FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule Emanuel Cristescu/Ion Corbu
Text postat de Marinela Preoteasa
Domnule Emanuel Cristescu/Ion Corbu, vă rog să reduceți nivelul domnului Radu Ștefănescu, că acesta își permite să se joace cu comentariile noastre despre traducerile postate, îi este jenă de adevăr și îl ascunde ștergând comentarii, dar păstrându-și voturile! Deci utilizează punctajul de editor în interes personal, se pare că nu este interesat de creșterea valorii siteului europeea ci este interesat decât să obțină aprecieri pentru postările dumnealui.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul fie cu tine, Ioane  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-04-17 01:52:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ghiaurilor, goimilor, păgînilor, declasaților - summum: necredincioșilor! nu v-ar fi rușine de harul unei preotese!
ptiu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-04-17 00:58:00
         
 
  carpe diem, mulțumesc de susținere. Efectiv, n-am să le mai răspund la mizeriile ce le aruncă, nu merită atenție un vocabular atât de infect, precum al celor enumerați anterior. Nu înțeleg de ce li se permite un asemenea limbaj ("panarama retardata,oaie cu cabină,tanti preoteaso,daca cineva si-ar pune ambitia si banii la bataie ai manca si 7 ani de puscarie, laolalta cu gaitele care fac trotuarul",MP "are organe rușinoase pe care și le expune în public"? ) Nici nu i-am înțeles sintagma "oaie cu cabină", jignește, insultă, amenință (nici nu mă cunoaște măcar!)eu nu semnez cu pseudonim și s-ar putea să-mi lezeze imaginea acești impostori care folosesc golănisme. Cât despre R.Șt, el a început cu un asemenea limbaj și tot tacâmul,...și nu mi se pare normal că a acceptat fără plată o sarcină numai ca să-și bată joc de alții, în loc să se ocupe numai de ceea ce a promis, așa cum este regulamentul Europeei. După mine, nu sunt normale comentarii cu vocabular de mahala într-un site literar, scad calitatea, transformă în bâlci o treabă destul de serioasă.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-04-17 00:40:09
         
 
  Tie, Marinela iti raspund eu:
Lasa-l pe Radu cu ale lui, chiar daca o fi editor sa stii ca nu primeste nimic pentru asta, poate bobarnace, cum ii dai tu acum.
Postarile dumnealui nu cred ca pot face obiectul acestei discutii, asa ca cel mai bine ar fi sa-ti postezi creațiile încercând să faci abstracție de domnul Radu Ștefănescu.
Dacă te deranjează commurile dumnealui închide pentru Dumnezeu, commurile tale!
 
Postat de catre carpe diem la data de 2009-04-16 23:50:54
         
 
  aaa... calm, ca nici tu nu prea te dai in vant dupa mostre de 7 ani de-acasa

panarama retardata... e cam stil magda ciumac!
daca nu te cenzurezi vei avea parte de vesnica aruncare la neaprobate!

tot punct!
 
Postat de catre carpe diem la data de 2009-04-16 23:42:33
         
 
  aie cu cabina - oaie...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-16 23:39:09
         
 
  ...Orice cuvinte grele pe care le-ai primit din partea oricui au avut la baza literatura, preoteaso.

"Sigur sunteți ateiști, după cum vă manifestați în săptămăna patimilor… e vorba despre sufletul vostru" - aceasta fraza nu ar putea fi egalata nici daca ti s-ar spune panarama retardata, sau aie cu cabina, tanti preoteaso.

Si, crede-ma, daca cineva si-ar pune ambitia si banii la bataie ai manca si 7 ani de puscarie, laolalta cu gaitele care fac trotuarul. Punct!

 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-16 23:38:15
         
 
  AAA, RȘt, IP, lc și KV, mai aveți ocazia să vă duceți la biserică și să vă consultați conștiința, mai sunt două zile până la Paști. Nu pierdeți ocazia de a vă echilibra în interior, ca oameni mai întâi, apoi se pune problema dacă aveți ceva de spus umanității din experiențele voastre și ale celor din jurul vostru, să comunicați prin creațiile voastre și nu prin caterincă de doi bani! Țineți așa de mult nasul pe sus, că nimeriți toate gropile, pe unele și de mai multe ori! Chiar mă mir cum am putut să cred că toată lumea de pe aici are interese comune cu mine, adică să aducă din creațiile personale, cititorului... dar văd că domniile voastre se simt foarte bine dac㠄latr㔠și atac㔠în haită”! Păcat! Sigur sunteți ateiști, după cum vă manifestați în săptămăna patimilor… e vorba despre sufletul vostru, prea multe mizerii tastați. Păcat că nu dor cuvintele ce le uilizați, că ați fi petrecut prin spital cam multă vreme! (…)  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-04-16 22:41:28
         
 
  Agramatismul, vulgaritatea si lipsa oricarui talent ale acestei doamne sunt deja proverbiale. Incercand sa-i explic ce e cu dumneeaei pe lume, mi-am atras din partea domniei sale un comentariu ridicol, aproape stupid, de aceea am renuntat pentru totdeauna sa ii mai spun ceva. Va spun insa voua, celor tentati sa o corijati: treaba zadarnica, dumneeaei se crede literat autentic, plin de talent, stapan pe limba si pe mestesug. Numai rautatea noastra proverbiala ne determina sa nu recunoastem diamantul slefuit din fiinta domniei sale. Mai cunoastem noi niste cazuri. Nu le mai enumar, ar fi pierdere de vreme. Pacat. Rau e cand nu stii ce e cu tine pe lume. K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-04-16 13:04:48
         
 
  marinelo,
academician de renume mondial, cu enșpe capodopere publicate!
...dacă tot ai chef de "scuturat", scutură altceva în afară de umila-mi persoană: covoarele, de paști, pomii de frunze, limba română de expresii infantile, așa, ca ale tale, sau... ce s-o mai fi găsind prin preajmă!
în rest, e simptomatic faptul că scribălăi ca tine joacă țintar în jurul limbii române și-i acuză pe alții de amatorism, cînd ei, de fapt, ar trebui trimiși la-mpins vagoane!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-04-16 12:47:29
         
 
  virgula dupa "ascunde", nu dupa "stergand"  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-16 12:17:28
         
 
  ..."Domnule Emanuel Cristescu/Ion Corbu, vă rog să reduceți nivelul domnului Radu Ștefănescu, că acesta își permite să se joace cu comentariil noastre - exprimare de trotuar, "cu co-mentariile, no comment.

..."îi este jenă de adevăr și îl ascunde ștergând comentarii" - virgula dupa "stergand", stimata academiciana

..."ci este interesat decât să obțină aprecieri pentru postările dumnealui." - e incorect spus "
decat", trebuia "doar" sau "numai", cucoana docta.

...Aceasta plus tonul scremut al discursului, toate in sase randuri, ma fac sa va spun: Tanti Preoteasa, sunteti agramata si singura care citita pe jumatate, in afara pachetului de carti de joc, este abecedarul.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-16 12:02:16
         
 
  Domnule Emanuel/Corbu, aceasta este o intervenție critică asupra textului postat mai sus așa că vă rog să nu-mi invalidați comentariul.
Doamna Marinela Preoteasa are organe rușinoase pe care și le expune în public. Pentru că tot sîntem în săptămîna patimilor, ziua a patra - cum spune Vasile Iftime - vă rog să-mi permiteți a-i aminti că Mahommed a instituit obligativitatea purtării vălului.
În altă ordine de idei, comentariul meu este partinic, pentru că datorez acest job (critic oficial al saitului cu un sfert de normă) lui Radu Ștefănescu și lui Cristian Vasiliu.
Pot paria cu leafa mea de redactor șef la revista „Morfematica Limbajului Morse” contra unui kil de halva, că argumentele mele vor fi luate în considerare de către stimata M.P. Pentru că domnia sa nu este decît redactor șef la publicațiile „Poțiosecțiunea” și „Tetrapiloctomia preparatorie”. Așa, ca între redactori șefi, mai putem să ne înțepăm reciproc (că oameni sîntem și barabule mîncăm!) și să nu acceptăm tot ce „ne vârăște sub nas” (apun M.P.) orice traducător.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-04-16 08:40:35
         
 
  Ioan Peia, nu te-am scuturat deloc pentru limbajul dumitale suferind în lb română, că am respectat vârsta și accentul zonei pe unde trăiești în realitate, dar văd că dumneata te cam bagi în seamă și când nu-ți ducea nimeni lipsa!... Eu zic să nu-i mai ții partea lui R.Șt, că nu e cazul! au fost tolerate destul atacurile dumnealui, atacurile la persoană!Dacă ar avea ceva cărți publicate, dacă ar fi fost redactor principal la vreo revistă se mai tolereaza, că toți suntem oameni și mai greșim din când în când, dar R.Șt face mai mult caterincă pe aici și niște "traduceri", dar a avut pentru inspirație alte zeci traduceri ale acelorași texte... de ce să n-o spunem pe-a dreaptă?!La caterincă a dovedit că se pricepe.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-04-15 23:58:34
         
 
  "... vă rog să reduceți nivelul domnului Radu Ștefănescu, că acesta își permite..."

să te exprimi în acest mod, demn de un personaj caragialesc, ("...al aceluiași proprietar neîngrădit"!...) și să mai ai și pretenția că ești slujbaș al literelor, aceasta își permite că numai cine...!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-04-15 23:06:05
         
 
  ma insteleaza. Radu poate confirma...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-15 14:35:24
         
 
  Marinela, bineinteles ca da. Doar nu credeai ca ard tastele degeaba! La fiecare text postat (care are nr crt par) na insteleaza. La celelalt, doar vot; in fiecare prima duminica a fiecarei luni, imi trimite papanasi, placinte cu varza, si seminte de bostan arse pe plita. Toate prin posta, fireste. Pentru toate acestea, ma erijez in paznicul subsolului sau (unul atotstiutor, atotinvingator, atotbengos). Da, uneori ii mai si corectez traducerile din micul Will (apropo, te saluta), si ii mai ofer cate o poezica proprie s-o posteze in numele sau, ca, bietul, nu poate mai mult decat talmacirile alea (si in afara catorva sute de pamflete, satire, sonete etc). Cam asta e trocul agheorgstefaniscian!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-15 14:33:43
         
 
  A.A.A, dacă R Șt. nu a șters comentariul despre "opera" dumnealui ( deși are punctaj de editor), atunci să spună editorul care a făcut acest lucru ca să-l favorizeze ( a șters comentariul dar nu a șters și votul!).
A.A.A, de ce tot joci rolul avocatului? pe lângă R St. Te favorizează cu ceva?!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-04-15 14:11:52
         
 
  Marinela, pentru operativitate, te sfătuiesc să-i trimiți un mesaj domnului Corbu la [email protected]

succes
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-04-15 12:29:41
         
 
  dizertatia...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-15 12:24:14
         
 
  Marinela,

Radu nu este editor, deci nu poate sterge comentarii. Inainte de-a face manifeste, asigura-te ca dezertatia ii este argumentata.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-15 12:23:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE