FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poponeață de cal (reluare)
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu



Într-o noapte, X, un tînăr veleitar literar, a visat că are poponeață de cal. S-a trezit speriat și, dîndu-și pantalonii jos, întors cu spatele către oglinda mare din hol și îndoit bine din șale, s-a uitat printre picioare. Așa era.

N-a mai putut să adoarmă din nou muncit de fel și fel de gînduri. Ieșind pe stradă, mergea stingher, cînd cu ochii-n pămînt, cînd uitîndu-se pe furiș dacă nu cumva trecătorii au ghicit ce transformare s-a petrecut în nădragii lui. La prima oră a fost prezent cu bonul numărul unu la doctorul de familie.

- Doctore, am visat că am poponeață de cal.
- Și?
- Și așa e.

După examinare, doctorul i-a spus că e un caz de specialitate și i-a dat trimitere la veterinar.

La veterinar, dialogul a fost puțin mai lung:

- Am venit la dv. pentru că am poponeață de cal.
- În regulă, a spus doctorul și a început să completeze un formular.
- Îmi dați o rețetă, credeți că se poate face ceva? – a întrebat plin de speranță pacientul.
- Nu, nu, doar dacă visați din nou o metamorfoză inversă.
- Și atunci ce scrieți acolo?
- Îți dau o dovadă că, într-adevăr, ai poponeață de cal și poți face treaba mare pe stradă, din mers.
- Dar, știți, eu sînt o persoană cu preocupări literare și...
- Nu-ți face probleme, știi doar că am intrat în Europeea, acum poți folosi acest permis, se respectă unicitatea inalienabilă a fiecărui user.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deși puțin cam frust în poantă merita repostat, cu toate riscurile punitive anticipate,cel puțin ca model pentru unii bîlbîstoci, mocofani, agramatîrși și ignorantaurisci!*  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-09 01:58:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE