FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Medalionul cu numărul 13
Text postat de Marinela Preoteasa
Soldatul pleacă în război
cu toate inimile sale,
e ultima bătălie
cea dintre muză și stârvul muzei,
cea dintre zborurile din afară
și zborurile din' năuntru!


Toate lucrurile poartă numărul 13
ca și cum s-ar fi născut toate deodată
și toate numai în casa Poetului!
Vagonul numărul 13,
locul numărul 13,
taxiul numărul 13,


ca și cum toate
au declarat grevă Poeziei
pentru ziua de 13,
când vulturi însângerați
își vor împietri zborul,
peste soare și cer, deodată!


Ca și cum soldatul cu numărul 13,
sub aripa Îngerului,...
își ascunde Timpul
și dorința de moarte!

Soldatul, Îngerul, Timpul
păzesc calea Soarelui
și-a Vieții!

Notă:
Medalionul cu numărul 13, CLARVIZIUNI ASTRALE,autor Marinela Preoteasa, pag.13, 2005, ISBN 973-7613-01-5; ISBN 973-7613-04-X, vol I.-2005-ISBN 973-7613-01-05
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adriana,

In acest caz, pe mine, ma mira doar faptul ca te miri! :)
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-02-11 14:54:02
         
 
  Asocierea ta cu Florentin Smarandache- al carui CV l-ar pune in umbra pe al "domnului" Buricea- ramane pt mine o enigma. Intamplator i-am redactat o parte din unele lucrari,asa ca stiu si despre ce vorbesc si de ce ma mir.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-11 14:47:14
         
 
  cred că unii dintre acești colaboratori „de gașc㔠nu știu să scrie corect nici o cerere
Marinela Preoteasa

Păi, ia să vedem cine și ce:

iar scopul cărții este mai mult pentru folos intim cititorului

zicere absolut românească, nu? cam așa s-ar scrie și într-o cerere: vreu și eu o carte pentru folos intim, ceva de genul absorbantelor dacă se poate, pentru ph mai ridicat...

Voi găsi o soluție la rezolvarea discuțiilor neprincipiale și de atac la persoană a multor novici de pe aici

dar au firi violente verbal și simt nevoia” să muște”

Și ca să-ți zic pentru dumneata un lucru în plus care mă motivează să-mi mențin pasiunea pentru scris,

alături de poemele unor scriitori cu statut vechi

Curat românește, coană Preoteaso. Cei care vor să întocmească vreo cerere, petiție, plîngere, orice, să ia aminte.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-11 11:50:24
         
 
  vb mai tz
acum merg la nani
:))
mmmmoa
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-11 10:22:47
         
 
  CM, am si acum editura, dar nu toate cărțile mele sunt publicate la editura mea. N-am pus numele editurilor ca să nu fiu acuzaată de publicitate ascunsă, sper că se înțelege despre ce este vorba.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-11 10:03:47
         
 
  CM este bună propunerea ta.
Așa cum ZBOR SIMETRIC n-a prea fost înțeles de unul singur, în consecință CRITICAT GRATUIT, iar alături de ÎNGERUL POEZIEI și MEDALIONUL CU NUMĂRUL 13 a fost înțeles cât de cât.
Normal, viața își lasă amprenta, iar ochii văd și inima și creierul descifrează multe lucruri care se petrec în jur, lectura, examenele din facultate, cât și examenele de după facultate, frecventarea unor cercuri de oameni echilibrați și cu mult bun simț, rodesc în poemele mele. ÎN EXERCIȚIUL FUNCȚIUNII (Haz de necaz) este special scris pentru a ajuta semenii să afle cum găsesc un echilibru în viață, cum să înțeleagă anumite comportări speciale ale unora dintre noi și cititorul să găsească soluții speciale pentru situații speciale. Este o carte mai aparte, având în vedere că suntem doi autori, iar Florentin Smarandache cu aproximativ 100 cărți scrise ( trebuie destul timp numai să le citești!) a dovedit destulă cultură și profunzime în gândire, iar scopul cărții este mai mult pentru folos intim cititorului. Voi găsi o soluție la rezolvarea discuțiilor neprincipiale și de atac la persoană a multor novici de pe aici, cred că unii dintre acești colaboratori „de gașc㔠nu știu să scrie corect nici o cerere, dar au firi violente verbal și simt nevoia” să muște” și ei dacă văd un porumbel încolțit, probabil simt că dac㠄mușc㔠din ceva bun, din puritate, devin și ei mai buni și cât de cât puri.
CM, cred că ai citit din poemele mele și în alte situri, dar nu toate, multe au fost publicate întâi aici, spre a vedea pulsul cititorului obișnuit și cititorului din breaslă. Și ca să-ți zic pentru dumneata un lucru în plus care mă motivează să-mi mențin pasiunea pentru scris, este că am fost destul de încântată când am găsit poeme semnate de mine în bloguri ale unor cetățeni total necunoscuți, cât și în Citate celebre, alături de poemele unor scriitori cu statut vechi (unii încă în viață) – poeme din creația mea postate de persoane a căror identitate n-o cunosc ( Cu această ocazie, le mulțumesc !).
Cristian Munteanu, mulțumesc de trecere.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-11 09:58:35
         
 
  greșești, Raluca!

MP, dumneata ai câteva texte bune. Eu le-am văzut în altă parte.
Ce-am remarcat, este faptul că trecând timpul, ai început să scrii tot felul de bălării. Știu, aveai editură și nu mai conta!
Acum suporți consecințele.

PS-dacă vrei să ne ucizi, mai postează ceva din "in exercitiul functiunii"
mmmmmmoa
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-11 07:29:20
         
 
  nu stiu cine se poate amuza, cu asemenea comentarii deplorabile. inca o dovada ca prea multa familiaritate duce la dispret. gresesc ?  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-10 22:47:56
         
 
  mami, doar proștii au certitudini

Cristinica, șoricelul meu acneic, treci la culcare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-10 22:21:03
         
 
  Marinela,
Ești nevindecabilă.
Ești vasilica-doi!
Și mareka apendice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 22:12:30
         
 
  Nea Peia, problema este că dumneata obișnuit cu acele compilări ale matale, nu crezi că unii de pe aici mai și scriem poezie!
Când ai scris cuvântul "...copiate... " trebuia să gândești câteva ore să vezi dacă îl mai scrii la un com. de sub vreun poem de-al meu ,sau poate m-am copiat pe mine, adică am adus poemul cu copy paste din cartea mea aici, dar nici atunci nu poți folosi expresia, că după cum vezi, nu semnez cu pseudonim!
Văd că n-ai mai nimerit tastatura de nervi, nu-ți mai poți controla degetele, e grav, mai ales că te-ai specializat pentru copy paste! Nu-ți vor mai ieși rimele!... păcat, mă obișnuisem cu textele matale.
C'est la vie! nea Peia
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-10 21:54:34
         
 
  Lasati femeia in pace,sunteti exagerati.E oricum superioara ca nu se oboseste sa citeasca ale voastre"creatii".
Daca nu era buna nu o mai publica nimeni.Hai ca e ridicol.
 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-02-10 21:40:20
         
 
  "Îmi place prea mult poezia, așa că procedez doar profesional." (MP)

te-ai inscris si intr-un sindicat al poetilor, presupun
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-10 21:11:51
         
 
  ...copiate...  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 19:11:49
         
 
  Acu te cam mfli în pene, Marinela!
De unde naiba atîta autenticitate?
Ești departe și de umbra poezie, darmite de poezie.
Cu cele cîteva păreri de poezie de pe aci s-a întîmplat așa: cineva citește... și citește... și citește un autor, cu îndărătnicia melcului care vrea să ajungă musai în vîrf de măgură, pînă cînd, urmare a inerției, nimerește și el pe o moviliță. Și, de-acolo, strigă: cucurigu!
Respectiv, poietul, să scrijelească un vers-două copiat, desigur, după autorul în cauză.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 19:10:51
         
 
  Nu este nici o păcăleală, nea Peia! Am publicat cele trei poeme ocazionale și în NordLitera, la timpul potrivit. Mie mi-a plăcut totdeauna să fiu autentică, așa că nu mă prefac, precum alții, că scriu poezie. Îmi place prea mult poezia, așa că procedez doar profesional.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-10 18:37:11
         
 
  Cu tot riscul de a vă stîrni împotrivă-mi, prima strofă îmi pare a fi reușită!
Chiar dacă-l pastișeză pe Nichita, se vede cît de colo.
Mi-e lene să mai caut dacă n-o fi și o păcăleală.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 17:45:13
         
 
  Vezi, Label Black? ai ghicit! Citesc printre rânduri.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-10 17:04:16
         
 
  Marinela, tu cand citesti, cum tii ochii? Lasa-ma sa ghicesc - inchisi!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-10 16:14:32
         
 
  salvati balenele  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-10 15:50:21
         
 
  Label Black, mulțumesc de sugestie. Nu se știe, porțile cerului și brațele muzei sunt deschise!  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-10 15:44:08
         
 
  Rechesan , nu pot să mă abțin, superb răspuns! te-am iertat de toate relele pentru acest răspuns.
O zi bună,
...
Notă:
"..." sunt pentru domnul Ștefănescu.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-10 15:41:35
         
 
  E ca într-o mantră:inspiri cînd scrii, dar nu scrii cînd expiri!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-10 15:35:01
         
 
  fratilor, ce nu pot intelege nici sa ma tai e cum poate un om sa puna puncte de suspensie dupa virgula

e prima oara cand vad asa ceva

e ca si cum il strangi pe unul de beregata si-i spui sa traga aer in piept
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-10 15:31:36
         
 
  Eu în 13 am zi de leafă...atunci se luptă stîrvul crizei cu criza însăși; aici e doar o criză...de imaginație, de mijloace poetice și-o inflație buimăcitoare de lucruri banale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-10 15:19:06
         
 
  13 poezii dintr-astea si gata literatura! Apropo, vezi ca saptamana asta este - vineri 13! Merge un poem! :)  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-10 15:16:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE