FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisă (fără dia/critice) către LIVIU BORDAȘ...
Text postat de Mirela Lungu
Liviu Bordaș, habar n-am cine esti in viata reala, cu ce te ocupi de fapt, daca te vopsesti:), ai prieteni sau ba (ca "dusmani" ai sigur, dar net inferiori;) si nici macar nu-ti stiu idul de mess (nevoita fiind sa iti scriu aici:), cu toate astea iti spun c-ar fi o mare prostie sa pleci, iar noi sa te lasam s-o faci!
N-am intervenit niciodata pentru nimeni in mod public, chiar daca am mai regretat (mult) si alte plecari:(de data asta ma opun, categoric, daca asta inseamna pentru tine ceva:)
In opinia mea (si vreau sa cred ca nu numai...) esti CEL MAI INTEGRU SI FIDEL USER EUROPEEIC! Daca ar exista premii pentru comportamentul userilor si nu doar pentru valoarea textelor, tu l-ai merita din plin pe acesta. Nu vreau sa se inteleaga cumva ca n-ai fi un AUTOR VALOROS, dimpotriva. Dar in ochii mei te-ai distins in primul rand prin "eleganta" si "echidistanta" interventiilor din comuri, ceea ce ti-am semnalat de cateva ori, daca nu ma insel.
Pana cand sa castige IMPOSTURA si IGNORANTA sufletelor mici, Liviule?! De ce sa te retragi TU?! Pentru ca "cel mai inteligent":) cedeaza?! Atunci lasa-i pe ei sa fie mai "inteligenti", te rog:))
Sincer, in ultima perioada, dupa toate "turbulentele" petrecute pe EUROPEEA, tu ai ramas singurul element de echilibru al acestui sait. Si asta m-a facut de cateva ori (cand eram la un pas de a ma retrage) sa ma razgandesc. Mi-am spus: daca activeaza LIVIU BORDAS pe saitul asta, inseamna ca nu e dracul chiar atat de negru, ca mai exista SPERANTA!
Plecarea ta ar fi o dezamagire imensa pentru mine si pentru cei care cred in tine, zic eu, destui.
EUROPEEA ARE NEVOIE DE OAMENI CA LIVIU BORDAS.

P.S. N-am vrut sa fiu patetic ecsintesciana si mi-am asumat acest gest cu riscul de a ma expune unor critici mai mult sau mai putin fondate, ceea ce nu se va mai repeta.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Este binevenit un astfel de articol pentru luminarea tinerilor mai ales...ei beneficiaza de un alt mod de a vedea evolutia vietii lor, putem spune diferit de cel al parintilor lor, ceea ce le da posibilitatea constientizarii propriei evolutii si finalitati. Sunt binevenite si alte articole de acest fel, stiut fiind faptul ca omenirea cunoaste acum un alt mod de a privi spiritualitatea... Tinerii si nu numai au posibilitatea sa-si usureze si de ce nu infrumuseteze drumul spiritual datorita acestei deschideri.
 
Postat de catre Ioan Ratiu la data de 2009-03-11 13:11:18
         
 
  Asa e, Andrei Florian, BOYS DON'T CRY:)
Presupun ca ai vazut filmul;)
Sper ca acum esti lamurit, omule!

Vaya con Dios,
Euridice

P.S. E cazul sa inchid comurile sau chiar sa sterg topicul asta jalnic, nu?!
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-11 12:39:07
         
 
  Parcă ați fi corul bocitoarelor din vestitul best seller cu drobul de sare. Nu am citit nicăieri, în textele lui Liviu, ca ar avea intenția asta. În schimb, dacă, din motive alese de el, a decis să se retragă de pe Europeea fără să lase un text lacrimogen, patetic, sau cu batiste fluturate teatral în semn de adio, mi-ar fi aproape imposibil să cred că ar ceda în fața acestui text ce seamănă mai degrabă a necrolog. Niciun barbat nu face așa ceva. Dacă decizia lui a fost să părăsească acest site în tăcere, indiferent care i-au fost motivele, ei bine, în acest caz îmi scot pălăria în semn de respect pentru acest gest absolut bărbătesc. Eu cred, însă, că a uitat să plătească abonamentul la net sau i s-o fi ars sursa la PC. După cum îl cunosc eu pe Liviu, nu va rabda mult să stea departe de Europeea și va plăti netul sau își va lua o altă sursă.
Alte variante nu văd.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-03-11 02:38:51
         
 
  Si TITANI obosesc...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-03-11 00:10:21
         
 
  acum am inteles. te referi la stilul discursiv lozincard din unele texte preluate de ecsintescu din blogurile politice. in niciun caz la patetism, care este cu totul altceva, el avand un stil dur, incisiv si direct, lipsit total de patetism. e bine ca ai facut specificatia. se putea intelege ca ecsintescu este patetic in scris cand el este exact invers.

reiterez rugamintea ca liviu sa nu plece din europeea si imi place ca sunt atatia alaturi de el.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-10 23:33:54
         
 
  Ioana, nu asta am vrut sa spun, rog a nu se face speculatii. Ci doar ca, formularea mea de final ("EUROPEEA ARE NEVOIE DE OAMENI CA LIVIU BORDAS") poate fi asimilata stilului ecsintescian declarativ din anumite texte cu tenta politica citite pe acest sait.
Nu doresc a fi interpetata afirmatia respectiva drept un soi de "reclama electorala", pt ca eu, una, detest lozincile.


Toate cele bune,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-10 23:17:57
         
 
  Mirela,
Din acest pdv eu n-am ce-mi reprosa, din fericire nu m-a criticat niciodata si i-am fost recunoscatoare pentru asta! Ii spuneam ca seamana cu Mr Simon, din juriul lui American Idol. Ufff!

Da, ne scriem in paralel....

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-10 23:10:12
         
 
  mi-ar parea rau sa plece liviu din europeea. sper sa nu o faca. are vreo legatura ecsintescu virtual cu plecarea lui ("N-am vrut sa fiu patetic ecsintesciana")?

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-10 23:09:01
         
 
  Ei, si eu l-as ierta, Vero, pe el:), dar nu m-as ierta pe mine:))

P.S. Se pare ca ne scriem in paralel;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-10 23:05:38
         
 
  Ba eu, care sunt foarte socata de toata treaba, i-as ierta daca ar fi gluma, macar de ar fi asa....

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-10 23:02:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ok, Mirela, multumesc  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-10 22:49:51
         
 
  Radu, la rugamintea voastra, am deschis comurile:)
Astept sa va spuneti opinia, mai ales pe Liviu care daca, vorba Andei, s-a jucat cu nervii nostri, il omor:))
P.S. Adika il declar cel mai "dezintegru si infidel" membru europeic;)

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-10 22:47:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE