  ... sunt laLiz :)
... sfiiciune pentru ca e a doua oara cand comentez un text de-al tau.
... si Vera, asa merg eu, ca balerinele, in vf picioarelor:)

cu drag pentru tine!
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-16 23:59:04
         
 
  Luisa Parvan,

De ce "cu mare sfiiciune"? Nu intzeleg. Si de ce pleci in varful picioareleor? Nici un comentator nu m-a deranjat vreodata....Cine esti?....

Multzumesc mult oricum,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-16 23:36:12
         
 
  Vera,
cu sfiiciune dar cu mare drag pentru tine am patruns pe-al tau teritoriu:)
In ,,merele sferturi-felii ale vieții rămase,, cititorul va gasi mereu intregul gandurilor tale (scrise sau nescrise) pentru ca de fiecare data iti simtim in scrieri sufletul vibrand.
Am gasit un poem delicat ce mi-a placut. Felicitari!

Plec in varful picioarelor spre a nu deranja...

 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-16 18:51:08
         
 
  Ma bucur, Marina, ca ti-a placut!

Multzam de com,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-16 14:30:09
         
 
  Asta da, m-a miscat, mi-a vorbit. Miinele de vorbe, de vise, de umbre. Am copiat-o la mine in carnet.  
Postat de catre Marina Shalmon la data de 2009-06-15 19:34:01
         
 
  Vero... :)
ma faci sa ma simt privilegiata- mi-ai dedicat deja cele mai cuprinzatoare comentarii- si inca 3 la numar .:)
Asta o insemna ca am io darul sa provoc oamenii la dialog- chiar daca de cele mai multe ori ei intra in acest dialog numa pentru a ma contrazice :)

So, ca sa nu raman cumva datoare cu comentatul iacata marturisesc ca de aseara ti-am scris un comentariu (lung, de data asta) care a disparut in neant. N-am mai avut rabdare sa-l reiau, dar o sa incerc acum, mai ales ca tu ai revenit la randul tau.

Iti spuneam ca UFO- este prescurtarea de la unidentified flying object- adica obiectul zburator neidentificat- OZN-ul bre, cum ar veni un fel de mot al meu care apare misterios si lumineaza uneori deasupra textelor voastre bune :)

Iti mai spuneam si ca sunt poezii care merita scrise chiar daca isi vor gasi cititorul peste cateva secole. Cu toate astea nu vreau sa se inteleaga ca incurajez unii autori de pe-aci. Desi, la modul in care involueaza omenirea s-ar putea ca ei sa scrie deja poezia care se va citi de catre generatiile viitoare. Ceea ce ar fi trist cu adevarat. :)

iti mai marturiseam ca io personal multumesc oricarui cititor care vibreaza la vreun text de-al meu, chiar daca n-are stele in dotare, cuvintele la el sau vibreaza paralel de ce-am vrut io sa zic pentru simplul motiv ca ma simt bine daca am reusit totusi sa ii creez o stare. Imi plac si cei care ma critica,mai ales ca ma binedispun teribil unele din comentariile lor :))

Asa.Acum completez cu o rugaminte. Sa nu te mai trezesti speriata din cauza mea. :) Nu m-as putea supara niciodata pe tine. Esti un om delicat si asta pretuiesc mult, mult de tot.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-14 12:20:00
         
 
  Adriana,

Revin: De ce sa fim simpli cand putem fi complicati?

La mine e noapte. M-am trezit speriata din pat si m-am repezit la computer sa-ti scriu cerandu-mi scuze pentru toata poliloghia la care te-am supus ieri. Esti atat de "scurta" la scris incat mie-mi cade mai greu fisa la asa elipticitate.

Tu, saraca, imi spuneai ca de fapt tu ai fost cea care ai instelat, si eu te tineam cu teoriile....

Infine, as minti daca n-as recunoaste ca te "banuiam" dar nu vroiam sa admit ca te banuiam...si ca, de fapt, acel frumos "multumesc" adresat anonimului era oarecum "directionat" (sau se inchiupia a fi).

In rest, totul de bine: eu, vorbareatza, tu, tacuta....

Cu drag, ma duc sa ma culc la loc, merci,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-14 07:26:57
         
 
  Cristi!!!

Placuta reintalnire! Da, sigur, un suflet sensibil ca al tau a vibrat la incantatia asta a mea, rostita dintr-o suflare....

Tare m-am bucurat sa te aflu aici si multzam mult de semne,

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-13 23:12:55
         
 
  Adriana,

Ma bucur ca nu mi-ai reprosat nimica, ca-s cam alergica la reprosuri (nu la alea motrivate, pe alea le accept neconditionat!):)))

Ce-i aia UFO? Daca am stiut, am uitat, sau poate n-am stiut?

In legatura cu stelele, lasa-ma sa te contrazic: nu, Adriana, stelutzele nu-mi apartzin numai mie, ci ele sunt in egala masura si ale cititorului care, citind si reactionand cu o stea, a re-creat poezia. Fara lector, poezia ramane moarta, ea nu este decat o insiruire de cuvinte. Numai ochii si sufletul unui cititor ii re-dau voiatza cu care a insuflat-o poetul. (vezi lectia vulpii din "Le petit prince")

Imi spuneai odata, mai in gluma, mai in serios, ca stelele puse de tine nu sunt mai "cu motz" decat altele. Cum vezi, am tzinut minte asta, pentru ca inca de atunci vroisem sa te contrazic: stelele fiecaruia sunt, fiecare in parte, "cu motzul" celui care citind a vibrat , care a suflat viatza in poezia odata nascuta, dar ramasa nemiscata ca o marioneta nemanuita....

Asa ca, vezi tu, eu cred ca stelele sunt foarte, foarte diferite, asa cum si oamenii sunt diferiti, si ele poarta incarcatura de emotie a fiecarui aprinzator....

Numai poezia imi apartzine, stelutzele sunt in egala masura ale poetului dar si ale cititorului....Asa cred eu....De asta i-am multumit anonimului(care puteai fi si tu...) pentru ca s-a oprit o clipa, a luat marioneta (poezia) si a manuit-o ca sa o transporte in lumea celor vii si miscatoare si mi-a lasat si un semn ca a facut-o. Cum sa nu fiu sensibila la acest semn?

Multzumesc pentru rabdare,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-13 23:11:08
         
 
  Un fericit popas într-o grădină a gândurilor, întrupate în cuvinte, ce sculptează seducător dar și misterios, în ochii ce văd și inima ce simte!
Cel ce citește va rămâne un timp să soarbă din muzica vorbelor!
Surprinzătoare și tulburătoare...

Admirație, vot și 9*

 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2009-06-13 18:55:41
         
 
  taman ma pregateam sa-ti reprosez ceva , dar ai reglat genul din condei
oricine ar fi UFO- cum zicea AAA-...
sa nu te indoiesti ca lumina e doar a ta Vero :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 18:38:55
         
 
  Necunoscutule tacut,

Din nou ai aparut si ai lasat lumini in urma ta. Si, oricat ti s-ar parea de necrezut, sa stii ca unele versuri din poezie iti sunt dedicate, desi nu stiu cine esti si nu vreau sa fac exercitiul banuielilor....

Daca mi-ai luminat versurile inseamna ca ti-au placut si asta ma bucura! Si, din nou iti spun, ca si randul trecut (daca tu esti acelasi purtator de felinare), ca acest "anonimat" are si el poezia lui....

In incheiere o sa scriu si aici, cum o fac in toate documentele oficiale pe care trebuie sa le scriu la serviciu, unde fac tot felul de rapoarte stiintifice, ca in text masculinul include si femininul, am "generalizat" si "unificat" genul, ca sa fie mai usor....

Cu drag si multe multzumiri, gratzios si discret "inger pazitor",

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-13 18:31:57
         
 
  Da, Cristi, era bine si "sun":) Iti multumesc mult pentru apreciere, cuvantul ARTA spune multe!

Si, Tea, m-am gandit si am revenit la forma initiala.

Cu drag,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-11 00:56:11
         
 
  spun...era bine și sun :)  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-06-11 00:23:31
         
 
  de regulă argumentez, exemplific
acum sun decât
ARTĂ


vot și********8 stelute
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-06-11 00:22:36
         
 
  Tea,

Ma bucur ca ti-a placut. Intotdeauna, ca si acuma, reactiile tale laudative la adresa incercarilor mele poetice ma uimesc...

Interesant este ca in varianta initiala, finalul era exact ca titlul, adica fara acel "sau", pe care l-am introdus pe urma, iar tu propui sa-l scot, deci imi propui varianta mea initiala. Cred ca ai dreptate. Ma mai gandesc.

Multumesc pentru generozitate...

Cu drag,

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-10 23:27:08
         
 
  Vero, strofa a 3-a m-a facut praf!

E completa, iar imaginile sunt de o rara savoare poetica.

am o idee-de care nu trebuie sa tii cont- finalul mie mi-ar zice mai mult asa: ......"de vorbe/ de vise/ de umbre , acel "sau" intrerupe cumva -cred ca din cauza ideii de alternativa....

Oricum, superba poema!

Calvar*+9*********
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-06-10 22:47:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multzumesc, Radule, ai dreptate, am urmat sfatul tau....

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-10 17:57:35
         
 
  Vero, surprinzatoare - cel putin pentru mine - schimbarea registrului...

as sugera sa scoti toate majusculele, si pentru a pastra tonul specific incantatiei, sa schimbi cumva "felii-sferturi" - macar in "sferturi - felii" (alta idee mai buna nu am acum)

P.S. si "Sferturile de mere-felii" in " din mere in sferturi felii"

stelute 7, vot...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-06-10 17:30:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE