FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisa celor ce trebuie sa o citeasca. ( comentariu la 8....de Liviu Bordas)
Text postat de Dana Stefan
"8...
să cadă bucuriile peste domniile voastre așa cum cade zăpada în acest ceas peste Cluj: des și cu fulgi mari.
:)"

aceste cateva rinduri, cu zambet cu tot, zambet discret, asezat exact unde trebuie si cum trebuie , sunt dintre cele mai curate, deschise, sensibile si poetice urari pe care eu le-am primit de-a lungul timpului, in ziua aceasta dedicata. personal, va multumesc domnule Bordas.


pe langa multumiri, acestui barbat i s-a raspuns in modul cel mai de neinchipuit cu putinta: cuvinte aruncate peste gard, scalambaieli si fitze, maimutareli fara noima. glume proaste. incalificabil.
cuvintele domnului Bordas au o grava incarcatura de spirit si eleganța discursului său ar fi trebuit sa insemne insasi Femeia!
cu siguranta dânsul a fost convins ca Acesteia i se adreseaza.
si daca nici acum nu e de priceput, luati macar aminte la aceasta "cifra":
Suntem sub semnul optului.
Optul acela care invirte roata in centrul Universului!
Octogonul nu se datoreaza existentei celor opt Intelepti. Opt Intelepti nu este un numar limitativ, doamnelor, Forma Templului si numarul Inteleptilor e intelepciunea infnita cu nenumaratele forme care se afla in centrul oricarui efort spiritual, al oricarei educatii, al oricarui demers.
Spirala rosie se infasoara de opt ori in jurul ulciorului, pentru ca asa se lumineaza lumea...:(
si eu nu ma refer acum la simpla simbolistica a cifrei opt, intelegeti-ma. e vorba aici de limbaj asemanator cu cel din dedicatia domnului Bordas.:(
legat de ce e pe pagina acestuia, m-ati obligat sa rostesc acum cu inversunare: sunt Femeie!, multumita unui Barbat la fel de frumos ca acest barbat necunoscut care mi-a dedicat o fraza splendida in ziua de 8 martie, insa nici pe departe nu sunt orice femeie, n-am fost, nu sunt si nu voi fi "una dintre".
e jenant, e jignitor pentru mine , femeie, ce am citit la subsolul acelei urari..

inca odata, Liviu Bordas. multumesc.

Linea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE