FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Catre editori
Text postat de Label Black
Observ ca mi s-a anulat un text-comentariu, absolut fara nici un motiv. Am spus clar si tare ca prietenul Adrian Vladut a gresit cand a afirmat ca PROBLEMA S-A DATORAT. Trebuia sa stie ca o problema nu se datoreaza ci este cauzata.Acest lucru se poate vedea pe prima pagina sus. Rog editorii sa se uite inca o data pe ceea ce am spus. E o greseala foarte mare pentru un site literar de prestigiul europeii. Nu inteleg de ce nu mi s-au acceptat randurile. Nu e corect ca lumea sa stie treaba asta? De ce cand cineva sesizeaza o eroare ii sunt invalidate textele? De ce?

Sper ca de aceasta data sa imi fie validat acest post, pentru ca nu ofenseaza pe nimeni cu nimic!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru echilibru, stimată d m m ar trebui să-l pui pe imberb să-și ceară și scuze doamnei Andrieș pentru limajul de mahala: "Faci o confuzie majora si nu intelegi despre ce se vorbeste aici! Ai propus o tampenie - MARE CAT CHINA!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-06 20:15:01
         
 
  Label Black,

este oare necesara aceasta postare? /...

De ce nu ai postat-o sub forma de comentariu, sub mini-textul informational, "Scuze", semnat de Adrian Vladut?/...

Te rog sa retragi postarea din "prima pagina"/...





 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2009-02-06 20:08:32
         
 
  Anda, corect.
in alta ordine de idei mai ca-mi vine sa-i atrag atentia lui Razvan ca si el a gresit cand a scris ''daca as stii adresa''.
pun pe seama necajelii ca nu i se aproba la timp comentariile

in rest, mi-e simpatic:)
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-02-05 21:41:02
         
 
  Anda Andries - Sa o luam logic. Pe un site literar nu trebuie sa existe astfel de greseli - parerea mea! Daca ar fi fost intr-un anume text, consecintele le-ar fi tras autorul. Ei bine, aici apare pe prima pagina, in fata, iti face ochii sa lacrimeze. Faptul ca e specialist IT - il scuza oarecum pe Adrian Vladut, dar pe redactori ce anume ii scuza?
Faci o confuzie majora si nu intelegi despre ce se vorbeste aici! Ai propus o tampenie - MARE CAT CHINA!
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 21:38:18
         
 
  erata: instructiune

Fir-ar!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-02-05 21:34:27
         
 
  Daca as fi "rabineasa" pe acest site as zice ca toti aveti dreptate, cum nu ma bucur de un asa statut, vin si va intreb: de la ce v-ati luat? Dintr-un text informativ al domnului Cristescu, am retinut ca dl. Adrian Vladut este specialistul in IT care asigura, fara remuneratie, functionarea acestui site! Pai, oameni buni, sa-l lasam pe bietul om sa se exprime cum crede de cuviinta, ca n-a postat un text cu pretentii literare, ci doar a vrut sa aduca la cunostinta userilor motivul nefunctionarii site-ului, nu s-a erijat in critic literar la nici un text al domniilor voastre. Daca e specialist in IT, pentru mine, deja e inafara oricaror critici si nemultumiri, se bucura de admiratia mea neconditionata, atata vreme cat, sunt convinsa, domnia sa ar putea incropi trei fraze, corecte din toate punctele de vedere, iar eu n-as putea sa scriu o singura intructiune! Domnule Black Label, va simtiti in stare sa-l supliniti, o saptamana, pe dl.Adrian Vladut?! Daca raspunsul dvs. este afirmativ, atunci il rog pe dl.Cristescu sa faca rocada si sa va acorde nivel de acces mare cat China! Daca raspunsul dvs. este negativ, atunci ar fi necesar sa retrageti acest text si sa-i cereti scuze (public) domului Adrian Vladut. Nu revin asupra comentariului si-mi cer iertare (anticipat) pentru eventualele erori de tastare sau de oricare alta natura!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-02-05 21:32:08
         
 
  Radu comentariul tau ma onoreaza. Sincer! Trebuie sa inteleaga si Eugenia!
Despre Adrian Vladut nu stiam nimic. Cred ca exista cineva in masura sa schimbe formularea ori sa afiseze un alt mesaj!
R.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 21:29:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  [email protected]

e clar ca tu si Adrian aveti dreptate, doar n-o sa scriu: "datorita unei directe in figura am plecat cu incisivii in batista" sau "din cauza sfaturilor date de bunii mei amici m-am decis sa ma insor cu tine" (sau cine stie)

Adrian Vladut e IT-istul site-ului
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-05 21:22:45
         
 
  multumesc adrian mihai! sper sa intre si comentariile mele cat mai repede!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 20:38:29
         
 
  "stimați concetățeni" :)

întrucât se dau lupte crâncene pe frontul gramaticii limbii noastre, permiteți-mi să-mi expun și eu punctul de vedere.

parerea mea e aceea că label are dreptate (mai corect spus, se afla de partea bună a puștii). a nu se înțelege că doresc să fiu avocat pentru unii și procuror pentru alții, nu încerc decât să expun propriul punct de vedere.

așadar, din câtă carte mai știu, am reținut faptul că "datorită", "grație" și "mulțumită" se asociază întotdeauna acțiunilor cu efect benefic, pe când "din pricina" și "din cauza" dimpotrivă, actiunilor cu efecte negative.

aștept și alte puncte de vedere, totul e să fie cât de cât pertinente...

stimă... tutulora!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2009-02-05 20:36:27
         
 
  Nu mint cand spun ca astept de la ora 4 sa mi se valideze niste comentarii.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 19:02:42
         
 
  un exemplu simplu - Am castigat datorita lui. Am pierdut din cauza lui. Nu poti spune am pierdut datorita lui - este ilogic.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 18:10:23
         
 
  eugenia,
se datoreaza aduce cu sine un fapt pozitiv. Un lucru bun, nicidecum o problema. O problema nu este datorata cuiva. Este cauzata de ceva, de cineva. Ce mult le ia editorilor sa imi valideze comentariile.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 18:08:51
         
 
  Razvan,

A SE DATOR//Á se ~eáză intranz. A avea drept cauză; a fi urmarea.

in rest, numai de bine
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-02-05 18:02:56
         
 
  Eh.. era cam acelasi. Ma bucur ca de aceasta data a intrat.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 16:38:43
         
 
  Daca as stii adresa de e-mail a domnului Corbu i-as trimite! Dar cum nu stiu, astept in zadar.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-05 16:35:03
         
 
  p.s. ce text ti-a fost invalidat???  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-05 16:33:48
         
 
  label black, pt ridicarea nivelului de acces e suficient un mail trimis d-lui Corbu, toata lumea stie asta

orice alt gen de apel ramane fara raspuns
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-05 16:33:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE