FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
INVITAȚIE
Text postat de Emanuel Cristescu
După cum știți, ori ar trebui să știți, site-ul www.europeea.ro dispune și de o revistă electronică "EUROPEEA" http://www.europeea.ro/main.php

Mulți dintre cei care postează în "Atelier literar" au confirmat. O parte dintre textele celor care au confirmat vor fi postate pe rând în cadrul revistei.

Pentru a putea fi publicat un text al unui autor avem nevoie de o fotografie a autorului max 64 k. fie trimisă pe e-mail: [email protected] fie să-și posteze fotografia în pagina personală:

Pentru început invităm pe următorii:

Adrian A. Agheorghesei
Carmen Anghelina
Corneliu Traian Atanasiu
Label Black
Liviu Bordaș
Daniel Bratu
gina bultoc
Amelia Cojocaru
Dan Cârlea
Sabina Datcu
Simona Dobrescu
Mahmoud Djamal
Latunski Criticul
Aurel Ganea
Adriana Giurca
Mariana Ghicioi
Elia Ghinescu
Rudolph Kuttesch
Mirela Lungu
Tea Niculescu
Veronica Pavel
Ioan Peia
FLORIN RADULESCU
Gheorghe Recheșan
Radu Ștefănescu
Nicolae Tudor
Cristian Vasiliu
Kosta Vianu

Acesti invitati sunt in continuarea acelora care deja au fost selectați și publicați în revista electronică.

Selecția textelor va fi făcută dintre textele aflate în secțiunea "Atelier literar" Invitații de mai sus pot trimite și texte pe care le consideră reprezentative.

PS.

1.Ca orice selecția și aceasta are o mare doză de subiectivism.

2. Selecția va continua în viitor.

3. Mă aștept și la posibile reacții de contestare a selecției eventual la reful invitației. Aceasta nu ne va face să ne schimbăm părerea asupra valorii textuale a autorilor.

4. V-aș ruga să-i anunțați și pe aceia care nu au mai postat de mult.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Dacă aș mai fi la vîrsta din prima poză, aș prefera să fiu reprezentat așa:

Photobucket

Pentru că am făcut totuși serviciul militar pe site-ul ecoliterar, vă asigur de scepticismul meu indestructibil și prefer a doua poză care mă reprezintă mult mai bine:

Photobucket

Desigur, fără texte. Mă mulțumesc cu blogul lui Nicolae.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-06-13 21:11:04
         
 
  nu :)
iti place sa exagerezi
mie nu
daca te lasai publicat te vota lumea cu enspe stelute si cine stie ce premiu castigai
mai mare decat evaluarea ta :))


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 19:00:59
         
 
  Păi credeam că nea Baudrillard ăla o avea mai multă atuoritate, bre Adriana...

Prin urmare, nimeni în lumea asta nu poate pretinde că un contract poate fi semnat prin prevedri exclusiv voluntare, cît privește partea dimpotrivă. Nimeni nu mă plătește pentru ceea ce fac și, ca atare, nu am nici un fel de obligație. Ba, mai mult, mi se pare că persoana care pretinde asta exercită un foarte scandalos abuz pentru care pot să-i cer daune, care va să zică. Îmi evaluează aportul, prevăzînd explicit acest lucru în clauze, atunci, da, este în drept să-mi pretindă respectarea acelui contract. Altcum, e infantil să mi se spună că m-am legat pe vecie de nu știu ce pretenții hegemonice ale domnului contractor. Sistemul ăsta, pe care-l invoci, expunîndu-mi nu știu ce principii de drept, iese, indubitabil, în afara dreptului și se plasează în zona samavolniciei.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-13 18:44:26
         
 
  Ioane, prefer sa ma contrazici cu propriile cuvinte.
Stii?
Ceea ce ignori este ca de data asta ai avut posibilitatea sa aderi sau nu la acest sistem. Acum il incriminezi ca pe unul dictatorial. nu pot fi de acord. Revolta-te, dar fa-o in cunostinta de cauza, pentru ce ti se impune cu forta, pentru ce iti ingradeste un drept in afara propriei vointe, tinand cont ca un acord de vointa e presupus a fi dat in cunostinta de cauza atat timp cat ai regulamentul sub nas cand semnezi. Gresesc?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 18:00:26
         
 
  "Dacă, totuși, vrem să ne opunem hegemoniei și să ne eliberăm de ea prin vechile procedee ale dominării (revolta, gîndirea critică, negativă etc.), acest demers este lipsit de speranță!"
- Jean Baudrillard
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-13 17:44:30
         
 
  Ioane, e vorba doar de un acord pe care fiecare il da si daca il da apoi nu il mai poate nega. Cine te pune sa nu deschizi ochii cand semnezi ceva? Ca doar nu te-a luat cineva cu forta si te obliga sa postezi pe Europeea? Dar daca tot o faci, macar trebuie sa vezi de la inceput in ce conditii. E dreptul dar si datoria ta. Stiu ca esti destept si pricepi tu exact ce am vrut sa spun. Daca vrei.
Eu am vrut doar sa subliniez ca proprietarul a fost un domn in privinta asta. Prea mi-a sarit in ochi de data asta.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 17:34:17
         
 
  Adriana,
Epoca sclavagismului și a condiționărilor, gen: ai venit aici, nu ai nici o opțiune de refuz, a cam trecut de mult.
E suficient că, și gata!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-13 17:22:30
         
 
  Pe de alta parte, e drept ca nu puteti obliga pe nimeni sa-si publice fotografia. :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 16:53:14
         
 
  Domnule Cristescu- as vrea sa va atrag atentia atat dumneavoastra cat si userilor care au declinat invitatia ca la inscrierea pe acest site toti am fost intrebati daca suntem de acord cu termenii si conditiile de inscriere. In acel moment toti care au publicat texte pe Europeea si-au dat acceptul ca textele inscrise pe site sa poata fi publicate de proprietar dupa o prealabila notificare in revista Europeea in format electronic sau alt fel de format-cu respectarea regulamentului la care au aderat. Drept pentru care consider indreptatiti editorii si proprietarul sa faca selectiile cuvenite si sa procedeze la publicarea textelor pe care situl le gazduieste. Faptul ca desi sunteti acoperit de regulament solicitati totusi acceptarea invitatiei de catre autori mi se pare o dovada de mult prea mult bun simt si acvest comentariu s-a vrut a fi doar o subliniere a acestui aspect.
Domnilor autori...
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-13 16:51:30
         
 
  Multumesc pentru invitatie,domnule Cristescu.Sincer,as fi preferat sa nu conditionati publicarea textelor unui autor de geniu de trimiterea unei fotografii prapadite...Nu agreez ideea de a aparea in public.Cu toate asta, la presiunea fanelor, am acceptat sa schimb bicepsii mei legendari cu o fotografie editie limitata: o combinatie fabuloasa intre Eminescu si... Eminem!:). Sper ca posteritatea sa aprecieze...

M.M.I
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-06-05 20:28:46
         
 
  Cum anticipam la PS 3 câțiva useri au declinat invitația. Le doresc succes și numai bine.

Mulți au trimis ori au foto la pagina de autor. Am și publicat câțiva. Pe parcurs vor fi publicați toți. Poate îi informați și pe ceilalți dacă sunteți în contact cu ei.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-06-05 16:40:58
         
 
  Scuze pentru repetiția din comentariu.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-06-05 12:10:02
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, realizarea acestui proiect este un efort imens, dar apreciez sincer această muncă grea și de calitate.
Am citit de curiozitate în nr. pilot, să văd calitatea selecțiilor. Așa că am ales un autor, astfel am citit grupajul selectat din poezia Eugeniei Reiter și am fost surprinsă foarte plăcut. Ați selectat chiar cele mai frumoase poeme ale Eugeniei. Eu consider că trebuie să aibe încredere în selecția dumneavoastră, cei de pe listă și cred că nu este cazul să se spună cuvinte urâte la adresa componenței numelor selectate, este o problemă de gust, poate sunt și omiteri fără intenție, iar în literatură este loc pentru toată lumea. Dialogurile din cadrul atelierului literar trebuie să fie intotdeauna constructive și nu musai pe aceleași idei de pro sau contra precum ale editorilor, este una dintre legile democrației.
Existența acestei reviste este chiar o veste plăcută.
Deși nu prea sunt sponsori, totuși am citit nume de valoare ca membrii onorifici.
Eu le urez succes și inspirație pentru lucrări cât mai frumoase tuturor celor care consideră că au textele în stadiul de publicat.
Felicitări Eugeniei Reiter pentru grupajul selectat.
Important este că există simț literar în selecția pentru revista electronică.
Deși nu prea sunt sponsori, totuși am citit nume de valoare ca membrii onorifici.
Eu le urez succes și inspirație pentru lucrări cât mai frumoase tuturor celor care consideră că au textele în stadiul de publicat.
Felicitări Eugeniei Reiter pentru grupajul selectat.
Existența acestei reviste este chiar o veste plăcută.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-06-05 12:07:26
         
 
  - mulțumesc!

cu stimă,

r.k.
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2009-06-05 09:46:38
         
 
  Felicitari colegilor pentru sansa de a zambi din paginile revistei Europeea, doresc succes tuturor si sincere aprecieri d-lui profesor Ion Corbu pentru efortul de a realiza acest mult asteptat proiect.

cu sincera colegialitate

ET
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-06-04 23:00:31
         
 
  Mulțumesc, domnule profesor. Sunt onorată.
Fotografie este la profil. Deși nu-s foarte sigură că n-am pus-o pe cea a surorii mele gemene... :D
În privința selecției, gând la gând cu Adriana. Sunt foarte curioasă ce veți alege.

Vă doresc tot ce vă doriți! Și încă un strop de bine, pe deasupra! :)
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2009-06-04 22:10:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cristescu- inainte de a va multumi pentru ca m-ati amestecat mai mult cu cei pe care ii citesc cu drag decat invers va spun sincer ca astept curioasa sa vad care vor fi textele pe care le veti selecta dumneavoastra (Io nu va recomand nimic, vreau sa va oblig sa ma cititi :) )
As fi preferat sa nu conditionati publicarea textelor de aratarea la fata, oricum putem arata ce fata vrem- mai ales daca nu vrem deloc.
Lipsesc din lista niste nume care nu trebuiau sa lipseasca, sper sa nu ramana asa.
Fiindca eu cred ca indiferent de comentariile contra dvs. chiar puneti suflet in ceea ce faceti pe Europeea va doresc numai bine. Si mult succes.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-06-04 21:07:13
         
 
  și eu refuz invitația!
numai gîndul că mă pot afla, eventual, în preajma unui personaj odios, îmi produce o stare de vomă anticipată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-04 17:13:15
         
 
  rugaminte. eu am un grupaj de versuri in revista. rog ca in locul meu sa fie invitata Dana Banu.
Multumesc pentru incredere.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-06-04 15:30:18
         
 
  ...Suzana, partea cu mângâiatul revine mamei tale, bunicuței si prietenului tău. Îniferent de câte conotații are "a mângâia".  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-04 12:23:50
         
 
  Multumesc!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-06-04 11:49:21
         
 
  Pentru Sorin Solaris.
Intentionat am botezat poza ta de 50 de "karate" in scopuri compensatorii. Poza poate fi expediata pentru o reevaluare de profesionist pe adresa [email protected]
Pe langa "kung-fu, tae-kwondo, jujutsu, aikido, kenjutsu si shotokan", numai de ceva supliment psihologic mai ai nevoie, pentru intarirea muschilor inimii in eventuale cazuri frustrante.
PS. Mi-au placut f. mult cele 2 scrisori de ale tale.Daca ne-ar incerca si pe noi vreo dorinta de initiativa, am putea deschide un esantion al membrilor absenti-motivati de pe lista de aur. Nu? Dar gasesti tu un nume mai plastic (Solidaritatea planurilor secundare sau altceva).
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-06-04 09:55:49
         
 
  Știam că revista electronică este un capitol închis.
Mă bucur să avem de-acum, o activitate intensă și diversificată în cadrul grupului Europeea. Acest demers va readuce mulți din autorii plecați și, cu siguranță se vor înregistra noi membrii.
Felicitări, domnule Corbu!
Inspirație și succes, colegilor selectați!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-06-04 06:30:38
         
 
  ,,apreciez pozitiv,, această inițiativă și aștept în eșalonul doi, trei, patru...iar până atunci rogu-te redactore Alensis DeNobilis în revista ,,pe hârtie,, (despre care aminteai mai jos)...un loc și pentru mine la ,,poșta redacției,,
fără fotografie.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-06-04 06:16:14
         
 
  Suzana, e vorba de poza mea de 50 de kilobytes, nu de 50 de karate si nici de 50 de kilograme. Oricum, cele 50 de chile le am dar nu stiu karate, ci doar kung-fu, tae-kwondo, jujutsu, aikido, kenjutsu si shotokan. Crezi ca e destul cat sa ma apar de lumea cea rea care vrea sa ma condamne la "inexistenta"?
PS: Pe ce adresa vrei sa iti trimit poza, tot pe aia?

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2009-06-04 02:44:16
         
 
  Pentru Solaris rupt din soare, nici nu-i sigur ca cei din urma vor fi ultimii. Mai exista si varianta C: nu vor fi pomeniti de loc (adica inexistenti).
Varianta D: neprevazutul "imprevizibil".

Dar pentru consolarea mea cel putin, mi-o poti trimite poza ta de 50 karate.
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-06-04 01:56:05
         
 
  Nu AAA, dar nici nu "m-ai mangaiat"(expresie cu multiple semnificatii).  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-06-04 01:45:49
         
 
  Salut demersul domnului profesor si imi permit sa vin cu o sugestie. Cei care au texte scrise si in alte limba de cat cea romana ( engleza, franceza, sanscrita..glumesc) ar trebui sa le trimita. Sunt multe steaguri pe prima pagina a siteului.
Abia a astept sa-l citesc pe Razvan ( Black Label) al carui penultim text mi-a placut la nebunie. Pe CTA care are unele eseuri bunicele. Pe tristul meu prieten. Nu inteleg de ce lipseste de pe lista Andrei Florian. Care are un condei minunat. Coerenta a scriiturii, verb, frazare ireprosabila. Este un inceput. Daca acest proiect se realizeaza atunci exista sansa ca Europeea sa ajunga la 1500-2000 de unici pe zi. Nu am timp sa detaliez. Ar putea lua reclama si astfel cu banii obtinuti s-ar putea pune in practica proiectul print. Apropos, ii raspund cu aceasta ocazie si lui DE NOBILIS. Este laudabila initiativa sa. Pe langa multi bani, pentru ca acest proiect sa se materializeze, mai este nevoie de ceva. De spirit, de nebunie si de talent al celui care patroneaza proiectul. In cazul Europeei ele exista. Domnul profesor are toate calitatile. Daca se gasesc bani editia print ar putea reusi.

Radu Stefanescu, crede-ma nu prea m-am uitat cum arati. Mie imi plac femeile. Dar imi amintesc de doua intalniri cu un barbat inteligent, cam clevetitor, oricum un preopinent placut.

Doresc succes din suflet domnului profesor.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-06-04 01:19:45
         
 
  La mine este exact invers. Am si poza de 50 k, am si poezeaua de nota 5 -maxima ruseasca- dar nu m-a invitat nimeni. Maybe next time cand cei din urma vor fi chiar ultimii. :)  
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2009-06-04 00:26:37
         
 
  "daca codul deontologic..." - te-am "biciuit eu vreodata, Suzana? :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-03 23:58:52
         
 
  "daca codul deontologic..." - te-am "biciuit eu vreodata Suzana? :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-03 23:58:12
         
 
  Din partea cealalta a baricadei:

Felicitari pentru toti, cei care ati fost nominalizati si stiti sau puteti sa va bucurati de importanta momentului. Foarte sincer, altfel nu as scrie.

O singura rugaminte, pe care nu stiu, daca codul deontologic va lasa s-o respectati, data valoarea dv. pe lista si recunoscuta de altfel, si de mine (nu parca as fi cineva),
nu ne biciuiti mai tare, mai des, cu si fara motiv pe cei care am ramas pentru listele intarziate (sub nici o forma electorale)!

Eu ma bucur pentru voi si m-am asteptat in mod sigur la asemenea rezultate! Ar mai fi niste nume pretioase, dar nu am cunostinta daca nu au fost ele deja publicate.
Cu stima pentru fiecare in parte, celor nominalizati si celor care urmeaza sa fie nominalizati. Suzana
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-06-03 23:52:36
         
 
  Multumesc de invitatie, domnule Corbu si vorba lui AAA, am sa incerc sa gasesc o poza ceva mai....inteligenta?

Poate mai tanara.

Respecte,
Tea Nicolescu
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-06-03 22:31:22
         
 
  Pai da, Vero, mai degraba te suna prietenii din Canada decat cei din Romania:))
Si-apoi eu ma refeream la "gasca Neogen" din care fac, cica, parte:P

P.S. Cu tine am vb de curand si a asta fost o alta "surpriza fff placuta":)


Salutari calduroase din Bucuresti,
Euridice

P.S. Scuzati-ne pt offtopik, dar, stiti, noi chiar nu ne-am vazut de mult, mai exact niciodata:D
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-06-03 21:08:24
         
 
  Mirela:

Nu-i adevarat ca nimeni nu ti-ar fi spus, eu, daca vedeam ca nu apari, te anuntzam!! Asta asa, ca sa nu crezi ca esti chiar atat de ignorata! Nu merge sa faci pe victima! :)))

Vero
(scuze pt off-topic)
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-03 20:53:00
         
 
  ...Onorat! La noapte, mă îmbăt. Mâine, mai tare, mai ales că o sa am și cu cine. O să caut o poză în care să par inteligent.

Mulțumec pentru invitațiune!

A.A.A

pi es: "Puteți vedea ce am selectat pâna acum accesând
http://www.europeea.ro/main.php" (E. Cristescu) - mai rpecis unde se poate vedea, că vreun post mai nou de 2004 n-am găsit...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-03 20:45:57
         
 
  salut această inițiativă, aștept în eșalonul doi sau poate trei iar până atunci rogu-te redactore Alensis DeNobilis în revista ,,pe hârtie,, (despre care aminteai mai jos)un loc și pentru mine la ,,poșta redacției,,  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-06-03 20:43:17
         
 
  Curios, deschid si eu azi Europeea sa vad ce se mai intampla in "lavra" (mai bine zis daca se intampla ceva;) dupa o lunga absenta, recunosc, din motive obiectiv-subiective (ca sa va citez, dl Cristescu:), si am parte de o reala surpriza: noua editie a revistei on-line!
As fi putut jura ca nu voi fi niciodata pe "lista neagra":D si totusi sunt (onorata;)
Eu, spre deosebire de Radu, am atatea poze misto, incat nici nu stiu pe care sa o aleg:))
In orice caz, ma voi ghida dupa "dimensiuni";)
Cat despre textele selectate, chiar as fi curioasa sa aflu la ce anume v-ati oprit:), mai ales ca eu am fost destul de "contro/versata":P
Asadar, voi accesa linkul, sper sa gasesc ceva interesant acolo...


Multumesc pt invitatie,
Euridice


P.S. Sunt convinsa ca daca nu intram pur simplu intamplator, nu ma anunta nici dracu':))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-06-03 20:35:36
         
 
  Nu vad pe lista niciun umorist in afara de Carmen. Oare epigrama chiar este Cenusareasa literaturii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2009-06-03 20:16:06
         
 
  "cine selectează textele?"

Eu. Dintre cele de pe site. Însă pot primi recomandări. Iar autorii care cred că anumite texte sunt reprezentative pentru ei mi le pot trimite.

Criteriile de selecție în viziunea mea, prin urmare obiectiv-subiective:
valoare literară
scriitură ecoliterară

Puteți vedea ce am selectat pâna acum accesând
http://www.europeea.ro/main.php

Există acolo posibilitatea comentariilor.

Regret că timpul nu mi-a permis să fi utilizat mai demult această oportunitate.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-06-03 16:57:22
         
 
  O întrebare simplă: cine selectează textele? Eu de pildă nu aș vrea să fie postate cele din seria Hronicului lavrei albastre, oricît de gustate au fost!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-03 16:21:19
         
 
  Eu chiar mă simt onorat și voi răspunde invitației. Adică, las Selecționerului libera alegere a textele postate. Nina este în culmea fericirii. Nu degeaba a suportat atîtea vicisitudini alături de mine. A avut încredere că voi ajunge celebru și nu s-a înșelat. Cît despre fotografie cea din pagina de profil este a mea (parol),doar costumația am împrumutat-o. Nu puteam să apar în salopeta mea de critic. Vă mulțumesc pentru încrederea acordată.
p.s. Nina vrea să vă cunoască personal.Personal nu sînt prea încîntat. Știu cît de imprevizibile sînt femeile, mai ales secretarele...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-06-03 16:17:51
         
 
  AUTOMESAJ DE DEZABONARE
The last, but not the least! And, not even lost!
Ce-ti veni, maiestre, sa ma treci pe lista rusinii? E cumva o compensatie felona la halul (era sa zic felul)in care te purtasi cu subsemnatul pana acum? Mersi, nu! De altfel, textele mele sunt sterse demult si, daca ar fi pe cinstite, nici n-ar trebui sa mai existe nicaieri. Cat despre moaca mea, daca labradorul dumitale nu latra suficient de vehement, nu-i vina mea. Ma pot lipsi. Si unde mai pui ca mai sunt si altii mult mai urati ca mine, ai de unde alege. Asadar, nu, mai ales ca din lista lipsesc si altii, mult mai talentati decat mine, pe care cu aceeasi felonie ai cutezat a-i omite. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-06-03 15:45:28
         
 
  Stimate d-le Cristescu,

Multzumesc pentru invitatie, am fost flatata sa-mi vad numele pe lista.

Voi incerca sa trimit o fotografie pe dimensiunile dorite. Nu am retzinerile lui Radu, dar e drept ca nici fotografie nu am. Singura cu care m-am "afisat" in lucrarile mele "literare" este una in care sunt la prietena mea din Romania, cu o frumoasa paine (cumparata la Billa) in fatza. Toata lumea care a vazut fotografia mi-a spus: "ce bine arata painea, era si buna, nu-i asa?"

Ideea de revista online mi se pare excelenta, revistele tiparite fiind evident de mai mica circulatzie si neputand fi consultate de cei din afara tzarii, de exemplu.

Voi incerca totusi sa va trimit poate o poza si fara acea paine....

* si succes in demersul dv,

VPL.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-03 15:35:30
         
 
  Emanuel, ca invitatia ta ma onoreaza e de la sine inteles, iar ceremonialul multumirilor care ii urmeaza (conform uzantelor) e limpede ca-i la fel de inevitabil ca insuratoarea; astfel ca, acum si aici, iti multumesc.
Problema e ca, desi nu sunt chiar hidos, (nici chiar ecsintescu n-ar putea afirma asa ceva), n-am nici un chef sa-mi fac publica fotografia, pentru ca ma tem de woodoo, mai ales de variantele lui indigene, deochiul, descantecul, facatura.
Hai sa zicem ca de dragul minunatilor ani ai senectutii, cand ma voi putea lauda copiilor si nepotilor cu prezenta mea in cea mai tare revista literara online din Romania, as face-o.

Dar in mentalul meu (de ridicat potential conflictogen) roade viermele hidos al indoielii; ce insinueaza ticalosul, iti poti reaminti din linkurile de mai jos:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=24819
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=25236

Astfel incat, fara a-ti declina oferta, imi rezerv dreptul de a-mi cantari riscul, sezand si cugetand cu maxima prudenta.

Inca o data, multumiri.

(si stea, pentru initiativa si forta sugestiei din P.S.2. "Selecția va continua în viitor")
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-06-03 15:05:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE