FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
răvaș de primăvară (ultimul)
Text postat de Mariana Ghicioi
iubitul meu,

vârtejuri
de lumini,
închipuind
edenuri efemere,
îi ispitesc pe fluturi.
azi, senini,
ei pleacă.
ne luăm la revedere.

eu însă i-am rugat ca
deseori,
când nici nu-i vezi,
să meargă și să-ți lase
câte un semn:
parfumul unei flori
ori, ca în vis,
atingeri de mătase,
un sunet,
ca din alte lumi adus,
sau, scurtă,
doar o zbatere de pleoape…

îți vor părea năluci acestea?
nu-s.

în toate-i câte-un gând
prin care-aproape
aleg să-ți fiu,

iar orice gând trimis –
și, mai cu seamă, dacă-i fără știre –
e cel mai inocent poem
nescris,
cel mai curat poem
despre iubire.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bună ziua de 1 aprilie, prieteni! :)

Vero, Iulia, Iulia-Lili, tm, tare bine a fost să vă văd și să vă știu aici!
Vă mulțumesc că mi-ați stat alături!

Să auzim numai de bine!
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2009-04-01 20:12:16
         
 
  ei, daca-i p-asha, pasha cristescu :) hm, atunci punem erata necesara:
"cantau"
vedeti, cum devine coincidentza ?
haa ha.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-04-01 18:26:16
         
 
  draga Mariana,
acesta nu este un alt ravas, doar un fel de ps la al tau, care sigur nu e ultimul. Asta doar ca sa ne amintim de Einstein, ca degeaba-i dam noi jos portretul de pe perete, el tot are dreptate.

Asadar, numaidecat trebuie sa-ti spun ca am suferit si sufar ff mult ca nu am timp sa postez cate ceva - pentru bondarii tai...
Mai intreb, oare, de ce sufar mai mult ca altii de lipsa asta ?? eh, am si raspunsul, sunt ala mic si cu bube-n cap...asta e, n-ai ce face :).

Of, acum vine si Vero cu intrebarea ceea complicata, daca asa e intrebarea, atunci raspunsul cum o fi, nici nu pot sa ma gandesc...

Cat am scris aici, am ascultat niste pasaruici care canta cu pasiune exact in momentele cand se lasa noaptea...Ai crede ca sunt disperate, dar asa fac in fiece seara...O fi fiind vreo coincidenta ?

In ceea ce priveste "ziua de maine", eu functionez ca bomba cu explozie intarziata, fie ca primesc, fie ca lansez - si am experienta in ambele sensuri. ;)

of course, nu ma refer la bomba tm, despre care toata lumea stia cu ce e incarcata, sau daca nu, afla acum. si se veseleste...

a. tocmai si numai ce am avut cuvinte de lauda pentru editori cu E mare, ca doar ce s-au oprit toate raspunsurile mele la stop verde :)))!
dar important e ca le-am transmis, da
"iar orice gând trimis –
și, mai cu seamă, dacă-i fără știre –
e cel mai inocent poem
nescris,
cel mai curat poem
despre iubire"

fara punct, fara final
*iulia-lili

 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-03-31 20:48:28
         
 
  Nu am stiut pe ce pagina sa intru, ca sa simt si eu ca sunt parte a tot ceea ce se intampla aici, referitor la acel 1 aprilie situat deocamdata sub semnul intrebarii. Am ales acest loc, Mari, ca sa imi exprim recunostinta si multumirile pentru tot ceea ce a fost placut la citire pe paginile Europeei.

Mi-e bine si acum in subsolul acestui poem minunat. Salut pe toti cei care au postat aici, de ce nu si pe domnul Rudy V. care m-a mai luat in raspar, desi acum chiar nici nu mai conteaza asa de mult.

Numai bine Mari, corul antic, Veronica, si mai apoi, intr-o ordine aleatorie, Liviu Bordas, Adriana Giurca, Adnas, Doru Lubov, Radu Stefanescu, Cristian Munteanu, Leonard Ancuta, Casandra Adam, Dumitru Cioaca, A.A.A., Tavy Ciurtin, sa ma ierte cei pe care nu i-am mentionat.

Stimata gazda Ioan Corbu, multumim pentru prilejul de a ne fi bucurat de literatura in tot acest timp.

Poate ziua de maine va fi una favorabila spiritului Europeean.

 
Postat de catre Iulia Elize la data de 2009-03-31 16:28:32
         
 
  Mariana,

Sper sa nu fie ultimul. Cu cat se apropie ziua de maine, cu atat incerc mai mult sa intzeleg elementul care m-a legat atat de puternic de Europeea. Ecsintescu spunea ca Europeea este Ion Corbu. Nu. Ion Corbu este capul acestui organism, dat corpul suntem noi toti. Oare pe mana o doare daca e taiata de corp, sau numai corpul sufera?

Daca ar fi s-o iau pe latura umorului, noroc ca e 1 aprilie si nu e voie sa te superi, ca altfel, la cata tulburare mi-a produs toata treaba, un canadian ar da in judecata pe autorul glumei si ar pretinde o mare suma de bani, aducand certificate medicale care sa dovedeasca traumatismele emotionale si nervoase produse.

Infine, iata ca s-a desconspirat si Corul antic, tocmai cand ii facusem si eu o declaratie cum ca m-ar fi convertit de la corul clasic, pe patru voci, la cel antic, pe o voce...:))) Merci TM!

Am numarat in gand de aici de unde ma aflu, de dincolo de ocean, pe toti cei pe care i-am "cunoscut" si indragit aici, pe site. Ar fi prea multi sa-i enumar.

Mariana, poate ca totusi "balaurul" nu e atat de negru....

*

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-31 15:40:23
         
 
  oio, Mariana,

iata-ma pentru off-topicul asta gazduit sub ravas fara voia ta. dai de mine cand te astepti mai putin, n-o sa ma dezic chiar azi!

sed si ma uit catre inapoi si-mi zic, ati crescut. iata tu, iata Veronica, iata Gina,
despre Tea ce sa mai zic :) altele si altii cu care ne-am vorbit si poate ne-am ciondanit uneori.

O reverenta tuturor.

Una mare lui Emanuel, cu care ne-am inteles uneori si care ne-a ingaduit sa-l bestelim de atatea ori.

N-am adunat multi purici si nici multe puncte. mi-am strans in sfarsit toate infatisarile intr-un singur cor antic. texte nu mi-au ramas, in schimb comentarii vad ca sunt multe. sunt o parte din timpul meu.

Sa ma ierte cei carora nu le-am fost pe plac si care n-au sesizat inca demersul meu, i-as zice educational, e cam "ringard" dar n-am cuvant mai bun. iar cei care au facut-o, sa nu ma ierte.

un gand bun tuturor
:)

tm
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-03-31 11:32:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Suntem în 31 martie.

Dacă mâine va fi cum e mai rău și ultimul răvaș va fi și ultima mea postare, vreau să știți că mă voi gândi la voi.

Dacă va fi cum e mai bine, și vom afla c㠄ucis-am pe balaur”, ori că el a fost numai închipuire, vreau să știți că și atunci când pare că nu-s, sunt, de fapt, aici și vă citesc.

Pentru tine, Europeea:





tudor gheorghe - ravas
Vezi mai multe video din Muzica »
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2009-03-31 00:03:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE