FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Baietel supus perversiunilor sexuale de trei adolescenti
Text postat de Carmen Stanciu
Si-au incercat fanteziile sexuale preluate din reviste porno pe un baietel de sase. Trei tineri din comuna Ungureni i-au furat copilaria unui baietel. La cei sase anisori, micutul, din aceeasi localitate a fost abuzat sexual in repetate randuri de catre colegii de joaca.



Inocenta si naivitatea baiatului (ii vom spune Alex) l-au tranformat intr-un obiect sexual in fata celor trei adolescenti ai caror parinti, se pare, s-au dovedit prea ocupati pentru a-si educa copiii. Rezultatul: abuzatorii sunt in libertate iar in locul unde s-au petrecut teribilele fapte, copiii nu mai ies la joaca, teama punand stapanire pe gandurile vecinilor. Desi vremea e numai buna pentru jocuri in aer liber, pe ulita familiei care a trait nenorocirea, nici urma de copil. „Toti vecinii de pe aici isi tin copiii in casa de atunci. Nu mai pot micutii sa iasa la joaca din cauza ca parintilor le este teama de ce ar putea pati. Baiatul mi-e bine acum. Nu-si aduce aminte, nu-mi plange, dar mie mi-e frica sa-l mai las sa se joace pe afara. Pana sa se intample nenorocirea asta il lasam fara nici o grija sa stea jumatate de zi la tata si jumatate de zi la soacra-mea si eu imi faceam treburile gandindu-ma ca e in siguranta”, a marturisit mama lui Alex. Doar unul dintre abuzatori a fost trimis in fata legii, fiind singurul cu varsta de 15 ani, ceilalti doi scapand de mana legii datorita varstei ( acestia neavand implinita varsta de 14 ani). In urma cu cateva luni, organele de judecata au hotarat ca abuzatorul de 15 ani nu prezinta un pericol pentru societate incat sa fie necesara o masura de detentie. Prin urmare, in cazul acestuia, instanta a decis aplicarea unei masuri educative: libertatea supravegheata pe timp de un an pentru savarsirea infractiunii de act sexual cu un minor, incredintandu-l pe abuzator parintilor si Serviciului de probatiune de pe langa Tribunalul Botosani. Mama baiatului abuzat traieste in continuare cu frica unui viitor ce ar putea fi marcat adanc din cauza celor traite anul trecut de catre fiul ei.

„Da, a facut dar nu singur, au mai fost doi”

Fapta s-a petrecut in a doua jumatate a anului trecut, unul din jocurile bolnave ale celor trei adolescenti petrecandu-se pe un imas, din apropierea casei lui Alex. Potrivit informatiilor preluate de la specialistii din cadrul protectiei copilului, Alex a perceput abuzul ca pe un joc.

................................................

„Daca stiam ca procesul se termina asa imi faceam legea cu mana mea”

Rezultatul procesului a dezamagit-o enorm pe mama lui Alex. Ulitele nu mai sunt sigure pentru fiul ei si isi doreste sa-si fi facut dreptate cu mana ei.
...................................................

Parintii abuzatului sustin ca fiul lor nu e singura victima din sat

Cu inima inca stransa de cele intamplate, mama lui Alex povesteste cum „grozaviile” din sat nu se opresc la fiul ei.(...)
http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=34292
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE