FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Morsa cu dioptrii de mătase
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Morsa cu dioptrii de mătase
zâmbește pătrat
expropriată dintr-un vis
prea colorat

Demult
și-a dorit sa fie sirenă
să-și cânte iubirea
ce-i curgea
blond-șatenă
între colțuri de venă

Din când în când
toarce cu imprecații de crab
strivit în nisip
de un beduin-nabab
din cochilii de speranțe
versuri pletoase
a la Ilie Năstase

Morsa cu dioptrii de mătase
plânge albastru
cu gândul la marinarul spătos
actualmente sihastru

03-05-2004
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dom'le, Florin Rădulescu, prea te aprinzi și nu accepți observațiile pe text, cu răbdare și cu dorința de a cosmetiza prin texte dacă tot este nevoie!
Domnul I Jorz chiar are dreptate! Dumneata crezi că "iei ochii" cititorilor dacă faci niște alăturări total ilogice, fără corespondent în realitate. Alt exemplu ( și numai din acest text!), adăugat celui dat de domnul Ioan Jorz, este ”colțuri de venă”.
Am impresia că dumneata confunzi aceste alăturări absurde de cuvinte cu licența poetică. Cred că-mi pierd timpul degeaba cu tastarea în folosul creației dumitale, că dumneata tot pe arătură o iei ( mă refer la creația dumitale poetică !) în loc să te bucuri că ai fost luat în serios și beneficiezi de comentarii pe text, mereu îți răstorni căruța în drum și faci spume la comentariile obiective și bezele domnului RaduȘtefănescu, dar îți garantez eu că nici una nici alta nu te fac mai poet dacă dumneata n-ai stofă și chemare din interior ! trebuie să-ți amintești mereu unde ești, când tastezi pe sit, să nu-ți închipui că ești la cârciumă, ca să reușești să depășești momentul slugărniciei și să devii dumneata poetul, dacă ești cu adevărat poet, normal!...
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-14 13:37:50
         
 
  Acestea au fost comentariile lui Ioan Jorz la adresa mea...Dupa mai putin de 2 saptamani, cand E.Cristescu a aparut"live" pe sit,am devenit,brusc din "pitic","prost" si "măimucă"..."domnule".!Jorzica,esti un cameleon perfect!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-14 12:44:05
         
 
  Piticule, nu ți-am dat nivel ca să faci "garagață" la textul meu! Ca orișicare valentino, de doi lei=ceapă degerată, dacă faci urât, te strâng de cravată, adică te reduc la tăcere! Te duc la circ - că tot le-au murit piticii. De viroză prozodică! Nu fi' prost! Așa replică nu ți s-a dat, de la 2000, încoace. Recunoaște!

Adevăratu' Mare Maestru Internațional
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-01 00:03:51"

Mulțam, pentru vot! Rudy nu poate face observații coerente, pentru că nu este el coerent! Ca și subiect de parodie, observațiile sale n-au nicio valoare! El este, doar, o măimucă - țăranii bănățeni spun așa, la orișice comegie dă om, cum e Rudolf Valentino!
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-01 00:47:10
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-14 12:35:07
         
 
  Domnule, este pluralul politeții. Atât!

Label Black, a ta e de lemn, de polistyren expandat. Ți-aș spune domnule, însă această formulă de politețe nu se potrivește cu nick-name-ul. Aș prefera să semnezi cu numele real.

Domnule Florin Rădulescu, scuze pentru aceste comentarii off-topic!
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-14 11:10:14
         
 
  Jorzica, as zice cu putina atentie ca "ti-o scoti", numai ca nu stii s-o folosesti!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-14 10:54:14
         
 
  oau!!! ai folosit pluralul majestatii sau e un typo?!

mai degraba un typo...

fii serios, Jorzica... macar fii barbat

pe mine m-ai atacat primul, total nejustificat si absolut jalnic... vrei un remember, prietene?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-14 10:54:02
         
 
  Nu aceea este cauza. Cu puțină atenție ați fi observat că eu nu scot sabia din teacă, primul, și nici la prima provocare.  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-14 10:49:44
         
 
  Jorzica, remarcabila schimbarea de ton de la "babuinule" la "domnule Florin Radulescu"...

felicitari!

sa fie doar pentru ca e sefu' prin zona?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-14 10:31:57
         
 
  Domnule Florin Rădulescu, dioptria = Unitate(de măsură - s.n) care se folosește la măsurarea refracției lentilelor și a ochiului(v.DNR) - prin urmare nu poate fi de mătase, nici la morse, nici la babuini! Într-o lirică ludic-absurdă, cu accente dada, cum pare a fi și textul de față, se potrivește, expresiv. Această mică observație sper să fie receptată așa cum e, nu să stârnească un nou tir de înjurături.

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-14 10:21:10
         
 
  Multumesc pentru opinii celor prezenti in pagina mea.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-13 21:59:13
         
 
  Mi-a placut ,mai putin versurile astea:
"versuri pletoase
a la Ilie Năstase

Morsa cu dioptrii de mătase
plânge albastru
cu gândul la marinarul spătos
actualmente sihastru"
Il numiti pe tenismen si se pierde din fiorul liric,e prea brutal si prea transcede realul.Ultimlele versuri.."plange albastru" nu suna bine deloc,e tautologic,plans si "feeling blue",tristete,e pleonastic ca figura de stil.Marinarul care e sihastru acum ,iar,prea sec,banal.Dar restul e simpatic.

 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-02-13 17:46:49
         
 
  MMI,
Pușca și cureaua lată? Nu cred...hai armează, ochește, babuinii au nevoie de mișcare, morsele de harpoane, iar noi amicii(virtuali,of course)de lecturarea unor versuri proaspete!
Vot!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-13 09:04:34
         
 
  MMI,

Ce frumos "scriai"! Dar acuma?...

Vot, mi-a placut mult poezia ta!

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-02-12 22:53:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  un vot si de la moi.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-12 21:52:16
         
 
  stea

(lenutza toma ar intelege imediat de ce)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-12 21:47:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE