FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vechi datini virtuale
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
"Ba, MUIE (Marele Urangutan International European), am vrut sa te trag in piept!
Tot mizerabil esti!
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-03-13 21:17:20


Buri,imi pare rau dar felicitarile venite din partea unor ganganii ca tine nu ma satisfac.See you in hell!

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2009-03-13 21:14:43


Ba, nea Rudy, desi interventiile tale sunt, de cele mai multe ori, grobiene, talentul inegalabil cu care le infasori ma amuza enorm mult...
Felicitari si-ti multumesc pentru satsfactiile pe care mi le provoci!
:)
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-03-13 21:03:58"



Image hosting by Photobucket



Practica zilnică a literaților de site este una care include copios texte ce atacă vădit sau abia ascuns persoanele virtuale. Cel mai adesea însă și pe cele reale, mai ales pe cele care au avut grijă să-și exhibe din belșug, în același spațiu virtual, viața extraliterară. Obicei devenit însă o chestiune de rutină.

Unii, neputincioși în producția literară (cu o progenitură numeroasă dar totalmente anemică), îi pun acesteia fel și fel de proptele: sînt plini de diplome și medalii, au publicat cărți, au slujbe de invidiat și rezultate de excepție, fac acțiuni caritabile, sînt iubitori de dumnezeu și oameni dintr-o bucată, sînt vajnici patrioți sau sînt buni familiști, plini de copii și nepoți. Alții, incapabili de cele de mai sus, își laudă fără măsură viciile și libertatea pe care au impresia că o savurează practicîndu-le. Sau își etalează viața de victime nevolnice cu accente de vitejie beteagă. Oricum ar fi, acest amestec impur reușește să le compenseze cît de cît, cred ei, impotența literară și instaurează o ambianță de socializare gustată ca drogul zilnic al unei comunități de veleitari sadea. N-or scrie ei texte, dar precis fac OPERE. Sau măcar operetă.

În acest context, sînt unele persoane care, încolțite, fac alianțe incredibile. Victime cu state vechi ale unor vînători de profesie, fac tot posibilul să-și domolească vechiul agresor lăudîndu-l și lingușindu-l. Abia așteaptă ca acesta să fie atacat la rîndul lui pentru a-i oferi dovezi de atașament, lătrînd furibund la adversarii lui. Această schimbare de direcție este justificată creștinește, iubirea de aproape debordează din ei și, iertîndu-i pe foștii împilatori, vituperează împotriva celor ce nu știu să se comporte cum le-ar impune pravoslavnicia și milostivirea. Adică nu întorc obrazul nescuipat și nu-i înțeleg pe bieții agresori care sînt doar semenii noștri neajutorați.

Și, dînd pilde înălțătoare, laudă textul care-i înjosește, sperînd ori să scape pe viitor de smotoceală, ori să dea impresia că, acolo unde toată lumea-i recunoaște, n-ar fi nicicum vorba de ei. Ce-i rămîne însă potăii decît să se gudure pe lîngă cel care-l gratulează cu lovituri de picior?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE