FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mama din povești
Text postat de elia david



La prima oră a dimineții, Mic se afla deja în brațele pașnice ale mamei sale, bombardând-o cu întrebări.

- Mama, pot să te întreb adevărul?

- Ce să mă întrebi?

- Adevărul! apăsă Mic pe cuvântul împrumutat de la Pinocchio.

- Poți.

- Atunci spune-mi foarte adevărat, atunci când m-ai născut pe mine, nu-i așa că ai vrut să fii și tu din povești?

Pe chipul mamei apăru un zâmbet prelung; în care doar cine știa să citească putea să afle cu ușurință răspunsul.
Mic, însă, avea, ca orice copil, unele dificultăți în a lega toate semnele de pe chipul ei.

- Recunosc, dragul meu, chiar am vrut să fiu din povești.

Din cale afară de emoționat și de fericit, băiatul înțelese că doar alături de mama sa ar putea să devină ce și-a propus - întâi, pentru că era sinceră de tot și pe urmă fiindcă ei lucrurile acestea ei nu i se păreau niște “prostii”.
Totuși, cântecelul din vis nu îi dădea pace deloc.

- Mama, dar noi când învățăm să citim?

- Știu eu ce să zic, poate chiar acum?

- Da, chiar acum, zise copilul și se repezi la bibliotecă, de unde extrase o carte groasă, pe care fu nevoit să o pună la loc, întrucât nu avea poze.
Totuși, se întoarse în pat cu un pliant de la Mall, deschis, ca din întâmplare, la pagina cu nume de jucării.

După ce le trecură pe toate în revistă, deciseră că au citit destul și că nu ar fi rău ca Mic să aibă o călăuză de pluș, numai a lui, care să-i însoțească pe amândoi în marea călătorie...



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Las și aici 8 steluțe ( * * * * * * * *).  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-14 12:38:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE