FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
NEUROPEEA
Text postat de Emanuel Cristescu
Cred că se impune o secțiune cu titlul de mai sus.
Insist să vă întoarceți la literatură.

Vă faceți rău unii altora.

Aștept ca autorii înșiși să șteargă cele câteva topice stil TTV adică Tomberon TV care au transformat o parte din spațiul bleu înt-un fel de mahalapee.

Se poate scrie, literar vorbind, orice. Cu talent. Pamfletul Adrianei Giurcă poate fi un exemplu. Cei pe care îi țin curelele talentului pot răspunde similar. Sportiv. Ca între lei adevărați. Nu ca în mahala.

Mizez pe oamenii talentați și de valoare ai site-ului și-i rog să nu se mai lase antrenați în jocuri facile.

Nu este păcat de talentul domniilor voastre și de pierderea de timp?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tavi Ciurtin, dintr-un minim respect pentru naivii care-ti citesc comentariile elucubrante, incearca o gustare inainte...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-22 17:42:01
         
 
  S Ion...
n-ai fost niciodata la pescuit?
... pacat, prindeai o prescura privta!
:))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-02-22 17:13:06
         
 
  Tavy
p.s.3
''...și te rog să nu-mi mai scri tavi ci tavy că-s ardelyan...''

scri?
Pune un y daca vrei, dar numai pune...
 
Postat de catre . retras la data de 2009-02-22 13:07:59
         
 
  Tavy (no, cu y), ceea ce ne deosebește este că eu o bunghesc din prima.

Mai ai voie la o încercare. Poate-ți iese. :)

La bingo (ruletă, poker, ce-o fi) să nu joci. Ar fi pierdere curată pentru tine.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-22 13:01:33
         
 
  acum Liviu ți-am citit mai bine commm-ul, îmi dau seama că nici tu nu l-ai citit după ce l-ai scris!
altfel vedeai ce prostioare scriai...

"Dacă tu numești emoticoanele și onomatopeele contraargumente, înseamnă că ai fost în contradictoriu cu mine."
...ce-i asta?

...parfum de scaieți, nu?

bingo, frate!

...p.s. vezi Raluca?, se poate...
:))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-02-22 12:36:18
         
 
  n-am fost niciodata...
mulțumesc pentru discuți-discuții-erata-în contradictoriu-

...și eu speram să nu vorbesc singur... ca un monologist ce sunt...
dar dacă ție ți-a amputat Dl. Rechesan Gheorghe limba... sory
...și te rog să nu-mi mai scri tavi ci tavy că-s ardelyan...
...ce n-ai mai fost pe acasă de multă vreme?

regrete transliterare...

în loc de p.s. renunț, te rog șterge-mi...contul cu bani cu tot.
:))
t.

și în loc de p.s. 2 ... nu mă lua cu typo că nu-s...
;))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-02-22 12:29:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  si eu am avut multe discuți în contradictoriu cu el...
Octavian-Sergiu Ciurtin

Tavi, un typo și o inexactitate.

Typo: discuții, nu discuți
Inexactitatea: pentru o discuție în contradictoriu este nevoie de doi. Monologul nu intră în conținutul definiției. Apoi, e nevoie de argumente și contraargumente. Dacă tu numești emoticoanele și onomatopeele contraargumente, înseamnă că ai fost în contradictoriu cu mine. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-22 11:38:22
         
 
  erata vocea mea, de mine  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-02-22 10:28:45
         
 
  dragă Raluca aici greșești...

te superi pe Liviu din... exces de zel.
nu dragă, Liviu n-ar înjura o muscă, chiar crezi că ar vrea s-o omoare? Nu dragă.
Liviu este corect, nu-i nesimțit ca cei mai mul-i care se bagă-n față, spuneam corect, pentru că prin glume încearcă să te îndrepte, să-ți sugereze, sau să-ți explice, în felul lui, că ai greșit...
problema cum o pune el, e un "razbel al minți", la care vrea să te ademenească, în sensul bun... dacă vrei să înțelegi!

si eu am avut multe discuți în contradictoriu cu el...
este singurul care n-are nimic de pierdut dând o sugestie, un sfat...

ceilalți, dromaderii... îndurara-r ifose, invocând blesteme, nu-i băga prea tare-n seamă că se pierd in negura întunericului pe care-l creează!
îi știm, momentan nu-s mai mulți de câte degete sunt la o mână...

t.

ca P.S. pot doar să-ți spun că nu-s avocatul unui avocat, Liviu n-are nevoie de vocea, de mine sau de altul în apărare... o poate face și singur!
și apropo... e ardelean de-al meu și âl iubesc asa cum putem noi, risipiții-n lume, iubi!

Domnule Cristescu, demersul Dv. e bun, dar ...asta ar trebui să înțeleagă toți "patinatorii gheții" albastre...

respectele mele!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-02-22 10:04:02
         
 
  Liviu, bucura-te ! M-ai pierdut ! Nu am chef sa ma incarc cu energiile tale negative. Este ultimul meu comentariu pentru tine pe acest site. Poti intra pe paginile mele, poti scrie ce doresti. Manifesta-te ! Umbra ta tot mediocra e, indiferent de rautatile tale fata de mine. Punct.  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-22 00:24:57
         
 
  Prin sublimare. Îți va explica domnul Cristescu. Atunci cînd cineva aruncă în tine cu noroi, puterea ta lăuntrică îl preface (pe el, pe noroi adică) în pulbere stelară.

Tot ce-ți trebuie pentru a reuși este forța aia lăuntrică. Ție cea exterioară nu-ți lipsește, ba chiar prisosește. Poate găsești calea să o canalizezi spre interior. De-acolo vezu tu cum faci cu ea. Dacă nu știi, mai întrebi. Poți încerca tot aici, domnul Cristescu revine către ziuă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-22 00:18:36
         
 
  Răspuns lui Radu Ștefănescu

La voi doar gradele contează,
la mine contează talentul,
vă dați stele câini de pază,
iar eu zidesc testamentul!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-22 00:14:04
         
 
  D-le Cristescu. Mi-am luat ramas bun de la userii care au comentat pe pagina mea, urandu-le noapte buna. A aparut acest comentariu al d-lui Liviu Bordas. Ce pot intelege, citind acest mesaj ?

"Preferam un adio. Da', cine știe, poate un cutremur, un potop, ceva...
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-22 00:03:23 "

Mi se doreste disparitia, sub ce forma ?
D-le Cristescu. Nu este normal acest comportament. Ce fel de oameni sunt acesti useri ?
 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-22 00:11:05
         
 
  Domnule Cristescu,
Ați afirmat odată că Europeea e un crîmpei de viață( în alți termeni).Atunci cum vreți consecvență în scris și comentarii la obiect, cînd revenirea unui personaj celebru (evidențele o arată)pentru apetența la scandaluri să nu stîrnească spiritele; această muză-erinie își pune amprenta pe viața sitului: X bălăcărește pe Z care la rîndu-i răspunde pentru că acum 3 luni a fost atacat de amicul lui W. Iar comportamentul dînsei ține de patologia obsesivului:ne "iubește pe toți" și vrea la rîndu-i să o iubim, în ciuda tuturor "alunecărilor" de limbaj; ceea ce atît fizic cît și emoțional e imposibil. I-am iubi poate opera, dacă ar exista!
"Jocurile" europeice există și vor exista, indiferent de măsurile punitive, avertismente sau apel la calm.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-21 23:05:37
         
 
  typo, scuze - Preoteasa  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-21 22:36:20
         
 
  Marinela Preoteaza, o interventie poate fi "relativa" in aceeasi masura in care o gaina e mai mult sau mai putin absoluta, dar nu in mod excesiv, ci doar longitudinal

de exemplu

o seara literara de exceptie iti doresc si eu, la umbra marelui confrate pe care l-ai avansat in grad ceva mai devreme

somn usor
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-21 22:35:42
         
 
  Adriana Giurca, scuzele mele.  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-21 22:34:34
         
 
  D-le Cristescu, m-am simtit vizata, imi cer scuze, nu se mai repeta. Va multumesc.  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-21 22:33:45
         
 
  "Înțeleptul cedează! ..." (M. Preoteasa). Atenție când vă așezați pe bănci sau scaune...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-02-21 22:33:23
         
 
  Liviu, pastreaza verdictele pentru altii. Nu le gust, nu sunt genul. Nu mai sari ca ars cand umbra ta e gri. Punct. Hai sa ne respectam, nu mai comenta comentariile mele. Tocmai am postat un text despre dragoste. Circarii mei i-am trecut pe alta pagina, las locul dresoarelor de lei. Porcii mei si-au luat zborul.
Nu vreau polemica. Hai sa fim uniti. Spre albastrul mai albastru al acestui site pe care am poposit si eu. Nu pot fi victima. Mor cu voi de gat, cum zice romanul:))) Prefer sa traim bine !
 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-21 22:32:57
         
 
  Raluca Tanase,

A făcut Adriana Giurcă vreo referie la apersoana domniei voastre?

Așteptam și de la domnia voastră, ca nou venită pe site, un mesaj similar și un comentariu decent. Păcat dacă veți continua mă obligați să vă reduc nivelul. Comentariul domnie voastre oricum va fi invalidat.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-21 22:29:54
         
 
  In rest, eu imi vad de treaba mea. Am postat un text dedicat iubitului meu, care este mai in varsta ca mine cu 2o de ani. Am clarificat un pic ce necesita clarificat, nu am treaba cu nimeni, nu ma intereseaza nimeni, sunt cea mai cuminte.
Raluca Tănase

După acel BUHUHU, urmat de ce se vede, cenușa turnată în cap este o glumă de prost gust.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-21 22:28:47
         
 
  Înțeleptul cedează! ...
Domnule Emanuel Cristescu, mulțumesc pentru relativa intervenție, în cazul expus de mine.
O seară mai literară decât până în acest moment,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-21 22:27:39
         
 
  Din păcate nu pot fi de acord cu multe din reacțiile domniilor voastre. Dacă nu puteți ajuta măcar nu faceți rău. Spuneți-vă părerea despre text și apoi, eventual,IGNORAȚI.

De ce exhibiționism, de ce senilitate?

V-am mai spus, nu vă reduce cu nimic din valoarea textelor domniilor voastre prezența și a altora pe site. Chiar și a acelora netalentați.

Repet, a câta oară?, nu știm resorturile interioare ale motivației scrisului fiecăruia! Poate unora le-a rămas cum plastic se exprima aici Loredana Cristea, blestemata pagină albă ca ultimă soluție existențială.

Credeți că Dostoievski pierde din valoare pentru că în librării se află și cărți ale Sandei Braun?

De ce jigniți. Credeți că un boxer de talia lui Cassius Clay ar fi boxat vreodată cu să zicem un începător ori chiar cu Doroftei?

Lumea este diversă, oamenii învață, se perfecționează, etc.

Nu pot fi de acord cu alungarea nimănui de pe site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-21 22:11:09
         
 
  multumesc, domnule Cristescu.

o sa incerc si eu sa nu ma mai las antrenata in discutii de genul.

apreciez ca ati intervenit fara sa va rog eu sa o faceti.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-21 22:04:23
         
 
  ca de exemplu:

"Marinela Preoteasa ne propune, prin volumul de față, un panaceu pentru stările de criză emoțională și existențială - poezia despre iubire ca un Extraveral poetic - pentru că poeta, de profesie matematician, deține un corolar liric la teorema de existență, consistență și completitudine a iubirii universale.
În viața fiecărui om există momente când pământul stă pe loc și timpul fluctuează neliniar."

citat din "Cuvânt înainte (Extraveral pentru iubire) - text postat de Marinela Preoteasa



marturisesc ca n-am putut citi mai departe de "un panaceu pentru stările de criză emoțională și existențială"

m-am tot gandit daca, similar, as putea apela la doamna Preoteasa pentru un panaceu antigripal.

intre timp am cautat sa navighez catre tarmul din dreapta al frazei, dar am adormit

ma gandesc si acum, visand: sa indraznesc sau nu?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-21 22:00:36
         
 
  Marinela,
Te rog reprodu "glumele scîrboase" care le-am făcut? Vrei să îți reproduc eu invectivele pe care mi le-ai servit? Am scris un eseu despre o poezie de a ta, așa cum m-am priceput și cum am perceput eu ideea calului tău(breaz); puteai veni cu unele contra-argumente; preferi să ne fluturi pe sub nas ISBNuri și recenzii măgulitoare, dar noi te judecăm după ce scrii aici: Și scrii caraghios, părerea mea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-21 21:57:22
         
 
  Marinela,du-te soro si plimba-ti catelu' prin parc!Senilitatea ta evidenta poate fi pusa pe seama varstei inaintate...Lipsa talentului,nu!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-21 21:54:05
         
 
  Marinela Preoteasa, deschide-ti caseta comentariilor daca vrei critica. Daca doar suferi de exhibitionism, europeea nu e locul potrivit.
Poti incepe cu ultimul text auto-omagial.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-21 21:52:22
         
 
  Marinela, Rudy are dreptate. Chiar dacă e tăios. La orice criteriu de funcționare a Europeii ai fi verificată (comentarii, număr texte, valoare a acestora, vechime etc), nu ai lau notă de trecere. Așa că mai bine urmează sfatul lui Florin, cel puțin o perioadă. :). Fără supărare.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-02-21 21:45:23
         
 
  Domnule Cristescu, eu sunt de acord, din inimă sunt de acord.

Domnule Emanuel Cristescu, vedeți cum procedează dl. Florin Rădulescu? vedeți ce comentariu a adăugat? Dumnealui nu se poate abține, se poartă constant ca într-o șuetă de cartier...
"Marinela,nu esti in masura sa faci aprecieri privitoare la Europeea.Vezi-ti de scris,posteaza in continuare tone de prostioare...Viata merge inainte.

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2009-02-21 21:14:04 "
Vă rog, să nu mai folosească acest cuvânt „prostioare”, vă rog, ofensează, au plecat atâția oameni de creație recunoscuți, tocmai din cauza acestui limbaj de cartier!
Să comenteze la subiect, în termeni literari, nu în limbaj de limbaj, ca să nu folosesc cuvinte mai dure! Ce fel de editor este dacă se joacă în subsolurile textelor?! În loc să se poarte ca un adevărat critic literar, nu ca un altfel de critic de altă natură! Ce sprijin critic dă celui care postează textul? iar după cum știți fiecare ține la creația lui precum la copilul lui! Cum să postez cu accept pentru comentarii, dacă vine cu astfel de „critică literară”?! dacă mai sare și Radu Ștefănescu, în dialog cu Florin Rădulescu, mai vine și Gheorghe Rechesan cu cine știe ce „glume” scârboase!!! dar toți trei, total pe lângă conținutul postat! S-a zis cu toată critica literară! Cu toată colaborarea nevinovată și cu foloase literare reciproce, s-a zis!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-21 21:42:56
         
 
  Mulțumesc. Iată că se poate. Atmosfera pe site a devenit respirabilă. Trebuie să ne ajutăm reciproc să menținem această atmosferă.
Repet nu de seră ci de agora vie ori de arenă sportivă în care se scrie cu forță și stil însă ECOLITERAR.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-21 21:29:25
         
 
  FR în cazul unui topic da. Până să redactez comentariul acel topic a dispărut. Felicitări și mulțumiri.

Însă mai există un topic "offtopic"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-21 21:16:09
         
 
  Marinela,nu esti in masura sa faci aprecieri privitoare la Europeea.Vezi-ti de scris,posteaza in continuare tone de prostioare...Viata merge inainte.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-21 21:14:04
         
 
  Domnule Cristescu, eu sunt de acord, din inimă sunt de acord.
Nu mai putem posta normal, din cauza unor colegi care se simt bine numai dacă fac dialog total pe lângă textul postat, dar și cu foarte multe jigniri, parcă nu mai este deloc Europeea cea literară! Aceea pe care ați dorit să le-o puneți la dispoziție celor ce vor să-și facă publice creațiile. Eu așa simt și nu cred că exagerez.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-21 21:09:34
         
 
  Domnule Cristescu,interventia domniei voastre e inutila.Am scos textul din motive pe care le-am explicat anterior.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-21 21:05:16
         
 
  Văd că un "text" a fost deja scos. Felicitări.
Mai este loc. Aștept.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-21 21:01:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE