FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Editorial
Text postat de latunski criticul
9. 200 - editorialist - autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii. Poate publica în cadrul atelierului editoriale . recomanda spre publicare in EUROPEEA sau volum texte si autori.

Așteptăm Saturnaliile ca să dispareă lumînărica? Ssu dăm voie sclavilor să se distreze la bordelul maatroanei Floras pînă se prăvale bușteanul aprins de pe deal?


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ca de obicei, Kosta care e considerat cîrcotaș e mai de seamă kritik decît latunski. Chiar asta era ideea! Să vedem dacă se descurcă și atunci cînd latunski junior o să înceapă a-și publica jurnalul personal. Scenele cu Nina vor fi cenzurate, dar îi voi da repere cifrate pentru a-i "sforța" sinapsele.
Maestre, Nina începe să te admire și asta chiar nu-mi place!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-05-28 01:28:43
         
 
  Apăi, videț cum nu prișiepiți nimika? Mai intai maiestrul critik ne citeaza din regulament ce-i aceala editorialist si cam ce pusca si curea lata are, sau cat ie di barbat din punt di videri ieditorialistic. Apoi purcede a-si spune oful, in doua parti:
Pi di-o parti maiestrul kritik zisi cevasilea di editorial, priekum ka s-o vestejit di tat, ca o trecut pastili mamei lor si urmeazî sî vinî și ceal al altor mame, pre numele ei sarbatoarea numindu-sî saturnalii, ca la stră-strămoșii rromanes (ptiu, drace!). Pi di altî parti, ci tot stam noi acilea cu lumânaștirea ceea aprinsî, cî doară nu ie noaăpti revoluționarî! Și dac-a fi sî fie, încaltea să ne napustim cu tății în bordelu ceala, sau sî prindem a rostogoli busteni aprinși di pi deal în vale, ca să se știe ce-i. Vorba bunului cetatean care striga pe 23 decembrie noaptea, pe strada "menstrua'ie!" Nu sa zice dom'le asa, l-a corectat un trecator, sa zice "revolutie". Nu conteaza, sange sa curga, a replicat revolutionarul! Asadar, nu v-o fi placut critica criticii criticate dar alta noima nu stiu.
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-05-25 16:35:42
         
 
  Radu, na, îți găsiși nașul:))
iată, cineva care scrie mai adânc decat tine:))

viva latuns_ki.


 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-05-24 20:15:21
         
 
  ... beteala, iar...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-05-24 18:58:29
         
 
  ...Bunînțeles: lumânărica se va stinge când va apărea bradu' ș bteala, iat noul ediorial ne va ura Craciun fercit, fără grăsimi, ecoloterar, etc.Ce-i așa greu de dibuit, meștere Latunski?

Salutări "lu' Nina".
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-05-24 18:57:49
         
 
  maestre, am uitat, :))
:))
T.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-05-24 18:07:34
         
 
 
"Așteptăm Saturnaliile ca să dispareă lumînărica? Ssu dăm voie sclavilor să se distreze la bordelul maatroanei Floras pînă se prăvale bușteanul aprins de pe deal?"

vodca`i di vin`ă, bolșevíc man?
vot pentru inconștiență!
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-05-24 18:06:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Revolta care mocneste in acest text avertizeaza pregnant asupra faptului ca urmeaza o revolutie. Daca e revolutie, ma asez la rind sa particip, numa' sa nu fie o zi cu ploaie, ca atunci nu-mi place. Cum sa mai tii si arma cind trebuie sa tii umbrela???  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-05-24 14:33:53
         
 
  Maestrul Latunski e foarte subtil!  
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2009-05-24 10:50:11
         
 
  n-am priceput o iotă, maestre Latunski, e scris prea adânc  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-05-24 10:32:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE