FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prin carne și oase vor trece fiorii...
Text postat de Mirela Lungu
Prin carne și oase vor trece fiorii
Spre lumea cealaltă. Plutește dorința
Pe valul plăcerii. Nu vezi neputința
Și-alergi primăvara. Prin lanuri cocorii

De veghe vor sta. La noapte, ființa
Chemată nu doarme. Citește Love Story,
Desigur, on-line. Se uită la Glory.
Hai, spune-mi, habibi, preferi elocința

Sau blânda visare? Pe dealuri se pierde
Fuiorul zăpezii. Torci iarba. E verde
Sau doar ți se pare?! Pe miriștea sfântă
Fac dragoste iezii. Pădurea frământă
În palme un soare. Dorind să apună
Sub coapsa amiezii, tăcerea-i stăpână.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adriana, nu mi-a spulberat-o, dimpotriva, mi-a intarit-o:))
Ma bucur c-am aflat cine-a "parjolit" cerurile poemului meu, m-am gandit o clipa c-ai putea fi tu aceea si-am inteles discretia gestului:), doar ca ma rodea nitel (mai mult:) curiozitatea;)
Promit sa te invat tot ce vrei:)), dar as prefera pe mess, nu aici, daca nu te deranjeaza.
Ma gasesti la [email protected], asta ca sa nu mai rasfoiesti profilul recent updatat si sa vezi c-am mai imbatranit cu 3 ani (de fapt, noi doua suntem de-o seama;)

P.S. Nu m-am indoit niciodata de "gusturile" tale:)


Ioane, stiu ca esti un "comentator innascut", spre deosebire de mine care prefer doar sa ma "extaziez" ori sa ma-ngrozesc:))
Ma bucur sincer ca ti-a placut si, mai ales, pentru ca mi-ai inteles "demersul poetik";)
Multumesc pentru vot si buchetul de stele virtuale...


Cu drag si pretuire4U2,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-19 19:47:30
         
 
  Vinovata. Eu am aprins tot cerul acestui poem. Si vot am lasat. Nu e vorba de vreo rezerva pe care as avea-o fata de asumarea gestului. Doar ca intotdeauna am crezut ca pentru a aseza o steluta pe cer, totul trebuie sa se ridice pe varfuri. Asa si eu. :)
Poate ca precum Borges, sunt un cititor hedonic, dar nu te indoi de sinceritatea gustului meu.
PS Sper ca marturisirea mea nu ti-a spulberat vreo iluzie. ;)

Si, trebuie sa ma inveti neaparat si pe mine sa adaug un cantec la text. Poate mi-o folosi. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-03-19 19:23:15
         
 
  Iată, un text foarte viu, foarte modern - deși încorsetat într-o formă fixă a poeziei, foarte încărcat de prezent - prin inserțiile de intertext. Se poate scrie și așa, solilocvial, fără sofisticăriile epatante ale unora, fără vădita afișare a introspecțiunilor false.

Mirela, mi-a plăcut sonetul, pentru simplitatea sa. Las un vot, dar și stelele, deși nu le-am atârnat eu, poți considera că sunt de la mine.

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-03-19 19:18:39
         
 
  Intai sau mai inainte de toate, as vrea sa multumesc celui/celei care a instelat si votat acest sonet scris intr-o nota aparte:)
Sper ca a stiut ce face:)), adika vreau sa cred ca nu a fost doar o "glumita" a unui user activ sau pasiv;)
Ma minunez fara incetare ca nu au disparut stelele (in acest rastimp in care am tot asteptat sa le revendice careva...), mai ales ca-s anonime, adika ce conteaza, dom'le?!
E drept, m-ar fi bucurat nespus ca persoana in cauza (am eu un "filing", cum ca nu e vorba de vreo pluralitate, desi, U never know:) sa-si asume gestul. Dar si asa ma bucur daca a fost un gest sincer/non-gratuit.
In fine, daca doreste sa-si decline identitatea "in privat", imi poate marturisi pe mess sau mail:), promit sa pastrez secretul4ever:))


Thanks again,
Euridice


P.S.
Cristina, adevarul e ca tu "nu esti rea, dar nici buna":)) si asta in mod natural, fara pic de "sfortare";)
Sunt convinsa ca esti o "adolescenta in (re)devenire":) cu sufletul plin de sentimente pure si inaltatoare pe care le putem vedea numai pe "gaura cheii";)


Sa fii iubita,
ML
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-19 18:53:36
         
 
  Asa si asa.Nu-i rea,dar nici buna.Multi poeti adolescenti ar intrece sfortarile multora de pe europeea.  
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-03-17 23:14:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE